GuidZP400 |
d48f862b-a5d0-4d44-a403-642a17cc356b
|
Biuletyn |
529073-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarosław
|
Regon |
65001676200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Koniaczów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1L
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jarosław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
166 236 240
|
Zamawiajacy fax |
166 236 241
|
Zamawiajacy email |
damian.rebacz@krosno.lasy.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.jaroslaw.krosno.lasy.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_radymno/zamowienia_publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_radymno/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarosław, Koniaczów 1L, 37-500 Jarosław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sortów mundurowych leśnika, odzieży bhp i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Jarosław w 2019 roku
|
Numer referencyjny |
ZG.270.1.3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie nr 1: Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Jarosław, wykonanych według wzorów określonych w poniższych aktach prawnych: - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2017 poz. 2466), - Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych; - Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. - Zarządzenie Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, - Zarządzenie Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, - Zarządzenie Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Powyższe akty prawne, dokumentacja techniczno-technologiczna oraz fotograficzna mundurów leśnika są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: Treść aktów prawnych: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne, Dokumentacja techniczno-technologiczna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#p_101_INSTANCE_kCS6, Dokumentacja fotograficzna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#p_101_INSTANCE_kCS6. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - termin płatności: 14 dni od dnia otrzymania faktury wystawionej przez Wykonawcę, - forma zapłaty - przelew, - Dostawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji (liczonej od daty dostawy) na dostarczone sorty mundurowe leśnika na warunkach określonych w umowie. Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 roku. Dostawom będą podlegały sorty mundurowe leśnika zawarte w załączniku nr 4.1 do SIWZ, (wg przepisów obowiązujących na dzień dostawy), sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego do ilości - ogółem 6445 punkty (sorty mundurowe leśnika) w terminie określonym w ofercie wykonawcy (nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący sortów mundurowych leśnika zawiera załącznik nr 5.1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zadanie nr 2: Dostawa odzieży bhp i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Jarosław spełniających wymagania uregulowane w: - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. nr 259 poz. 2173) w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej oraz wzorcom określonym w Polskich Normach. - Protokole dodatkowym nr 24 zawartym w dniu 25 listopada 2014r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998r. zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014r. Odzież ochronna oraz robocza dostarczana dla Pracowników Lasów Państwowych powinna posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewniać bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy, a także musi być oznaczona symbolem (CE). Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: - EN ISO 13688:2013 ( PN-EN ISO 13688:2013-12) Odzież ochronna. Wymagania ogólne. - EN 342:2004; EN 342:2004/AC:2008 ( PN-EN 342:2006; PN-EN 342:2006/AC:2008) Odzież ochronna. Zestawy odzieży i wyroby odzieżowe chroniące przed zimnem. - EN 343:2003+A1:2007, EN 343:2003+A1:2007/AC:2009. - EN 343:2003+A1:2007, EN 343:2003+A1:2007/AC:2009, (PN-EN 343+A1:2008, PN-EN 343+A1:2007/AC:2009) Odzież ochronna. Ochrona przed deszczem. - PN-EN ISO 13934-1:2013-07 Tekstylia. Właściwości płaskich wyrobów przy rozciąganiu. - EN ISO 20347:2012 Środki ochrony indywidualnej. Obuwie zawodowe. - PN-EN ISO 20344 Środki ochrony indywidualnej. Metody badania obuwia. - PN-EN ISO 11092:2014-11 Tekstylia. Właściwości fizjologiczne. - PN-EN 14052+A1:2013-04 Wysokoskuteczne przemysłowe hełmy ochronne. - PN-EN ISO 20471:2013-07 Odzież o intensywnej widzialności. - PN EN 420+A1:2010 Rękawice ochronne. Wymagania ogólne i metody badań. - PN EN 388+A1:2019-01 Rękawice chroniące przed zagrożeniami mechanicznymi. - PN-EN 149+A1:2010 Sprzęt ochrony układu oddechowego. Półmaski filtrujące do ochrony przed cząsteczkami. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - termin płatności: 14 dni od dnia otrzymania faktury wystawionej przez Wykonawcę, - forma zapłaty - przelew, - Dostawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji (liczonej od daty dostawy) na dostarczone środki bhp na warunkach określonych w umowie. Kolorystyka ubrań roboczych, ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonego dla munduru terenowego leśnika w świetle obowiązujących przepisów dot. sortów mundurowych. Powyższe nie dotyczy odzieży roboczej dla pracowników fizycznych (wymagana kolorystyka ostrzegawcza). Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 roku. Dostawom będą podlegały: odzież bhp i obuwie robocze, zawarte w załączniku nr 4.2 do SIWZ (wg przepisów obowiązujących na dzień dostawy), sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego w terminie określonym w ofercie wykonawcy (nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący odzieży bhp i obuwia roboczego zawiera załącznik nr 5.2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu dostaw tożsamych z dostawami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres dostaw stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa będą sorty mundurowe leśnika, odzież bhp i obuwie ochronne wskazane rodzajowo w załącznikach nr 4.1 i 4.2 do SIWZ, których szczegółowy opis zawarty został w załącznikach nr 5.1 i 5.2 do SIWZ. Zamówienia, o których mowa będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej lub finansowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. posiadają doświadczenie, polegające na wykonaniu lub wykonywaniu (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawa umundurowania do jednostek Lasów Państwowych lub dostawa odzieży i obuwia roboczego o łącznej wartości nie mniejszej niż: a) 50 000,00 PLN brutto – dla zadania nr 1, b) 40 000,00 PLN brutto – dla zadania nr 2, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu dostaw potwierdzonego dowodami.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. 1-3
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) 1 500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) – dla zadania nr 1, b) 1 400,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta 00/100) – dla zadania nr 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-04-04 do godz. 12:30. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej o/Jarosław 10 20 30 0045 1110 0000 0077 5440; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa- pokój nr 17). Wadium musi zabezpieczyć ofertę na cały okres związania ofertą. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1.1. Zmiany w przedmiocie zamówienia, wskazanego w umowie wynikające z: a. konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materiałów gwarantujących lepszą jakość sortów mundurowych; b. ujawnienia błędu Zamawiającego, w trakcie realizacji zamówienia, niemożliwego do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty; c. gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej; d. okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego; e. potrzeby zmian ilościowych poszczególnych sortów w zależności od potrzeb wskazanych przez pracowników Nadleśnictwa Jarosław. Strony ustalają, że dopuszczają możliwość zmniejszenia zamówienia o 30 % wartości oferty. f. konieczność zrealizowania dostaw przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego stanu prawnego (np. ustawy, rozporządzenia) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych). 1.2. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej: a. okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego; b. gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej. c. inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw; d. w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w punktach a-c termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 1.3. Konieczności zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że wiąże się z: a. zmianą urzędową stawki podatku VAT (należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze według stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury). b. zmianą opisaną w pkt. 1.1 lit. e oraz lit. f. 1.4. Pozostałe zmiany: a. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone do rozmiaru rzeczywistego zamówienia. 1.5. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 1.6. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.7. Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-04-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Jarosław w 2019 roku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów: 1. Cena - Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga, gdzie: - Cmin - najniższa spośród wszystkich ofert; - Cof - podana w ofercie. 2. Dodatkowa gwarancja - Liczba punktów = Gw (0-20), gdzie: - Gw1 - brak deklaracji dodatkowego okresu gwarancji - 0 pkt, - Gw 2 - okres dodatkowych 12 miesięcy gwarancji - 20 pkt. Zamawiający w tym kryterium oceny ofert przyzna punkty za deklarowaną liczbę miesięcy dodatkowej gwarancji o którą powiększony zostanie wymagany minimalny okres 24 miesięcznej gwarancji. Maksymalny punktowany okres dodatkowej gwarancji za który Wykonawca otrzyma w niniejszym kryterium maksymalną ilość punktów wynosi – 12 miesięcy. Ocena spełniania warunku przyznania punktów w tym kryterium będzie dokonana na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w pkt. 10d formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku jeżeli Wykonawca w punkcie 10d formularza ofertowego pozostawi niewypełnione miejsce, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca nie deklaruje dodatkowej gwarancji na przedmiot zamówienia wobec czego nie przyzna punktów w niniejszym kryterium.
