Usługa dostępu wdrożenie i aktualizacja oprogramowania do realizacji zamówień publicznych w wersji elektronicznej

Data publikacji 2019-03-18
Data zakończenia 2019-03-28 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525650-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wymagana funkcjonalność oprogramowania jest szczegółowo określona
w Specyfikacji oprogramowania do elektronizacji realizacji zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ kolumna nr 2 (wymagane przez Zamawiającego funkcjonalności platformy/systemu do elektronicznej realizacji zamówień publicznych (wymagania obligatoryjne)

Wykonawca winien udzielić niewyłącznej bezterminowej (na czas nieokreślony) licencji
na oprogramowanie do realizacji zamówień publicznych w wersji elektronicznej i jego aktualizacje w trakcie trwania umowy, do korzystania z niego przez użytkowników Zamawiającego (autorskie prawa majątkowe) na polach eksploatacji, obejmujących prawo do:
1) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia programu komputerowego w całości lub
w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie; w zakresie, w którym dla wprowadzania, wyświetlania, stosowania, przekazywania i przechowywania programu komputerowego niezbędne jest jego zwielokrotnienie (czynności te nie wymagają zgody Wykonawcy, gdyż na mocy niniejszej umowy została ona udzielona);
2) tłumaczenia, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian
w programie komputerowym, z zachowaniem praw osoby, która tych zmian dokonała.


Zamawiający zakłada korzystanie z oprogramowania w sposób i w zakresie wynikającym
z celu któremu oprogramowanie służy, w tym korzystanie z produktów powstałych
w wyniku eksploatacji oprogramowania takich jak: struktury katalogów, algorytmów, dokumentów, wzorów, szablonów, zestawień, raportów, nazewnictwa itp. oraz modyfikowanie tych produktów i dalsze z nich korzystanie, w szczególności: utrwalanie, zwielokratnianie, wprowadzenie do obrotu oraz jego rozpowszechnianie, w tym także udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp.


Oprogramowanie winno umożliwiać dalszą jego rozbudowę oraz możliwość dokonywania zmian/modyfikacji systemu z uwagi na zmiany uwarunkowań prawnych i związanych z tym potrzeb Zamawiającego.

Oprogramowanie – oferowany system winien cechować się wysoką jakością przejawiającą się niską awaryjnością, nieskomplikowaną strukturą, czytelnością, przejrzystym interfejsem graficznym i tekstowym w języku polskim.

Oprogramowanie winno pozwalać na realizację funkcjonalności opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ (wymagane przez Zamawiającego funkcjonalności platformy/systemu do elektronicznej realizacji zamówień publicznych) z poziomu przeglądarki internetowej
oraz być zbudowane w sposób, który nie będzie powodował potrzeby zakupu dodatkowych licencji na oprogramowanie obce lub dodatkowego oprogramowania (lub kolejnych modułów oprogramowania) Wykonawcy.

W ramach zamówienia Wykonawca zapewnia, w szczególności:
• niewyłączną bezterminową (na czas nieokreślony) licencję na korzystanie
z oprogramowania, zgodnie z opisem SIWZ;
• wdrożenie oprogramowania polegające na skonfigurowaniu
i dostosowaniu oprogramowania do potrzeb Zamawiającego, uwzględnienie uwag, usunięcie usterek zgłoszonych podczas testów oprogramowania oraz jego uruchomienie, a także przeszkolenie użytkowników Zamawiającego z jego obsługi;
• przekazanie instrukcji użytkownika w języku polskim (w formie papierowej lub elektronicznej);
• aktualizację oprogramowania oraz jego zmiany/modyfikację czy rozbudowę wynikającą ze uwarunkowań prawnych i związanych z tym potrzeb Zamawiającego, które winny być dokonywane przez Wykonawcę w ramach zamówienia w okresie obowiązywania umowy (czas nieokreślony), w cenie ofertowej, na bieżąco, w czasie umożliwiającym Zamawiającemu przeprowadzenie zgodnie z prawem procedury zamówieniowej;
• serwis/ naprawę w przypadku wystąpienia usterki/awarii systemu,
przy czym:
- czas reakcji nie może być dłuższy niż 2h (max 2h),
- maksymalny czas naprawy 4h (max 4h) w przypadku istotnego błędu.

