Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie oraz odbiór od Zamawiającego kaset i pojemników po zużytych tonerach i tuszach

Data publikacji 2019-03-21
Data zakończenia 2019-03-29 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527481-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie oraz odbiór od Zamawiającego kaset i pojemników po zużytych tonerach i tuszach.
2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywna dostawę materiałów eksploatacyjnych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w którym zamawiający określił asortyment, parametry materiałów i ich przewidywane zapotrzebowanie ilościowe (stanowić on będzie załącznik do umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b5ae9ee2-2a20-431a-a103-b103358c74d3
Biuletyn 527481-N-2019
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Regon 27578300000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-157
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 992 041
Zamawiajacy fax 124 226 566
Zamawiajacy email zp@asp.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Wyższa
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.asp.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój nr 113 (I piętro)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie oraz odbiór od Zamawiającego kaset i pojemników po zużytych tonerach i tuszach
Numer referencyjny BZP-3942-12/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie oraz odbiór od Zamawiającego kaset i pojemników po zużytych tonerach i tuszach. 2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywna dostawę materiałów eksploatacyjnych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w którym zamawiający określił asortyment, parametry materiałów i ich przewidywane zapotrzebowanie ilościowe (stanowić on będzie załącznik do umowy).
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek/ urządzeń wielofunkcyjnych/ kserokopiarek, każde zamówienie o wartości brutto minimum 50.000,00 zł.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy (dotyczy oferty ocenionej najwyżej): a) W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda wykazu dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz dostaw powinien uwzględniać zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w rozdziale V ust.1 pkt 3 SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ. 4) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki ich wprowadzenia do umowy opisane są we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany umowy w następujących okolicznościach : a) jeżeli towar określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny typ towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ za cenę określoną w ofercie i umowie; b) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c) wystąpienia zdarzeń określanych jako „siła wyższa”, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron; d) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa; e) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); f) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie; g) zmian postanowień niniejszej umowy będących konsekwencjami zmian organizacyjnych na Uczelni, h) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji prac; i) zmiany podwykonawstwa - powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-03-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia cząstkowego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Liczba dni rozpatrzenia reklamacji dostarczonych, wadliwych materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)