GuidZP400 |
aebb9ff5-0fc9-4854-8af5-94f0d8be7bed
|
Biuletyn |
529701-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Suski
|
Regon |
07218167500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościelna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5 b
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 875 79 00
|
Zamawiajacy fax |
33 874 15 52
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatsuski.pl
|
Adres strony internetowej |
www.powiatsuski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Wszelkie dokumenty związane z postępowaniem dostępne są w siedzibie Zamawiającego. Na stronie internetowej www.powiatsuski.pl udostępnia się dokumenty których obowiązek publikacyjny wynika z ustawy Pzp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiatsuski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
składanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za posrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka, Dziennik Podawczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawa ławek i krzeseł szkolnych na potrzeby czterech jednostek oświatowych powiatu suskiego
|
Numer referencyjny |
WZ.272.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ławek i krzeseł szkolnych na potrzeby czterech jednostek oświatowych Powiatu Suskiego. Zakres dostawy obejmuje: krzesła uczniowskie oraz ławki uczniowskie jedno i dwuosobowe zgodnie z zestawieniem i wymaganiami technicznymi określonymi w siwz, w tym :
Ławki uczniowskie 1-os: 291 sztuk, Ławki uczniowskie 2-os: 82 sztuki , Krzesła uczniowskie: 465 sztuk
wymagania techniczne i inne szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i miejsca dostawy znajdują się w siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty:
1) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz,
2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie z uwzględnianiem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności,
z wyłączeniem:
1) danych teleadresowych Wykonawcy;
2) nazwy Wykonawcy;
3) zmian osób, o których mowa w § 7 Umowy i podanych tam danych do kontaktu;
4) koloru stelaża mebli, pod warunkiem wyrażenia na to zgody przez Zamawiającego.
3. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3, Strony są zobowiązane do niezwłocznego pisemnego poinformowania o tym drugiej Strony.
|
IV 4 4 data |
2019-04-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|