Jeżeli Wykonawca zadeklaruje większą ilość miesięcy dodatkowej gwarancji niż maksymalna punktowana (12 miesięcy) Zamawiający do obliczenia ilości otrzymanych punktów w niniejszym kryterium przyjmie maksymalną punktowaną wartość tj. 12 miesięcy. Zadeklarowana w niniejszym kryterium oceny ofert dodatkowa gwarancja zostanie zsumowana z wymaganą minimalną 24 miesięczną gwarancją i stanowić będzie całkowitą gwarancję, którą Wykonawca udzieli na cały przedmiot objęty dostawami. Maksymalny możliwy okres udzielonej gwarancji wynosi 36 miesięcy. 3. Skrócenie terminu realizacji dostawy - Liczba punktów = ( Term of/Term max ) * 100 * waga, gdzie: - Term of – deklarowana liczba dni roboczych o które skrócony zostanie termin realizacji dostawy w badanej ofercie. - Term max – najwyższa deklarowana liczba dni roboczych o które skrócony zostanie termin realizacji dostawy spośród wszystkich ofert (maksymalnie 13 dni roboczych). Zamawiający w tym kryterium oceny ofert przyzna punkty za deklarowaną liczbę dni roboczych o które Wykonawca skróci 14 dniowy termin w ciągu którego do siedziby Zamawiającego ma zostać dostarczona partia zamówionej odzieży stanowiącej przedmiot zamówienia. Maksymalny punktowany termin skrócenia to 13 dni roboczych. Ocena spełniania warunku przyznania punktów w tym kryterium będzie dokonana na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w pkt. 10e formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku jeżeli Wykonawca w punkcie 10e formularza ofertowego pozostawi nie wypełnione miejsce, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca nie deklaruje skrócenia terminu dostawy i pozostawia 14 dni roboczych. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje większą ilość dni roboczych niż maksymalna punktowana (13 dni) Zamawiający do obliczenia ilości otrzymanych punktów w niniejszym kryterium wg. powyższego wzoru przyjmie maksymalną punktowaną wartość tj. 13 dni roboczych.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Jarosław, wykonanych według wzorów określonych w poniższych aktach prawnych: - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2017 poz. 2466), - Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych; - Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. - Zarządzenie Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, - Zarządzenie Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, - Zarządzenie Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Powyższe akty prawne, dokumentacja techniczno-technologiczna oraz fotograficzna mundurów leśnika są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: Treść aktów prawnych: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne, Dokumentacja techniczno-technologiczna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#p_101_INSTANCE_kCS6, Dokumentacja fotograficzna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#p_101_INSTANCE_kCS6
Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - termin płatności: 14 dni od dnia otrzymania faktury wystawionej przez Wykonawcę, - forma zapłaty - przelew, - Dostawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji (liczonej od daty dostawy) na dostarczone sorty mundurowe leśnika na warunkach określonych w umowie. Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 roku. Dostawom będą podlegały sorty mundurowe leśnika zawarte w załączniku nr 4.1 do SIWZ, (wg przepisów obowiązujących na dzień dostawy), sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego do ilości - ogółem 6445 punkty (sorty mundurowe leśnika) w terminie określonym w ofercie wykonawcy (nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący sortów mundurowych leśnika zawiera załącznik nr 5.1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży BHP i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Jarosław w 2019 roku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów: 1. Cena - Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga, gdzie: - Cmin - najniższa spośród wszystkich ofert; - Cof - podana w ofercie. 2. Dodatkowa gwarancja - Liczba punktów = Gw (0-20), gdzie: - Gw1 - brak deklaracji dodatkowego okresu gwarancji - 0 pkt, - Gw 2 - okres dodatkowych 12 miesięcy gwarancji - 20 pkt. Zamawiający w tym kryterium oceny ofert przyzna punkty za deklarowaną liczbę miesięcy dodatkowej gwarancji o którą powiększony zostanie wymagany minimalny okres 24 miesięcznej gwarancji. Maksymalny punktowany okres dodatkowej gwarancji za który Wykonawca otrzyma w niniejszym kryterium maksymalną ilość punktów wynosi – 12 miesięcy. Ocena spełniania warunku przyznania punktów w tym kryterium będzie dokonana na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w pkt. 10d formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku jeżeli Wykonawca w punkcie 10d formularza ofertowego pozostawi niewypełnione miejsce, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca nie deklaruje dodatkowej gwarancji na przedmiot zamówienia wobec czego nie przyzna punktów w niniejszym kryterium.
