GuidZP400 |
a517f44f-f11d-472b-baf4-f27893ea88b7
|
Biuletyn |
527106-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
|
Regon |
29178200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szarych Szeregów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
059 8422021 do 23
|
Zamawiajacy fax |
598 427 449
|
Zamawiajacy email |
rckik@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
www.krwiodawstwo.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny ZOZ
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.krwiodawstwo.slupsk.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krwiodawstwo.slupsk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
listownie Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk,
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa czekolad oraz wafli w polewie czekoladowej
|
Numer referencyjny |
3/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku 200 000 sztuk czekolady pełno mlecznej oraz
25 000 sztuk wafli w polewie czekoladowej. Zamawiający wydaje czekolady dawcom krwi i jej składników dla zrównoważenia wysiłku energetycznego.
2. Dokładna wielkość zamówienia uzależniona będzie od faktycznej liczby dawców krwi.
3. Oferowane czekolady muszą spełniać następujące wymagania:
1) Czekolada w tabliczkach 100g
2) Zawartość masy kakaowej w czekoladzie pełnej (gorzkiej) – minimum 60 %,
3) Zawartość masy kakaowej w pozostałych czekoladach (np. mleczna, mleczna
z dodatkami) – minimum 25 do 30 %,
4) W przypadku czekolady z dodatkami nie dopuszcza się czekolady z półpłynnym nadzieniem, ani alkoholem.
5) Łączna wartość kaloryczna zestawu 8 sztuk czekolad nie może być mniejsza niż 4232 kcal,
6) Opakowanie jednostkowe 100 g, opakowane w folię aluminiową oraz obwolutę papierową
z podaniem wartości kalorycznej w 100g
7) Czekolada musi być pakowana i dostarczana w kartonowych pudełkach zawierających 8 sztuk czekolad (3 czekolady mleczne, 4 czekolady z dodatkami (min. z wiórkami kokosowymi, orzechami, bakaliami), 1 czekolada pełna (gorzka)
8) Pudełko wykonane z kartonu usztywnianego 300g/m2, Druk 4+0 CMYK ( pełny kolor jednostronnie)
9) Dane, które zamieści Wykonawca na opakowaniu muszą być uzgodnione z Zamawiającym.
10) Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego
Logo Zamawiającego
REGIONALNE CENTRUM
KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA
im. Jana Pawła II
W SŁUPSKU
dodatkowo pudełka zawierające 8 sztuk czekolad muszą być dostarczane
w zbiorczych opakowaniach zawierających nie więcej niż 15 kartonowych pudełek
4. Oferowany wafelek w polewie czekoladowej musi spełniać następujące wymagania
1) Wafel przekładany kremem kakaowym w obwodowej polewie czekoladowej lub cały oblany polewą czekoladową
2) Waga 1 sztuki min 50 gram
3) Kaloryczność min 268kcal
4) Pakowany w oryginalnie opakowanie producenta
c) Czekolada i wafelek musi spełniać wymagania polskiego prawa żywnościowego,
d) Czekolada i wafelek musi być wytwarzana oraz dostarczana przez wykonawcę stosującego system HACCP,
e) Termin przydatności do spożycia czekolady i wafelka nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy.
f) Dostawy będą odbywać się nie częściej niż raz w miesiącu w ciągu 4 dni od daty złożenia zamówienia do magazynu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku.
5. Zamawiający nie dopuszcza produktów czekoladopodobnych jak również z grafiką okolicznościową lub świąteczną np.: bożonarodzeniowa, sportowa itp.
|
Cpv glowny przedmiot |
15842000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
542650,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od zapisu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od zapisu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od zapisu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy:
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt 1ustawy Pzp,
b) w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa lub kopię stosownego pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie;
2) potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego:
a) karty katalogowe/foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta.
b) Specyfikacje jakościowe oferowanych czekolad (dotyczy każdego zaoferowanego gatunku czekolady) – opis produktu sporządzony przez jednostkę kontroli jakości / dział technologiczny zawierające co najmniej następujące informacje:
a. opis wyrobu
b. wykaz składników
c. wartość odżywczą i kaloryczność 100 g produktu
d. okres przydatności do spożycia
e. warunki przechowywania i warunki transportu
f. zawartość masy kakaowej w%
c) Specyfikacje jakościowe / opis oferowanych wafli w czekoladzie zawierające co najmniej następujące informacje:
a. opis wyrobu
b. wykaz składników
c. kaloryczność
d. okres przydatności do spożycia
e. warunki przechowywania i warunki transportu
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 8.6.1a Wykonawca przedstawia odpowiednie oświadczenia lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.
8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, wskazanych w punkcie 8.7. IdW, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
9. Dokumenty wskazane w pkt. 8.7. IdW powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. W ramach, które nie reguluje specyfikacja, mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Ministra rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy:
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt 1ustawy Pzp,
b) w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa lub kopię stosownego pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie;
2) potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego:
a) karty katalogowe/foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta.
b) Specyfikacje jakościowe oferowanych czekolad (dotyczy każdego zaoferowanego gatunku czekolady) – opis produktu sporządzony przez jednostkę kontroli jakości / dział technologiczny zawierające co najmniej następujące informacje:
a. opis wyrobu
b. wykaz składników
c. wartość odżywczą i kaloryczność 100 g produktu
d. okres przydatności do spożycia
e. warunki przechowywania i warunki transportu
f. zawartość masy kakaowej w%
c) Specyfikacje jakościowe / opis oferowanych wafli w czekoladzie zawierające co najmniej następujące informacje:
a. opis wyrobu
b. wykaz składników
c. kaloryczność
d. okres przydatności do spożycia
e. warunki przechowywania i warunki transportu
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 8.6.1a Wykonawca przedstawia odpowiednie oświadczenia lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.
8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, wskazanych w punkcie 8.7. IdW, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
9. Dokumenty wskazane w pkt. 8.7. IdW powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. W ramach, które nie reguluje specyfikacja, mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Ministra rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO) jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk, tel. 59 8422021;
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@krwiodawstwo.slupsk.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego, a w przypadku udzielenia zamówienia - w celu wykonania umowy oraz praw i obowiązków związanych z umową, a także w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności wobec organów uprawnionych do kontroli działalności ADO, na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy w celu wykonywania ww. czynności oraz podmioty których udział jest konieczny do prawidłowego prowadzenia działalności, takie jak operatorzy pocztowi i telekomunikacyjni, administratorzy systemów elektronicznych, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018),dalej „ustawa Pzp”, oraz osobom prowadzącym kontrole i postępowania w związku z wykonywaniem przez ADO obowiązków wynikających z przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres konieczny z uwagi na wykonywanie ww. obowiązków i uprawnień.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, otrzymania ich kopii, prawo ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia, o ile ich dalsze przetwarzanie nie jest uzasadnione ww. obowiązkami i uprawnieniami.
8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu, ani nie będą przekazywane podmiotom w państwach trzecich.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowyw
w następujących przypadkach:
1. gdy wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niz zaproponował to w ofercie; w takim przypadku Zamawiajacy uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zapropowanym przez Wykonawcę
i zaakceptowanym przez Zamawiającego, Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiazania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiajacego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie;
2. cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulegnie cena jednostkowa brutto, prz zachowaniu ceny jednostkowej netto;
3. w trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez strony. Powyższe nie jest zmianą umowy i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń;
4. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia trwania umowy w przypadku braku wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy do czasu jej wykorzystania jednak nie dłużej niż 12 miesięcy. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|