GuidZP400 |
d3941a5e-c615-4d02-b230-ddb2c2f05c97
|
Biuletyn |
529223-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Gołuchów
|
Regon |
54395300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lipowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gołuchów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-322
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy telefon |
627 617 017
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@goluchow.pl
|
Adres strony url |
http://bip.goluchow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie realizowane jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 - Poddziałanie 8.1.2. „Kształcenie ogólne - projekty konkursowe”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.goluchow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.goluchow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem poczty kurierskiej lub poczty tradycyjnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Urząd Gminy w Gołuchowie, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów, pokój nr 16 ( sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup materiałów dydaktycznych w ramach Projektu pn. „Szkoła z przyszłością–doposażenie sal oraz realizacja zajęć dydaktycznych dla uczniów Zespołu Szkół w Kościelnej Wsi, w celu podniesienia kompetencji.”
|
Numer referencyjny |
RI.271.6.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup materiałów dydaktycznych w ramach Projektu pn. „Szkoła z przyszłością–doposażenie sal oraz realizacja zajęć dydaktycznych dla uczniów Zespołu Szkół w Kościelnej Wsi, w celu podniesienia kompetencji.”
2. Zadanie realizowane jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 - Poddziałanie 8.1.2. „Kształcenie ogólne - projekty konkursowe”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Przez pojęcie dostawy Zamawiający rozumie dostawę, wniesienie do poszczególnych sal lekcyjnych, montaż (w przypadku urządzeń tego wymagających) oraz uprzątnięcie sal po przeprowadzonym montażu.
6. Nazwa i kod CPV – Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 39.16.21.00-6; Pomoce dydaktyczne
CPV 39.16.21.10-9; Sprzęt dydaktyczny
CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
7. Zamawiający wymaga:
a) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Gminy Gołuchów segregacją odpadów;
b) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp;
c) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem;
d) uporządkowanie sal przedmiotowych po przeprowadzonych pracach montażowych.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
10. Rozliczenie dostawy nastąpi na podstawie protokołu odbioru potwierdzającego odebranie przez zamawiającego dostawy.
11. Wymagania jakościowe:
Zamawiający wymaga, aby wszystkie przedmioty spełniały normy, których spełnianie wymagane jest w przypadku używania ich w placówkach edukacyjnych.
12. Uwaga ! Ilekroć w dokumentacji postępowania, w szczególności opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, Że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składający tzw. ofertę równoważną ma obowiązek załączyć do oferty odpowiednie dokumenty (tj. odpowiednie dowody wykazujące równoważność oferowanych przez Wykonawcę artykułów - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy) potwierdzające równoważność artykułu oferowanego z artykułem sprecyzowanym przez Zamawiającego (oznaczonym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem) karty katalogowe, opinie producentów lub inne dokumenty zawierające szczegółowy opis oferowanego przez Wykonawcę artykułu (powinny zawierać wszelkie elementy wskazane w opisie pozycji, których równoważność będzie badana przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do jednostek certyfikujących, producentów artykułów oferowanych przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku artykułów, do których pojawią się wątpliwości, co do ich równoważności w stosunku do artykułu sprecyzowanego przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) w sposób należyty wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie materiałów dydaktycznych o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto (każda);
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujący dokument: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, złoży: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - wraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 2 ustawy PZP
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz cenowy- załącznik nr 7, Oświadczenie wykonawcy z art. 91 ust. 3a ustawy PZP - załącznik nr 8
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|