1. Przedmiotem zamówienia jest w:
- części I jest dostawa sprzętu, elementów umundurowania oraz wyposażenia osobistego dla jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie Gminy Liszki, której szczegółowy opis oraz liczbę zawiera załącznik nr 1a do SIWZ,
- w części II jest dostawa dwóch motopomp przewoźna z certyfikatem CNBOP-PIB, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1b do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę następujących elementów:
- w części I: torba PSP R1, detektor wielogazowy, piła ratownicza spalinowa beton/stal
detektor prądu przemiennego, skaner termiczny/kamera termowizyjna, defibrylator AED, ubranie specjalne , agregat prądotwórczy, pilarka spalinowa, manekin do RKO, dyski świetlne/flara, torba PSP R1+deska i szyny, pasy bojowe z zatrzaśnikami, szelki bezpieczeństwa S-5, kamizelka KED, drabina ratownicza, podpora stabilizacyjna, piła do wycinania szyb, mostek przejazdowy, smok ssawny, sanie ratownicze/lodowe, kombinezon termiczny, ubranie koszarowe, buty specjalne, aparat oddechowy, czujnik bezruchu;
- w części II: dwóch motopomp przewoźnych z certyfikatem CNBOP-PIB oraz pozostałą dokumentacją niezbędna do rejestracji przyczep.
3. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pn. „Razem dla bezpieczeństwa - doposażenie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie Gminy Liszki” – nr projektu: RPMP.05.01.02-12-0043/15” współfinansowanego w ramach Priorytetu V Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 – Działanie 5.1 Adaptacja do zmian klimatu, Poddziałanie 5.1.2 Wsparcie służb ratunkowych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 1b SIWZ.
5. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugliszki,m,316659,2019.html
6. Jeżeli w/w dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
8. Wykonawca celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ przedłoży do oferty zestawienie oferowanego sprzętu – sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
9. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (magazyn wskazany przez Zamawiającego, położony na ternie Gminy Liszki) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w fabrycznych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową opisującą, w języku polskim funkcje i sposób eksploatacji sprzętu, instrukcjami obsługi, konserwacji, gwarancjami itp., którą przekaże Zamawiającemu.
3) Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta. W przypadku dostawy opakowań zbiorczych przy realizacji dostawy Wykonawca zobowiązany jest umieścić na każdym opakowaniu informację o: nazwie produktu, jednostce miary i ilości, nazwie producenta.
|
GuidZP400 |
4ee3ff6e-4706-487a-99e9-b77439da0b1b
|
Biuletyn |
527685-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Liszki
|
Regon |
54319500000000
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Liszki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-060
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 280-62-34
|
Zamawiajacy fax |
12 280-62-52
|
Zamawiajacy email |
ug@liszki.pl
|
Adres strony url |
www.liszki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pn. „Razem dla bezpieczeństwa - doposażenie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie Gminy Liszki” – nr projektu: RPMP.05.01.02-12-0043/15” współfinansowanego w ramach Priorytetu V Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 – Działanie 5.1 Adaptacja do zmian klimatu, Poddziałanie 5.1.2 Wsparcie służb ratunkowych.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.liszki.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.liszki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - osobiście, pocztą, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Liszki, Liszki 230, pok. nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i dostawa wyposażenia dla jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej” w ramach projektu „Razem dla bezpieczeństwa - doposażenie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie Gminy Liszki” – nr projektu: RPMP.05.01.02-12-0043/15”
|
Numer referencyjny |
ZK.5540.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest w:
- części I jest dostawa sprzętu, elementów umundurowania oraz wyposażenia osobistego dla jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie Gminy Liszki, której szczegółowy opis oraz liczbę zawiera załącznik nr 1a do SIWZ,
- w części II jest dostawa dwóch motopomp przewoźna z certyfikatem CNBOP-PIB, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1b do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę następujących elementów:
- w części I: torba PSP R1, detektor wielogazowy, piła ratownicza spalinowa beton/stal
detektor prądu przemiennego, skaner termiczny/kamera termowizyjna, defibrylator AED, ubranie specjalne , agregat prądotwórczy, pilarka spalinowa, manekin do RKO, dyski świetlne/flara, torba PSP R1+deska i szyny, pasy bojowe z zatrzaśnikami, szelki bezpieczeństwa S-5, kamizelka KED, drabina ratownicza, podpora stabilizacyjna, piła do wycinania szyb, mostek przejazdowy, smok ssawny, sanie ratownicze/lodowe, kombinezon termiczny, ubranie koszarowe, buty specjalne, aparat oddechowy, czujnik bezruchu;
- w części II: dwóch motopomp przewoźnych z certyfikatem CNBOP-PIB oraz pozostałą dokumentacją niezbędna do rejestracji przyczep.
3. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pn. „Razem dla bezpieczeństwa - doposażenie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie Gminy Liszki” – nr projektu: RPMP.05.01.02-12-0043/15” współfinansowanego w ramach Priorytetu V Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 – Działanie 5.1 Adaptacja do zmian klimatu, Poddziałanie 5.1.2 Wsparcie służb ratunkowych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 1b SIWZ.
5. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugliszki,m,316659,2019.html
6. Jeżeli w/w dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
8. Wykonawca celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ przedłoży do oferty zestawienie oferowanego sprzętu – sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
9. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (magazyn wskazany przez Zamawiającego, położony na ternie Gminy Liszki) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w fabrycznych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową opisującą, w języku polskim funkcje i sposób eksploatacji sprzętu, instrukcjami obsługi, konserwacji, gwarancjami itp., którą przekaże Zamawiającemu.
3) Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta. W przypadku dostawy opakowań zbiorczych przy realizacji dostawy Wykonawca zobowiązany jest umieścić na każdym opakowaniu informację o: nazwie produktu, jednostce miary i ilości, nazwie producenta.
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia wynosi odpowiednio:
w części 1: 30 dni od daty podpisania umowy,
w części 2: 45 dni od daty podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
dla części I jedną dostawę sprzętu pożarniczego o wartości minimum 80 000,00 zł brutto;
dla części II jedną dostawę motopompy lub motopomp o wartości minimum 40 000,00 zł brutto;
W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień dokonania dostawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy do oferty należy dołączyć:
1) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy):
1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
3. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1, 2 oraz dokument z pkt.3 pkt.1) zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Oświadczenia te i dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy:
1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 ppkt.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt. 3 pkt.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Komisja przetargowa może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.W celu wykazania spełniania warunku z SIWZ pkt 3.1:
1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane- zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
2. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego :
1) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ (w przypadku, kiedy Zamawiający samodzielnie nie jest w stanie pobrać ich z ogólnodostępnych stron internetowych):Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia opisów w postaci kart katalogowych, testów oraz certyfikatów określonych w SIWZ tj. w Załączniku nr 1a i 1b - tylko w odniesieniu do urządzeń, wobec których Zamawiający wyraźnie zaznaczył taką konieczność;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 4 oraz załącznikiem nr 5 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy) aktualne na dzień składania ofert.
3. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy przedłożone w oryginale- zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
4. Pełnomocnictwo, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie - jeżeli dotyczy.
5. Zestawienie oferowanego sprzętu – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ.
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień niniejszej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem:
1) zmiany parametrów technicznych przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy z przyczyn technicznych (w szczególności zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku parametru/komponentu zaoferowanego w ofercie) konieczne jest dokonanie zmiany np. rodzaju/modelu/typu, a parametry te będą nie gorsze niż parametry zaproponowane w ofercie, z zastrzeżeniem, że zmiana nie może wpłynąć na termin wykonania zamówienia i na wynagrodzenie Wykonawcy. W przypadku zaistnienia konieczności dokonania zmian, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wyrażenie zgody na wprowadzenie zmian oraz pisemnie uzasadnić potrzebę ich wprowadzenia. Wszystkie zmiany muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego pisemnie;
2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie:
a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby, niezwiązane z realizacją przedmiotu zamówienia itp.),
b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
c) przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron, które w szczególności dotyczyć będą: uwarunkowań formalno-prawnych;
Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności o których mowa w pkt. 2, celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wpływa na zmianę wynagrodzenia.
3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy - w następstwie zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych, przez co należy rozumieć ustawową zmianę obowiązującej stawki podatku,
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron;
5) zmiany, rezygnacji bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w zakresie nie przewidzianym w ofercie;
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. W sytuacji wystąpienia okoliczności, o których wyżej mowa, każda ze stron może wystąpić z wnioskiem zawierającym:
1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
2) uzasadnienie zmiany.
