Zakup i dostawa przedpłaconych kart płatniczych dla pracowników Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie

Data publikacji 2019-03-19
Data zakończenia 2019-03-27 00:00:00
Instytucja Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym
Miejscowość Gostynin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Karty płatnicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527036-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301630009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa przedpłaconych kart płatniczych w liczbie 354 sztuk o wartości brutto 110.490,00 złotych, dla pracowników Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie uprawniających do zakupu artykułów użytku codziennego, a w szczególności artykułów: spożywczych, drogeryjnych, chemii gospodarczej, tekstylnych, AGD itp. Karty płatnicze muszą być możliwe do zrealizowania we wszystkich placówkach współpracujących z wyłonionym Wykonawcą na terenie całego kraju oraz we wszystkich placówkach współpracujących z wyłonionym Wykonawcą na terenie miasta Gostynina.
Dostawa kart płatniczych nastąpi na następujących warunkach:
1. Termin ważności kart - minimum 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (wszystkie karty muszą mieć jednakowy termin ważności).
2. Karty na podpis (niezabezpieczone kodem PIN).
3. Dostarczenie kart do siedziby Zamawiającego.
4. Ubezpieczenie przesyłki na czas transportu przez Wykonawcę.
5. Dostarczenie kart w opakowaniach zbiorczych, posegregowanych przez Wykonawcę zgodnie z wymogami Zamawiającego, tj. karty winny być posegregowane według ich wartości – Wykonawca powinien załączyć do każdej karty instrukcje niezbędne do prawidłowego użytkowania karty, w tym informacje o sposobie zastrzeżenia karty i sposobie sprawdzenia salda, jak również informacje o promocjach i rabatach udzielanych przez poszczególnych partnerów handlowych użytkownikom kart.
6. Aktywacja kart płatniczych najpóźniej 2 dni robocze po przesłaniu (fax,
e-mail) do Wykonawcy potwierdzenia odbioru kart.
7. Możliwość reklamacji w razie stwierdzenia nieprawidłowej kwoty karty albo innych nieprawidłowości w opakowaniu zbiorczym, rozpatrzenie i załatwienie reklamacji przez Wykonawcę w ciągu 3 dni.
8. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat z tytułu użytkowania kart przez użytkowników (tzn. prowizji od każdej transakcji realizowanej za pomocą karty płatniczej, opłaty rocznej za użytkowanie karty itp.).
9. Karty powinny posiadać możliwość ich zastrzeżenia na wypadek zagubienia lub kradzieży.
10. Wykonawca powinien zapewnić możliwość wydania duplikaty karty zagubionej lub utraconej – Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania od użytkownika karty opłaty za wydanie jej duplikatu.
11. Wykonawca powinien zapewnić możliwość bezpłatnego sprawdzenia ilości dostępnych środków na karcie, telefonicznie oraz za pośrednictwem sieci internet, jak również sprawdzenia historii transakcji dokonanych za pomocą karty.
12. Zamawiający zastrzega, że obsługa procesu zasilania kart płatniczych leży po stronie Wykonawcy.
13. Ilość i wartość zasilenia kart w złotych:
Liczba / Wartość zasilenia kart w złotych
1. 4 500,00
2. 28 450,00
3. 43 400,00
4. 71 350,00
5. 64 300,00
6. 135 250,00
7. 1 175,00
8. 1 150,00
9. 3 125,00
10. 1 60,00
11. 1 50,00
12. 2 40,00
Razem: 354 110.490,00
WARTOŚĆ CAŁKOWITA: 110.490,00 złotych brutto
słownie: sto dziesięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100
Karty płatnicze należy dostarczyć w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia podpisania umowy. Dostawa kart płatniczych w liczbie 354 sztuk o wartości 110.490,00 złotych brutto musi mieć miejsce do siedziby Zamawiającego tj. Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, ul. Kutnowska 74B w dzień roboczy tj. od poniedziałku do piątku do godz. 14.00. Koszt dostawy kart spoczywa po stronie Wykonawcy.
Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp Zamawiający określa, aby czynności związane z realizacją dostawy wykonywały osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629).
