Dostawa oprogramowania w zakresie systemu informacji prawnej dla jednostek prokuratury regionu szczecińskiego

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-05 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530868-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa oprogramowania w zakresie systemu informacji prawnej dla jednostek prokuratury regionu szczecińskiego”. 2.Wykaz jednostek organizacyjnych Prokuratury Regionalnej w Szczecinie, których dotyczy niniejsze postępowanie oraz odpowiadający im zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa uprawnień dla dostępu przez 24 miesiące do systemu informacji prawnej (zwanego dalej SIP) w trybie:
3.1. internetowym- warunki techniczne (Wersja Internet):
a) System SIP dostępny w trybie on-line przez Internet oznacza, że:
• aplikacja, baza danych i inne oprogramowanie niezbędne do funkcjonowania systemu SIP są zainstalowane na serwerach Wykonawcy;
• użytkownicy korzystają z systemu SIP poprzez sieć Internet przy użyciu powszechnie używanych przeglądarek internetowych (np. Firefox, Chrome, Internet Explorer);
b) uprawnienia dostępu on-line przez Internet nie mogą ograniczać liczby użytkowników, którzy będą korzystać z systemu SIP w sposób nierównoczesny. Jedynym ograniczeniem ilościowym dla tej wersji dostępów jest liczba równoczesnych użytkowników korzystających z systemu SIP określona w przedmiocie zamówienia;
c) uprawnienia dostępu on-line przez Internet muszą pozwalać na dostęp do systemu SIP z dowolnego adresu IP w Internecie, po autoryzacji użytkownika jedynie poprzez login i hasło (bez instalowanych indywidualnie na urządzeniu dostępowym kluczy licencyjnych), co najmniej takiej liczbie użytkowników równoczesnych, jak określono w przedmiocie zamówienia;
d) Wykonawca dostarczy uprawnienia dostępu przez przeglądarkę do narzędzi administracyjnych służących do zarządzania użytkownikami Zamawiającego w systemie SIP;
e) aktualizacje systemu SIP na serwerach Wykonawcy, w szczególności jego zawartości merytorycznej, będą realizowane na bieżąco, nie rzadziej niż co tydzień;
f) w godzinach od 6 do 24 każdego dnia dostępność Systemu nie może być niższa niż 98% (liczona jako współczynnik czasu dostępności do czasu ogółem, w skali tygodnia).
3.2. intranetowym- warunki techniczne (Wersja Intranet):
a) system SIP będzie zainstalowany na 4 serwerach w wydzielonej sieci WAN bez dostępu do Internetu po jednym serwerze w Prokuraturze Regionalnej w Szczecinie i w Prokuraturach Okręgowych w Gorzowie Wielkopolskim, Koszalinie i Szczecinie;
b) uruchomienie serwera SIP dopuszcza się na serwerowych systemach operacyjnych Windows Server od wersji 2008R2, Linux Debian 5.0, Centos 5.0 i nowszych;
c) system operacyjny dedykowany do uruchomienia usługi serwerowej SIP w środowisku wirtualnym musi byś zgodny co najmniej hypervisor-em VMware vSphere Hypervisor 6, Hyper-V Server 2008R2 i nowszym;
d) dostęp do aplikacji od strony użytkownika końcowego musi odbywać się z wykorzystaniem sieci LAN/WAN przez przeglądarkę Internetową co najmniej Internet Explorer 10 i nowsze, dostęp użytkownika końcowego do aplikacji SIP musi odbywać się co najmniej w trybie anonimowym (bez konieczności uwierzytelniania);
e) aktualizacja systemu SIP prokuratur nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu będzie się odbywała co najmniej on-line przez Internet lub z nośników CD/DVD lub z dysków USB;
f) aktualizacja poszczególnych systemów SIP ma się odbywać za pośrednictwem sieci WAN ze wskazanego serwera aktualizacji zlokalizowanego w sieci WAN prokuratury;
g) metoda aktualizacji z wykorzystaniem sieci WAN musi posiadać możliwość definiowania automatycznej aktualizacji z możliwością definiowania częstotliwości jej wykonania, godziny rozpoczęcia, godziny zakończenia oraz wznawiania aktualizacji od stanu, w którym aktualizacja została zatrzymana.
3.3. Przeprowadzenie szkoleń z zakresu użytkowania SIP
a) prezentacja zasad posługiwania się systemami w grupach maksymalnie 30 osobowych;
b) czas szkolenia jednej grupy będzie wynosił min. 2 godziny;
c) szkolenia będą realizowane w siedzibach: Prokuratury Regionalnej w Szczecinie, Prokuratury Okręgowej w Koszalinie, Prokuratury Okręgowej w Szczecinie, Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp., w uzgodnionych z poszczególnymi prokuraturami terminach;
d) szkolenia rozpoczną się w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy i zakończą w przeciągu 3 miesięcy od daty zawarcia umowy;
e) w przypadku zmiany funkcjonalności SIP w trakcie trwania umowy dostawca sam zainicjuje cykl szkoleń dla poszczególnych prokuratur.
