GuidZP400 |
26d47a87-f24c-4afa-8fbc-ecea7b30aea1
|
Biuletyn |
528725-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
|
Regon |
28871600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-059
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 448 52 72
|
Zamawiajacy fax |
81 448 52 71
|
Zamawiajacy email |
katarzyna.wojtowicz@umlub.pl
|
Adres strony url |
www.umlub.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://umlub.eb2b.com.pl/open-auctions.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umlub.eb2b.com.pl/open-auctions.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca składa (sporządzoną w formie pisemnej, w języku polskim): za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście, lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, pokój nr 8 (Kancelaria Ogólna)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń sieciowych oraz zasilacza awaryjnego
|
Numer referencyjny |
UM-ZP-262-16/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę urządzeń sieciowych oraz zasilacza awaryjnego (dalej: przedmiot zamówienia, produkt, urządzenia, sprzęt), określonego w 8 zadaniach (ofertach częściowych):
Zadanie nr 1 – Dostawa przełączników dostępowych,
Zadanie nr 2 – Dostawa aktualizacji ze wsparciem do Cisco Identity Services Engine (ISE),
Zadanie nr 3 – Dostawa przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych,
Zadanie nr 4 – Dostawa przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych,
Zadanie nr 5 – Dostawa przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych,
Zadanie nr 6 – Dostawa przełącznika dostępowego,
Zadanie nr 7 – Dostawa przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych,
Zadanie nr 8 – Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
3. W zakresie zadania nr 8 Zamawiający dopuszcza wykonanie wizji lokalnej w budynku Collegium Novum (adres: Al. Racławickie nr 1, 20-059 Lublin).
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
a) Zadanie nr 1 i 3-7 - 32420000-3 Urządzenia sieciowe
b) Zadanie nr 8 - 31682530-4 Awaryjne urządzenia energetyczne
c) Zadanie nr 1 – 7 - 48200000-0 Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
d) Zadanie nr 1 – 7 - 48219500-1 Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
5. Warunki gwarancji i serwis są określone w załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” oraz załącznik nr 5 do SIWZ – „Wzorze umowy”. Warunki gwarancji i serwisu muszą być nie gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu.
6. Rozwiązania równoważne:
a) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do produktów opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp)
b) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności zaoferowanych przez Wykonawcę produktów w stosunku do produktów i wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, obowiązek potwierdzenia (wykazania) równoważności zaoferowanych produktów w złożonej ofercie (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) spoczywa na Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania zamówienia:
1.1 dla zadania nr 1, 3, 4, 5 , 6 i 7 - do 60 dni od daty zawarcia umowy
1.2 dla zadania nr 2 i 8 - do 60 dni od daty zawarcia umowy, przy czym termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert wg rozdz. XVII SIWZ.
2. Dostawy będą realizowane jednorazowo w terminie maksymalnie do 60 dni od daty zawarcia umowy.
III. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej
jako „Platforma", „System”) pod adresem: https://umlub.eb2b.com.pl i pod numerem postępowania UM-ZP-262-16/19.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/lnformacje" w odniesieniu do wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji.
Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Systemu.
W przypadku wprowadzenia w Platformie innych treści niż określone w instrukcji korzystania z Platformy Zakupowej, Zamawiający uzna za wiążące te informacje, które zostały złożone w formie i na zasadach określonych w rozdziale III pkt 6 SIWZ.
4. Oferty, umowy oraz oświadczenia i dokumenty, dla których Prawodawca przewidział wyłącznie formę pisemną, składa się w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
4.1. W zakresie oświadczeń i dokumentów, dla których Prawodawca przewidział wyłącznie formę pisemną, Zamawiający dopuszcza ich przesłanie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/lnformacje", a następnie niezwłoczne potwierdzenie formą pisemną na adres Zamawiającego.
4.2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać
się numerem postępowania określonym w SIWZ.
5. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta) na Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie https://umlub.eb2b.com.pl, pod adresem: https://umlub.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions, oraz uznaje go za wiążący.
6. Zamawiający określa instrukcję korzystania z Platformy Zakupowej w niniejszym postępowaniu, tj.:
6.1 Na Platformie w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” Wykonawca wybiera (zaznacza) niniejsze postępowania (wszystkie kolumny posiadają filtry wyszukiwani), oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi odpowiednio:
6.1.1. w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie do Formularza rejestracyjnego (po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-mail informujący, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy);
6.1.2. w przypadku, gdy Wykonawca posiada konto na Platformie do panelu logowania użytkowania do Systemu.
6.2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika, tj.: adresu e-mail oraz hasła, zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez System;
6.3. Na Platformie w zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania. Pobranie dokumentów następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu „pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej następująco (§3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej):
7.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
7.2. komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux; lub ich nowsze wersje;
7.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
7.4. włączona obsługa JavaScript;
7.5. zainstalowany program Acrobat Reader.
8. Zamawiający, na podstawie §3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych następująco: pliki o wielkości do 25 MB w formatach: .pdf
9. Zamawiający, na podstawie §3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych następująco:
9.1. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
10. Jeśli zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SIWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje” poprzez polecenie „Dodaj pytanie/komentarz”.
11.1. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego nie później
niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert, Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
11.2. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ.
11.3. Treść pytań (bez ujawniania źródła) wraz z wyjaśnieniami, bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SIWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
11.4. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
11.5. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) odnośnie warunku zdolności technicznej
dla Zadania nr 2, 3 i 6 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
dla Zadania nr 1 – Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy przełączników dostępowych o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 PLN brutto (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 PLN brutto) każda,
dla Zadania nr 4 – Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN brutto) każda,
dla Zadania nr 5 – Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN brutto) każda,
dla Zadania nr 7 – Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN brutto) każda,
dla Zadania nr 8 – Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy wraz z montażami zasilaczy awaryjnych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 PLN brutto) każda,
Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych dostaw w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy.
b) odnośnie warunku zdolności zawodowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca złoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie warunku określonego w III.1.3) wykonawca złoży wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ) - dotyczy zadania nr 1, 4, 5, 7 i 8
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w III.4), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa powyżej w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w III.4), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp). 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, przedstawienia odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w III.4). A. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie polega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu. 2. W zakresie polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, określonych w rozdziale VII SIWZ, Wykonawca złoży zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W odniesieniu do Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza również w oświadczeniu o którym mowa w pkt 1 informacje dotyczące tych podmiotów. B. Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia w Systemie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu
pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach:
1) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy,
2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zaprzestania produkcji sprzętu objętego umową, zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów sprzętu wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy,
3) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy,
4) wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie sprzętu lub oprogramowania określonego w umowie sprzętem lub oprogramowaniem o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny wynikającej z umowy,
5) zmiany part number sprzętu lub oprogramowania objętego umową, ich nazwy lub ich producenta,
6) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
7) zmiany przepisów dotyczących podatku VAT,
8) konieczności zmiany osób będących upoważnionymi przedstawicielami Stron,
9) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
10) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego
do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
11) wprowadzenia, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy,
12) dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty, określone w art. 144 ustawy Pzp.
2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
|
IV 4 4 data |
2019-04-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przełączników dostępowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa aktualizacji ze wsparciem do Cisco Identity Services Engine (ISE)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przełącznika dostępowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przełączników dostępowych oraz punktów dostępowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31682530-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
|
| |