Wymagana funkcjonalność oprogramowania jest szczegółowo określona
w Specyfikacji oprogramowania do elektronizacji realizacji zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ kolumna nr 2 (wymagane przez Zamawiającego funkcjonalności platformy/systemu do elektronicznej realizacji zamówień publicznych (wymagania obligatoryjne)
Wykonawca winien udzielić niewyłącznej bezterminowej (na czas nieokreślony) licencji
na oprogramowanie do realizacji zamówień publicznych w wersji elektronicznej i jego aktualizacje w trakcie trwania umowy, do korzystania z niego przez użytkowników Zamawiającego (autorskie prawa majątkowe) na polach eksploatacji, obejmujących prawo do:
1) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia programu komputerowego w całości lub
w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie; w zakresie, w którym dla wprowadzania, wyświetlania, stosowania, przekazywania i przechowywania programu komputerowego niezbędne jest jego zwielokrotnienie (czynności te nie wymagają zgody Wykonawcy, gdyż na mocy niniejszej umowy została ona udzielona);
2) tłumaczenia, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian
w programie komputerowym, z zachowaniem praw osoby, która tych zmian dokonała.
Zamawiający zakłada korzystanie z oprogramowania w sposób i w zakresie wynikającym
z celu któremu oprogramowanie służy, w tym korzystanie z produktów powstałych
w wyniku eksploatacji oprogramowania takich jak: struktury katalogów, algorytmów, dokumentów, wzorów, szablonów, zestawień, raportów, nazewnictwa itp. oraz modyfikowanie tych produktów i dalsze z nich korzystanie, w szczególności: utrwalanie, zwielokratnianie, wprowadzenie do obrotu oraz jego rozpowszechnianie, w tym także udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp.
Oprogramowanie winno umożliwiać dalszą jego rozbudowę oraz możliwość dokonywania zmian/modyfikacji systemu z uwagi na zmiany uwarunkowań prawnych i związanych z tym potrzeb Zamawiającego.
Oprogramowanie – oferowany system winien cechować się wysoką jakością przejawiającą się niską awaryjnością, nieskomplikowaną strukturą, czytelnością, przejrzystym interfejsem graficznym i tekstowym w języku polskim.
Oprogramowanie winno pozwalać na realizację funkcjonalności opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ (wymagane przez Zamawiającego funkcjonalności platformy/systemu do elektronicznej realizacji zamówień publicznych) z poziomu przeglądarki internetowej
oraz być zbudowane w sposób, który nie będzie powodował potrzeby zakupu dodatkowych licencji na oprogramowanie obce lub dodatkowego oprogramowania (lub kolejnych modułów oprogramowania) Wykonawcy.
W ramach zamówienia Wykonawca zapewnia, w szczególności:
• niewyłączną bezterminową (na czas nieokreślony) licencję na korzystanie
z oprogramowania, zgodnie z opisem SIWZ;
• wdrożenie oprogramowania polegające na skonfigurowaniu
i dostosowaniu oprogramowania do potrzeb Zamawiającego, uwzględnienie uwag, usunięcie usterek zgłoszonych podczas testów oprogramowania oraz jego uruchomienie, a także przeszkolenie użytkowników Zamawiającego z jego obsługi;
• przekazanie instrukcji użytkownika w języku polskim (w formie papierowej lub elektronicznej);
• aktualizację oprogramowania oraz jego zmiany/modyfikację czy rozbudowę wynikającą ze uwarunkowań prawnych i związanych z tym potrzeb Zamawiającego, które winny być dokonywane przez Wykonawcę w ramach zamówienia w okresie obowiązywania umowy (czas nieokreślony), w cenie ofertowej, na bieżąco, w czasie umożliwiającym Zamawiającemu przeprowadzenie zgodnie z prawem procedury zamówieniowej;
• serwis/ naprawę w przypadku wystąpienia usterki/awarii systemu,
przy czym:
- czas reakcji nie może być dłuższy niż 2h (max 2h),
- maksymalny czas naprawy 4h (max 4h) w przypadku istotnego błędu.
