GuidZP400 |
d81fdfbd-7815-445c-bec5-7ae9ea25cab4
|
Biuletyn |
531547-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
|
Regon |
01061308300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
70
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-175
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 5950050; 5950001
|
Zamawiajacy fax |
022 8602903; 6361677,3185411
|
Zamawiajacy email |
info@arimr.gov.pl
|
Adres strony url |
www.arimr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.arimr.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.arimr.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Restrukturyzacji i modernizacji Rolnictwa, ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
|
Numer referencyjny |
DPiZP.2610.12.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (dalej: „Zamawiający”) materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ilości i asortymencie określonym w Rozdziale I, pkt. 2, ppkt. 11) w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ).
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w Rozdziale I SIWZ.
3. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze Umowy wraz z załącznikami stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga dostarczenia Materiałów eksploatacyjnych w trzech dostawach na adres ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa, każdorazowo w terminie 14 dni od dnia złożenia Wykonawcy zapotrzebowania, lecz nie później niż do dnia 30.11.2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy;
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 dostawy o wartości każdej z tych dostaw nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), każda obejmującą swym zakresem dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj. tonerów i/lub bębnów/zespołów obrazowania i/lub fuserów.
UWAGA 1.
Jeżeli wartość dostawy wskazanej w wykazie jest podana w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest, na potrzeby niniejszego postępowania, dokonać przeliczenia jej wartości na PLN wg średniego kursu NBP (www.nbp.pl tabela A – tabela kursów średnich walut obcych) z dnia zakończenia dostawy o zakresie jak wyżej wraz z podaniem kursu oraz daty jego obowiązywania (zgodnie z tabelą A – tabela kursów średnich walut obcych) wg których dokonano przeliczenia; w przypadku dostawy nadal realizowanej wg tabeli kursów średnich walut obcych z dnia rozpoczęcia realizacji danej dostawy.
UWAGA 2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) brak podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt. 1.1) musi spełniać każdy Wykonawca z osobna,
2) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1.2) musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) i 3), jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1570 ze zm.).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych) dokumenty oraz próbki potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia określone przez Zamawiającego wymagania:
1. raporty z testów wydajności przeprowadzonych, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla materiałów eksploatacyjnych do wydruków monochromatycznych, zgodnie z normą ISO/IEC 19798 dla materiałów eksploatacyjnych do wydruków kolorowych.
Raporty z testów wydajności powinny zawierać co najmniej poniższe informacje:
a) datę przeprowadzenia testu,
b) model urządzenia drukującego na którym prowadzono testy,
c) ilość testowanych materiałów (toner, bęben/zespół obrazowania, Fuser),
d) średnia wydajność testowanych materiałów (liczona w stronach na toner, bęben/zespół obrazowania, Fuser),
e) informacja o stronie testowej,
f) format papieru używanego do testu,
g) dane kontaktowe do firmy, która przeprowadziła badania.
2. Opis zaoferowanego produktu równoważnego (karta katalogowa producenta)– opis powinien zawierać co najmniej nazwę producenta produktu równoważnego, kod producenta/nr katalogowy, wydajność oraz wskazanie z jakimi modelami urządzeń produkt ten jest kompatybilny,
3. Próbki oferowanych tonerów i innych Materiałów eksploatacyjnych (nieodpłatnie dla każdego rodzaju). Każdy przekazany produkt musi być pełnowartościowy i sprawny w pełni zgodny z ofertą oraz wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w rozdz. I podrozdz I.1 pkt 2 SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testu na sprzęcie pracującym w środowisku Zamawiającego pod względem:
a) sprawdzenia zgodności dostarczonego do testów produktu z ofertą oraz wymaganiami Zamawiającego opisanymi w rozdz. I podrozdz. I.1 pkt 2 SIWZ,
b) włożenie dostarczonego do testów produktu do urządzenia drukującego i sprawdzenie poprawności odczytu informacji w sposób przewidziany przez producenta urządzeń drukujących tj. wyświetlenie na panelu urządzenia drukującego, wydruk informacji z panela sterującego urządzenia drukującego, bądź za pomocą oprogramowania przez sieć LAN. W przypadku wyniku negatywnego w celu potwierdzenia, test zostanie przeprowadzony ponownie, jeden raz, na innym egzemplarzu urządzenia drukującego tego samego modelu.
Zamawiający zastrzega, że w toku prowadzonych testów, próbki mogą zostać częściowo lub całkowicie zużyte.
Wynik testu zostanie określony w „Protokole z przeprowadzenia testu” stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Jeśli wynik testu wskaże, że badany produkt równoważny ogranicza lub uniemożliwia pełną współpracę ze sprzętem lub oprogramowaniem monitorującym stan Materiałów eksploatacyjnych, Zamawiający uzna, że zaoferowane materiały równoważne nie spełniają wymagań określonych w SIWZ w związku z tym oferta zostanie odrzucona.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca obowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego - http://www.arimr.gov.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający żąda od Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
|