GuidZP400 |
cd71dbef-1dbb-4e0a-88d6-70a7d29aab73
|
Biuletyn |
526337-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
|
Regon |
29483085947000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Franciszkańska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-433
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 161 400
|
Zamawiajacy fax |
424 161 403
|
Zamawiajacy email |
adm@krwiodawstwo.pl
|
Adres strony url |
http://www.krwiodawstwo.pl/56/przetargi/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.krwiodawstwo.pl/56/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.krwiodawstwo.pl/56/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wyłącznie pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Franciszkańska 17/25, 91-433 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup 4.000 zestawów do inaktywacji osocza metodą z ryboflawiną w systemie Mirasol do posiada-nych przez Zamawiającego urządzeń
|
Numer referencyjny |
014/DAT/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest zakup i dostawa 4.000 zestawów do inaktywacji osocza metodą z ryboflawiną w systemie Mirasol do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń, o charaktery-stykach (parametrach, funkcjonalnościach), szczegółowo określonych w opisie przedmiotu zamówienia stano-wiącym załącznik nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
1. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Deklaracja zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgod-ność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE. Przy znaku CE musi być nr jednost-ki notyfikującej
b) Zgłoszenie przedmiotu zamówienia do bazy danych Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych na pod-stawie ustawy o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczni-czych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na pod-stawie ustawy o wyrobach medycznych.
2. Warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - posiada-nie:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne Oświadczenie do oferty.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
3. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) posiadanie opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, tj. na sumę nie mniejszą niż 400.000,00 zł.
b) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wysokość posiadanych środków fi-nansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonaw-cy na poziomie co najmniej 400.000,00 zł lub zdolności kredytowej na poziomie nie niższym niż: 400.000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
4. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawcy:
a) załączenie wykazu dostaw wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wyko-nywanych), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty – z którego wynikałoby iż w w/w. okresie Wykonawca zrealizował co najmniej 3 dostawy jednorazowych, niechemicznych artykułów medycznych i hematologicznych tożsamych z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 400.000 zł netto każda - dla podmiotów z branży medycznej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:
a) Przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
b) Przesłanki określonej w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, tzn. w stosunku do którego otwarto likwidację, w za-twierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wie-rzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. poz. 978, ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postano-wieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba, że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upa-dłościowe (Dz.U. z 2015 r. poz. 233, ze zm.)
|
Zakresie warunkow udzialu |
2. W zakresie oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) Związanych z warunkami dotyczącymi kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Oświadczenie do oferty
b) Związanych z warunkami dotyczącymi sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez za-mawiającego, tj. na sumę nie mniejszą niż 400.000,00 zł.
Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wysokość posiadanych środków fi-nansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wyko-nawcy na poziomie co najmniej 400.000,00 zł lub zdolności kredytowej na poziomie nie niższym niż: 400.000,00 zł
|
Zakresie kryteriow selekcji |
1. W zakresie oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) Związanych z warunkami dotyczącymi zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawcy:
wykaz dostaw wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, za zgodą obu stron i zostaną wpro-wadzone do umowy aneksem. Zmiana ta może dotyczyć:
a) zmiana terminu dostawy,
b) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiający-mi zrealizowanie dostawy w terminie;
c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy;
d) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy,
e) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmio-tu umowy przy zachowaniu jej wartości, nie więcej jednak niż o 6 miesięcy,
f) zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
g) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Sprzedawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
h) zmiany wynagrodzenia Sprzedawcy w następujących sytuacjach:
zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Sprzedawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umow-nego,
zmiany spowodowane udzieleniem przez Sprzedawcę upustów promocyjnych - z przypadku udzielenia przez Sprzedawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy,
zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawek podatków, w szczególności VAT, cło - jeśli zmiana stawki podatku będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Sprzedawcy, Zamawiający dopusz-cza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Sprzedawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Sprzedawcę; jeśli zmiana stawki podatku będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Sprzedawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku zapłaconego przez Sprzedawcę,
i) zmiana danych Sprzedawcy (np. zmiana siedziby, nazwy, adresu) lub zmiany wynikające z przekształcenia podmio-towego po stronie Sprzedawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej
j) Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany w przypadku:
zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Sprzedawcy i / lub Zamawiającego skutkujące niemożliwością realizacji przedmiotu umowy
powstanie nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących „siłą wyższą) grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-03-25T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|