Za błąd istotny uznaje się:
*niedostępność systemu z powodów leżących po stronie Dostawcy systemu,
*ograniczona dostępność istotnych funkcjonalności systemu przez które należy rozumieć m.in. brak możliwości wysłania ogłoszeń, korespondencji
z Wykonawcami, ograniczona możliwość procedowania.
- w pozostałych przypadkach – usterki nieistotne z uwagi na przebieg procedury zamówieniowej winny być usuwane w terminie nie dłuższym niż 7 dni.
Zgłoszenia o usterkach/błędach będą zgłaszane elektronicznie
na wskazany w umowie adres e-mail;
• przechowywanie dokumentacji postępowania na serwerach Zamawiającego
z możliwością bezpiecznego dostępu z poziomu aplikacji przez osoby uprawnionych użytkowników systemu
• po podpisaniu umowy - na etapie wdrażania oprogramowania –opisanie
i przekazanie pracownikom IT Zmawiającego mechanizmu wykonywania kopii bezpieczeństwa jaki stosuje system lub jaki powinien zastosować Zamawiający z poziomu systemu operacyjnego
Zamawiający posiada infrastrukturę pozwalającą na uruchamianie aplikacji webowych.
Wykonawca winien udzielić gwarancji na oprogramowanie na okres co najmniej
24 miesięcy od dnia wdrożenia oprogramowania u Zamawiającego.
|
GuidZP400 |
922ecca8-5eb3-4fad-a1b5-785475753f6a
|
Biuletyn |
525650-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
|
Regon |
27762086000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Raciborska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-074
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 758 77 01
|
Zamawiajacy fax |
32 758 77 01
|
Zamawiajacy email |
asp@asp.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.asp.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Publiczna szkoła wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.asp.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.asp.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, Dział Administracyjno-Techniczny i Zamówień Publicznych pokój nr 001
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa dostępu wdrożenie i aktualizacja oprogramowania do realizacji zamówień publicznych w wersji elektronicznej
|
Numer referencyjny |
ASP-DAT-ZP-02-2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Wymagana funkcjonalność oprogramowania jest szczegółowo określona
w Specyfikacji oprogramowania do elektronizacji realizacji zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ kolumna nr 2 (wymagane przez Zamawiającego funkcjonalności platformy/systemu do elektronicznej realizacji zamówień publicznych (wymagania obligatoryjne)
Wykonawca winien udzielić niewyłącznej bezterminowej (na czas nieokreślony) licencji
na oprogramowanie do realizacji zamówień publicznych w wersji elektronicznej i jego aktualizacje w trakcie trwania umowy, do korzystania z niego przez użytkowników Zamawiającego (autorskie prawa majątkowe) na polach eksploatacji, obejmujących prawo do:
1) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia programu komputerowego w całości lub
w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie; w zakresie, w którym dla wprowadzania, wyświetlania, stosowania, przekazywania i przechowywania programu komputerowego niezbędne jest jego zwielokrotnienie (czynności te nie wymagają zgody Wykonawcy, gdyż na mocy niniejszej umowy została ona udzielona);
2) tłumaczenia, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian
w programie komputerowym, z zachowaniem praw osoby, która tych zmian dokonała.
Zamawiający zakłada korzystanie z oprogramowania w sposób i w zakresie wynikającym
z celu któremu oprogramowanie służy, w tym korzystanie z produktów powstałych
w wyniku eksploatacji oprogramowania takich jak: struktury katalogów, algorytmów, dokumentów, wzorów, szablonów, zestawień, raportów, nazewnictwa itp. oraz modyfikowanie tych produktów i dalsze z nich korzystanie, w szczególności: utrwalanie, zwielokratnianie, wprowadzenie do obrotu oraz jego rozpowszechnianie, w tym także udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp.
Oprogramowanie winno umożliwiać dalszą jego rozbudowę oraz możliwość dokonywania zmian/modyfikacji systemu z uwagi na zmiany uwarunkowań prawnych i związanych z tym potrzeb Zamawiającego.
Oprogramowanie – oferowany system winien cechować się wysoką jakością przejawiającą się niską awaryjnością, nieskomplikowaną strukturą, czytelnością, przejrzystym interfejsem graficznym i tekstowym w języku polskim.
