GuidZP400 |
fc2ea0d8-c4ab-4f37-a276-4050dfc1cc35
|
Biuletyn |
529871-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
Regon |
27156608800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3-go Maja
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 704 207
|
Zamawiajacy email |
zampubli@sk1.zabrze.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.zabrze.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.zabrze.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.zabrze.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. S. Szyszko ŚUM w Katowicach ul. 3-go Maja 13-15, 41-800 Zabrze, Budynek nr 33 - Dyrekcja, II Piętro, Pokój nr 19 - Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
ZP/11/15/2019/PN/11
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzetu jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
8.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
1) dla zadania numer 1 – 520,00 PLN [słownie: pięćset dwadzieścia złotych 00/100 PLN];
2) dla zadania numer 2 –4,00 PLN [słownie: cztery złote 00/100 PLN];
3) dla zadania numer 3 – 210,00 PLN [słownie: dwieście dziesięć złotych 00/100 PLN];
4) dla zadania numer 4 – 93,00 PLN [słownie: dziewięćdziesiąt trzy złote 00/100 PLN];
5) dla zadania numer 5 - 70,00 PLN [słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100 PLN];
6) dla zadania numer 6 - 1 190,00 PLN [słownie: jeden tysiąc sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100 PLN];
7) dla zadania numer 7 – 130,00 PLN [słownie: sto trzydzieści złotych 00/100 PLN];
8) dla zadania numer 8 - 50,00 PLN [słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100 PLN];
9) dla zadania numer 9 – 19,00 PLN [słownie: dziewiętnaście złotych 00/100 PLN];
10) dla zadania numer 10 – 30,00 PLN [słownie: trzydzieści złotych 00/100 PLN]
11) dla zadania numer 11 – 40,00 PLN [słownie: czterdzieści złotych 00/100 PLN]
12) dla zadania numer 12 – 30,00 PLN [słownie: trzydzieści złotych 00/100 PLN]
13) dla zadania numer 13 - 30,00 PLN [słownie: trzydzieści złotych 00/100 PLN]
14) dla zadania numer 14 - 30,00 PLN [słownie: trzydzieści złotych 00/100 PLN]
15) dla zadania numer 15 – 150,00 PLN [słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100 PLN]
16) dla zadania numer 16 – 8,00 PLN [słownie: osiem złotych 00/100 PLN]
17) dla zadania numer 17 - 450,00 PLN [słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100 PLN]
8.2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert.
8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu – w kasie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 im. Profesora Stanisława Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. 3 Maja 13-15, 41-800 Zabrze, budynek nr 33-Dyrekcja I piętro, pokój nr 13 lub przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 31 1130 1091 0003 9028 8620 0005
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. Zm.).
8.4. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w pkt 8 ust.9 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust. 3 lit. od b do e musi być wystawione na Zamawiającego.
8.5. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 P.z.p, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego.
Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą
do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w ww. formach, oryginał należy dołączyć do oferty. Nie bindować i nie zszywać z ofertą.
8.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenia przelewu) należy dołączyć do oferty.
8.7. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.
8.8. Zwrot wadium.
1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.9. ppkt. 2 SIWZ.
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8.9. Zatrzymanie wadium.
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a P. z. p. , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 P.z.p., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 P.z.p., lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 P.z.p., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8.10. Inne postanowienia dotyczące wadium.
1) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 P.z.p., albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.8 ppkt 1) SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium
w terminie określonym przez Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie na zasadzie przewidzianej w treści paragrafu 10 wzoru umowy oraz zgodnie z przesłankami zawartymi w art. 144 Pzp.
Warunki zmian postanowień zawartej umowy
§10
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
3) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy;
4) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn:
a) wstrzymania realizacji Umowy przez Zamawiającego;
b) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
5) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a) siły wyższej (np. klęski żywiołowe, wojny, rewolucje, embarga przewozowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne) uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu Umowy oraz mająca wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
c) zmiany danych teleadresowych,
d) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy,
e) konieczności wprowadzenia zmian w zapisach Umowy dotyczących Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
1. W przypadku wystąpienia siły wyższej, termin realizacji przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu Umowy
w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2. Zmiana umowy jest możliwa również w innych przypadkach wymienionych w art. 144 P.z.p.
3. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-04-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów ochronnych jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów ochronnych jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa maszynek do golenia jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa maszynek do golenia jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa elementów do monitorowania pacjenta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa elementów do monitorowania pacjenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa worków stomijnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa worków stomijnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pokrowców na zwłoki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pokrowców na zwłoki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa strzykawek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa strzykawek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa retraktora ran operacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa rektraktora ran operacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kaniuli dotętniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kaniuli dotętniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa resuscytatora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jets: Dostawa resuscytatora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Picco
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa Picco. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zaworków ssących do bronchoskopu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa zaworków ssących do bronchoskopu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa cewnika dializacyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa cewnika dializacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
dostawa szczoteczki cytologicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa szczoteczki cytologicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa elektrody monopolarnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa elektrody monopolarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa elektrody bipolarnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa elektrody bipolarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa osłon i pokrowców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa osłon i pokrowców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zestawu do CPAP dla noworodków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa zestawu do CPAP dla noworodków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części IV SIWZ oraz w treści wzoru umowy.
|
| |