zakup i dostawa ławek i krzeseł szkolnych na potrzeby czterech jednostek oświatowych powiatu suskiego

Data publikacji 2019-03-26
Data zakończenia 2019-04-04 00:00:00
Instytucja Powiat Suski
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529701-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ławek i krzeseł szkolnych na potrzeby czterech jednostek oświatowych Powiatu Suskiego. Zakres dostawy obejmuje: krzesła uczniowskie oraz ławki uczniowskie jedno i dwuosobowe zgodnie z zestawieniem i wymaganiami technicznymi określonymi w siwz, w tym :
Ławki uczniowskie 1-os: 291 sztuk, Ławki uczniowskie 2-os: 82 sztuki , Krzesła uczniowskie: 465 sztuk
wymagania techniczne i inne szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i miejsca dostawy znajdują się w siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aebb9ff5-0fc9-4854-8af5-94f0d8be7bed
Biuletyn 529701-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Suski
Regon 07218167500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościelna
Zamawiajacy adres numer domu 5 b
Zamawiajacy miejscowosc Sucha Beskidzka
Zamawiajacy kod pocztowy 34-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 33 875 79 00
Zamawiajacy fax 33 874 15 52
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
Adres strony url www.powiatsuski.pl
Adres strony internetowej www.powiatsuski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Wszelkie dokumenty związane z postępowaniem dostępne są w siedzibie Zamawiającego. Na stronie internetowej www.powiatsuski.pl udostępnia się dokumenty których obowiązek publikacyjny wynika z ustawy Pzp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatsuski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za posrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka, Dziennik Podawczy
Nazwa nadana zamowieniu zakup i dostawa ławek i krzeseł szkolnych na potrzeby czterech jednostek oświatowych powiatu suskiego
Numer referencyjny WZ.272.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ławek i krzeseł szkolnych na potrzeby czterech jednostek oświatowych Powiatu Suskiego. Zakres dostawy obejmuje: krzesła uczniowskie oraz ławki uczniowskie jedno i dwuosobowe zgodnie z zestawieniem i wymaganiami technicznymi określonymi w siwz, w tym : Ławki uczniowskie 1-os: 291 sztuk, Ławki uczniowskie 2-os: 82 sztuki , Krzesła uczniowskie: 465 sztuk wymagania techniczne i inne szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i miejsca dostawy znajdują się w siwz.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz, 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie z uwzględnianiem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyłączeniem: 1) danych teleadresowych Wykonawcy; 2) nazwy Wykonawcy; 3) zmian osób, o których mowa w § 7 Umowy i podanych tam danych do kontaktu; 4) koloru stelaża mebli, pod warunkiem wyrażenia na to zgody przez Zamawiającego. 3. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3, Strony są zobowiązane do niezwłocznego pisemnego poinformowania o tym drugiej Strony.
IV 4 4 data 2019-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)