Dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.

Data publikacji 2019-03-25
Data zakończenia 2019-04-03 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529062-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302130005, 488200002, 302321108, 302361106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
2. Zamówienie jest udzielane w ramach 4 części, tj.:
2.1. Część I: zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD (szt. 1)
2.2. Część II: serwer NAS
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Serwer NAS (szt. 1)
2.3. Część III: drukarka laserowa monochromatyczna typu A,
drukarka laserowa monochromatyczna typu B
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Drukarka laserowa monochromatyczna typu A (szt. 1)
Drukarka laserowa monochromatyczna typu B (szt. 1)
2.4. Część IV: pamięć operacyjna RAM
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Pamięć operacyjna RAM (szt. 1)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2aa72c59-764d-451c-8f90-2b7fc3b89ec8
Biuletyn 529062-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki
Regon 00000162000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 347 24 02
Zamawiajacy fax +48 58 347 18 02
Zamawiajacy email zamowienia.weia@pg.gda.pl
Adres strony url www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, budynek Wydziału, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, pokój 104.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
Numer referencyjny ZP/59/014/D/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. 2. Zamówienie jest udzielane w ramach 4 części, tj.: 2.1. Część I: zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD (szt. 1) 2.2. Część II: serwer NAS Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Serwer NAS (szt. 1) 2.3. Część III: drukarka laserowa monochromatyczna typu A, drukarka laserowa monochromatyczna typu B Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Drukarka laserowa monochromatyczna typu A (szt. 1) Drukarka laserowa monochromatyczna typu B (szt. 1) 2.4. Część IV: pamięć operacyjna RAM Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Pamięć operacyjna RAM (szt. 1)
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 13997,59
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów, oświadczeń oraz informacji: 1. wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1 do treści SIWZ). Oferta (formularz ofertowy wraz z załącznikami) musi być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego/upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z wpisem do reprezentacji w stosownym dokumencie, uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem, 2. formularza cenowego (załączniki od nr 2_część I do nr 2_część IV do SIWZ), 3. pełnomocnictwa do występowania w imieniu Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli nie wynika to w sposób bezpośredni z przedstawionych dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4. W myśl art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie w wyznaczonym, lecz nie krótszym niż 5 dni terminie, Wykonawcę, którego ofertę oceniono najwyżej, do złożenia aktualnych, wymienionych poniżej oświadczeń i dokumentów: 4.1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: 4.1.1. dokumentacji technicznej potwierdzającej spełnienie przez oferowane urządzenia wymagań określonych w SIWZ. Przez dokumentację techniczną rozumie się specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów lub opisy sporządzone przez Wykonawcę na ich podstawie, wraz ze wskazaniem źródeł pochodzenia przedstawionych informacji, np. źródło własne/adres strony internetowej producenta lub dystrybutora zawierającej opis produktu. Dokumentacja techniczna musi potwierdzać wszystkie wymagane cechy wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany istotnych postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących jej elementów: 1. terminu wykonania zamówienia Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: - wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. 2. zakresu umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu wskazanego w ofercie Wykonawcy na sprzęt o wyższych bądź lepszych parametrach technicznych lub o wyższej funkcjonalności w przypadku, gdy na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy oferowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Zamiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do zaistniałej okoliczności. 3. zmian osób reprezentujących strony umowy W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie. 4. zmiany nazw, siedziby, numerów kont bankowych i innych identyfikujących stron umowy. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Komisyjne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.04.2019 roku o godzinie 12:30, w siedzibie Zamawiającego, tj. w budynku Wydziału Elektrotechniki i Automatyki (budynek nr 12), ul. G. Narutowicza 11/12, pokój 101.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8994,90
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Serwer NAS.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2970,98
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drukarka laserowa monochromatyczna typu A (szt. 1) i typu B (szt. 1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1126,34
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pamięć operacyjna RAM.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 885,37
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)