Dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – II części

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-12 00:00:00
Instytucja Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Buty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528352-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 188150005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w trakcie okresu realizacji umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym złącznik nr 5 do SIWZ.
3. Formularz wyceny stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ zawiera wskazanie ilości odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia.
4. Zaoferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującym prawem a w szczególności zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1251)
5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie realizacji umowy, partiami w miarę potrzeb na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie faksem, telefonicznie lub e-mailem w trakcie okresu realizacji umowy. W zamówieniach określone będą ilości, rodzaj asortymentu i miejsce dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 67836dda-fc15-4a2d-af92-82451d4f9df1
Biuletyn 528352-N-2019
Zamawiajacy nazwa Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Regon 93220714200000
Zamawiajacy adres ulica Ziębicka
Zamawiajacy adres numer domu 34-38
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48717731563,
Zamawiajacy fax +48717731563
Zamawiajacy email m.polak@pogotowie-ratunkowe.pl,
Adres strony url http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – II części
Numer referencyjny ZP/PR/3/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w trakcie okresu realizacji umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym złącznik nr 5 do SIWZ. 3. Formularz wyceny stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ zawiera wskazanie ilości odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia. 4. Zaoferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującym prawem a w szczególności zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1251) 5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie realizacji umowy, partiami w miarę potrzeb na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie faksem, telefonicznie lub e-mailem w trakcie okresu realizacji umowy. W zamówieniach określone będą ilości, rodzaj asortymentu i miejsce dostawy.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu + odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia opisów, folderów, prospektów, katalogów dla każdej pozycji asortymentowej, oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – z zaznaczeniem Części i pozycji której dotyczy, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego;
Inne dokumenty niewymienione w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony mają prawo zmiany warunków umowy z godnie z art. 144 ustawy Pzp, w przypadku: 1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy, 2) zmiany cen brutto przy stałości wartości netto spowodowane zmianą stawki podatku VAT w związku ze zmianą obowiązujących przepisów. Cena może ulec zmianie odpowiednio o nową stawkę podatku VAT, 3) niezależnie od wartości, zmiany, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 419 ze zm.), jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
IV 6 1 srodki ochrony W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. Ponadto Wykonawca dołącza do oferty wyjaśnienie, w którym wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2019-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa odzież ratownicza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Ocenie jakościowej będą podlegały następujące elementy: Lp. Elementy oceniane/podkryteria Ilość możliwych do uzyskania punktów 1. staranność wykonania (dokładność wszyć, obszyć, podwinięć, wklejeń) 0 - 10 2. walory estetyczne (ogólny efekt wizualny, fason, zestawienie kolorów, układanie się odzieży na sylwetce) 0 - 10 3. funkcjonalność (swoboda ruchów w ubraniu, zastosowanie funkcjonalnych rozwiązań np. regulacja rękawów, regulacja dołu bluzy, dodatkowe wstawki w miejscach narażonych na zabrudzenia) 0 - 10 4. swoboda i komfort ruchów 0 - 10
Zalacznik krotki opis Umundurowanie letnie Kurtka (całosezonowa) Bluza - podpinka do kurtki Koszula SŁUŻBOWO-WIZYTOWA Koszula granatowa z aplikacją RM wizytowa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa obuwie ochronne całosezonowe dla ratowników
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18815000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Lp. Elementy oceniane/podkryteria Ilość możliwych do uzyskania punktów 1 staranność wykonania (dokładność wszyć, obszyć, podwinięć, wklejeń) 0 - 10 2 walory estetyczne (ogólny efekt wizualny, fason, zestawienie kolorów, układanie się odzieży na sylwetce) 0 - 10 3 funkcjonalność (swoboda ruchów w ubraniu, zastosowanie funkcjonalnych rozwiązań np. regulacja rękawów, regulacja dołu bluzy, dodatkowe wstawki w miejscach narażonych na zabrudzenia-w zakresie jakim dot. obuwia) 0-10 4 swoboda i komfort ruchów 0 - 10
Zalacznik krotki opis Buty taktyczne, które będą charakteryzować się wysoką jakością wykonania oraz wysokim komfortem użytkowania. Buty mają być sznurowane z dodatkowym zamkiem błyskawicznym do butów wysokich (cholewka >14 do szybkiego ubierania
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria ocena jakościowa
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)