Dostawa materiałów kamiennych, instalacyjnych i innych do budowy fragmentu drogi łączącej ul. Górnośląską z ul. Kamienną w Wiśle.

Data publikacji 2019-03-19
Data zakończenia 2019-03-27 00:00:00
Instytucja Gmina Wisła
Miejscowość Wisła
Województwo śląskie
Branża
  • Kable energetyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526996-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 142120000, 441631001, 313200005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3. Zakres dostawy: Dostawa materiałów do budowy drogi, zadanie zostało podzielne na trzy części:
3.1. cz 1: Zakup i dostarczenie materiałów kamiennych.
3.2. cz 2: Zakup i dostarczenie materiałów służących do odwodnienia.
3.3. cz 3: Zakup i dostarczenie materiałów pozostałych (elektryczne, geowłóknina, kostki itp).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 29befd1d-f33f-46d6-9bc9-d1bff13e114a
Biuletyn 526996-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Wisła
Regon 72182367000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Bogumiła Hoffa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Wisła
Zamawiajacy kod pocztowy 43-460
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 033 855-24-25
Zamawiajacy fax 033 855-29-95
Zamawiajacy email przetargi@um.wisla.pl
Adres strony url www.bip.wisla.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://um.wisla.pl/SIWZ/2019dostawa_materialow/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, osobiście, kurierem, pocztą itp
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski Wisła Plac B. Hoffa 3 43-460 Wisła - biuro podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów kamiennych, instalacyjnych i innych do budowy fragmentu drogi łączącej ul. Górnośląską z ul. Kamienną w Wiśle.
Numer referencyjny RGŚ.271.6.2019.JP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 3
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 3. Zakres dostawy: Dostawa materiałów do budowy drogi, zadanie zostało podzielne na trzy części: 3.1. cz 1: Zakup i dostarczenie materiałów kamiennych. 3.2. cz 2: Zakup i dostarczenie materiałów służących do odwodnienia. 3.3. cz 3: Zakup i dostarczenie materiałów pozostałych (elektryczne, geowłóknina, kostki itp).
Cpv glowny przedmiot 14212000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 6. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy dostawy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych dostaw w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego - dla wszystkich części, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. 6.1. Przez prace podobne Zamawiający rozumie dostawy, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego. 6.2. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i może dotyczyć: 6.2.1. zwiększenia ilości dostarczanych materiałów dla poszczególnych części. 6.3. Zamówienia dotyczące dostaw wskazanych w punkcie 6.2 zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i przyjętym przez Zamawiającego kosztorysem. 6.4. Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na dostawy wskazane w pkt 6.3, jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie będzie realizowane dla wszystkich części do 30 sierpnia 2019 (poszczególne dostawy na bieżąco na podstawie zleceń).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie będzie żądał żadnych dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty winno być dołączone również: wypełniony i podpisany formularz ofertowy, dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę i zakres podejmowanych zobowiązań w imieniu wykonawcy- jeżeli dotyczy, wykaz części zamówienia, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom ich realizację, kosztorysy ofertowe odrębnie dla każdej z części, Informację jeżeli wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, w informacji wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. (Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami – jeżeli dotyczy, Zgodnie z art 24 ust 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (na dedykowanej stronie przetargu i/lub www.bip.wisla.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (zbiorcze zestawienie złożonych ofert), przekazuje Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z firmami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego przez Wykonawców. 2. Podstawowe wymagania określają art. 45 i 46 ustawy. 3. Zamawiający ustala wysokość wadium przetargowego w wysokości: 3.1. dla części 1 - 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100), 3.2. dla części 2 - 1.000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00/100), 3.3. dla części 3 - 100,00 PLN (słownie złotych: sto złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Najważniejsze postanowienia projektu umowy zapisano w załączniku SIWZ-3. 2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian w treści umowy w następującym zakresie: 2.1. zmiana terminu wykonania umowy w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, tj. 2.1.1. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec (w szczególności warunki atmosferyczne np intensywne opady deszczu, opady śniegu, niska temperatura), 2.1.2. wniesienie odwołania na czynność Zamawiającego związaną z postępowaniem przetargowym lub wydłużenie terminu związania ofertą, 2.1.3. wydłużenia się procedury przetargowej, 2.1.4. wydłużenia się robót budowlanych realizowanych przez inny podmiot uniemozliwiajacych realizcję dostawy w przewidzianym terminie. 2.2. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem przesunięcia terminu związanym z wystąpieniem okoliczności wymienionych w pkt. 2.1, 2.3. zmiana sposobu spełnienia świadczenia, jego zakresu, zmiana wynagrodzenia: 2.3.1. zmiana spowodowana koniecznością zrealizowania dostawy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w SIWZ, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań spowodować mogłoby niewykonanie bądź wadliwe wykonanie przedmiotu zamówienia, 2.3.2. rezygnacja z wykonania części dostawy - zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy wartość dostaw wyłączonych zostanie ustalona w oparciu o stosowne pozycje kosztorysu ofertowego. W takim wypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia i ustalenie jego nowej wartości, 2.4. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną. 2.5. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 2.6. wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, 2.7. zmiany i modyfikacje w harmonogramie świadczenia dostaw na wniosek Zmawiającego lub w okolicznościach, za które nie ponosi żadnej odpowiedzialności Wykonawca, 2.8. zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych. 2.9. Zmian dotyczących podwykonawstwa. 2.10. Zmian wynikających z art 144 ustawy PZP
IV 4 4 data 2019-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostarczenie materiałów kamiennych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 14212000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie będzie realizowane do 30 sierpnia 2019 (poszczególne dostawy na bieżąco na podstawie zleceń).
Zalacznik krotki opis Zakup i dostarczenie materiałów kamiennych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostarczenie materiałów służących do odwodnienia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44163100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie będzie realizowane do 30 sierpnia 2019 (poszczególne dostawy na bieżąco na podstawie zleceń).
Zalacznik krotki opis Zakup i dostarczenie materiałów służących do odwodnienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostarczenie materiałów pozostałych (elektryczne, geowłóknina, kostki itp)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31320000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamówienie będzie realizowane do 30 sierpnia 2019 (poszczególne dostawy na bieżąco na podstawie zleceń).
Zalacznik krotki opis Zakup i dostarczenie materiałów pozostałych (elektryczne, geowłóknina, kostki itp)
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury-dla wszystkich części
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi na dostarczone materiały-dla wszystkich części
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)