Dostawa wraz z instalacją sprzętu do lokalizacji pożarów - system monitoringu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Lipusz oraz budowa przyłącza wewnętrznej linii zasilającej WLZ do dostrzegalni w leśnictwie Płociczno

Data publikacji 2019-04-01
Data zakończenia 2019-04-09 00:00:00
Instytucja Skarb Państwa-Lasy Państwowe-Państwowe Gospodarstwo Leśne-Nadleśnictwo Lipusz
Miejscowość Lipusz
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531875-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003, 453153001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją sprzętu do lokalizacji pożarów - system monitoringu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Lipusz oraz budowa przyłącza wewnętrznej linii zasilającej WLZ do dostrzegalni w leśnictwie Płociczno.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
Zadanie częściowe nr 1-Dostawa wraz z instalacją sprzętu do lokalizacji pożarów - system monitoringu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Lipusz
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu wczesnego wykrywania pożarów lasu na bazie istniejącej sieci punktów obserwacyjnych (dostrzegalnie p.poż.) z automatycznym systemem wykrywania dymu dla Nadleśnictwa Lipusz, połączonych w jeden spójny system z Punktem Alarmowo-Dyspozycyjnym (PAD) zlokalizowanym w budynku biurowym Nadleśnictwa Lipusz.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostawy, montażu, uruchomienia i wdrożenia systemu do wczesnego wykrywania pożarów lasu wykorzystującego obrotowe urządzenia wizyjne z przesyłem sygnału/obrazu drogą radiową pomiędzy dostrzegalniami, a PAD-em wraz z automatycznym systemem wykrywania dymu wspomagającym pracę obserwatora.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu 1 sztuki profesjonalnego UPS online na wieżę (20h) wymienionego w pozycji nr 14 wzoru formularza kosztorysu ofertowego (zał. nr 3 do SIWZ). W takim przypadku Zamawiający odliczy z wynagrodzenia Wykonawcy wartość niewykonanej dostawy UPS, a ujętej w kosztorysie ofertowym Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Zadanie częściowe nr 2- Budowa przyłącza wewnętrznej linii zasilającej WLZ do dostrzegalni w leśnictwie Płociczno
Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza wewnętrznej linii zasilającej WLZ do dostrzegalni w leśnictwie Płociczno. Przyłącze składa się z obwodu łączącego istniejące złącze (pomiar energii elektrycznej) z wewnętrzną tablicą w dostrzegalni.
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
Wykonawca/Podwykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności określonych w dokumentacji projektowej oraz kosztorysie ślepym dla zadania częściowego nr 2, przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 687bc15a-0a31-46f9-a8a4-a97982c9335c
Biuletyn 531875-N-2019
Zamawiajacy nazwa Skarb Państwa-Lasy Państwowe-Państwowe Gospodarstwo Leśne-Nadleśnictwo Lipusz
Regon 19003673700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Brzozowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Lipusz
Zamawiajacy kod pocztowy 83-424
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 680 07 80, 58 680 07 81
Zamawiajacy fax 58 680 07 99
Zamawiajacy email bozena.lipinska@gdansk.lasy.gov.pl
Adres strony url http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_lipusz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_lipusz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_lipusz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 83-424 Lipusz, ul. Brzozowa 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z instalacją sprzętu do lokalizacji pożarów - system monitoringu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Lipusz oraz budowa przyłącza wewnętrznej linii zasilającej WLZ do dostrzegalni w leśnictwie Płociczno
Numer referencyjny SA.270.1.5.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją sprzętu do lokalizacji pożarów - system monitoringu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Lipusz oraz budowa przyłącza wewnętrznej linii zasilającej WLZ do dostrzegalni w leśnictwie Płociczno. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr 1-Dostawa wraz z instalacją sprzętu do lokalizacji pożarów - system monitoringu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Lipusz Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu wczesnego wykrywania pożarów lasu na bazie istniejącej sieci punktów obserwacyjnych (dostrzegalnie p.poż.) z automatycznym systemem wykrywania dymu dla Nadleśnictwa Lipusz, połączonych w jeden spójny system z Punktem Alarmowo-Dyspozycyjnym (PAD) zlokalizowanym w budynku biurowym Nadleśnictwa Lipusz. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostawy, montażu, uruchomienia i wdrożenia systemu do wczesnego wykrywania pożarów lasu wykorzystującego obrotowe urządzenia wizyjne z przesyłem sygnału/obrazu drogą radiową pomiędzy dostrzegalniami, a PAD-em wraz z automatycznym systemem wykrywania dymu wspomagającym pracę obserwatora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu 1 sztuki profesjonalnego UPS online na wieżę (20h) wymienionego w pozycji nr 14 wzoru formularza kosztorysu ofertowego (zał. nr 3 do SIWZ). W takim przypadku Zamawiający odliczy z wynagrodzenia Wykonawcy wartość niewykonanej dostawy UPS, a ujętej w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zadanie częściowe nr 2- Budowa przyłącza wewnętrznej linii zasilającej WLZ do dostrzegalni w leśnictwie Płociczno Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza wewnętrznej linii zasilającej WLZ do dostrzegalni w leśnictwie Płociczno. Przyłącze składa się z obwodu łączącego istniejące złącze (pomiar energii elektrycznej) z wewnętrzną tablicą w dostrzegalni. