Dostawa wody mineralnej, soków oraz napojów gazowanych i niegazowanych

Data publikacji 2019-03-25
Data zakończenia 2019-04-10 00:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Soki owocowe i warzywne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529057-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa napojów gazowanych (bezalkoholowych), napojów herbacianych i owocowych, soków (przecierowych, z zagęszczonych soków oraz naturalnych), nektarów, wód mineralnych gazowanych i niegazowanych oraz wód smakowych.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cd667efb-fb3e-4498-b1ba-5f81f3daf51a
Biuletyn 529057-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Regon 12122900000000
Zamawiajacy adres ulica Gen. Witolda Urbanowicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-908
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261837865
Zamawiajacy fax +48261839723
Zamawiajacy email dzp@wat.edu.pl
Adres strony url https://www.wat.edu.pl/
Adres strony internetowej https://wat.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wat.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wat.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej: https://wat.ezamawiajacy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, z dopiskiem "Dział Zamówień Publicznych"
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wody mineralnej, soków oraz napojów gazowanych i niegazowanych
Numer referencyjny 41/DZZ/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa napojów gazowanych (bezalkoholowych), napojów herbacianych i owocowych, soków (przecierowych, z zagęszczonych soków oraz naturalnych), nektarów, wód mineralnych gazowanych i niegazowanych oraz wód smakowych. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15320000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: posiada i będzie posiadać przez okres obowiązywania umowy: • Zaświadczenie/ Decyzję/ Opinię lub inny dokument równoważny właściwego organu Inspekcji Sanitarnej / Weterynaryjnej: a) O sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP i/lub; b) Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, wraz z oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP – zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia; • Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością; • Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu minimum dwóch środków transportu do przewozu żywności wymagającej warunków chłodniczych; • Zaświadczenie / Potwierdzenie Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów rolno-spożywczych o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane na podstawie ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: - posiada polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe, zdrowotne wyrządzone przez produkty dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego (zatrucia, choroby układu trawiennego) oraz spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca będzie posiadał polisę OC na wartość nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen A. Zaświadczenie/ Decyzję/ opinię lub inny dokument równoważny właściwego organu Inspekcji Sanitarnej/ Weterynaryjnej; a) o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP i/ lub b) potwierdzające wdrożenie oraz stosowanie zasad HACCP przez Wykonawcę – podstawa prawna art. 59 i art.73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub c) certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, wraz z oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP – zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia B. Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością C. Decyzję/ Zaświadczenie/ opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu minimum dwóch środków transportu do przewozu żywności wymagającej warunków chłodniczych. D. Zaświadczenie / Potwierdzenie Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane na podstawie ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych. E. Polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe, zdrowotne wyrządzone przez produkty dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego (zatrucia, choroby układu trawiennego) oraz spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia. Wartość polisy nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł F. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (jeżeli Wykonawca składający ofertę będzie korzystał z zasobów innych podmiotów) – załącznik nr 2B do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty aktualnych dokumentu: (§ 13 Rozporządzenia) 1)Atest PZH potwierdzający spełnianie wymogów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. Nr 85 poz. 466)
Inne dokumenty niewymienione OFERTA SKŁADANA W FORMIE PISEMNEJ Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; d) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; e)Opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w odpowiedniej pozycji „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia”; f)Atest PZH potwierdzający spełnianie wymogów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2001r, w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. Nr 85 poz.466) g)zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. f) – stanowiące załącznik Nr 2B do SIWZ; OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: a)Formularz ofertowy; b)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; d)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; e)Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą; f)Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa regulująca współpracę, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność; g)Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. f) - stanowiące załącznik nr 2B do SIWZ; h)Atest PZH potwierdzający spełnianie wymogów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2001r, w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. Nr 85 poz.466)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: A.Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy określonej w § 2 ust.1 umowy. B.Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie: a)Zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. b)Zmiany przedmiotu zamówienia pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go produktem tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych korzystniejszych dla Zamawiającego. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie innego produktu, lub produktu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować produkt innego producenta, o lepszych parametrach jakościowych od wykazanych w załączniku do umowy, korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do wprowadzenia zmiany będzie oświadczenie producenta/ oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. C.Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. D.Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia. E.Zamówienia cząstkowe będą składane w formie określonej w § 4 ust.2 umowy, w której wyszczególnione zostaną: asortyment, ilość bądź wielkość zamawianego przedmiotu. F.W przypadku zmiany stawki podatku VAT, Strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2019-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa; administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 41/DZZ/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych; odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; −na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.) −na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: −w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)