4. Wymagania minimalne dotyczące zawartości merytorycznej i funkcjonalności SIP, a także wymagania dotyczące możliwości wyszukiwania i inne zostały szczegółowo opisane w pkt III SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 778f9e07-814c-4b18-b63f-fbc5c61156f5
Biuletyn 530868-N-2019
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa
Regon 00056949600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Moniuszki
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 66-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon +48957392000
Zamawiajacy fax +48957392005
Zamawiajacy email sekretariat@prokuratura-gorzow.pl
Adres strony url www.prokuratura-gorzow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Organ ochrony prawnej
Wspolne udzielanie zamowienia Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp. została umocowana na podstawie udzielonych pełnomocnictw do przygotowania i przeprowadzenia postępowania pn. "Dostawa oprogramowania w zakresie systemu informacji prawnej dla jednostek prokuratury regionu szczecińskiego", do dokonywania wszelkich czynności, wynikających z ustawy Pzp, a zastrzeżonych dla Zamawiającego w trakcie trwania postępowania o udzielenie zamówienia, a także do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu i na rzecz pozostałych Zamawiających.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.prokuratura-gorzow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.prokuratura-gorzow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp., ul. Moniuszki 2; 66-400 Gorzów Wlkp. pok. nr 2 Biuro Podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania w zakresie systemu informacji prawnej dla jednostek prokuratury regionu szczecińskiego
Numer referencyjny PO VII WB 261.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa oprogramowania w zakresie systemu informacji prawnej dla jednostek prokuratury regionu szczecińskiego”. 2.Wykaz jednostek organizacyjnych Prokuratury Regionalnej w Szczecinie, których dotyczy niniejsze postępowanie oraz odpowiadający im zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa uprawnień dla dostępu przez 24 miesiące do systemu informacji prawnej (zwanego dalej SIP) w trybie: 3.1. internetowym- warunki techniczne (Wersja Internet): a) System SIP dostępny w trybie on-line przez Internet oznacza, że: • aplikacja, baza danych i inne oprogramowanie niezbędne do funkcjonowania systemu SIP są zainstalowane na serwerach Wykonawcy; • użytkownicy korzystają z systemu SIP poprzez sieć Internet przy użyciu powszechnie używanych przeglądarek internetowych (np. Firefox, Chrome, Internet Explorer); b) uprawnienia dostępu on-line przez Internet nie mogą ograniczać liczby użytkowników, którzy będą korzystać z systemu SIP w sposób nierównoczesny. Jedynym ograniczeniem ilościowym dla tej wersji dostępów jest liczba równoczesnych użytkowników korzystających z systemu SIP określona w przedmiocie zamówienia; c) uprawnienia dostępu on-line przez Internet muszą pozwalać na dostęp do systemu SIP z dowolnego adresu IP w Internecie, po autoryzacji użytkownika jedynie poprzez login i hasło (bez instalowanych indywidualnie na urządzeniu dostępowym kluczy licencyjnych), co najmniej takiej liczbie użytkowników równoczesnych, jak określono w przedmiocie zamówienia; d) Wykonawca dostarczy uprawnienia dostępu przez przeglądarkę do narzędzi administracyjnych służących do zarządzania użytkownikami Zamawiającego w systemie SIP; e) aktualizacje systemu SIP na serwerach Wykonawcy, w szczególności jego zawartości merytorycznej, będą realizowane na bieżąco, nie rzadziej niż co tydzień; f) w godzinach od 6 do 24 każdego dnia dostępność Systemu nie może być niższa niż 98% (liczona jako współczynnik czasu dostępności do czasu ogółem, w skali tygodnia). 3.2. intranetowym- warunki techniczne (Wersja Intranet): a) system SIP będzie zainstalowany na 4 serwerach w wydzielonej sieci WAN bez dostępu do Internetu po jednym serwerze w Prokuraturze Regionalnej w Szczecinie i w Prokuraturach Okręgowych w Gorzowie Wielkopolskim, Koszalinie i Szczecinie; b) uruchomienie serwera SIP dopuszcza się na serwerowych systemach operacyjnych Windows Server od wersji 2008R2, Linux Debian 5.0, Centos 5.0 i nowszych; c) system operacyjny dedykowany do uruchomienia usługi serwerowej SIP w środowisku wirtualnym musi byś zgodny co najmniej hypervisor-em VMware vSphere Hypervisor 6, Hyper-V Server 2008R2 i nowszym; d) dostęp do aplikacji od strony użytkownika końcowego musi odbywać się z wykorzystaniem sieci LAN/WAN przez przeglądarkę Internetową co najmniej Internet Explorer 10 i nowsze, dostęp użytkownika końcowego do aplikacji SIP musi odbywać się co najmniej w trybie anonimowym (bez konieczności uwierzytelniania); e) aktualizacja systemu SIP prokuratur nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu będzie się odbywała co najmniej on-line przez Internet lub z nośników CD/DVD lub z dysków USB; f) aktualizacja poszczególnych systemów SIP ma się odbywać za pośrednictwem sieci WAN ze wskazanego serwera aktualizacji zlokalizowanego w sieci WAN prokuratury; g) metoda aktualizacji z wykorzystaniem sieci WAN musi posiadać możliwość definiowania automatycznej aktualizacji z możliwością definiowania częstotliwości jej wykonania, godziny rozpoczęcia, godziny zakończenia oraz wznawiania aktualizacji od stanu, w którym aktualizacja została zatrzymana. 