GuidZP400 |
e4512279-5e8f-44c0-8fc0-3e3b1e71d2bf
|
Biuletyn |
523693-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
3 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
12139041500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 137 554
|
Zamawiajacy fax |
261 137 553
|
Zamawiajacy email |
3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.3rblog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.3rblog.wp.mil.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.3rblog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków konserwujących i czyszczących oraz materiałów technicznych
|
Numer referencyjny |
88/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków konserwujących i czyszczących oraz materiałów technicznych w zakresie 7 zadań, w tym: środki konserwująco-czyszczące do sprzętu elektronicznego, materiały z tworzyw sztucznych, środki czyszczące, środku konserwujące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r.
Uwaga:
W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W szczególności znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, przez co zamawiający rozumie posiadanie zabezpieczenia finansowego w wysokości nie mniejszej niż:
zadanie nr 1 – 7 000,00 zł,
zadanie nr 2 – 21 000,00 zł,
zadanie nr 3 – 19 000,00 zł,
zadanie nr 4 – 26 000,00 zł,
zadanie nr 5 – 7 000,00 zł,
zadanie nr 6 – 51 000,00 zł,
zadanie nr 7 – 125 000,00 zł.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie ubiegał się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedno zadanie kwota posiadanego zabezpieczenia finansowego nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia wykonawca oferuje (np. jeżeli wykonawca zaoferuje realizacje zamówienia w zakresie zadania nr 1 i 2 wówczas musi wykazać posiadanie zabezpieczenia finansowego o wartości nie mniejszej niż 28 000,00 złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeni do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie, na mocy porozumienia stron. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany miejsca dostawy – w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą; 2) zmiany Odbiorcy; 3) przedłużenia terminu realizacji umowy – gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Odbiorcy; pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności pożar, powódź, trzęsienie ziemi i inne klęski żywiołowe, wojnę, zamieszki, strajki, zmianę przepisów prawnych, działanie organów państwowych, samorządowych, instytucji cywilnych, wojskowych, których współdziałanie jest niezbędne w celu realizacji niniejszej umowy, a których udział w realizacji umowy wynika bądź to z przepisów prawa bądź został Wykonawcy narzucony przez Zamawiającego; w przypadku wystąpienia siły wyższej terminy mogą zostać przedłużone o okres działania siły wyższej, jeżeli jej wystąpienie miało wpływ na realizację umowy; 4) przedłużenia terminu realizacji umowy – o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego, a kończy się w dniu wydania stosownego orzeczenia przez KIO bądź Sąd; 5) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami; 6) zmniejszenia należnego wykonawcy wynagrodzenia – w każdym czasie za jego zgodą, a także w przypadku dokonania w umowie zmian, o których mowa w pkt 7 lub 8; 7) zmiany przedmiotu umowy – gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz, że cena jednostkowa netto nie ulegnie zwiększeniu; 8) zmiany przedmiotu umowy – w każdym czasie, kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu wyrób o parametrach lepszych aniżeli zaoferowany w ofercie, pod warunkiem, że warunki gwarancji nowego wyrobu nie ulegną pogorszeniu oraz cena jednostkowa netto nie ulegnie podwyższeniu; 9) rezygnacji z dostarczenia poszczególnych pozycji asortymentowych – w każdym czasie na wniosek Zamawiającego za zgodą Wykonawcy, bądź na wniosek Wykonawcy, gdy dane pozycje asortymentowe nie będą dostępne na rynku; 10) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych (poleceń) przełożonych zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy – zgodnie ze zmienionymi przepisami, wytycznymi bądź poleceniami.
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Środki konserwująco-czyszczące do sprzętu elektronicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r.
Uwaga:
W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę środków konserwująco-czyszczących do sprzętu elektronicznego. Szczegółowy opis wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kleje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24910000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r.
Uwaga:
W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę klejów. Szczegółowy opis wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Silikony i pasty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39812500-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r.
Uwaga:
W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę silikonów i past. Szczegółowy opis wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Materiały elektryczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r.
Uwaga:
W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów elektrycznych. Szczegółowy opis wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Materiały z tworzyw sztucznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24500000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r.
Uwaga:
W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów z tworzyw sztucznych. Szczegółowy opis wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Środki czyszczące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r.
Uwaga:
W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę środków czyszczących. Szczegółowy opis wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Środki konserwujące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24963000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r.
Uwaga:
W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę środków konserwujących. Szczegółowy opis wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
|
| |