GuidZP400 |
900bb02f-3c72-47e3-92b6-8c9ce183849c
|
Biuletyn |
529335-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny nr 2 w Łodzi
|
Regon |
32009300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
J. I. Kraszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93-161
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 675 06 01,
|
Zamawiajacy fax |
42 675 06 11
|
Zamawiajacy email |
zk_2_lodz@sw.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://www.zp.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład Karny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zp.sw.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie Jednostki lub pocztą na adres Zamawiajacego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Karny nr 2 w Łodzi ul. Kraszewskiego 1/5 93 – 161 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne” - 11 Części”
|
Numer referencyjny |
DKW.2232.02.2019.MD
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
11
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, środków odkażających, dezynfekcyjnych oraz pojemników na odpady medyczne ujętych w pakietach 1-11, przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 11 włącznie.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego „spełnia/nie spełnia”. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia. Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie okoliczności wymienionych w punkcie III.1.1 składa tylko wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona, na żądanie zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień składania.
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego „spełnia/nie spełnia”. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia. Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie okoliczności wymienionych w punkcie III.1.2 składa tylko wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona, na żądanie zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień składania.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego „spełnia/nie spełnia”. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia. Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie okoliczności wymienionych w punkcie III.1.3 składa tylko wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona, na żądanie zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień składania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 12, zawierający oświadczenie, o którym mowa w art. 25a Pzp, o spełnieniu warunków oraz o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu , wykaz osób do kontaktów z zamawiającym, Formularz cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem odpowiedniego wzoru – załączniki o nr od 1 do 11(odpowiedni do pakietu/pakietów na który/które składana jest oferta), 13.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru zawartym w załączniku nr 12;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy ze skutkiem na przyszłość co do niezrealizowanej części umowy w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy obejmującej wykonanie prac remontowych szpitala ZK Nr 2 w Łodzi. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia ( dla pakietu nr 1, pakietu nr 2, pakietu nr 3, pakietu nr 4). W przypadku przystąpienia przez Zamawiającego do realizacji remontu sali endoskopowej ZK Nr 2 w Łodzi wartość zamówienia może zostać jednak wykorzystana przez Zamawiającego w mniejszej wysokości niż wynika ze zdania poprzedniego, adekwatnie do zmniejszonych potrzeb Zamawiającego, z uwagi na wykonywanie prac remontowych obejmujących salę endoskopową. O okoliczności, o której mowa w zdaniu poprzednim Zamawiający powiadomi Wykonawcę. W związku z możliwymi czynnościami remontowymi, w przypadku podjęcia decyzji o likwidacji lub wyłączeniu z użytku sali endoskopowej przez okres dłuższy niż czas pozostały do zakończenia trwania niniejszej umowy, Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy ze skutkiem na przyszłość co do niezrealizowanej części zamówienia w terminie 30 dni od dnia powzięcia informacji lub podjęcia decyzji przez Zamawiającego w przedmiocie likwidacji lub wyłączenia z użytku sali endoskopowej przez okres dłuższy niż czas pozostały do zakończenia trwania niniejszej umowy. W takim przypadku Wykonawca uprawniony będzie wyłącznie do wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia. (dotyczy pakietu nr 6 oraz 7).
|
IV 4 4 data |
2019-04-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawy jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, środków odkażających, dezynfekcyjnych oraz pojemników na odpady medyczne ujętych w pakietach 1-11, przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 11 włącznie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawy materiałów opatrunkowych, przylepców i plastrów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, środków odkażających, dezynfekcyjnych oraz pojemników na odpady medyczne ujętych w pakietach 1-11, przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 11 włącznie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawy przyrządów do nakłuwania żył i przetaczania płynów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141300-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawy pieluchomajtek, podkładów i wkładek urologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawy środków dezynfekcyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawy środków do dezynfekcji endoskopu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W przypadku przystąpienia przez Zamawiającego do realizacji remontu sali endoskopowej ZK Nr 2 w Łodzi wartość zamówienia może zostać jednak wykorzystana przez Zamawiającego w mniejszej wysokości niż wynika ze zdania poprzedniego, adekwatnie do zmniejszonych potrzeb Zamawiającego, z uwagi na wykonywanie prac remontowych obejmujących salę endoskopową. O okoliczności, o której mowa w zdaniu poprzednim Zamawiający powiadomi Wykonawcę. W związku z możliwymi czynnościami remontowymi, w przypadku podjęcia decyzji o likwidacji lub wyłączeniu z użytku sali endoskopowej przez okres dłuższy niż czas pozostały do zakończenia trwania niniejszej umowy, Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy ze skutkiem na przyszłość co do niezrealizowanej części zamówienia w terminie 30 dni od dnia powzięcia informacji lub podjęcia decyzji przez Zamawiającego w przedmiocie likwidacji lub wyłączenia z użytku sali endoskopowej przez okres dłuższy niż czas pozostały do zakończenia trwania niniejszej umowy. W takim przypadku Wykonawca uprawniony będzie wyłącznie do wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia. (dotyczy pakietu nr 6 oraz 7).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
dostawy jednorazowego sprzętu medycznego do badań endoskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W przypadku przystąpienia przez Zamawiającego do realizacji remontu sali endoskopowej ZK Nr 2 w Łodzi wartość zamówienia może zostać jednak wykorzystana przez Zamawiającego w mniejszej wysokości niż wynika ze zdania poprzedniego, adekwatnie do zmniejszonych potrzeb Zamawiającego, z uwagi na wykonywanie prac remontowych obejmujących salę endoskopową. O okoliczności, o której mowa w zdaniu poprzednim Zamawiający powiadomi Wykonawcę. W związku z możliwymi czynnościami remontowymi, w przypadku podjęcia decyzji o likwidacji lub wyłączeniu z użytku sali endoskopowej przez okres dłuższy niż czas pozostały do zakończenia trwania niniejszej umowy, Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy ze skutkiem na przyszłość co do niezrealizowanej części zamówienia w terminie 30 dni od dnia powzięcia informacji lub podjęcia decyzji przez Zamawiającego w przedmiocie likwidacji lub wyłączenia z użytku sali endoskopowej przez okres dłuższy niż czas pozostały do zakończenia trwania niniejszej umowy. W takim przypadku Wykonawca uprawniony będzie wyłącznie do wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia. (dotyczy pakietu nr 6 oraz 7).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
dostawy środków ochrony osobistej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
dostawy pojemników na odpady medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
dostawy rękawic diagnostycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
dostawy środków do dezynfekcji powierzchni i kosmetyków do higienicznego mycia rąk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |