GuidZP400 |
4385aff7-961f-430f-9422-ef47dd526bf7
|
Biuletyn |
528218-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Głogowski
|
Regon |
39065211100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Głogów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
767 282 801
|
Zamawiajacy fax |
767 282 817
|
Zamawiajacy email |
bp@powiat.glogow.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.glogow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego; Nazwa projektu: Budowa dwóch obiektów mieszkalnych o charakterze opiekuńczo – wychowawczym przy ul. Spadzistej 3 oraz ul. Folwarcznej 53 w Głogowie na potrzeby Domów Dziecka
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiat.glogow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów - sekretariat pok. nr 103 (I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Domów Dziecka przy ul. Folwarcznej 53 oraz ul. Spadzistej 3
|
Numer referencyjny |
RZ.272.02.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Domów Dziecka przy ul. Folwarcznej 53 oraz ul. Spadzistej 3, w podziale na części, tj.:
a)CZĘŚĆ I - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w budynku mieszkalnym jednorodzinnym wolno stojącym z usługą o charakterze opiekuńczo – wychowawczym w Głogowie przy
ul. Spadzistej 3 dz. geod. 443, obręb 0006 Hutnik, jedn. ewid. m. Głogów.
Ilości i rodzaj wyposażenia określono w załączniku nr 1A do SIWZ.
b)CZĘŚĆ II - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Domu Dziecka w Głogowie przy
ul. Folwarcznej 53 dz. geod. 461/9, obręb 0009 Żarków, jedn. ewid. m. Głogów.
Ilości i rodzaj wyposażenia określono w załączniku nr 1B do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie dotyczące zakupu, dostawy i montażu wyposażenia o wartości nie mniejszej niż 125 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 10 do SIWZ
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 ustawy Pzp.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że przekazanie potencjału przez inny podmiot będzie miało charakter rzeczywisty, faktyczny, pozwalający na realne wykorzystanie doświadczenia w toku realizacji zamówienia. Dysponowanie zasobami musi zostać udowodnione Zamawiającemu przez Wykonawcę w sposób nie budzący wątpliwości co do tego, czy podmiot udostępniający swoje zasoby z zakresu doświadczenia posiada je i rzeczywiście udostępnia. Doświadczenie nie stanowi dobra, które może być przedmiotem samodzielnego obrotu.
6. Doświadczenie stanowi składnik przedsiębiorstwa w znaczeniu przedmiotowym i dzieli byt prawny przedsiębiorstwa (w rozumieniu. art. 551 i art. 552 Kodeksu cywilnego). Nie jest zatem możliwe udostępnienie doświadczenia bez jednoczesnego udostępnienia przedsiębiorstwa, z którym to doświadczenie jest związane.
7. Z tych też względów dla potwierdzenia rzeczywistego udostępnienia zasobu doświadczenia, konieczny jest osobisty udział tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Udostępnienie doświadczenia musi być potwierdzone rzeczywistym udziałem w wykonawstwie usług, a nie w formie świadczenia usługi doradztwa.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył:
1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa:
-dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument, o którym mowa w powyżej , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
|
Inne dokumenty niewymienione |
Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zawierający w szczególności: Formularz ofertowy należy wypełnić
w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia składa dwa formularze ofertowe.
b)Kosztorys ofertowy – opracowany na podstawie załacznika nr 1A i/lub 1B do SIWZ.
c)Projekt wizualizacji wykonanej zgodnie ze specyfikacją techniczną – odrębnie dla każdej części zamówienia – poglądowo.
d)oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
-W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie,
o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
-W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną cześć zamówienia, oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć w jednym egzemplarzu.
e)w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza;
f)Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2017.570 t.j.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
g)dowód wniesienia wadium,
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu.
Wysokość wadium Zamawiający ustalił odrębnie dla każdej części zamówienia:
-Część I – 2 111,00 zł (słownie: dwa tysiące sto jedenaście złotych 00/100)
-Część II – 2 111,00 zł (słownie: dwa tysiące sto jedenaście złotych 00/100)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w tej umowie z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w art. 144 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3. Zmiany nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ.
4. Wszelkie zmiany umowy możliwe są za obopólnym pisemnym porozumieniem stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy- Prawo zamówień publicznych:
5.1.zmiana adresów wskazanych w § 19 ust. 4 umowy,
5.2.utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danych czasie aktów prawa,
6.Zmiany wskazane w ust. 16.5. pkt. 1 - 2 dokonywane są w drodze jednostronnego oświadczenia danej Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie.
|
IV 4 4 data |
2019-04-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w budynku mieszkalnym jednorodzinnym wolno stojącym z usługą o charakterze opiekuńczo – wychowawczym w Głogowie przy ul. Spadzistej 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Domów Dziecka przy ul. Folwarcznej 53 oraz ul. Spadzistej 3, w podziale na części, tj.:
CZĘŚĆ I - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w budynku mieszkalnym jednorodzinnym wolno stojącym z usługą o charakterze opiekuńczo – wychowawczym w Głogowie przy
ul. Spadzistej 3 dz. geod. 443, obręb 0006 Hutnik, jedn. ewid. m. Głogów.
Ilości i rodzaj wyposażenia określono w załączniku nr 1A do SIWZ.
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ – zestawienie zamawianego wyposażenia dla CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia,
-Załącznik nr 3 – projekt umowy dla części I i II zamówienia,
-Załącznik nr 7 – specyfikacja techniczna – wymagania ogólne,
-Załącznik nr 8 – przykładowe aranżacje.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Domu Dziecka w Głogowie przy ul. Folwarcznej 53
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Domów Dziecka przy ul. Folwarcznej 53 oraz ul. Spadzistej 3, w podziale na części, tj.:
CZĘŚĆ II - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Domu Dziecka w Głogowie przy
ul. Folwarcznej 53 dz. geod. 461/9, obręb 0009 Żarków, jedn. ewid. m. Głogów.
Ilości rodzaj wyposażenia określono w załączniku nr 1B do SIWZ.
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ – zestawienie zamawianego wyposażenia dla CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia,
-Załącznik nr 3 – projekt umowy dla części I i II zamówienia,
-Załącznik nr 7 – specyfikacja techniczna – wymagania ogólne,
-Załącznik nr 8 – przykładowe aranżacje.
|
| |