GuidZP400 |
ed495cb4-978a-435b-89c2-06a24f455ab9
|
Biuletyn |
528231-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Opolskie
|
Regon |
53141242100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
775 416 400
|
Zamawiajacy fax |
775 416 403
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@opolskie.pl
|
Adres strony url |
https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12, 45-082 Opole, piętro II, pok. 203; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/;
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych
|
Numer referencyjny |
DOA-IV.272.8.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych”.
W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ):
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych:
Kocyki dziecięce – 3 500 sztuk
Torba bawełniana – 3 500 sztuk
okładka papierowa – 3 500 sztuk
worek foliowy – 3 500 sztuk
Torbę z kocykiem należy obłożyć w okładkę papierową i zapakować w worek z folii polipropylenowej z dnem (mieszkiem) zgrzewany metodą termiczną, zaklejony cienką taśmą dwustronnie klejącą. Wykonawca dostarczy własnym transportem, rozładuje i wniesie przedmioty zamówienia:
• pierwszą dostawę zgodnie z ofertą Wykonawcy - 200 szt. w różnych kolorach do siedziby Zamawiającego na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Departament Koordynacji Programów Operacyjnych, Referat Promocji RPO, 45-075 Opole, ul. Krakowska 38 lub w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Opola,
• kolejne dostawy zgodnie z listą dystrybucyjną do szpitali na terenie województwa opolskiego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie później niż do 31.07.2019 r. W każdej dostawie mix 6 kolorów.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotnych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ .
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-09T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
dot. II.8)
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 09.08.2019 r.
przy uwzględnieniu zapisów „IPU jak niżej:
„§3
1. Termin realizacji umowy do dnia 09.08.2019 r.
2. Termin dostarczenia kocyków:
a) pierwsza dostawa zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia …………… w różnych kolorach do siedziby Zamawiającego w Opolu, przy ul. Krakowskiej 38 lub inne wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Opola,
b) kolejne dostawy zgodnie z listą dystrybucyjną do szpitali na terenie województwa opolskiego
w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie później niż do 31.07.2019 r. W każdej dostawie mix 6 kolorów.”
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał).
|
Inne dokumenty niewymienione |
ZŁOŻENIE OFERTY I DOKUMENTÓW :
1) WYPEŁNIONY DRUK OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
W DRUKU ofertowym należy wpisać:
Termin pierwszej dostawy ……..dni roboczych
Termin pierwszej dostawy Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia ostatecznego zaakceptowania wariantów kolorystycznych kocyków przez Zamawiającego.
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu pierwszej dostawy liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia uzyskania ostatecznej akceptacji wariantów kolorystycznych kocyków przez Zamawiającego lub wskazania terminu dłuższego niż 15 dni roboczych lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c).
Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz dni inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dn. 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 90 z póź. zm.)
Do oferty należy dołączyć próbkę - wzór kocyka oraz torby uszytych zgodnie z parametrami określonymi w OPZ, bez metek i bez okładki papierowej oraz bez opakowania foliowego.
• Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP:
ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa
w ust.1.
ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa
w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
„POSTANOWIENIA UMOWY §7
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy:
1) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania,
2) gdy konieczna będzie zmiana sposobu realizacji umowy ze względów technologicznych, organizacyjnych, osobowych Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy max. o 10 % jego wartości brutto,
3) zaistniały istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144.
4. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.”
|
IV 4 4 data |
2019-03-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|