1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich
i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
2. Zamówienie zostało podzielone na 5 (pięć) Części.
2.1. Część 1 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich
i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Przedmiotem Części 1 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3a do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4a do SIWZ - w odniesieniu do Części 1 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5a do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19a lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.
2.2. Część 2 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich
i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Przedmiotem Części 2 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3b do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4b do SIWZ - w odniesieniu do Części 2 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 18f. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00.
2.3. Część 3 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich
i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Przedmiotem Części 3 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3c do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4b do SIWZ - w odniesieniu do Części 3 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 18f. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00.
2.4. Część 4 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich
i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Przedmiotem Części 4 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3d do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4b do SIWZ - w odniesieniu do Części 4 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 18f. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00.
2.5. Część 5 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Przedmiotem Części 5 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane materiały malarskie, budowlane i narzędzia muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach (w przypadku materiałów malarskich i budowlanych z informacją o terminie ważności artykułu (min. 12 miesięcy od każdej dostawy), chyba że według przyjętego zwyczaju rzecz dostarczana jest bez opakowania-luzem. Dostarczone materiały malarskie, budowlane i narzędzia muszą być oznaczone w sposób umożliwiający ich jednoznaczną i pełną identyfikację.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3e do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4c do SIWZ - w odniesieniu do Części 5 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5c do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 10 oraz przy ul. Michałkowickiej 105.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
5. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. |
GuidZP400 |
d8cd3638-e1a6-4c9b-95ae-801b6c5deccb
|
Biuletyn |
529030-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
|
Regon |
00051587900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Siemianowice Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
327 605 200
|
Zamawiajacy fax |
327 605 280
|
Zamawiajacy email |
ratusz@um.siemianowice.pl
|
Adres strony url |
www.siemianowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Publikowane są wyłącznie informacje i dokumenty, których wymóg publikacji wynika z ustawy Pzp.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.msiemianowicesl.finn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe lub złożyć osobiście bądź za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Podawcza Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105, kod 41-103 Siemianowice Śląskie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
|
Numer referencyjny |
RK.271.23.2019; ZP.rp.16.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich
i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
2. Zamówienie zostało podzielone na 5 (pięć) Części.
2.1. Część 1 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich
i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Przedmiotem Części 1 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3a do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4a do SIWZ - w odniesieniu do Części 1 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5a do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19a lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.
2.2. Część 2 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich
i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Przedmiotem Części 2 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3b do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4b do SIWZ - w odniesieniu do Części 2 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 18f. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00.
2.3. Część 3 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich
i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Przedmiotem Części 3 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3c do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4b do SIWZ - w odniesieniu do Części 3 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 18f. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00.
2.4. Część 4 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich
i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Przedmiotem Części 4 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3d do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4b do SIWZ - w odniesieniu do Części 4 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 18f. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00.
2.5. Część 5 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Przedmiotem Części 5 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane materiały malarskie, budowlane i narzędzia muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach (w przypadku materiałów malarskich i budowlanych z informacją o terminie ważności artykułu (min. 12 miesięcy od każdej dostawy), chyba że według przyjętego zwyczaju rzecz dostarczana jest bez opakowania-luzem. Dostarczone materiały malarskie, budowlane i narzędzia muszą być oznaczone w sposób umożliwiający ich jednoznaczną i pełną identyfikację.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3e do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4c do SIWZ - w odniesieniu do Części 5 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5c do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 10 oraz przy ul. Michałkowickiej 105.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
5. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
44111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia ustala się:
- w odniesieniu do Części 1: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r.
- w odniesieniu do Części 2: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r.
- w odniesieniu do Części 3: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r.
- w odniesieniu do Części 4: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r.
- w odniesieniu do Części 5: od dnia podpisania umowy do dnia 29.02.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na potrzeby oceny ofert, oferta odnoszącą się do danej Części musi zawierać:
a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a do SIWZ, Dodatek nr 1b do SIWZ, Dodatek nr 1c do SIWZ, Dodatek nr 1d do SIWZ, Dodatek nr 1e do SIWZ
b) Formularz cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 4a do SIWZ w odniesieniu do Części 1 (Załącznik nr 1 do oferty), Dodatek nr 4b w odniesieniu do SIWZ do części 2 (Załącznik nr 1 do oferty), Dodatek nr 4c w odniesieniu do SIWZ do części 3 (Załącznik nr 1 do oferty), Dodatek nr 4d w odniesieniu do SIWZ do części 4 (Załącznik nr 1 do oferty), Dodatek nr 4e w odniesieniu do SIWZ do części 5 (Załącznik nr 1 do oferty)
c) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty).
d) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) (Załącznik nr 3 do Oferty)
e) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
2.2.1 Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), wypełnia i podpisuje Wykonawca.
2.2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2.3. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy do przekazania Zamawiającemu oświadczenia
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów lub oświadczeń składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, dotyczące Wykonawcy, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
5.1. Oświadczenia oraz dokumenty dotyczące Wykonawcy/ów występujących wspólnie, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
5.2 Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
6. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.
7. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W odniesieniu do Części 1:
1.1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Dodatek nr 5a w odniesieniu do Części 1 zamówienia do niniejszej SIWZ.
