GuidZP400 |
67836dda-fc15-4a2d-af92-82451d4f9df1
|
Biuletyn |
528352-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
|
Regon |
93220714200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ziębicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34-38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-507
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48717731563,
|
Zamawiajacy fax |
+48717731563
|
Zamawiajacy email |
m.polak@pogotowie-ratunkowe.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – II części
|
Numer referencyjny |
ZP/PR/3/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w trakcie okresu realizacji umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym złącznik nr 5 do SIWZ.
3. Formularz wyceny stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ zawiera wskazanie ilości odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia.
4. Zaoferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującym prawem a w szczególności zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1251)
5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie realizacji umowy, partiami w miarę potrzeb na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie faksem, telefonicznie lub e-mailem w trakcie okresu realizacji umowy. W zamówieniach określone będą ilości, rodzaj asortymentu i miejsce dostawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu + odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia opisów, folderów, prospektów, katalogów dla każdej pozycji asortymentowej, oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – z zaznaczeniem Części i pozycji której dotyczy, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego;
|
Inne dokumenty niewymienione |
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony mają prawo zmiany warunków umowy z godnie z art. 144 ustawy Pzp, w przypadku:
1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy,
2) zmiany cen brutto przy stałości wartości netto spowodowane zmianą stawki podatku VAT w związku ze zmianą obowiązujących przepisów. Cena może ulec zmianie odpowiednio
o nową stawkę podatku VAT,
3) niezależnie od wartości, zmiany, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 419 ze zm.), jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. Ponadto Wykonawca dołącza do oferty wyjaśnienie, w którym wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2019-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
odzież ratownicza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Ocenie jakościowej będą podlegały następujące elementy:
Lp. Elementy oceniane/podkryteria Ilość możliwych do uzyskania punktów
1. staranność wykonania (dokładność wszyć, obszyć, podwinięć, wklejeń) 0 - 10
2. walory estetyczne (ogólny efekt wizualny, fason, zestawienie kolorów, układanie się odzieży na sylwetce) 0 - 10
3. funkcjonalność (swoboda ruchów w ubraniu, zastosowanie funkcjonalnych rozwiązań np. regulacja rękawów, regulacja dołu bluzy, dodatkowe wstawki w miejscach narażonych na zabrudzenia) 0 - 10
4. swoboda i komfort ruchów 0 - 10
|
Zalacznik krotki opis |
Umundurowanie letnie
Kurtka (całosezonowa)
Bluza - podpinka do kurtki
Koszula SŁUŻBOWO-WIZYTOWA
Koszula granatowa z aplikacją RM wizytowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
obuwie ochronne całosezonowe dla ratowników
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18815000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Lp. Elementy oceniane/podkryteria Ilość możliwych do uzyskania punktów
1 staranność wykonania (dokładność wszyć, obszyć, podwinięć, wklejeń) 0 - 10
2 walory estetyczne (ogólny efekt wizualny, fason, zestawienie kolorów, układanie się odzieży na sylwetce) 0 - 10
3 funkcjonalność (swoboda ruchów w ubraniu, zastosowanie funkcjonalnych rozwiązań np. regulacja rękawów, regulacja dołu bluzy, dodatkowe wstawki w miejscach narażonych na zabrudzenia-w zakresie jakim dot. obuwia) 0-10
4 swoboda i komfort ruchów 0 - 10
|
Zalacznik krotki opis |
Buty taktyczne, które będą charakteryzować się wysoką jakością wykonania oraz wysokim komfortem użytkowania.
Buty mają być sznurowane z dodatkowym zamkiem błyskawicznym do butów wysokich (cholewka >14 do szybkiego ubierania
|
| |