4. W przypadku, gdy następuje ustawowa zmiana stawki podatku VAT, ciężar podwyższonego wynagrodzenia z tytułu zwiększenia stawki podatku VAT ponosi Zamawiający, a ciężar obniżonego wynagrodzenia z tytułu zmniejszenia stawki podatku VAT ponosi Wykonawca.
5. Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym m.in.:
1) zmiana osoby prowadzącej nadzór nad realizacją postanowień umowy ze strony Zamawiającego, o której mowa w §6 ust. 1 - zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
2) zmiana przedstawiciela Wykonawcy w zakresie realizacji umowy, o którym mowa w §6 ust. 2 i 3 - zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
3) zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego) - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy, z zastrzeżeniem przypadków określonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.
7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.
8. Niniejsza umowa może zostać zmieniona w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
9. Jeżeli postanowienia niniejszej Umowy są albo staną się nieważne albo nieskuteczne, lub Umowa zawierać będzie lukę, nie narusza to ważności i skuteczności pozostałych postanowień Umowy. Zamiast nieważnych albo nieskutecznych postanowień lub jako wypełnienie luki obowiązywać będzie odpowiednia regulacja, która – jeżeli tylko będzie to prawnie dopuszczalne – w sposób możliwie bliski odpowiadać będzie temu, co Strony ustaliły albo temu, co by ustaliły, gdyby zawarły takie postanowienie, pod warunkiem, że jeżeli całość Umowy bez nieważnych albo nieskutecznych postanowień zachowuje rozsądną treść.
|
IV 4 4 data |
2019-04-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1.Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W takiej sytuacji zaleca się aby Wykonawca wskazał Zamawiającemu sygnaturę postępowania, w którym wymagane dokumenty, oświadczenia się znajdują.
5) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
2.W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy - zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1), zwanego dalej w skrócie „RODO”, iż:
Gmina Liszki - 32-060 Liszki 230 przetwarza dane zawarte w złożonych ofertach, dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP,) w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (tj. Dz.U. z 2018 poz. 1986 z późn. zm.).
Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Rozporządzenie ogólne”) mają charakter danych osobowych.
W związku z powyższym Gmina Liszki - 32-060 Liszki 230 uprzejmie informuje, że:
1. Administratorem Danych (dalej: „Administrator”) jest : Gmina Liszki - 32-060 Liszki 230 e-mail: ug@liszki.pl
2. W sprawach związanych z Pani/ Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Administratora, email: ug@liszki.pl
3. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. b i c Rozporządzenia ogólnego, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie postępowań o udzielnie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcą Pani/ Pana danych będą członkowie komisji przetargowej i upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy w Liszkach, a także podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/ Pana dane będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji związanej z realizacją Projektu (przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia następującego po złożeniu zestawienia wydatków do Komisji Europejskiej, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonej operacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020) .
6. Posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania b) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w sytuacji gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej Administratorowi zgody c) przenoszenia danych d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym.
7. Ma Pani/ pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/ Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia ogólnego.
8. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/ Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencja niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy.
9. Dane udostępnione przez Panią/ Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
11. Gmina Liszki dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I - jest to dostawa sprzętu, elementów umundurowania oraz wyposażenia osobistego dla jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie Gminy Liszki, której szczegółowy opis oraz liczbę zawiera załącznik nr 1a do SIWZ,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia wynosi :
w części 1: 30 dni od daty podpisania umowy,
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę następujących elementów:
- w części I: torba PSP R1, detektor wielogazowy, piła ratownicza spalinowa beton/stal
detektor prądu przemiennego, skaner termiczny/kamera termowizyjna, defibrylator AED, ubranie specjalne , agregat prądotwórczy, pilarka spalinowa, manekin do RKO, dyski świetlne/flara, torba PSP R1+deska i szyny, pasy bojowe z zatrzaśnikami, szelki bezpieczeństwa S-5, kamizelka KED, drabina ratownicza, podpora stabilizacyjna, piła do wycinania szyb, mostek przejazdowy, smok ssawny, sanie ratownicze/lodowe, kombinezon termiczny, ubranie koszarowe, buty specjalne, aparat oddechowy, czujnik bezruchu;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II - Dostawa dwóch motopomp przewoźna z certyfikatem CNBOP-PIB, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1b do SIWZ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34144213-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia wynosi odpowiednio:
w części II: 45 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę następujących elementów:
w części II: dwóch motopomp przewoźnych z certyfikatem CNBOP-PIB oraz pozostałą dokumentacją niezbędna do rejestracji przyczep.
|
| |