GuidZP400 |
636ad131-07ac-4380-a2d8-617eba0e2777
|
Biuletyn |
526806-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
|
Regon |
00029278700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grunwaldzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
48
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubliniec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
34 3532800; 34 3532810
|
Zamawiajacy fax |
34 3562880
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@wsnlc.pl
|
Adres strony url |
http://wsnlc.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wsnlc.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-2019/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana, 42-700 Lubliniec, ul. Grunwaldzka 48
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia apteki szpitalnej
|
Numer referencyjny |
AZP.382.03.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa wyposażenia apteki szpitalnej”.
2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne od siebie części:
Część 1. Meble
Część 2. Sprzęt apteczny
Część 3. Wyposażenie dodatkowe
3. Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w załącznikach 1.1 – 1.3 oraz I - VIII. Pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze Umowy dla części 1 oraz we wzorze Umowy dla części 2 i 3.
4. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
− przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania,
− posiadać wymagane przepisami prawa atesty i dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
− przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany, nieużywany, nie eksponat wystawowy oraz spełniać wymagania opisane w załącznikach do SIWZ dla poszczególnych części,
− przedmiot umowy, który został zakwalifikowany do wyrobów medycznych musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2019.175 ze zmianami),
− przedmiot umowy musi spełniać warunki zgodności wynikające z normy CE,
− przedmiot zamówienia musi być kompletny po zamontowaniu, zainstalowaniu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych.
5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia:
− był objęty gwarancją producenta/ dostawcy określoną w SIWZ odrębnie dla danego produktu, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 lub 36 miesięcy (szczegóły w załącznikach I-VIII),
− okres rękojmi wynosi 2 lata,
6. W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do prezentacji oferowanego wyrobu.
7. Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z zakresu obsługi urządzeń medycznych będących przedmiotem umowy (dotyczy części 2, poz. 1, 2 i 3). Szkolenie dokumentowane będzie protokołem ze szkolenia. Protokoły sporządza szkolący.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dla poszczególnych części zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
I. dla części 1
zrealizował lub realizuje co najmniej dwie dostawy mebli, przy czym jedna z dostaw musi być o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto,
II. dla części 2
zrealizował lub realizuje co najmniej dwie dostawy sprzętu aptecznego, przy czym jedna z dostaw musi być o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto;
III. dla części 3
zrealizował lub realizuje co najmniej dwie dostawy sprzętu, wyposażenia (takich jak: wózki transportowe, wózki półkowe, drabina), przy czym jedna z dostaw musi być o wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł brutto;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostaw, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości brutto, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (niezobowiązujący wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opisy techniczne przedmiotu zamówienia oferowanego w formularzu asortymentowo-cenowym, np.: foldery, prospekty, karty katalogowe, fotografie lub inne dokumenty potwierdzające parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
9. Na ofertę składają się:
9.1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
9.2. formularze asortymentowo-cenowe – załączniki nr 1.1 – 1.3;
9.3. zestawienia parametrów i warunków technicznych – załączniki nr I – VIII;
9.4. oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. 7 SIWZ,
9.5. w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ),
9.6. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej z części w wysokości:
Część 1. 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych);
Część 2. 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 złotych);
Część 3. 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt 00/100 złotych).
1. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1.1. pieniądzu;
1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
1.3. gwarancjach bankowych;
1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. O/Lubliniec nr 04 1050 1155 1000 0022 1665 1477. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu (w sekretariacie - pok. Nr 13) lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie opisanej „wadium".
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1) zmiany nie powodujące zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy oraz terminu realizacji zamówienia tj. w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
− zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. dozwolonych przepisami prawa w wyniku przekształceń, przejęć, itp.),
− zmiany nazwy handlowej oferowanego przedmiotu Umowy,
2) zmiany dotyczące parametrów technicznych przedmiotu umowy nie powodujące zmian wysokości wynagrodzenia oraz zmiany terminu realizacji zamówienia tj:
− pod warunkiem, że zmiany wynikają ze zmiany przepisów prawa,
− zmian technologicznych wprowadzonych przez producenta polegających na jego ulepszeniu,
3) zmiany w zakresie zmiany wynagrodzenia wykonawcy:
− zmiany stawki podatku VAT (zarówno w górę jak i w dół). W przypadku zmiany stawki podatku VAT cena netto nie ulegnie zmianie. Do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej wysokości.
− w przypadku ograniczenia przedmiotu umowy, spowodowanego np. brakiem dostępności produktu na rynku lub z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się obniżenie wynagrodzenia wykonawcy do wysokości faktycznie zrealizowanych dostaw.
4) zmiany terminu realizacji umowy (wydłużenie lub skrócenie)
− dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej. W takim przypadku wydłużenie terminu nastąpi o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej.
− dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności powstałych z winy Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-03-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|