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Wykonawca/Podwykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności określonych w dokumentacji projektowej oraz kosztorysie ślepym dla zadania częściowego nr 2, przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Dla zadania częściowego nr 1 – do 45 dni od daty udzielenia zamówienia; Dla zadania częściowego nr 2 – do 30 dni od daty udzielenia zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Dla zadania częściowego nr 1: a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. b) Dysponowanie osobą posiadającą stosowne kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej w zakresie eksploatacji oraz dozoru zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89, poz. 828 i nr 129, poz. 1184 oraz z 2005r. Nr 141 poz. 1189). c) Dysponowanie 1 wykwalifikowanym monterem instalacji elektrycznych, teletechnicznych (wykształcenie szkolne lub kursowe) z aktualnym zaświadczeniem lekarskim o dopuszczeniu do pracy na wysokości zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. Dla zadania częściowego nr 2: a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. b) Dysponowanie osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, czy też posiadającą odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp-Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 2. Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków przez wykonawcę oraz że nie otwarto jego likwidacji Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw – Załącznik nr 6 Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z załączonego wykazu ma wynikać, że wykonawca wykonał dla każdego z zadań częściowych co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. Wykaz robót budowanych – Załącznik nr 7 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Z załączonego wykazu ma wynikać, że wykonawca wykonał dla każdego z zadań częściowych co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Wykaz osób – Załącznik nr 8 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dla zadania częściowego nr 1 Z załączonego wykazu ma wynikać, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponować: a) osobą posiadającą stosowne kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej w zakresie eksploatacji oraz dozoru zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89, poz. 828 i nr 129, poz. 1184 oraz z 2005r. Nr 141 poz. 1189). b) 1 wykwalifikowanym monterem instalacji elektrycznych, teletechnicznych (wykształcenie szkolne lub kursowe) z aktualnym zaświadczeniem lekarskim o dopuszczeniu do pracy na wysokości zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. Dla zadania częściowego nr 2 Z załączonego wykazu ma wynikać, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych czy też posiadającą odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów-Załącznik nr 9. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wzór formularza oferty – Załącznik nr 2 Dokument wypełniony przez wykonawcę według wzoru załączonego do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy: Dla zadania częściowego nr 1 – Załącznik nr 3.1 Kosztorys ofertowy wypełniony przez wykonawcę według wzoru załączonego do SIWZ. Dla zadania częściowego nr 2-Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę metodą uproszczoną z wyszczególnieniem cen materiałów.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 7 350.00 PLN (słownie: siedem tysięcy trzysta pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 1 300.00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-04-09 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP PARIBAS 14 2030 0045 1110 0000 0040 3470 w takim terminie, aby pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert tj. do 2019-04-09. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłynęło w wymaganym terminie, decyduje data wpływu na rachunek bankowy; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium w formie wymienionej w punkcie 3.b), 3.c), 3.d), 3.e), należy wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz opisaną w następujący sposób: „Dostawa wraz z instalacją sprzętu do lokalizacji pożarów - system monitoringu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Lipusz oraz budowa przyłącza wewnętrznej linii zasilającej WLZ do dostrzegalni w leśnictwie Płociczno” w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 tak, aby wadium znalazło się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 09.04.2019 roku. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie Zamawiającego oraz winny obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt IV.6.3) niniejszego ogłoszenia niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W zadaniu częściowym nr 1: 1. