Dostawa środków konserwujących i czyszczących oraz materiałów technicznych

Data publikacji 2019-03-19
Data zakończenia 2019-03-27 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Pasty i kremy,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Kleje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523693-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 249100006, 398125002, 310000006, 245000009, 249630002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków konserwujących i czyszczących oraz materiałów technicznych w zakresie 7 zadań, w tym: środki konserwująco-czyszczące do sprzętu elektronicznego, materiały z tworzyw sztucznych, środki czyszczące, środku konserwujące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e4512279-5e8f-44c0-8fc0-3e3b1e71d2bf
Biuletyn 523693-N-2019
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 137 554
Zamawiajacy fax 261 137 553
Zamawiajacy email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url www.3rblog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Dostep dokumentow zamowienia www.3rblog.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.3rblog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków konserwujących i czyszczących oraz materiałów technicznych
Numer referencyjny 88/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków konserwujących i czyszczących oraz materiałów technicznych w zakresie 7 zadań, w tym: środki konserwująco-czyszczące do sprzętu elektronicznego, materiały z tworzyw sztucznych, środki czyszczące, środku konserwujące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r. Uwaga: W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W szczególności znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, przez co zamawiający rozumie posiadanie zabezpieczenia finansowego w wysokości nie mniejszej niż: zadanie nr 1 – 7 000,00 zł, zadanie nr 2 – 21 000,00 zł, zadanie nr 3 – 19 000,00 zł, zadanie nr 4 – 26 000,00 zł, zadanie nr 5 – 7 000,00 zł, zadanie nr 6 – 51 000,00 zł, zadanie nr 7 – 125 000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca będzie ubiegał się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedno zadanie kwota posiadanego zabezpieczenia finansowego nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia wykonawca oferuje (np. jeżeli wykonawca zaoferuje realizacje zamówienia w zakresie zadania nr 1 i 2 wówczas musi wykazać posiadanie zabezpieczenia finansowego o wartości nie mniejszej niż 28 000,00 złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeni do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie, na mocy porozumienia stron. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany miejsca dostawy – w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą; 2) zmiany Odbiorcy; 3) przedłużenia terminu realizacji umowy – gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Odbiorcy; pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności pożar, powódź, trzęsienie ziemi i inne klęski żywiołowe, wojnę, zamieszki, strajki, zmianę przepisów prawnych, działanie organów państwowych, samorządowych, instytucji cywilnych, wojskowych, których współdziałanie jest niezbędne w celu realizacji niniejszej umowy, a których udział w realizacji umowy wynika bądź to z przepisów prawa bądź został Wykonawcy narzucony przez Zamawiającego; w przypadku wystąpienia siły wyższej terminy mogą zostać przedłużone o okres działania siły wyższej, jeżeli jej wystąpienie miało wpływ na realizację umowy; 4) przedłużenia terminu realizacji umowy – o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego, a kończy się w dniu wydania stosownego orzeczenia przez KIO bądź Sąd; 5) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami; 6) zmniejszenia należnego wykonawcy wynagrodzenia – w każdym czasie za jego zgodą, a także w przypadku dokonania w umowie zmian, o których mowa w pkt 7 lub 8; 7) zmiany przedmiotu umowy – gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz, że cena jednostkowa netto nie ulegnie zwiększeniu; 8) zmiany przedmiotu umowy – w każdym czasie, kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu wyrób o parametrach lepszych aniżeli zaoferowany w ofercie, pod warunkiem, że warunki gwarancji nowego wyrobu nie ulegną pogorszeniu oraz cena jednostkowa netto nie ulegnie podwyższeniu; 9) rezygnacji z dostarczenia poszczególnych pozycji asortymentowych – w każdym czasie na wniosek Zamawiającego za zgodą Wykonawcy, bądź na wniosek Wykonawcy, gdy dane pozycje asortymentowe nie będą dostępne na rynku; 10) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych (poleceń) przełożonych zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy – zgodnie ze zmienionymi przepisami, wytycznymi bądź poleceniami.
IV 4 4 data 2019-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Środki konserwująco-czyszczące do sprzętu elektronicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r. Uwaga: W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje dostawę środków konserwująco-czyszczących do sprzętu elektronicznego. Szczegółowy opis wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kleje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24910000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r. Uwaga: W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje dostawę klejów. Szczegółowy opis wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Silikony i pasty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39812500-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r. Uwaga: W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje dostawę silikonów i past. Szczegółowy opis wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiały elektryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r. Uwaga: W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów elektrycznych. Szczegółowy opis wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Materiały z tworzyw sztucznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24500000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r. Uwaga: W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów z tworzyw sztucznych. Szczegółowy opis wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Środki czyszczące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r. Uwaga: W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje dostawę środków czyszczących. Szczegółowy opis wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Środki konserwujące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24963000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy zakończenie: 90 dni ale nie później niż do 31.07.2019r. Uwaga: W przypadku gdy termin 90 dni od podpisania umowy przypadnie po dniu 31.07.2019r., za termin dostawy przyjmuje się dzień 31.07.2019r.
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje dostawę środków konserwujących. Szczegółowy opis wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)