Za błąd istotny uznaje się:
*niedostępność systemu z powodów leżących po stronie Dostawcy systemu,
*ograniczona dostępność istotnych funkcjonalności systemu przez które należy rozumieć m.in. brak możliwości wysłania ogłoszeń, korespondencji
z Wykonawcami, ograniczona możliwość procedowania.
- w pozostałych przypadkach – usterki nieistotne z uwagi na przebieg procedury zamówieniowej winny być usuwane w terminie nie dłuższym niż 7 dni.
Zgłoszenia o usterkach/błędach będą zgłaszane elektronicznie
na wskazany w umowie adres e-mail;
• przechowywanie dokumentacji postępowania na serwerach Zamawiającego
z możliwością bezpiecznego dostępu z poziomu aplikacji przez osoby uprawnionych użytkowników systemu
• po podpisaniu umowy - na etapie wdrażania oprogramowania –opisanie
i przekazanie pracownikom IT Zmawiającego mechanizmu wykonywania kopii bezpieczeństwa jaki stosuje system lub jaki powinien zastosować Zamawiający z poziomu systemu operacyjnego
Zamawiający posiada infrastrukturę pozwalającą na uruchamianie aplikacji webowych.
Wykonawca winien udzielić gwarancji na oprogramowanie na okres co najmniej
24 miesięcy od dnia wdrożenia oprogramowania u Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 922ecca8-5eb3-4fad-a1b5-785475753f6a
Biuletyn 525650-N-2019
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
Regon 27762086000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Raciborska
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 758 77 01
Zamawiajacy fax 32 758 77 01
Zamawiajacy email asp@asp.katowice.pl
Adres strony url www.asp.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Publiczna szkoła wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.asp.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.asp.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, Dział Administracyjno-Techniczny i Zamówień Publicznych pokój nr 001
Nazwa nadana zamowieniu Usługa dostępu wdrożenie i aktualizacja oprogramowania do realizacji zamówień publicznych w wersji elektronicznej
Numer referencyjny ASP-DAT-ZP-02-2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Wymagana funkcjonalność oprogramowania jest szczegółowo określona w Specyfikacji oprogramowania do elektronizacji realizacji zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ kolumna nr 2 (wymagane przez Zamawiającego funkcjonalności platformy/systemu do elektronicznej realizacji zamówień publicznych (wymagania obligatoryjne) Wykonawca winien udzielić niewyłącznej bezterminowej (na czas nieokreślony) licencji na oprogramowanie do realizacji zamówień publicznych w wersji elektronicznej i jego aktualizacje w trakcie trwania umowy, do korzystania z niego przez użytkowników Zamawiającego (autorskie prawa majątkowe) na polach eksploatacji, obejmujących prawo do: 1) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia programu komputerowego w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie; w zakresie, w którym dla wprowadzania, wyświetlania, stosowania, przekazywania i przechowywania programu komputerowego niezbędne jest jego zwielokrotnienie (czynności te nie wymagają zgody Wykonawcy, gdyż na mocy niniejszej umowy została ona udzielona); 2) tłumaczenia, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian w programie komputerowym, z zachowaniem praw osoby, która tych zmian dokonała. Zamawiający zakłada korzystanie z oprogramowania w sposób i w zakresie wynikającym z celu któremu oprogramowanie służy, w tym korzystanie z produktów powstałych w wyniku eksploatacji oprogramowania takich jak: struktury katalogów, algorytmów, dokumentów, wzorów, szablonów, zestawień, raportów, nazewnictwa itp. oraz modyfikowanie tych produktów i dalsze z nich korzystanie, w szczególności: utrwalanie, zwielokratnianie, wprowadzenie do obrotu oraz jego rozpowszechnianie, w tym także udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp. Oprogramowanie winno umożliwiać dalszą jego rozbudowę oraz możliwość dokonywania zmian/modyfikacji systemu z uwagi na zmiany uwarunkowań prawnych i związanych z tym potrzeb Zamawiającego. Oprogramowanie – oferowany system winien cechować się wysoką jakością przejawiającą się niską awaryjnością, nieskomplikowaną strukturą, czytelnością, przejrzystym interfejsem graficznym i tekstowym w języku polskim. Oprogramowanie winno pozwalać na realizację funkcjonalności opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ (wymagane przez Zamawiającego