Dostawy rękawic medycznych

Data publikacji 2019-03-25
Data zakończenia 2019-04-08 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
Miejscowość Jastrzębie-Zdrój
Województwo śląskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529068-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184240007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d3c496f1-fc69-4d9e-b8bc-76f499dc25b1
Biuletyn 529068-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
Regon 27279082400000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Jastrzębie-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 44-335
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 47 84 200
Zamawiajacy fax 32 47 84 506
Zamawiajacy email zp@wss2.pl
Adres strony url https://wss2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wss2.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wss2.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie - Zdrój, pokój nr A1, na I piętrze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy rękawic medycznych
Numer referencyjny BZP.38.382-14.19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. III 2.2.: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim dotyczące wszystkich zaoferowanych pozycji w pakiecie (należy opisać nr pakietu i pozycji) – potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. b) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty będą odpowiadać określonym normom: - EN 388 – dla Pakietów nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 poz. 1.; - EN 420 – dla Pakietów nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 poz. 1.; - EN 455 – dla Pakietów nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 poz. 1.; - EN 374 – dla Pakietów nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 poz. 1.; - ASTM F1671 - dla Pakietów nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 poz. 1.; - ASTMD 6978 – dla Pakietu nr 4 poz. 2.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP (informacji z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik nr 5 do SIWZ); b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegóły określa Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy
IV 6 1 sposob udostepniania Szczegóły określa punkt 10.15 SIWZ
IV 6 1 srodki ochrony Szczegóły określa punkt 10.15 SIWZ
IV 4 4 data 2019-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne nitrylowe 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne nitrylowe 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne lateksowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rękawice ochronne dla osób uczulonych i do podawania cytostatyków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rękawice chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Rękawice ginekologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Rękawice do procedur wysokiego ryzyka i foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)