Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie

Data publikacji 2019-03-21
Data zakończenia 2019-03-29 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528103-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie: 1) Koszulka T-shirt model męski- 1000 sztuk
2) Koszulka T-shirt model damski-1000 sztuk
3) Taśma /smycz- 600 sztuk
4) Brulion/zeszyt A5 w kratkę- 400 sztuk
5) Kubek- 500 sztuk
6) Długopis aluminiowy- 2000 sztuk
7) Długopis metalowy-100 sztuk
8) Torba papierowa lakierowana- 300 sztuk
9) Torba papierowa- 800 sztuk
10) Torba płócienna- 400 sztuk
11) Naklejka z logo Koszalina-1500 sztuk
12) Naklejka z herbem Koszalina- 800 sztuk
13) Pamięć USB-100 sztuk
14) Balon (Patyczki, Koszyczki)- 900 sztuk
15) Piłka plażowa z nadrukiem- 600 sztuk
16) Pins przypinka w kształcie flagi Koszalina- 200 sztuk
17) Pins przypinka w kształcie herbu Koszalina- 200 sztuk
18) Flaga Koszalina-30 sztuk
19) Flaga na samochód-500 sztuk
20) Magnes reklamowy- 600 sztuk
21) Piłeczka antystresowa-400 sztuk
22) Pocztówka- 800 sztuk
23) Ręcznik sportowy- 200 sztuk
24) Notes- 400 sztuk
25) Piórnik- 200 sztuk
26) Breloczek do kluczy z miarką i poziomicą- 200 sztuk
27) Kubek izotermiczny z nadrukiem- 100 sztuk
28) Krawat promocyjny- 100 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ wraz z załącznikami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49c3273f-5490-4b54-9325-abaeeb3969c5
Biuletyn 528103-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
Regon 33092080200000
Zamawiajacy adres ulica Rynek Staromiejski
Zamawiajacy adres numer domu 6-7
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 3488600
Zamawiajacy fax 94 3488625
Zamawiajacy email regina.fibingier@um.koszalin.pl
Adres strony url www.bip.koszalin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.koszalin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A.Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I-piętro, pokój nr 24
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Numer referencyjny BZP-6.271.1.10.2019.AP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie: 1) Koszulka T-shirt model męski- 1000 sztuk 2) Koszulka T-shirt model damski-1000 sztuk 3) Taśma /smycz- 600 sztuk 4) Brulion/zeszyt A5 w kratkę- 400 sztuk 5) Kubek- 500 sztuk 6) Długopis aluminiowy- 2000 sztuk 7) Długopis metalowy-100 sztuk 8) Torba papierowa lakierowana- 300 sztuk 9) Torba papierowa- 800 sztuk 10) Torba płócienna- 400 sztuk 11) Naklejka z logo Koszalina-1500 sztuk 12) Naklejka z herbem Koszalina- 800 sztuk 13) Pamięć USB-100 sztuk 14) Balon (Patyczki, Koszyczki)- 900 sztuk 15) Piłka plażowa z nadrukiem- 600 sztuk 16) Pins przypinka w kształcie flagi Koszalina- 200 sztuk 17) Pins przypinka w kształcie herbu Koszalina- 200 sztuk 18) Flaga Koszalina-30 sztuk 19) Flaga na samochód-500 sztuk 20) Magnes reklamowy- 600 sztuk 21) Piłeczka antystresowa-400 sztuk 22) Pocztówka- 800 sztuk 23) Ręcznik sportowy- 200 sztuk 24) Notes- 400 sztuk 25) Piórnik- 200 sztuk 26) Breloczek do kluczy z miarką i poziomicą- 200 sztuk 27) Kubek izotermiczny z nadrukiem- 100 sztuk 28) Krawat promocyjny- 100 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ wraz z załącznikami.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 69110,81
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: do 5 tygodni od dnia zawarcia umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto. Przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej umowy lub realizowaną obecnie z tym, że wartość już zrealizowanej części musi wynosić 30.000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - złożony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III SIWZ. 2) Dowody określające, czy wskazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA! Dowodami, o których mowa powyżej, są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do treści umowy; Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzone w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. 2. Okoliczności o których mowa w ust. 1, nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani przez nie zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu umowy. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. 4. Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV 4 4 data 2019-03-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)