funkcjonalności platformy/systemu do elektronicznej realizacji zamówień publicznych) z poziomu przeglądarki internetowej oraz być zbudowane w sposób, który nie będzie powodował potrzeby zakupu dodatkowych licencji na oprogramowanie obce lub dodatkowego oprogramowania (lub kolejnych modułów oprogramowania) Wykonawcy. W ramach zamówienia Wykonawca zapewnia, w szczególności: • niewyłączną bezterminową (na czas nieokreślony) licencję na korzystanie z oprogramowania, zgodnie z opisem SIWZ; • wdrożenie oprogramowania polegające na skonfigurowaniu i dostosowaniu oprogramowania do potrzeb Zamawiającego, uwzględnienie uwag, usunięcie usterek zgłoszonych podczas testów oprogramowania oraz jego uruchomienie, a także przeszkolenie użytkowników Zamawiającego z jego obsługi; • przekazanie instrukcji użytkownika w języku polskim (w formie papierowej lub elektronicznej); • aktualizację oprogramowania oraz jego zmiany/modyfikację czy rozbudowę wynikającą ze uwarunkowań prawnych i związanych z tym potrzeb Zamawiającego, które winny być dokonywane przez Wykonawcę w ramach zamówienia w okresie obowiązywania umowy (czas nieokreślony), w cenie ofertowej, na bieżąco, w czasie umożliwiającym Zamawiającemu przeprowadzenie zgodnie z prawem procedury zamówieniowej; • serwis/ naprawę w przypadku wystąpienia usterki/awarii systemu, przy czym: - czas reakcji nie może być dłuższy niż 2h (max 2h), - maksymalny czas naprawy 4h (max 4h) w przypadku istotnego błędu. Za błąd istotny uznaje się: *niedostępność systemu z powodów leżących po stronie Dostawcy systemu, *ograniczona dostępność istotnych funkcjonalności systemu przez które należy rozumieć m.in. brak możliwości wysłania ogłoszeń, korespondencji z Wykonawcami, ograniczona możliwość procedowania. - w pozostałych przypadkach – usterki nieistotne z uwagi na przebieg procedury zamówieniowej winny być usuwane w terminie nie dłuższym niż 7 dni. Zgłoszenia o usterkach/błędach będą zgłaszane elektronicznie na wskazany w umowie adres e-mail; • przechowywanie dokumentacji postępowania na serwerach Zamawiającego z możliwością bezpiecznego dostępu z poziomu aplikacji przez osoby uprawnionych użytkowników systemu • po podpisaniu umowy - na etapie wdrażania oprogramowania –opisanie i przekazanie pracownikom IT Zmawiającego mechanizmu wykonywania kopii bezpieczeństwa jaki stosuje system lub jaki powinien zastosować Zamawiający z poziomu systemu operacyjnego Zamawiający posiada infrastrukturę pozwalającą na uruchamianie aplikacji webowych. Wykonawca winien udzielić gwarancji na oprogramowanie na okres co najmniej 24 miesięcy od dnia wdrożenia oprogramowania u Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie winno zostać zrealizowane w terminie: • 14 dni od podpisania umowy - dostawa oprogramowania i jego uruchomienie u użytkowników Zamawiającego w ilości określonej w ,,Specyfikacji oprogramowania do elektronicznej realizacji zamówień publicznych” (Załącznik nr 2). • Wdrożenie oprogramowania - w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia zakończenia testów dostarczonego oprogramowania, o których mowa w pkt. XI pkt. 4 SIWZ oraz w umowie. • Wykonawca winien udzielić licencji na oprogramowanie na czas nieokreślony i w tym czasie dokonywać: - bieżących aktualizacji, zmian/modyfikacji lub rozbudowy wynikających ze zmiany uwarunkowań prawnych i związanych z tym potrzeb Zamawiającego, które winny być dokonywane przez Wykonawcę w ramach zamówienia, w cenie ofertowej, na bieżąco, w czasie umożliwiającym Zamawiającemu przeprowadzenie zgodnie z prawem procedury zamówieniowej - serwisu/ naprawy w przypadku wystąpienia usterki/awarii systemu zgodnie z opisem w pkt III SIWZ. 2. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty, w celu weryfikacji oferty i funkcjonalności oferowanego oprogramowania, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, aby dostarczył Zamawiającemu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego (3-5 dni od wezwania) WERSJĘ DEMONSTRACYJNĄ lub dostęp do WERSJI TESTOWEJ oprogramowania na okres co najmniej 7 dni roboczych. Wykonawca winien udostępnić wersję testową demonstracyjną oprogramowania na 3 stanowiska. a) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wersji demonstracyjnej /testowej oprogramowania na wezwanie Zamawiającego. b) Udostępniona Zamawiającemu wersja testowa/demonstracyjna winna odpowiadać wymaganiom określonym w SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ (specyfikacji oprogramowania) oraz posiadać funkcjonalności opisane przez Wykonawcę w ofercie. 