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, 2) ujawnienia błędów w dokumentacji źródłowej, uniemożliwiających terminowe wykonanie odpowiednich części prac, 3) zmiana stawki VAT (niezmienna kwota netto), 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie dostawy i montażu w określonym pierwotnie terminie, zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Przez siłę wyższą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można było uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie, a która ma wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne itp. b) w przypadku wydłużenia się terminu uzyskania wymaganych prawem pozwoleń i decyzji przez Zamawiającego, umowa zostanie przedłużona o czas wynikający z pracy Urzędu, potrzebny na wydanie takich pozwoleń i decyzji. c) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, powodujących konieczność wstrzymania zakresu prac objętych niniejszą umową. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu 1 sztuki profesjonalnego UPS online na wieżę (20h) wymienionego w pozycji nr 14 wzoru formularza kosztorysu ofertowego (zał. nr 3 do SIWZ). W takim przypadku Zamawiający odliczy z wynagrodzenia Wykonawcy wartość niewykonanej dostawy UPS, a ujętej w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. 7) Warunki zmiany umowy: a) inicjowanie zmian -na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zgoda obu stron, c) forma zmian -podpisany przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy aneks do umowy w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 7) W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany niniejszej umowy następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych. 8)W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt 4) i 5), termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych okoliczności. 9) Warunkiem podpisania aneksu na przedłużony termin wykonania będzie zachowanie ciągłości zabezpieczenia ustanowionego przez Wykonawcę. W zadaniu częściowym nr 2: 1. Zmiana warunków niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest zmiana warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem zmian przewidzianych w SIWZ, a dotyczących: 1) Przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy – w przypadku gdy na skutek działania siały wyższej lub innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Wykonawcy wykonanie prac stanowiących przedmiot zamówienia nie będzie możliwe w terminach zgodnych z wiedzą i praktyka budowlaną w okresie obowiązywania umowy. 2) Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku kiedy łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia, określonej pierwotnie w umowie. Wprowadzane zmiany nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3) Zmiana wysokości wynagrodzenia, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT)- od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do cen netto zawartych w formularzu cenowym z oferty wykonawcy. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto na fakturze zgodnie z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury. 4) Zmiana o której mowa w ust. 2 pkt. 3 nie wymaga pisemnej zmiany umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania W sytuacji, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. 2018 poz. 419), Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości, zastrzec wraz z uzasadnieniem, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie, oznaczonej klauzulą: ”Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”.
IV 4 4 data 2019-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z instalacją sprzętu do lokalizacji pożarów - system monitoringu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Lipusz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu wczesnego wykrywania pożarów lasu na bazie istniejącej sieci punktów obserwacyjnych (dostrzegalnie p.poż.) z automatycznym systemem wykrywania dymu dla Nadleśnictwa Lipusz, połączonych w jeden spójny system z Punktem Alarmowo-Dyspozycyjnym (PAD) zlokalizowanym w budynku biurowym Nadleśnictwa Lipusz. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostawy, montażu, uruchomienia i wdrożenia systemu do wczesnego wykrywania pożarów lasu wykorzystującego obrotowe urządzenia wizyjne z przesyłem sygnału/obrazu drogą radiową pomiędzy dostrzegalniami, a PAD-em wraz z automatycznym systemem wykrywania dymu wspomagającym pracę obserwatora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu 1 sztuki profesjonalnego UPS online na wieżę (20h) wymienionego w pozycji nr 14 wzoru formularza kosztorysu ofertowego (zał. nr 3 do SIWZ). W takim przypadku Zamawiający odliczy z wynagrodzenia Wykonawcy wartość niewykonanej dostawy UPS, a ujętej w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Budowa przyłącza wewnętrznej linii zasilającej WLZ do dostrzegalni w leśnictwie Płociczno
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45315300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza wewnętrznej linii zasilającej WLZ do dostrzegalni w leśnictwie Płociczno. Przyłącze składa się z obwodu łączącego istniejące złącze (pomiar energii elektrycznej) z wewnętrzną tablicą w dostrzegalni. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu wykonania zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji jakości
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)