Dostawa krzeseł i różnego rodzaju siedzisk dla III KP KMP Łódź oraz KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.

Data publikacji 2019-03-25
Data zakończenia 2019-04-03 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529406-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli oraz różnego rodzaju siedzisk z przeznaczeniem na wyposażenie nowo wyremontowanej siedziby III Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi oraz pozostałych jednostek garnizonu łódzkiego, według asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 2.1 i 2.1 - Formularz asortymentowo - cenowy i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie, montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy.
3.Załączone rysunki, zdjęcia mają charakter poglądowy i pomocniczy.
4.Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
5.Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur.
6.Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ -Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
7.Wykonawca oświadcza, że krzesła, fotele czy siedziska spełniają wymagania ergonomiczne (np. z Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi lub równoważnej jednostki z państw należących do UE), wg normy PN-EN 1335-1 w zakresie wymiarów funkcjonalnych i normy PN-EN 1335-2 dotyczącej bezpieczeństwa. Posiadają też wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności wszystkie formalne wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973) oraz atesty dotyczące zgodności przedmiotowego asortymentu z wymaganymi normami w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcji, jak i również atest trudnopalności na tkaninę i tapicerkę.
8.Asortyment musi być fabrycznie nowy, komplety, sprawny technicznie posiadać wszelkie akcesoria montowane fabrycznie odpowiadające właściwością zamówienia.
9.Zamawiany asortyment winien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatacje.
10.Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty.
11.Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w standardowym opakowaniu, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia.
12.Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy Pzp. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach funkcjonalno- użytkowych niż wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.
13.Dostawy towaru następować będą na podstawie składanego każdorazowo zamówienia określającego ilość oraz asortyment poszczególnych dostaw, a także miejsce docelowe,
w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę przesłanego za pośrednictwem faksu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do jednostek wskazanych w zamówieniu.
14.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia wniesienia dostarczonych towarów do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego w jego siedzibie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5dfd882-399b-47e0-9f46-19d3a4b85daa
Biuletyn 529406-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Regon 47075497600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lutomierska 108/112
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-048
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 652 295
Zamawiajacy fax 426 652 080
Zamawiajacy email zampub@ld.policja.gov.pl
Adres strony url www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa krzeseł i różnego rodzaju siedzisk dla III KP KMP Łódź oraz KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.
Numer referencyjny FZ-2380/13/19/SS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie zastrzega
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie ograniczono
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli oraz różnego rodzaju siedzisk z przeznaczeniem na wyposażenie nowo wyremontowanej siedziby III Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi oraz pozostałych jednostek garnizonu łódzkiego, według asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 2.1 i 2.1 - Formularz asortymentowo - cenowy i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie, montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. 3.Załączone rysunki, zdjęcia mają charakter poglądowy i pomocniczy. 4.Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 5.Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. 6.Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ -Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 7.Wykonawca oświadcza, że krzesła, fotele czy siedziska spełniają wymagania ergonomiczne (np. z Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi lub równoważnej jednostki z państw należących do UE), wg normy PN-EN 1335-1 w zakresie wymiarów funkcjonalnych i normy PN-EN 1335-2 dotyczącej bezpieczeństwa. Posiadają też wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności wszystkie formalne wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973) oraz atesty dotyczące zgodności przedmiotowego asortymentu z wymaganymi normami w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcji, jak i również atest trudnopalności na tkaninę i tapicerkę. 8.Asortyment musi być fabrycznie nowy, komplety, sprawny technicznie posiadać wszelkie akcesoria montowane fabrycznie odpowiadające właściwością zamówienia. 9.Zamawiany asortyment winien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatacje. 10.Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty. 11.Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w standardowym opakowaniu, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia. 12.Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy Pzp. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach funkcjonalno- użytkowych niż wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ. 13.Dostawy towaru następować będą na podstawie składanego każdorazowo zamówienia określającego ilość oraz asortyment poszczególnych dostaw, a także miejsce docelowe, w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę przesłanego za pośrednictwem faksu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do jednostek wskazanych w zamówieniu. 14.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia wniesienia dostarczonych towarów do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego w jego siedzibie.
Cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany oraz ich zakres określono w załączniku nr 6 do SIWZ- wzorze umowy
IV 4 4 data 2019-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł i różnego rodzaju siedzisk dla III Komisariat Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi ( I wyposażenie).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli oraz różnego rodzaju siedzisk z przeznaczeniem na wyposażenie nowo wyremontowanej siedziby III Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi według asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 2.1 - Formularz asortymentowo - cenowy i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł i różnego rodzaju siedzisk dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli oraz różnego rodzaju siedzisk z przeznaczeniem na wyposażenie jednostek garnizonu łódzkiego, według asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 2.2. - Formularz asortymentowo - cenowy i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)