3. Niezależnie od wersji demonstracyjnej systemu, o której mowa w pkt. 3, Zamawiający zastrzega sobie prawo przetestowania dostarczonego oprogramowania po podpisaniu umowy na realizacje zamówienia przez okres 2 tygodni (14 dni). Potwierdzeniem zakończenia testów oprogramowania będzie wystosowane do Wykonawcy pismo Zamawiającego z wykazem uwag/zastrzeżeń i usterek do usunięcia przez Wykonawcę. Zgłoszone przez Zamawiającego w trakcie testów uwagi/zastrzeżenia winny być uwzględnione, a usterki usunięte przez Wykonawcę najpóźniej do dnia określonego jako termin końcowy wdrożenia oprogramowania.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku i dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej, gdy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 złotych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykaże należyte wykonanie lub wykonywanie co najmniej 2 usług dostępu - licencji oprogramowania do realizacji zamówień publicznych w wersji elektronicznej (w zakresie zamówień poniżej i powyżej 30 0000 euro oraz powyżej tzw. progów unijnych), o wartości minimum 15 000,00 zł brutto na rok każda z nich, wraz z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana oraz potwierdzi dowodami należyte wykonanie lub wykonywanie zamówienia .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokument potwierdzający brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1): • odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt 7 ppkt b) potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu dostępności dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Zakresie warunkow udzialu • zdolności technicznej lub zawodowej WYKAZ USŁUG - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykaże należyte wykonanie lub wykonywanie co najmniej 2 usług dostępu - licencji oprogramowania do realizacji zamówień publicznych w wersji elektronicznej (w zakresie zamówień poniżej i powyżej 30 0000 euro oraz powyżej tzw. progów unijnych) o wartości minimum 15 000,00 zł brutto na rok każda wraz z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana oraz potwierdzi dowodami należyte wykonanie lub wykonywanie zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). • sytuacji ekonomicznej lub finansowej Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20 000,00 złotych. Zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy PZP, jeżeli Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego wymienionego wyżej dokumentu dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, może złożyć inny dokument, który w wystraczający sposób potwierdza spełnienie opisanego warunku udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca dołączył specyfikację oprogramowania do elektronicznej realizacji zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Załącznik ten stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Załącznik winien być wypełniony w kolumnach nr 3-5. Oferowane oprogramowanie musi spełniać, co najmniej wymagania opisane przez Zamawiającego w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając ZOBOWIĄZANIE tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ). 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne PEŁNOMOCNICTWO w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa jedynie w przypadku, gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:  Terminu wykonania umowy – dostawy/dostępu i/lub wdrożenia oprogramowania - w przypadkach wynikających z przyczyn /przeszkód leżących po stronie Zamawiającego. Termin wykonania ulega przedłużeniu o czas trwania przeszkody. 3. Zgodnie z art. 142 ust. 5 pkt 1)-3) ustawy Prawo zamówień publicznych może nastąpić zmiana ceny ofertowej w przypadku zmiany: • stawki podatku od towarów i usług, • wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, • zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli ww. zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. • zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych.
IV 4 4 data 2019-03-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W niniejszym postępowaniu nie jest przewidziane zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

Criterion

Kryteria funkcjonalność
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cana
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)