1.2. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. W odniesieniu do Części 2:
2.1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Dodatek nr 5b w odniesieniu do Części 2 zamówienia do niniejszej SIWZ.
2.2. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
2.2.1. zmiany materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zaoferowanych w ofercie w przypadku zaprzestania ich produkcji przez producenta, na materiały malarskie, budowlane i narzędzia o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ,
2.2.2. zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w trakcie realizacji umowy pociąga za sobą zmianę wynagrodzenia brutto określonego w § 3 bez konieczności zmiany niniejszej umowy
2.3. Wszystkie wymienione warunki stanowią jedynie katalog warunków umożliwiających zmianę postanowień umowy i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Stron do wyrażenia zgody na taką zmianę.
2.4. Zmiany treści umowy mogą zostać wprowadzone pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę.
2.5. Wszystkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem przypadków określonych w umowie.
3. W odniesieniu do Części 3:
3.1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Dodatek nr 5b w odniesieniu do Części 3 zamówienia do niniejszej SIWZ.
3.2. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
3.2.1. zmiany materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zaoferowanych w ofercie w przypadku zaprzestania ich produkcji przez producenta, na materiały malarskie, budowlane i narzędzia o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ,
3.2.2. zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w trakcie realizacji umowy pociąga za sobą zmianę wynagrodzenia brutto określonego w § 3 bez konieczności zmiany niniejszej umowy
3.3. Wszystkie wymienione warunki stanowią jedynie katalog warunków umożliwiających zmianę postanowień umowy i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Stron do wyrażenia zgody na taką zmianę.
3.4. Zmiany treści umowy mogą zostać wprowadzone pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę.
3.5. Wszystkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem przypadków określonych w umowie.
4. W odniesieniu do Części 4:
4.1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Dodatek nr 5b w odniesieniu do Części 4 zamówienia do niniejszej SIWZ.
4.2. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
4.2.1. zmiany materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zaoferowanych w ofercie w przypadku zaprzestania ich produkcji przez producenta, na materiały malarskie, budowlane i narzędzia o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ,
4.2.2. zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w trakcie realizacji umowy pociąga za sobą zmianę wynagrodzenia brutto określonego w § 3 bez konieczności zmiany niniejszej umowy
4.3. Wszystkie wymienione warunki stanowią jedynie katalog warunków umożliwiających zmianę postanowień umowy i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Stron do wyrażenia zgody na taką zmianę.
4.4. Zmiany treści umowy mogą zostać wprowadzone pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę.
4.5. Wszystkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem przypadków określonych w umowie.
5. W odniesieniu do Części 5:
5.1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Dodatek nr 5c w odniesieniu do Części 5 zamówienia do niniejszej SIWZ.
5.2. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
5.2.1. zmiany materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zaoferowanych w ofercie w przypadku zaprzestania ich produkcji przez producenta, na materiały malarskie, budowlane i narzędzia o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ,
5.2.2. zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w trakcie realizacji umowy pociąga za sobą zmianę wynagrodzenia brutto określonego w § 3 bez konieczności zmiany niniejszej umowy
5.3. Wszystkie wymienione warunki stanowią jedynie katalog warunków umożliwiających zmianę postanowień umowy i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Stron do wyrażenia zgody na taką zmianę.
5.4. Zmiany treści umowy mogą zostać wprowadzone pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę.
5.5. Wszystkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem przypadków określonych w umowie.
|
IV 4 4 data |
2019-04-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie z siedzibą w Siemianowicach Śląskich, przy ul. Jana Pawła II 10; 2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych ma swoją siedzibę w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10, e-mail: iod@um.siemianowice.pl, tel. 32 760 52 82, 3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane, przez okres czasu wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych tj. przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6.obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Panią dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7.w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8. posiadają Pan/Pani: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Panu/Pani: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.1. Przedmiotem Części 1 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
1.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
1.3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
1.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
1.5.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3a do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4a do SIWZ - w odniesieniu do Części 1 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5a do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19a lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
2. Przedmiotem Części 2 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3b do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4b do SIWZ - w odniesieniu do Części 2 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 18f. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00.
2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
2.3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
2.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
2.5.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
3. Przedmiotem Części 3 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3c do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4b do SIWZ - w odniesieniu do Części 3 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 18f. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00.
3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
3.3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
3.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
3.5.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
4. Przedmiotem Części 4 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3d do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4b do SIWZ - w odniesieniu do Części 4 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 18f. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00.
4.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
4.3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
4.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
4.5. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-02-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
5. Przedmiotem Części 5 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane materiały malarskie, budowlane i narzędzia muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach (w przypadku materiałów malarskich i budowlanych z informacją o terminie ważności artykułu (min. 12 miesięcy od każdej dostawy), chyba że według przyjętego zwyczaju rzecz dostarczana jest bez opakowania-luzem. Dostarczone materiały malarskie, budowlane i narzędzia muszą być oznaczone w sposób umożliwiający ich jednoznaczną i pełną identyfikację.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3e do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4c do SIWZ - w odniesieniu do Części 5 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5c do SIWZ).
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 10 oraz przy ul. Michałkowickiej 105.
5.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
5.3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
5.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
5.5. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
|
| |