GuidZP400 |
b5ae9ee2-2a20-431a-a103-b103358c74d3
|
Biuletyn |
527481-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
|
Regon |
27578300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Matejki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-157
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
122 992 041
|
Zamawiajacy fax |
124 226 566
|
Zamawiajacy email |
zp@asp.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Wyższa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.asp.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój nr 113 (I piętro)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie oraz odbiór od Zamawiającego kaset i pojemników po zużytych tonerach i tuszach
|
Numer referencyjny |
BZP-3942-12/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie oraz odbiór od Zamawiającego kaset i pojemników po zużytych tonerach i tuszach.
2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywna dostawę materiałów eksploatacyjnych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w którym zamawiający określił asortyment, parametry materiałów i ich przewidywane zapotrzebowanie ilościowe (stanowić on będzie załącznik do umowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek/ urządzeń wielofunkcyjnych/ kserokopiarek, każde zamówienie o wartości brutto minimum 50.000,00 zł.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy (dotyczy oferty ocenionej najwyżej):
a) W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda wykazu dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz dostaw powinien uwzględniać zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w rozdziale V ust.1 pkt 3 SIWZ.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać:
1) Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy).
2) Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy).
3) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ.
4) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
6) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki ich wprowadzenia do umowy opisane są we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany umowy w następujących okolicznościach :
a) jeżeli towar określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny typ towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ za cenę określoną w ofercie i umowie;
b) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
c) wystąpienia zdarzeń określanych jako „siła wyższa”, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron;
d) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa;
e) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne);
f) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie;
g) zmian postanowień niniejszej umowy będących konsekwencjami zmian organizacyjnych na Uczelni,
h) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji prac;
i) zmiany podwykonawstwa - powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-03-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|