GuidZP400 |
dce3dfa8-aee4-468b-b5c0-0b5e75d9470b
|
Biuletyn |
528179-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
|
Regon |
51074266900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Bema
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-516
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 210 500
|
Zamawiajacy fax |
895 210 501
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat-olsztynski.pl
|
Adres strony url |
http://powiat-olsztynski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"E-administracja w powiecie olsztyńskim"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiat-olsztynski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiat-olsztynski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Olsztynie na stanowisku pracy ds. obsługi interesantów (parter) w terminie do dnia 08.04.2019 r.do godz. 10.00 lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca (liczy się data wpływu)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Olsztynie, Plac Bema 5, 10 – 516 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia serwerowni, komputerów oraz licencji na oprogramowanie wraz z wdrożeniem i szkoleniem administratorów
|
Numer referencyjny |
BI-V.272.2.2019.EM9
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy realizowane pn „Dostawa wyposażenia serwerowni, komputerów oraz licencji na oprogramowanie wraz z wdrożeniem i szkoleniem administratorów”.
2. Zakres przedmiotu Umowy został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ i obejmuje w szczególności:
1) dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem,
2) dostawę, instalację i konfigurację sprzętu serwerowego i sieciowego wraz z oprogramowaniem,
3) dostawę, instalację i konfigurację zabezpieczenia usług serwerowych i komputerów;
4) przekazanie licencji na dostarczone oprogramowanie,
5) przeprowadzenie instruktaży z wdrażanego sprzętu i oprogramowania,
6) przeprowadzenie szkoleń z wdrażanego oprogramowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1) co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie wraz z instalacją sprzętu serwerowego (serwery aplikacyjne i macierze dyskowe) oraz sieciowego (przełączniki sieciowe i urządzenia UTM),
2) co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie sprzętu komputerowego.
Zamawiający dopuszcza wykazanie realizacji warunku wskazanego w punktach 1) i 2) w ramach jednej umowy.
2 dysponuje:
1) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Specjalisty ds. wdrażania systemów wirtualizacji posiadającą doświadczenie polegające na udziale w co najmniej dwóch zamówieniach, które swoim zakresem obejmowały wdrożenie systemu wirtualizacji w trybie HA oraz ważny certyfikat potwierdzający wiedzę i umiejętności we wdrażaniu systemu wirtualizacji zgodnie z zaoferowanym przez Wykonawcę systemem wirtualizacji wystawiony przez producenta systemu,
2) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Specjalisty ds. wdrażania systemu domeny posiadającą doświadczenie polegające na udziale w co najmniej dwóch zamówieniach, które swoim zakresem obejmowały wdrożenie systemu domeny w trybie HA oraz ważny certyfikat potwierdzający wiedzę i umiejętności we wdrażaniu systemu zaoferowanego przez Wykonawcę wystawiony przez producenta systemu,
3) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Specjalisty ds. zabezpieczeń, posiadającą doświadczenie polegające na udziale w co najmniej dwóch zamówieniach, które swoim zakresem obejmowały wdrożenie systemu UTM oraz ważny certyfikat potwierdzający wiedzę i umiejętności we wdrażaniu systemu zaoferowanego przez Wykonawcę wystawiony przez producenta systemu.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji Specjalistów w ramach jednej osoby. Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji wykazać, że wskazana osoba łącznie spełnia warunki, które Zamawiający określił dla poszczególnych Specjalistów w zakresie doświadczenia i posiadanych certyfikatów. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia warunków w ramach tej samej umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wezwie w wyznaczonym terminie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w odniesieniu do podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (jeśli dotyczy).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt 1, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W dokumentach tych powinny być uwzględnione terminy, o których mowa w pkt 1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie w wyznaczonym terminie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia niżej wymienionych dokumentów aktualnych na dzień złożenia:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu został podany w załączniku nr 3 do SIWZ.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu został podany w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie można przedłożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ lub w innej formie, jednakże z jego treści musi wynikać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
2. W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika - do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia.
3. Do oferty należy dołączyć dokument, określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do podpisania oferty – jeżeli nie wynikają one z dokumentów rejestrowych.
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2c do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 9 000 złotych (słownie: dziewięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 08.04.2019 r.do godz. 10.00.
2. Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, przy czym:
1) wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBank S.A. Oddział Korporacyjny Olsztyn nr konta 04 1140 1111 0000 4163 2600 1007. Na przelewie należy umieścić informację „Wadium – przetarg na dostawę wyposażenia serwerowni, komputerów oraz licencji na oprogramowanie”. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment skutecznego wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert,
2) wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą w odrębnej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Pl. Bema 5- stanowisko pracy ds. obsługi interesantów (parter) w terminie do dnia 08.04.2019 r. do godz. 10.00.
3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
4. Okoliczności zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne zmiany Umowy w stosunku do treści oferty mogą nastąpić tylko w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany przepisów prawa opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra oraz prawa lokalnego, dopuszcza się zmianę terminu i zakresu (zgodnie ze zmianą stanu prawnego) wykonania przedmiotu Umowy adekwatną do wprowadzonych zmian,
2) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z wadami oprogramowania lub wadami dokumentacji oprogramowania objętego pracami integracyjnymi planowanymi w ramach Zamówienia, mającymi wpływ na realizację przedmiotu Umowy, Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy o termin niezbędny do usunięcia tych wad,
3) w przypadku zakończenia wytwarzania Oprogramowania lub danego modelu sprzętu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania minimalne określone w SIWZ,
4) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad,
5) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania lub nowego modelu sprzętu, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub modelu sprzętu pod warunkiem, że nowa wersja lub model spełnia wymagania minimalne określone w SIWZ,
6) zmiany Umowy w zakresie osób wymienionych w §9 ust. 3 pkt 2) - 4) jeżeli nowo wyznaczona osoba posiadać będzie kwalifikacje odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ,
|
IV 4 4 data |
2019-04-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę oraz wszystkie wymagane załączniki należy sporządzić języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|