GuidZP400 |
29befd1d-f33f-46d6-9bc9-d1bff13e114a
|
Biuletyn |
526996-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wisła
|
Regon |
72182367000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Bogumiła Hoffa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wisła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-460
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
033 855-24-25
|
Zamawiajacy fax |
033 855-29-95
|
Zamawiajacy email |
przetargi@um.wisla.pl
|
Adres strony url |
www.bip.wisla.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://um.wisla.pl/SIWZ/2019dostawa_materialow/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, osobiście, kurierem, pocztą itp
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski Wisła Plac B. Hoffa 3 43-460 Wisła - biuro podawcze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów kamiennych, instalacyjnych i innych do budowy fragmentu drogi łączącej ul. Górnośląską z ul. Kamienną w Wiśle.
|
Numer referencyjny |
RGŚ.271.6.2019.JP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
3. Zakres dostawy: Dostawa materiałów do budowy drogi, zadanie zostało podzielne na trzy części:
3.1. cz 1: Zakup i dostarczenie materiałów kamiennych.
3.2. cz 2: Zakup i dostarczenie materiałów służących do odwodnienia.
3.3. cz 3: Zakup i dostarczenie materiałów pozostałych (elektryczne, geowłóknina, kostki itp).
|
Cpv glowny przedmiot |
14212000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
6. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy dostawy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych dostaw w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego - dla wszystkich części, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia.
6.1. Przez prace podobne Zamawiający rozumie dostawy, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego.
6.2. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i może dotyczyć:
6.2.1. zwiększenia ilości dostarczanych materiałów dla poszczególnych części.
6.3. Zamówienia dotyczące dostaw wskazanych w punkcie 6.2 zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i przyjętym przez Zamawiającego kosztorysem.
6.4. Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na dostawy wskazane w pkt 6.3, jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie będzie realizowane dla wszystkich części do 30 sierpnia 2019 (poszczególne dostawy na bieżąco na podstawie zleceń).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie będzie żądał żadnych dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty winno być dołączone również: wypełniony i podpisany formularz ofertowy, dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę i zakres podejmowanych zobowiązań w imieniu wykonawcy- jeżeli dotyczy, wykaz części zamówienia, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom ich realizację, kosztorysy ofertowe odrębnie dla każdej z części, Informację jeżeli wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, w informacji wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. (Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami – jeżeli dotyczy, Zgodnie z art 24 ust 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (na dedykowanej stronie przetargu i/lub www.bip.wisla.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (zbiorcze zestawienie złożonych ofert), przekazuje Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z firmami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego przez Wykonawców.
2. Podstawowe wymagania określają art. 45 i 46 ustawy.
3. Zamawiający ustala wysokość wadium przetargowego w wysokości:
3.1. dla części 1 - 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100),
3.2. dla części 2 - 1.000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00/100),
3.3. dla części 3 - 100,00 PLN (słownie złotych: sto złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Najważniejsze postanowienia projektu umowy zapisano w załączniku SIWZ-3.
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian w treści umowy w następującym zakresie:
2.1. zmiana terminu wykonania umowy w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, tj.
2.1.1. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec (w szczególności warunki atmosferyczne np intensywne opady deszczu, opady śniegu, niska temperatura),
2.1.2. wniesienie odwołania na czynność Zamawiającego związaną z postępowaniem przetargowym lub wydłużenie terminu związania ofertą,
2.1.3. wydłużenia się procedury przetargowej,
2.1.4. wydłużenia się robót budowlanych realizowanych przez inny podmiot uniemozliwiajacych realizcję dostawy w przewidzianym terminie.
2.2. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem przesunięcia terminu związanym z wystąpieniem okoliczności wymienionych w pkt. 2.1,
2.3. zmiana sposobu spełnienia świadczenia, jego zakresu, zmiana wynagrodzenia:
2.3.1. zmiana spowodowana koniecznością zrealizowania dostawy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w SIWZ, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań spowodować mogłoby niewykonanie bądź wadliwe wykonanie przedmiotu zamówienia,
2.3.2. rezygnacja z wykonania części dostawy - zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy wartość dostaw wyłączonych zostanie ustalona w oparciu o stosowne pozycje kosztorysu ofertowego. W takim wypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia i ustalenie jego nowej wartości,
2.4. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną.
2.5. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
2.6. wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych,
2.7. zmiany i modyfikacje w harmonogramie świadczenia dostaw na wniosek Zmawiającego lub w okolicznościach, za które nie ponosi żadnej odpowiedzialności Wykonawca,
2.8. zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych.
2.9. Zmian dotyczących podwykonawstwa.
2.10. Zmian wynikających z art 144 ustawy PZP
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostarczenie materiałów kamiennych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
14212000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamówienie będzie realizowane do 30 sierpnia 2019 (poszczególne dostawy na bieżąco na podstawie zleceń).
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostarczenie materiałów kamiennych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostarczenie materiałów służących do odwodnienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44163100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamówienie będzie realizowane do 30 sierpnia 2019 (poszczególne dostawy na bieżąco na podstawie zleceń).
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostarczenie materiałów służących do odwodnienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostarczenie materiałów pozostałych (elektryczne, geowłóknina, kostki itp)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31320000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamówienie będzie realizowane do 30 sierpnia 2019 (poszczególne dostawy na bieżąco na podstawie zleceń).
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostarczenie materiałów pozostałych (elektryczne, geowłóknina, kostki itp)
|
| |