„Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne” - 11 Części”

Data publikacji 2019-03-25
Data zakończenia 2019-04-02 00:00:00
Instytucja Zakład Karny nr 2 w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Rękawice,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529335-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331413003, 336316008, 331400000, 337720002, 349284806, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, środków odkażających, dezynfekcyjnych oraz pojemników na odpady medyczne ujętych w pakietach 1-11, przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 11 włącznie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 900bb02f-3c72-47e3-92b6-8c9ce183849c
Biuletyn 529335-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny nr 2 w Łodzi
Regon 32009300000000
Zamawiajacy adres ulica J. I. Kraszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1/5
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-161
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 675 06 01,
Zamawiajacy fax 42 675 06 11
Zamawiajacy email zk_2_lodz@sw.gov.pl,
Adres strony url http://www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie Jednostki lub pocztą na adres Zamawiajacego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny nr 2 w Łodzi ul. Kraszewskiego 1/5 93 – 161 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne” - 11 Części”
Numer referencyjny DKW.2232.02.2019.MD
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 11
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, środków odkażających, dezynfekcyjnych oraz pojemników na odpady medyczne ujętych w pakietach 1-11, przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 11 włącznie.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego „spełnia/nie spełnia”. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia. Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie okoliczności wymienionych w punkcie III.1.1 składa tylko wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona, na żądanie zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień składania. Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego „spełnia/nie spełnia”. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia. Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie okoliczności wymienionych w punkcie III.1.2 składa tylko wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona, na żądanie zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień składania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego „spełnia/nie spełnia”. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia. Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie okoliczności wymienionych w punkcie III.1.3 składa tylko wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona, na żądanie zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień składania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 12, zawierający oświadczenie, o którym mowa w art. 25a Pzp, o spełnieniu warunków oraz o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu , wykaz osób do kontaktów z zamawiającym, Formularz cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem odpowiedniego wzoru – załączniki o nr od 1 do 11(odpowiedni do pakietu/pakietów na który/które składana jest oferta), 13.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru zawartym w załączniku nr 12;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy ze skutkiem na przyszłość co do niezrealizowanej części umowy w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy obejmującej wykonanie prac remontowych szpitala ZK Nr 2 w Łodzi. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia ( dla pakietu nr 1, pakietu nr 2, pakietu nr 3, pakietu nr 4). W przypadku przystąpienia przez Zamawiającego do realizacji remontu sali endoskopowej ZK Nr 2 w Łodzi wartość zamówienia może zostać jednak wykorzystana przez Zamawiającego w mniejszej wysokości niż wynika ze zdania poprzedniego, adekwatnie do zmniejszonych potrzeb Zamawiającego, z uwagi na wykonywanie prac remontowych obejmujących salę endoskopową. O okoliczności, o której mowa w zdaniu poprzednim Zamawiający powiadomi Wykonawcę. W związku z możliwymi czynnościami remontowymi, w przypadku podjęcia decyzji o likwidacji lub wyłączeniu z użytku sali endoskopowej przez okres dłuższy niż czas pozostały do zakończenia trwania niniejszej umowy, Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy ze skutkiem na przyszłość co do niezrealizowanej części zamówienia w terminie 30 dni od dnia powzięcia informacji lub podjęcia decyzji przez Zamawiającego w przedmiocie likwidacji lub wyłączenia z użytku sali endoskopowej przez okres dłuższy niż czas pozostały do zakończenia trwania niniejszej umowy. W takim przypadku Wykonawca uprawniony będzie wyłącznie do wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia. (dotyczy pakietu nr 6 oraz 7).
IV 4 4 data 2019-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawy jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, środków odkażających, dezynfekcyjnych oraz pojemników na odpady medyczne ujętych w pakietach 1-11, przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 11 włącznie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawy materiałów opatrunkowych, przylepców i plastrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, środków odkażających, dezynfekcyjnych oraz pojemników na odpady medyczne ujętych w pakietach 1-11, przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 11 włącznie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawy przyrządów do nakłuwania żył i przetaczania płynów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141300-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawy pieluchomajtek, podkładów i wkładek urologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawy środków dezynfekcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawy środków do dezynfekcji endoskopu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadku przystąpienia przez Zamawiającego do realizacji remontu sali endoskopowej ZK Nr 2 w Łodzi wartość zamówienia może zostać jednak wykorzystana przez Zamawiającego w mniejszej wysokości niż wynika ze zdania poprzedniego, adekwatnie do zmniejszonych potrzeb Zamawiającego, z uwagi na wykonywanie prac remontowych obejmujących salę endoskopową. O okoliczności, o której mowa w zdaniu poprzednim Zamawiający powiadomi Wykonawcę. W związku z możliwymi czynnościami remontowymi, w przypadku podjęcia decyzji o likwidacji lub wyłączeniu z użytku sali endoskopowej przez okres dłuższy niż czas pozostały do zakończenia trwania niniejszej umowy, Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy ze skutkiem na przyszłość co do niezrealizowanej części zamówienia w terminie 30 dni od dnia powzięcia informacji lub podjęcia decyzji przez Zamawiającego w przedmiocie likwidacji lub wyłączenia z użytku sali endoskopowej przez okres dłuższy niż czas pozostały do zakończenia trwania niniejszej umowy. W takim przypadku Wykonawca uprawniony będzie wyłącznie do wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia. (dotyczy pakietu nr 6 oraz 7).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawy jednorazowego sprzętu medycznego do badań endoskopowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadku przystąpienia przez Zamawiającego do realizacji remontu sali endoskopowej ZK Nr 2 w Łodzi wartość zamówienia może zostać jednak wykorzystana przez Zamawiającego w mniejszej wysokości niż wynika ze zdania poprzedniego, adekwatnie do zmniejszonych potrzeb Zamawiającego, z uwagi na wykonywanie prac remontowych obejmujących salę endoskopową. O okoliczności, o której mowa w zdaniu poprzednim Zamawiający powiadomi Wykonawcę. W związku z możliwymi czynnościami remontowymi, w przypadku podjęcia decyzji o likwidacji lub wyłączeniu z użytku sali endoskopowej przez okres dłuższy niż czas pozostały do zakończenia trwania niniejszej umowy, Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy ze skutkiem na przyszłość co do niezrealizowanej części zamówienia w terminie 30 dni od dnia powzięcia informacji lub podjęcia decyzji przez Zamawiającego w przedmiocie likwidacji lub wyłączenia z użytku sali endoskopowej przez okres dłuższy niż czas pozostały do zakończenia trwania niniejszej umowy. W takim przypadku Wykonawca uprawniony będzie wyłącznie do wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia. (dotyczy pakietu nr 6 oraz 7).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa dostawy środków ochrony osobistej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33772000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa dostawy pojemników na odpady medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa dostawy rękawic diagnostycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa dostawy środków do dezynfekcji powierzchni i kosmetyków do higienicznego mycia rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)