Dostawa urządzeń i oprogramowania do serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego

Data publikacji 2019-03-22
Data zakończenia 2019-04-09 00:00:00
Instytucja Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528702-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Dostawa urządzeń i oprogramowania do serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego”
Zakres zamówienia obejmuje:
a) Dostawę 1 szt. Serwera Fujitsu RX2540 M4 2U lub równoważnego,
b) Dostawę 2 szt. przełączników SAN FC 6505 lub równoważnych,
c) Dostawę 1 szt. Macierzy dyskowej Fujitsu Eternus DX200 S4 lub równoważnej,
d) Dostawę 1 szt. systemu operacyjnego Microsoft Windows Serwer 2019 DataCenter lub równoważnego,
e) Dostawę 2 szt. kart FC CTRL 8GBIT/S LPE1250 MMF LC LP lub równoważnych,
f) Dostawę 1 szt. karty Intel I350 -T4 Gigabit Ethernet Controller lub równoważnej,
g) Przygotowanie koncepcji, wdrożenie, szkolenia i wsparcie techniczne wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b059170-dd05-4ba8-b712-023779a76c09
Biuletyn 528702-N-2019
Zamawiajacy nazwa Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Regon 51432500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 45 24 327
Zamawiajacy email bil_zp@opole.uw.gov.pl
Adres strony url www.opole.uw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bipouw.e-wojewoda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bipouw.e-wojewoda.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń i oprogramowania do serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego
Numer referencyjny BOU.V.272.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu „Dostawa urządzeń i oprogramowania do serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego” Zakres zamówienia obejmuje: a) Dostawę 1 szt. Serwera Fujitsu RX2540 M4 2U lub równoważnego, b) Dostawę 2 szt. przełączników SAN FC 6505 lub równoważnych, c) Dostawę 1 szt. Macierzy dyskowej Fujitsu Eternus DX200 S4 lub równoważnej, d) Dostawę 1 szt. systemu operacyjnego Microsoft Windows Serwer 2019 DataCenter lub równoważnego, e) Dostawę 2 szt. kart FC CTRL 8GBIT/S LPE1250 MMF LC LP lub równoważnych, f) Dostawę 1 szt. karty Intel I350 -T4 Gigabit Ethernet Controller lub równoważnej, g) Przygotowanie koncepcji, wdrożenie, szkolenia i wsparcie techniczne wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zdolność techniczna - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ); 2. Zdolność zawodowa - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę urządzeń i oprogramowania serwerowego na kwotę min. 400 000 zł brutto - oświadczenie Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 PZP: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, wymienione powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanych przez Zamawiającego w Dziale VI SIWZ Wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz wykonanych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia –– /zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ/ wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały prawidłowo ukończone; Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były zrealizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie dot. grupy kapitałowej: Załącznik nr 5 do SIWZ, 2. Wzór zobowiązania do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: Załącznik nr 6 do SIWZ,
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyłączeniem zmian dotyczących: 1) zmiany w terminie realizacji zamówienia spowodowane obiektywnymi czynnikami wynikającycmi z potrzeb Zamawiającego lub czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, w wyniku których zrealizowanie przedmiotu umowy w terminach określonych w umowie nie będzie możliwe, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie a ww. przesunięcie będzie proporcjonalne do potrzeb Zamawiajacego lub czynnika niezależnego od Wykonawcy; 2) zmian w umowie dotyczących zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiajacego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te instniejące w chwili podpisania umowy, bez wzrostu wynagrodzenia, polegające na wymianie sprzętu i oprogramowania stanowiącego przedmiot umowy na inny, spełniający wszelkie wymagania opisu przedmiotu zamówienia, w tym w przypadku konieczności dostarczenia innego sprzętu (bez wzrostu ceny), niż dostępny w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu w celu zawarcia umowy, spowodowanej zakończeniem produkcji sprzętu lub wycofaniem go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczyposposlitej Polskiej, posiadającego paramentry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu w celu zawarcia umowy; 3) zmiany wartości brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości ustawowej stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć. WW. zaminy wymagają poinforomowanie drugiej strony o ww. zmianie w formie pisemnej pod rygorem nieważności wraz z uzasadnieniem i wyrażenia zgody na dokonanie takiej zmiany przez Strony w umowie. 3.Zmiany opisane w ust. 2 mogą być wprowadzone w terminie 60 dni od dnia zaistnienia (ustania) okoliczności uzsadniających ich wprowadzenie. 4. Wszelkie zmiany umowy dokonane w innej formie niż pisemna są nieważne.
IV 4 4 data 2019-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wsparcie techniczne wykonawcy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)