3.3. Przeprowadzenie szkoleń z zakresu użytkowania SIP a) prezentacja zasad posługiwania się systemami w grupach maksymalnie 30 osobowych; b) czas szkolenia jednej grupy będzie wynosił min. 2 godziny; c) szkolenia będą realizowane w siedzibach: Prokuratury Regionalnej w Szczecinie, Prokuratury Okręgowej w Koszalinie, Prokuratury Okręgowej w Szczecinie, Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp., w uzgodnionych z poszczególnymi prokuraturami terminach; d) szkolenia rozpoczną się w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy i zakończą w przeciągu 3 miesięcy od daty zawarcia umowy; e) w przypadku zmiany funkcjonalności SIP w trakcie trwania umowy dostawca sam zainicjuje cykl szkoleń dla poszczególnych prokuratur. 4. Wymagania minimalne dotyczące zawartości merytorycznej i funkcjonalności SIP, a także wymagania dotyczące możliwości wyszukiwania i inne zostały szczegółowo opisane w pkt III SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. Wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, w sposób należyty co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych brutto każda, z uprawnieniami dla dostępu do SIP aktywnymi przez okres co najmniej 12 miesięcy od dnia ich dostarczenia - wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów– oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego wykazu dostaw oraz dołączonych dowodów– wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie oraz dowody i inne dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie producenta oferowanego systemu informacji prawnej, iż Wykonawca posiada autoryzację w zakresie sprzedaży dostępu internetowego oraz dostępu intranetowego do tego systemu. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają ww. dokument wspólnie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty niewymienione 1. Prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy- załącznik zał. nr 1 do SIWZ, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny dokument. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Oświadczenie zgodnie z pkt XIII ppkt 3 lit a) SIWZ (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3. Oświadczenie zgodnie z pkt XIII ppkt 3 lit b) SIWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt XIII ppkt 5 i 6 siwz, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. Wzór przykładowego pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 5.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), określające zakres czynności, do których jest umocowany oraz w przypadku składania oferty wspólnej (pkt VI SIWZ). 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy P.z.p. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wadium należy wnieść w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu- przelewem na konto depozytowe Zamawiającego NBP O/O Zielona Góra 71 1010 1704 0009 2513 9120 0000 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości- do kasy Prokuratury Okręgowej, ul. Moniuszki 2, 66-400 Gorzów Wlkp. za pośrednictwem Wydziału VII Budżetowo-Administracyjnego od poniedziałku do piątku od 8.00-14.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski; 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia- Prokuraturę Okręgową w Gorzowie Wlkp.) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. ] 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Wykonawca jest zobowiązany traktować jako poufne wszelkie informacje dotyczące zastosowanych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia rozwiązań, a pozyskanych informacji nie może użyć do celów innych niż związane z realizacją umowy oraz nie może ujawniać ich osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Informacje te mogą być ujawnione tylko pracownikom Zamawiającego i Wykonawcy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy Ustawy o ochronie informacji niejawnych.
IV 4 4 data 2019-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 WYKONAWCY ZAGRANICZNI: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z pkt XIII ppkt 4 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia: – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 2) o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. Rozporządzenia: – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. Rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis §7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w §7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy, jeżeli zamawiający wymagał zgodnie z pkt XIII ppkt 4 siwz złożenia tego dokumentu. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. Rozporządzenia stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 30,00
  
Kryteria ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA- AKTY PRAWNE
Znaczenie 25,00
  
Kryteria ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA- ORZECZNICTWO
Znaczenie 20,00
  
Kryteria ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA- PUBLIKACJE PRAWNE, GLOSY I TEZY
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)