1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli oraz różnego rodzaju siedzisk z przeznaczeniem na wyposażenie nowo wyremontowanej siedziby III Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi oraz pozostałych jednostek garnizonu łódzkiego, według asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 2.1 i 2.1 - Formularz asortymentowo - cenowy i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie, montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy.
3.Załączone rysunki, zdjęcia mają charakter poglądowy i pomocniczy.
4.Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
5.Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur.
6.Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ -Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
7.Wykonawca oświadcza, że krzesła, fotele czy siedziska spełniają wymagania ergonomiczne (np. z Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi lub równoważnej jednostki z państw należących do UE), wg normy PN-EN 1335-1 w zakresie wymiarów funkcjonalnych i normy PN-EN 1335-2 dotyczącej bezpieczeństwa. Posiadają też wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności wszystkie formalne wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973) oraz atesty dotyczące zgodności przedmiotowego asortymentu z wymaganymi normami w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcji, jak i również atest trudnopalności na tkaninę i tapicerkę.
8.Asortyment musi być fabrycznie nowy, komplety, sprawny technicznie posiadać wszelkie akcesoria montowane fabrycznie odpowiadające właściwością zamówienia.
9.Zamawiany asortyment winien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatacje.
10.Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty.
11.Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w standardowym opakowaniu, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia.
12.Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy Pzp. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach funkcjonalno- użytkowych niż wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.
13.Dostawy towaru następować będą na podstawie składanego każdorazowo zamówienia określającego ilość oraz asortyment poszczególnych dostaw, a także miejsce docelowe,
w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę przesłanego za pośrednictwem faksu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do jednostek wskazanych w zamówieniu.
14.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia wniesienia dostarczonych towarów do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego w jego siedzibie.
|
GuidZP400 |
f5dfd882-399b-47e0-9f46-19d3a4b85daa
|
Biuletyn |
529406-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
|
Regon |
47075497600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lutomierska 108/112
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-048
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 652 295
|
Zamawiajacy fax |
426 652 080
|
Zamawiajacy email |
zampub@ld.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa krzeseł i różnego rodzaju siedzisk dla III KP KMP Łódź oraz KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.
|
Numer referencyjny |
FZ-2380/13/19/SS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie zastrzega
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie ograniczono
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli oraz różnego rodzaju siedzisk z przeznaczeniem na wyposażenie nowo wyremontowanej siedziby III Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi oraz pozostałych jednostek garnizonu łódzkiego, według asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 2.1 i 2.1 - Formularz asortymentowo - cenowy i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie, montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy.
3.Załączone rysunki, zdjęcia mają charakter poglądowy i pomocniczy.
4.Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
5.Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur.
6.Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ -Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
7.Wykonawca oświadcza, że krzesła, fotele czy siedziska spełniają wymagania ergonomiczne (np. z Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi lub równoważnej jednostki z państw należących do UE), wg normy PN-EN 1335-1 w zakresie wymiarów funkcjonalnych i normy PN-EN 1335-2 dotyczącej bezpieczeństwa. Posiadają też wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia, a w szczególności wszystkie formalne wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973) oraz atesty dotyczące zgodności przedmiotowego asortymentu z wymaganymi normami w zakresie wymiarów, stateczności, wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcji, jak i również atest trudnopalności na tkaninę i tapicerkę.
8.Asortyment musi być fabrycznie nowy, komplety, sprawny technicznie posiadać wszelkie akcesoria montowane fabrycznie odpowiadające właściwością zamówienia.
9.Zamawiany asortyment winien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatacje.
10.Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty.
11.Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w standardowym opakowaniu, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia.
12.Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy Pzp. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach funkcjonalno- użytkowych niż wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.
13.Dostawy towaru następować będą na podstawie składanego każdorazowo zamówienia określającego ilość oraz asortyment poszczególnych dostaw, a także miejsce docelowe,
w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę przesłanego za pośrednictwem faksu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do jednostek wskazanych w zamówieniu.
14.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia wniesienia dostarczonych towarów do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego w jego siedzibie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany oraz ich zakres określono w załączniku nr 6 do SIWZ- wzorze umowy
|
IV 4 4 data |
2019-04-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa krzeseł i różnego rodzaju siedzisk dla III Komisariat Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi ( I wyposażenie).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli oraz różnego rodzaju siedzisk z przeznaczeniem na wyposażenie nowo wyremontowanej siedziby III Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi według asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 2.1 - Formularz asortymentowo - cenowy i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa krzeseł i różnego rodzaju siedzisk dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli oraz różnego rodzaju siedzisk z przeznaczeniem na wyposażenie jednostek garnizonu łódzkiego, według asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 2.2. - Formularz asortymentowo - cenowy i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| |