Zakup 4.000 zestawów do inaktywacji osocza metodą z ryboflawiną w systemie Mirasol do posiada-nych przez Zamawiającego urządzeń

Data publikacji 2019-03-18
Data zakończenia 2019-03-25 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526337-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest zakup i dostawa 4.000 zestawów do inaktywacji osocza metodą z ryboflawiną w systemie Mirasol do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń, o charaktery-stykach (parametrach, funkcjonalnościach), szczegółowo określonych w opisie przedmiotu zamówienia stano-wiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cd71dbef-1dbb-4e0a-88d6-70a7d29aab73
Biuletyn 526337-N-2019
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Regon 29483085947000
Zamawiajacy adres ulica ul. Franciszkańska
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-433
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 161 400
Zamawiajacy fax 424 161 403
Zamawiajacy email adm@krwiodawstwo.pl
Adres strony url http://www.krwiodawstwo.pl/56/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.krwiodawstwo.pl/56/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.krwiodawstwo.pl/56/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wyłącznie pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Franciszkańska 17/25, 91-433 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Zakup 4.000 zestawów do inaktywacji osocza metodą z ryboflawiną w systemie Mirasol do posiada-nych przez Zamawiającego urządzeń
Numer referencyjny 014/DAT/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest zakup i dostawa 4.000 zestawów do inaktywacji osocza metodą z ryboflawiną w systemie Mirasol do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń, o charaktery-stykach (parametrach, funkcjonalnościach), szczegółowo określonych w opisie przedmiotu zamówienia stano-wiącym załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow 1. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Deklaracja zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgod-ność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE. Przy znaku CE musi być nr jednost-ki notyfikującej b) Zgłoszenie przedmiotu zamówienia do bazy danych Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych na pod-stawie ustawy o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczni-czych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na pod-stawie ustawy o wyrobach medycznych. 2. Warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - posiada-nie: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne Oświadczenie do oferty.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 3. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a) posiadanie opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, tj. na sumę nie mniejszą niż 400.000,00 zł. b) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wysokość posiadanych środków fi-nansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonaw-cy na poziomie co najmniej 400.000,00 zł lub zdolności kredytowej na poziomie nie niższym niż: 400.000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 4. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawcy: a) załączenie wykazu dostaw wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wyko-nywanych), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty – z którego wynikałoby iż w w/w. okresie Wykonawca zrealizował co najmniej 3 dostawy jednorazowych, niechemicznych artykułów medycznych i hematologicznych tożsamych z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 400.000 zł netto każda - dla podmiotów z branży medycznej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie: a) Przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. b) Przesłanki określonej w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, tzn. w stosunku do którego otwarto likwidację, w za-twierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wie-rzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. poz. 978, ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postano-wieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba, że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upa-dłościowe (Dz.U. z 2015 r. poz. 233, ze zm.)
Zakresie warunkow udzialu 2. W zakresie oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Związanych z warunkami dotyczącymi kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:  Oświadczenie do oferty b) Związanych z warunkami dotyczącymi sytuacji ekonomicznej lub finansowej:  dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez za-mawiającego, tj. na sumę nie mniejszą niż 400.000,00 zł.  Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wysokość posiadanych środków fi-nansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wyko-nawcy na poziomie co najmniej 400.000,00 zł lub zdolności kredytowej na poziomie nie niższym niż: 400.000,00 zł
Zakresie kryteriow selekcji 1. W zakresie oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Związanych z warunkami dotyczącymi zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawcy:  wykaz dostaw wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, za zgodą obu stron i zostaną wpro-wadzone do umowy aneksem. Zmiana ta może dotyczyć: a) zmiana terminu dostawy, b) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiający-mi zrealizowanie dostawy w terminie; c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; d) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, e) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmio-tu umowy przy zachowaniu jej wartości, nie więcej jednak niż o 6 miesięcy, f) zmiana sposobu spełnienia świadczenia: g) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Sprzedawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. h) zmiany wynagrodzenia Sprzedawcy w następujących sytuacjach:  zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Sprzedawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umow-nego,  zmiany spowodowane udzieleniem przez Sprzedawcę upustów promocyjnych - z przypadku udzielenia przez Sprzedawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy,  zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawek podatków, w szczególności VAT, cło - jeśli zmiana stawki podatku będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Sprzedawcy, Zamawiający dopusz-cza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Sprzedawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Sprzedawcę; jeśli zmiana stawki podatku będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Sprzedawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku zapłaconego przez Sprzedawcę, i) zmiana danych Sprzedawcy (np. zmiana siedziby, nazwy, adresu) lub zmiany wynikające z przekształcenia podmio-towego po stronie Sprzedawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej j) Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany w przypadku:  zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Sprzedawcy i / lub Zamawiającego skutkujące niemożliwością realizacji przedmiotu umowy  powstanie nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących „siłą wyższą) grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
IV 4 4 data 2019-03-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Parametry dostaw
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)