Zakup i dostawę materiałów jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży

Data publikacji 2019-04-01
Data zakończenia 2019-04-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
Miejscowość Iłża
Województwo mazowieckie
Branża
  • Bielizna szpitalna,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532064-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331900008, 331410000, 331400003, 395180006, 331690002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa materiałów jednorazowego użytku

Dodatkowe informacje

GuidZP400 09419e8f-e37e-4327-8903-eecf91b9d3cf
Biuletyn 532064-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
Regon 67090229300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bodzentyńska
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Iłża
Zamawiajacy kod pocztowy 27-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 048 6163175 w. 52, 6163063
Zamawiajacy fax 486 163 175
Zamawiajacy email szrilza@szpitalilza.com.pl
Adres strony url szpitalilza.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 30%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia NIE
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja TAK www.szpitalilza.com.pl
Dostep do dokumentow ograniczony NIE
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży , 27-100 Iłża, ul. Bodzentyńska 17
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawę materiałów jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
Numer referencyjny DZP/04/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa materiałów jednorazowego użytku
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 274628,60
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 p kt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm.), a w szczególności: - spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, - wystawiono dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem zgodności CE. Aktualne przez okres obowiązywania umowy lub przez okres związania ofertą. Wykonawca musi czytelnie oznakować wymienione dokumenty numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1 poz. „ 1”). UWAGA! Dla wyrobów nie sklasyfikowanych jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. b) Opisy techniczne oferowanych wyrobów określające jakość wyrobu, rodzaj i jakość materiałów oferowanych wyrobów w języku polskim. Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1, poz. „ 1”) c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy na etapie badania i oceny ofert o zaprezentowanie wzorów oferowanych wyrobów. Niedokonanie prezentacji oferowanych wyrobów w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty.
Inne dokumenty niewymienione Oferta oprócz oświadczenia wymienionego w punkcie III.3 musi zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, termin dostawy i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń. b) wypełniony formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz –w częściach w których Wykonawca składa ofertę, c) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1 - 2 niniejszej SIWZ sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie: a. Numeru katalogowego/kodu Przedmiotu Dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego/kodu; b. Obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie wynagrodzenia; c. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego Przedmiot Dostawy pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto; d. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach, w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu; e. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach, w przypadku wycofania z produkcji materiałów stanowiących Przedmiot Dostawy z uwagi na postęp technologiczny; f. W związku ze zmianami, o których mowa w ust. d) i e) strony wyrażają zgodę na zmianę nazwy przedmiotu umowy oraz numeru katalogowego; g. Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku niezrealizowania całości Przedmiotu Umowy lub innych okoliczności wskazanych w Umowie; h. Zamawiający, w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części.
IV 4 4 data 2019-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Obłożenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przedmiot zamówienia składa się z 15 pozycji, są to obłożenia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa sprzęt jednorazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przedmiot zamówienia składa się z 154 pozycji, jest to sprzęt jednorazowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa materiały włókninowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przedmiot zamówienia składa się z 15 pozycji, są to materiały włókninowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zestaw do żywienia dojelitowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przedmiot zamówienia składa się z 4 pozycji, są to zestawy do żywienia dojelitowego
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa akcesoria do laparoskopu i endoskopu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przedmiot zamówienia składa się z 6 pozycji, są to akcesoria do laparoskopu i endoskopu
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa akcesoria chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przedmiot zamówienia składa się z 4 pozycji, są to akcesoria chirurgiczne
  

Criterion

Kryteria termin dostaw
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)