Jeżeli Wykonawca zadeklaruje większą ilość miesięcy dodatkowej gwarancji niż maksymalna punktowana (12 miesięcy) Zamawiający do obliczenia ilości otrzymanych punktów w niniejszym kryterium przyjmie maksymalną punktowaną wartość tj. 12 miesięcy. Zadeklarowana w niniejszym kryterium oceny ofert dodatkowa gwarancja zostanie zsumowana z wymaganą minimalną 24 miesięczną gwarancją i stanowić będzie całkowitą gwarancję, którą Wykonawca udzieli na cały przedmiot objęty dostawami. Maksymalny możliwy okres udzielonej gwarancji wynosi 36 miesięcy. 3. Skrócenie terminu realizacji dostawy - Liczba punktów = ( Term of/Term max ) * 100 * waga, gdzie: - Term of – deklarowana liczba dni roboczych o które skrócony zostanie termin realizacji dostawy w badanej ofercie. - Term max – najwyższa deklarowana liczba dni roboczych o które skrócony zostanie termin realizacji dostawy spośród wszystkich ofert (maksymalnie 13 dni roboczych). Zamawiający w tym kryterium oceny ofert przyzna punkty za deklarowaną liczbę dni roboczych o które Wykonawca skróci 14 dniowy termin w ciągu którego do siedziby Zamawiającego ma zostać dostarczona partia zamówionej odzieży stanowiącej przedmiot zamówienia. Maksymalny punktowany termin skrócenia to 13 dni roboczych. Ocena spełniania warunku przyznania punktów w tym kryterium będzie dokonana na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w pkt. 10e formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku jeżeli Wykonawca w punkcie 10e formularza ofertowego pozostawi nie wypełnione miejsce, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca nie deklaruje skrócenia terminu dostawy i pozostawia 14 dni roboczych. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje większą ilość dni roboczych niż maksymalna punktowana (13 dni) Zamawiający do obliczenia ilości otrzymanych punktów w niniejszym kryterium wg. powyższego wzoru przyjmie maksymalną punktowaną wartość tj. 13 dni roboczych.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa odzieży bhp i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Jarosław spełniających wymagania uregulowane w: - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. nr 259 poz. 2173) w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej oraz wzorcom określonym w Polskich Normach. - Protokole dodatkowym nr 24 zawartym w dniu 25 listopada 2014r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998r. zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014r. Odzież ochronna oraz robocza dostarczana dla Pracowników Lasów Państwowych powinna posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewniać bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy, a także musi być oznaczona symbolem (CE). Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: - EN ISO 13688:2013 ( PN-EN ISO 13688:2013-12) Odzież ochronna. Wymagania ogólne. - EN 342:2004; EN 342:2004/AC:2008 ( PN-EN 342:2006; PN-EN 342:2006/AC:2008) Odzież ochronna. Zestawy odzieży i wyroby odzieżowe chroniące przed zimnem. - EN 343:2003+A1:2007, EN 343:2003+A1:2007/AC:2009. - EN 343:2003+A1:2007, EN 343:2003+A1:2007/AC:2009, (PN-EN 343+A1:2008, PN-EN 343+A1:2007/AC:2009) Odzież ochronna. Ochrona przed deszczem. - PN-EN ISO 13934-1:2013-07 Tekstylia. Właściwości płaskich wyrobów przy rozciąganiu. - EN ISO 20347:2012 Środki ochrony indywidualnej. Obuwie zawodowe. - PN-EN ISO 20344 Środki ochrony indywidualnej. Metody badania obuwia. - PN-EN ISO 11092:2014-11 Tekstylia. Właściwości fizjologiczne. - PN-EN 14052+A1:2013-04 Wysokoskuteczne przemysłowe hełmy ochronne. - PN-EN ISO 20471:2013-07 Odzież o intensywnej widzialności. - PN EN 420+A1:2010 Rękawice ochronne. Wymagania ogólne i metody badań. - PN EN 388+A1:2019-01 Rękawice chroniące przed zagrożeniami mechanicznymi. - PN-EN 149+A1:2010 Sprzęt ochrony układu oddechowego. Półmaski filtrujące do ochrony przed cząsteczkami. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - termin płatności: 14 dni od dnia otrzymania faktury wystawionej przez Wykonawcę, - forma zapłaty - przelew, - Dostawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji (liczonej od daty dostawy) na dostarczone środki bhp na warunkach określonych w umowie. Kolorystyka ubrań roboczych, ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonego dla munduru terenowego leśnika w świetle obowiązujących przepisów dot. sortów mundurowych. Powyższe nie dotyczy odzieży roboczej dla pracowników fizycznych (wymagana kolorystyka ostrzegawcza). Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 roku. Dostawom będą podlegały: odzież bhp i obuwie robocze, zawarte w załączniku nr 4.2 do SIWZ (wg przepisów obowiązujących na dzień dostawy), sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego w terminie określonym w ofercie wykonawcy (nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący odzieży bhp i obuwia roboczego zawiera załącznik nr 5.2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
| |