Oprogramowanie winno pozwalać na realizację funkcjonalności opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ (wymagane przez Zamawiającego funkcjonalności platformy/systemu do elektronicznej realizacji zamówień publicznych) z poziomu przeglądarki internetowej
oraz być zbudowane w sposób, który nie będzie powodował potrzeby zakupu dodatkowych licencji na oprogramowanie obce lub dodatkowego oprogramowania (lub kolejnych modułów oprogramowania) Wykonawcy.
W ramach zamówienia Wykonawca zapewnia, w szczególności:
• niewyłączną bezterminową (na czas nieokreślony) licencję na korzystanie
z oprogramowania, zgodnie z opisem SIWZ;
• wdrożenie oprogramowania polegające na skonfigurowaniu
i dostosowaniu oprogramowania do potrzeb Zamawiającego, uwzględnienie uwag, usunięcie usterek zgłoszonych podczas testów oprogramowania oraz jego uruchomienie, a także przeszkolenie użytkowników Zamawiającego z jego obsługi;
• przekazanie instrukcji użytkownika w języku polskim (w formie papierowej lub elektronicznej);
• aktualizację oprogramowania oraz jego zmiany/modyfikację czy rozbudowę wynikającą ze uwarunkowań prawnych i związanych z tym potrzeb Zamawiającego, które winny być dokonywane przez Wykonawcę w ramach zamówienia w okresie obowiązywania umowy (czas nieokreślony), w cenie ofertowej, na bieżąco, w czasie umożliwiającym Zamawiającemu przeprowadzenie zgodnie z prawem procedury zamówieniowej;
• serwis/ naprawę w przypadku wystąpienia usterki/awarii systemu,
przy czym:
- czas reakcji nie może być dłuższy niż 2h (max 2h),
- maksymalny czas naprawy 4h (max 4h) w przypadku istotnego błędu.
Za błąd istotny uznaje się:
*niedostępność systemu z powodów leżących po stronie Dostawcy systemu,
*ograniczona dostępność istotnych funkcjonalności systemu przez które należy rozumieć m.in. brak możliwości wysłania ogłoszeń, korespondencji
z Wykonawcami, ograniczona możliwość procedowania.
- w pozostałych przypadkach – usterki nieistotne z uwagi na przebieg procedury zamówieniowej winny być usuwane w terminie nie dłuższym niż 7 dni.
Zgłoszenia o usterkach/błędach będą zgłaszane elektronicznie
na wskazany w umowie adres e-mail;
• przechowywanie dokumentacji postępowania na serwerach Zamawiającego
z możliwością bezpiecznego dostępu z poziomu aplikacji przez osoby uprawnionych użytkowników systemu
• po podpisaniu umowy - na etapie wdrażania oprogramowania –opisanie
i przekazanie pracownikom IT Zmawiającego mechanizmu wykonywania kopii bezpieczeństwa jaki stosuje system lub jaki powinien zastosować Zamawiający z poziomu systemu operacyjnego
Zamawiający posiada infrastrukturę pozwalającą na uruchamianie aplikacji webowych.
Wykonawca winien udzielić gwarancji na oprogramowanie na okres co najmniej
24 miesięcy od dnia wdrożenia oprogramowania u Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie winno zostać zrealizowane w terminie:
• 14 dni od podpisania umowy - dostawa oprogramowania i jego uruchomienie
u użytkowników Zamawiającego w ilości określonej w ,,Specyfikacji oprogramowania
do elektronicznej realizacji zamówień publicznych” (Załącznik nr 2).
• Wdrożenie oprogramowania - w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia zakończenia testów dostarczonego oprogramowania, o których mowa w pkt. XI pkt. 4 SIWZ oraz w umowie.
• Wykonawca winien udzielić licencji na oprogramowanie na czas nieokreślony
i w tym czasie dokonywać:
- bieżących aktualizacji, zmian/modyfikacji lub rozbudowy wynikających
ze zmiany uwarunkowań prawnych i związanych z tym potrzeb Zamawiającego, które winny być dokonywane przez Wykonawcę w ramach zamówienia, w cenie ofertowej, na bieżąco, w czasie umożliwiającym Zamawiającemu przeprowadzenie zgodnie z prawem procedury zamówieniowej
- serwisu/ naprawy w przypadku wystąpienia usterki/awarii systemu zgodnie
z opisem w pkt III SIWZ.
2. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty, w celu weryfikacji oferty i funkcjonalności oferowanego oprogramowania, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, aby dostarczył Zamawiającemu,
w terminie wskazanym przez Zamawiającego (3-5 dni od wezwania) WERSJĘ DEMONSTRACYJNĄ lub dostęp do WERSJI TESTOWEJ oprogramowania na okres co najmniej 7 dni roboczych. Wykonawca winien udostępnić wersję testową demonstracyjną oprogramowania na 3 stanowiska.
a) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wersji demonstracyjnej /testowej oprogramowania na wezwanie Zamawiającego.
b) Udostępniona Zamawiającemu wersja testowa/demonstracyjna winna odpowiadać wymaganiom określonym w SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ (specyfikacji oprogramowania) oraz posiadać funkcjonalności opisane przez Wykonawcę
w ofercie.
3. Niezależnie od wersji demonstracyjnej systemu, o której mowa w pkt. 3, Zamawiający zastrzega sobie prawo przetestowania dostarczonego oprogramowania po podpisaniu umowy na realizacje zamówienia przez okres 2 tygodni (14 dni). Potwierdzeniem zakończenia testów oprogramowania będzie wystosowane do Wykonawcy pismo Zamawiającego z wykazem uwag/zastrzeżeń
i usterek do usunięcia przez Wykonawcę.
Zgłoszone przez Zamawiającego w trakcie testów uwagi/zastrzeżenia winny być uwzględnione, a usterki usunięte przez Wykonawcę najpóźniej do dnia określonego jako termin końcowy wdrożenia oprogramowania.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku i dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej, gdy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 złotych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykaże należyte wykonanie lub wykonywanie co najmniej 2 usług dostępu - licencji oprogramowania do realizacji zamówień publicznych w wersji elektronicznej
(w zakresie zamówień poniżej i powyżej 30 0000 euro oraz powyżej tzw. progów unijnych),
o wartości minimum 15 000,00 zł brutto na rok każda z nich, wraz z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana oraz potwierdzi dowodami należyte wykonanie lub wykonywanie zamówienia .
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dokument potwierdzający brak podstaw do wykluczenia z postępowania
na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1):
• odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt 7 ppkt b) potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu dostępności dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
• zdolności technicznej lub zawodowej
WYKAZ USŁUG - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykaże należyte wykonanie lub wykonywanie co najmniej 2 usług dostępu - licencji oprogramowania do realizacji zamówień publicznych w wersji elektronicznej (w zakresie zamówień poniżej i powyżej 30 0000 euro oraz powyżej tzw. progów unijnych) o wartości minimum 15 000,00 zł brutto na rok każda wraz
z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana oraz potwierdzi dowodami należyte wykonanie lub wykonywanie zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ).
• sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20 000,00 złotych.
Zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy PZP, jeżeli Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego wymienionego wyżej dokumentu dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, może złożyć inny dokument, który w wystraczający sposób potwierdza spełnienie opisanego warunku udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca dołączył specyfikację oprogramowania do elektronicznej realizacji zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Załącznik ten stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Załącznik winien być wypełniony w kolumnach nr 3-5. Oferowane oprogramowanie musi spełniać, co najmniej wymagania opisane przez Zamawiającego w SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając ZOBOWIĄZANIE tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ). 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne PEŁNOMOCNICTWO w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa jedynie w przypadku, gdy zachodzi
co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
Terminu wykonania umowy – dostawy/dostępu i/lub wdrożenia oprogramowania -
w przypadkach wynikających z przyczyn /przeszkód leżących po stronie Zamawiającego. Termin wykonania ulega przedłużeniu o czas trwania przeszkody.
3. Zgodnie z art. 142 ust. 5 pkt 1)-3) ustawy Prawo zamówień publicznych może nastąpić zmiana ceny ofertowej w przypadku zmiany:
• stawki podatku od towarów i usług,
• wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
• zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli ww. zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
• zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych.
|
IV 4 4 data |
2019-03-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W niniejszym postępowaniu nie jest przewidziane zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
|