GuidZP400 |
0b059170-dd05-4ba8-b712-023779a76c09
|
Biuletyn |
528702-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
|
Regon |
51432500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 45 24 327
|
Zamawiajacy email |
bil_zp@opole.uw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.opole.uw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bipouw.e-wojewoda.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bipouw.e-wojewoda.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń i oprogramowania do serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego
|
Numer referencyjny |
BOU.V.272.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
„Dostawa urządzeń i oprogramowania do serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego”
Zakres zamówienia obejmuje:
a) Dostawę 1 szt. Serwera Fujitsu RX2540 M4 2U lub równoważnego,
b) Dostawę 2 szt. przełączników SAN FC 6505 lub równoważnych,
c) Dostawę 1 szt. Macierzy dyskowej Fujitsu Eternus DX200 S4 lub równoważnej,
d) Dostawę 1 szt. systemu operacyjnego Microsoft Windows Serwer 2019 DataCenter lub równoważnego,
e) Dostawę 2 szt. kart FC CTRL 8GBIT/S LPE1250 MMF LC LP lub równoważnych,
f) Dostawę 1 szt. karty Intel I350 -T4 Gigabit Ethernet Controller lub równoważnej,
g) Przygotowanie koncepcji, wdrożenie, szkolenia i wsparcie techniczne wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zdolność techniczna - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
2. Zdolność zawodowa - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę urządzeń i oprogramowania serwerowego na kwotę min. 400 000 zł brutto - oświadczenie Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 PZP:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, wymienione powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanych przez Zamawiającego w Dziale VI SIWZ Wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz wykonanych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia –– /zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ/ wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały prawidłowo ukończone;
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były zrealizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie dot. grupy kapitałowej: Załącznik nr 5 do SIWZ,
2. Wzór zobowiązania do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: Załącznik nr 6 do SIWZ,
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyłączeniem zmian dotyczących:
1) zmiany w terminie realizacji zamówienia spowodowane obiektywnymi czynnikami wynikającycmi z potrzeb Zamawiającego lub czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, w wyniku których zrealizowanie przedmiotu umowy w terminach określonych w umowie nie będzie możliwe, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie a ww. przesunięcie będzie proporcjonalne do potrzeb Zamawiajacego lub czynnika niezależnego od Wykonawcy;
2) zmian w umowie dotyczących zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiajacego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te instniejące w chwili podpisania umowy, bez wzrostu wynagrodzenia, polegające na wymianie sprzętu i oprogramowania stanowiącego przedmiot umowy na inny, spełniający wszelkie wymagania opisu przedmiotu zamówienia, w tym w przypadku konieczności dostarczenia innego sprzętu (bez wzrostu ceny), niż dostępny w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu w celu zawarcia umowy, spowodowanej zakończeniem produkcji sprzętu lub wycofaniem go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczyposposlitej Polskiej, posiadającego paramentry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu w celu zawarcia umowy;
3) zmiany wartości brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości ustawowej stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć.
WW. zaminy wymagają poinforomowanie drugiej strony o ww. zmianie w formie pisemnej pod rygorem nieważności wraz z uzasadnieniem i wyrażenia zgody na dokonanie takiej zmiany przez Strony w umowie.
3.Zmiany opisane w ust. 2 mogą być wprowadzone w terminie 60 dni od dnia zaistnienia (ustania) okoliczności uzsadniających ich wprowadzenie.
4. Wszelkie zmiany umowy dokonane w innej formie niż pisemna są nieważne.
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|