GuidZP400 |
98f89599-1550-40ec-9cd6-eeedc175bfec
|
Biuletyn |
528035-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Opolskie
|
Regon |
53141242100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
775 416 400
|
Zamawiajacy fax |
775 416 403
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@opolskie.pl
|
Adres strony url |
https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12, 45-082 Opole, piętro II, pok. 203; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/;
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa oznakowanych materiałów związanych z promocją Programu „Opolskie dla Rodziny” w tym Opolskiej Karty Rodziny i Seniora
|
Numer referencyjny |
DOA-IV.272.7.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: „Wykonanie i dostawa oznakowanych materiałów związanych z promocją Programu „Opolskie dla Rodziny” w tym Opolskiej Karty Rodziny i Seniora.”
W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ):
Zamówienie dotyczy wykonania i dostawy oznakowanych materiałów związanych z promocją Programu „Opolskie dla Rodziny” w tym Opolskiej Karty Rodziny i Seniora zgodnie z poniższą listą:
Pozycja w OPZ Nazwa przedmiotu Ilość
1. Długopis 900 szt.
2. Balon 900 szt.
3. Smycz 1000 szt.
4. Torba materiałowa 1000 szt.
5. Frisbee 900 szt.
6. Brelok do kluczy 900 szt.
7. Zawieszka zapachowa 500 szt.
8. Worek-plecak ze sznurkami 900 szt.
9. Śniadaniówka 900 szt.
10. Podkładka pod myszkę 300 szt.
11. Opaska LED na ramię 300 szt.
12. Opaska silikonowa na rękę 900 szt.
13. Zakładka magnetyczna 700 szt.
14. Notes z magnesem 800 szt.
15. Ponczo przeciwdeszczowe 900 szt.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotnych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ .
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
dot. II.8) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 15 dni od zawarcia umowy
przy uwzględnieniu zapisów „IPU § 2 jak niżej:
„§ 2
1. Termin wykonania i dostarczenia całości zamówienia: zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia …………………………….. w ciągu ………… dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z terminami i procedurami wykonania i akceptacji przedmiotu zamówienia określonymi w załączniku do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia."
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa warunek dot. zdolności technicznej udziału w niniejszym postępowaniu:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: co najmniej jedną dostawę materiałów promocyjnych na kwotę min. 20 000 zł, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty na potwierdzenie warunku zdolności technicznej wynikające z Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów (…):
Wykaz dostaw (obowiązuje forma pisemna - oryginał) – zał. nr 5
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (referencje bądź inne dokumenty - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Warunek:
Zamawiający określa warunek dot. zdolności technicznej udziału w niniejszym postępowaniu:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: co najmniej jedną dostawę materiałów promocyjnych na kwotę min. 20 000 zł, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
ZŁOŻENIE OFERTY I DOKUMENTÓW:
1) WYPEŁNIONY DRUK OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
W DRUKU ofertowym należy wpisać:
TERMIN WYKONANIA I DOSTARCZENIA CAŁOŚCI ZAMÓWIENIA ” …………………… dni (robocze)
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania TERMINU WYKONANIA I DOSTARCZENIA CAŁOŚCI ZAMÓWIENIA liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy lub wskazania terminu dłuższego niż 15 dni roboczych lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c).
Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz dni inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dn. 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 90).
Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP:
ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa
w ust.1.
ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa
w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
„IPU § 7
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku co do treści oferty Wykonawcy:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (np. w przypadku niemożliwości realizacji części przedmiotu zamówienia ze względów technologicznych, technicznych, społecznych lub gospodarczych) w trakcie trwania realizacji przedmiotu umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowym dla Zamawiającego byłoby wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. W tym przypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy o niewykonane zadanie (max. do 10%),
2) W przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian,
a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania,
3) W przypadku istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy,
4) Gdy nastąpią zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy,
5) Gdy nastąpią zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w razie zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT.
3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych.
4. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane
w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.”
|
IV 4 4 data |
2019-03-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|