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, weryfikowania danych w tym zakresie oraz konsekwencje niewywiązywania się ze zobowiązania złożonego w ofercie określa § 17 projektu umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c7846e7f-a921-4859-9f34-6a267abf2b24
Biuletyn 527036-N-2019
Zamawiajacy nazwa Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym
Regon 14706092700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zalesie
Zamawiajacy miejscowosc Gostynin
Zamawiajacy kod pocztowy 09-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 235 00 15
Zamawiajacy fax 24 235 71 55
Zamawiajacy email administracja@rops-gostynin.pl
Adres strony url www.kozzd-gostynin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http//:kozzd-gostynin.bip.eur.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http//:kozzd-gostynin.bip.eur.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kutnowska 74B, 09-500 Gostynin
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa przedpłaconych kart płatniczych dla pracowników Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
Numer referencyjny PN/1/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa przedpłaconych kart płatniczych w liczbie 354 sztuk o wartości brutto 110.490,00 złotych, dla pracowników Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie uprawniających do zakupu artykułów użytku codziennego, a w szczególności artykułów: spożywczych, drogeryjnych, chemii gospodarczej, tekstylnych, AGD itp. Karty płatnicze muszą być możliwe do zrealizowania we wszystkich placówkach współpracujących z wyłonionym Wykonawcą na terenie całego kraju oraz we wszystkich placówkach współpracujących z wyłonionym Wykonawcą na terenie miasta Gostynina. Dostawa kart płatniczych nastąpi na następujących warunkach: 1. Termin ważności kart - minimum 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (wszystkie karty muszą mieć jednakowy termin ważności). 2. Karty na podpis (niezabezpieczone kodem PIN). 3. Dostarczenie kart do siedziby Zamawiającego. 4. Ubezpieczenie przesyłki na czas transportu przez Wykonawcę. 5. Dostarczenie kart w opakowaniach zbiorczych, posegregowanych przez Wykonawcę zgodnie z wymogami Zamawiającego, tj. karty winny być posegregowane według ich wartości – Wykonawca powinien załączyć do każdej karty instrukcje niezbędne do prawidłowego użytkowania karty, w tym informacje o sposobie zastrzeżenia karty i sposobie sprawdzenia salda, jak również informacje o promocjach i rabatach udzielanych przez poszczególnych partnerów handlowych użytkownikom kart. 6. Aktywacja kart płatniczych najpóźniej 2 dni robocze po przesłaniu (fax, e-mail) do Wykonawcy potwierdzenia odbioru kart. 7. Możliwość reklamacji w razie stwierdzenia nieprawidłowej kwoty karty albo innych nieprawidłowości w opakowaniu zbiorczym, rozpatrzenie i załatwienie reklamacji przez Wykonawcę w ciągu 3 dni. 8. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat z tytułu użytkowania kart przez użytkowników (tzn. prowizji od każdej transakcji realizowanej za pomocą karty płatniczej, opłaty rocznej za użytkowanie karty itp.). 9. Karty powinny posiadać możliwość ich zastrzeżenia na wypadek zagubienia lub kradzieży. 10. Wykonawca powinien zapewnić możliwość wydania duplikaty karty zagubionej lub utraconej – Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania od użytkownika karty opłaty za wydanie jej duplikatu. 11. Wykonawca powinien zapewnić możliwość bezpłatnego sprawdzenia ilości dostępnych środków na karcie, telefonicznie oraz za pośrednictwem sieci internet, jak również sprawdzenia historii transakcji dokonanych za pomocą karty. 12. Zamawiający zastrzega, że obsługa procesu zasilania kart płatniczych leży po stronie Wykonawcy. 13. Ilość i wartość zasilenia kart w złotych: Liczba / Wartość zasilenia kart w złotych 1. 4 500,00 2. 28 450,00 3. 43 400,00 4. 71 350,00 5. 64 300,00 6. 135 250,00 7. 1 175,00 8. 1 150,00 9. 3 125,00 10. 1 60,00 11. 1 50,00 12. 2 40,00 Razem: 354 110.490,00 WARTOŚĆ CAŁKOWITA: 110.490,00 złotych brutto słownie: sto dziesięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100 Karty płatnicze należy dostarczyć w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia podpisania umowy. Dostawa kart płatniczych w liczbie 354 sztuk o wartości 110.490,00 złotych brutto musi mieć miejsce do siedziby Zamawiającego tj. Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, ul. Kutnowska 74B w dzień roboczy tj. od poniedziałku do piątku do godz. 14.00. Koszt dostawy kart spoczywa po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp Zamawiający określa, aby czynności związane z realizacją dostawy wykonywały osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, weryfikowania danych w tym zakresie oraz konsekwencje niewywiązywania się ze zobowiązania złożonego w ofercie określa § 17 projektu umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30163000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 110490,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 3
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ) – w przypadku, gdy w postępowaniu przetargowym złożono tylko jedną ofertę nie ma podstaw do naruszenia uczciwej konkurencji, co oznacza, iż złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej staje się bezprzedmiotowe.
Inne dokumenty niewymienione Inne wymagane dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Potwierdzenie wniesienia przez Wykonawcę wadium. 3. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert. Konto Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie 87 1020 3974 0000 5202 0273 2485. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie aniżeli w pieniądzu na konto Zamawiającego wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nawę postępowania, którego wadium dotyczy. 5. Oferty, które nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium, zostaną odrzucone z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy Pzp. 6. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018., poz. 1986 z późn. zm.) i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego, po podpisaniu przez obie strony. 2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, b) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych niż określone w ust. 2 sytuacjach mających charakter zmian nieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegałyby ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania niemiałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie. 4. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), w szczególności: a) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, b) zmiana danych teleadresowych. 5. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 4 nie wymaga sporządzenia aneksu, a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej strony.
IV 4 4 data 2019-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena duplikatu karty płatniczej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria aspekt społeczny zatrudnienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria możliwość zastrzeżenia karty bezpośrednio przez użytkownika
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin dostawy kart płatniczych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin ważności kart płatniczych
Znaczenie 55,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)