Zakup materiałów dydaktycznych w ramach Projektu pn. „Szkoła z przyszłością–doposażenie sal oraz realizacja zajęć dydaktycznych dla uczniów Zespołu Szkół w Kościelnej Wsi, w celu podniesienia kompetencji.”

Data publikacji 2019-03-25
Data zakończenia 2019-04-03 00:00:00
Instytucja Gmina Gołuchów
Miejscowość Gołuchów
Województwo
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529223-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup materiałów dydaktycznych w ramach Projektu pn. „Szkoła z przyszłością–doposażenie sal oraz realizacja zajęć dydaktycznych dla uczniów Zespołu Szkół w Kościelnej Wsi, w celu podniesienia kompetencji.”
2. Zadanie realizowane jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 - Poddziałanie 8.1.2. „Kształcenie ogólne - projekty konkursowe”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Przez pojęcie dostawy Zamawiający rozumie dostawę, wniesienie do poszczególnych sal lekcyjnych, montaż (w przypadku urządzeń tego wymagających) oraz uprzątnięcie sal po przeprowadzonym montażu.
6. Nazwa i kod CPV – Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 39.16.21.00-6; Pomoce dydaktyczne
CPV 39.16.21.10-9; Sprzęt dydaktyczny
CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe

7. Zamawiający wymaga:
a) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Gminy Gołuchów segregacją odpadów;
b) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp;
c) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem;
d) uporządkowanie sal przedmiotowych po przeprowadzonych pracach montażowych.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
10. Rozliczenie dostawy nastąpi na podstawie protokołu odbioru potwierdzającego odebranie przez zamawiającego dostawy.
11. Wymagania jakościowe:
Zamawiający wymaga, aby wszystkie przedmioty spełniały normy, których spełnianie wymagane jest w przypadku używania ich w placówkach edukacyjnych.
12. Uwaga ! Ilekroć w dokumentacji postępowania, w szczególności opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, Że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składający tzw. ofertę równoważną ma obowiązek załączyć do oferty odpowiednie dokumenty (tj. odpowiednie dowody wykazujące równoważność oferowanych przez Wykonawcę artykułów - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy) potwierdzające równoważność artykułu oferowanego z artykułem sprecyzowanym przez Zamawiającego (oznaczonym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem) karty katalogowe, opinie producentów lub inne dokumenty zawierające szczegółowy opis oferowanego przez Wykonawcę artykułu (powinny zawierać wszelkie elementy wskazane w opisie pozycji, których równoważność będzie badana przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do jednostek certyfikujących, producentów artykułów oferowanych przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku artykułów, do których pojawią się wątpliwości, co do ich równoważności w stosunku do artykułu sprecyzowanego przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d3941a5e-c615-4d02-b230-ddb2c2f05c97
Biuletyn 529223-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Gołuchów
Regon 54395300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lipowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gołuchów
Zamawiajacy kod pocztowy 63-322
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy telefon 627 617 017
Zamawiajacy email inwestycje@goluchow.pl
Adres strony url http://bip.goluchow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 - Poddziałanie 8.1.2. „Kształcenie ogólne - projekty konkursowe”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.goluchow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.goluchow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem poczty kurierskiej lub poczty tradycyjnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Urząd Gminy w Gołuchowie, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów, pokój nr 16 ( sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup materiałów dydaktycznych w ramach Projektu pn. „Szkoła z przyszłością–doposażenie sal oraz realizacja zajęć dydaktycznych dla uczniów Zespołu Szkół w Kościelnej Wsi, w celu podniesienia kompetencji.”
Numer referencyjny RI.271.6.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup materiałów dydaktycznych w ramach Projektu pn. „Szkoła z przyszłością–doposażenie sal oraz realizacja zajęć dydaktycznych dla uczniów Zespołu Szkół w Kościelnej Wsi, w celu podniesienia kompetencji.” 2. Zadanie realizowane jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 - Poddziałanie 8.1.2. „Kształcenie ogólne - projekty konkursowe”. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Przez pojęcie dostawy Zamawiający rozumie dostawę, wniesienie do poszczególnych sal lekcyjnych, montaż (w przypadku urządzeń tego wymagających) oraz uprzątnięcie sal po przeprowadzonym montażu. 6. Nazwa i kod CPV – Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 39.16.21.00-6; Pomoce dydaktyczne CPV 39.16.21.10-9; Sprzęt dydaktyczny CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 7. Zamawiający wymaga: a) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Gminy Gołuchów segregacją odpadów; b) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp; c) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem; d) uporządkowanie sal przedmiotowych po przeprowadzonych pracach montażowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 10. Rozliczenie dostawy nastąpi na podstawie protokołu odbioru potwierdzającego odebranie przez zamawiającego dostawy. 11. Wymagania jakościowe: Zamawiający wymaga, aby wszystkie przedmioty spełniały normy, których spełnianie wymagane jest w przypadku używania ich w placówkach edukacyjnych. 12. Uwaga ! Ilekroć w dokumentacji postępowania, w szczególności opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, Że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składający tzw. ofertę równoważną ma obowiązek załączyć do oferty odpowiednie dokumenty (tj. odpowiednie dowody wykazujące równoważność oferowanych przez Wykonawcę artykułów - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy) potwierdzające równoważność artykułu oferowanego z artykułem sprecyzowanym przez Zamawiającego (oznaczonym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem) karty katalogowe, opinie producentów lub inne dokumenty zawierające szczegółowy opis oferowanego przez Wykonawcę artykułu (powinny zawierać wszelkie elementy wskazane w opisie pozycji, których równoważność będzie badana przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do jednostek certyfikujących, producentów artykułów oferowanych przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku artykułów, do których pojawią się wątpliwości, co do ich równoważności w stosunku do artykułu sprecyzowanego przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) w sposób należyty wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie materiałów dydaktycznych o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto (każda);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujący dokument: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, złoży: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - wraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 2 ustawy PZP
Inne dokumenty niewymienione Formularz cenowy- załącznik nr 7, Oświadczenie wykonawcy z art. 91 ust. 3a ustawy PZP - załącznik nr 8
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)