Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń Oddziału Dziennego Wojewódzkiego Psychiatrycznego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy zlokalizowanego w budynku przy ul. M. F. Focha 31 w Przemyślu.

Data publikacji 2019-04-01
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy
Miejscowość Żurawica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530666-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 391000003, 397000009, 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń Oddziału Dziennego Wojewódzkiego Psychiatrycznego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy zlokalizowanego w budynku przy ul. M. F. Focha 31 w Przemyślu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyposażenia stanowią załączniki do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 oraz Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 3).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5ece55a3-827c-4fb6-b55b-114502863f39
Biuletyn 530666-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy
Regon 66765500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Różana
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Żurawica
Zamawiajacy kod pocztowy 37-710
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 6723740 wew. 361
Zamawiajacy fax 672-37-21
Zamawiajacy email szpitalzurawica@poczta.onet.pl
Adres strony url http://wpsp.pl/
Adres strony internetowej narzedzia http://wpsp.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://wpsp.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wpsp.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagana jest forma pisemna. Forma pisemna zastrzeżona jest, pod rygorem odrzucenia oferty.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica (budynek Administracji nr 15, pokój nr 10 – Sekretariat Szpitala)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń Oddziału Dziennego Wojewódzkiego Psychiatrycznego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy zlokalizowanego w budynku przy ul. M. F. Focha 31 w Przemyślu.
Numer referencyjny WPSP.DZP -383 / 3 / 2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający w postępowaniu dopuszcza składania ofert częściowych z zachowaniem podziału na następujące części 1 – Meble różne i wyposażenie, 2– Sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny. 3 – Centralka telefoniczna.Zamawiający zastrzega w postępowaniu składanie ofert przez wykonawcę na całość asortymentu w części 1, 2 i 3 Formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń Oddziału Dziennego Wojewódzkiego Psychiatrycznego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy zlokalizowanego w budynku przy ul. M. F. Focha 31 w Przemyślu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyposażenia stanowią załączniki do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 oraz Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 3).
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał na dzień podpisania umowy, aktualne na okres realizacji zamówienia, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, na sumę gwarancyjną o minimalnej wysokości : po 50 000 zł dla części (pakietów) nr 1 i nr 2 i 20 000 zł dla części ( pakietu ) nr 3. Celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy potwierdzoną kopię polisy ubezpieczeniowej.Kopia polisy ubezpieczeniowej stanowi załącznik do umowy i zostanie przekazana Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Umowy pod rygorem odstąpienia Zamawiającego od Umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia, braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5. wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów 1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu Celem oceny spełniania w/w warunków Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzory oświadczeń stanowią (załącznik nr 4 i 5 do SIWZ). Celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy potwierdzoną kopię polisy ubezpieczeniowej. Kopia polisy ubezpieczeniowej stanowi załącznik do umowy i zostanie przekazana Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Umowy pod rygorem odstąpienia Zamawiającego od Umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający wymaga : 1) Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego że oferowane dostawy w części 1,2 i 3 odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ i posiadają oznaczenie CE (wzór oświadczenia stanowi- Złącznik nr 8 do SIWZ); 2) materiały informacyjne w języku polskim (opisy, katalogi) dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego w odniesieniu do parametrów technicznych wymaganych w Załączniku nr 3 do SIWZ oraz materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia;
Inne dokumenty niewymienione 1)wypełniony formularz ofertowy - wg dołączonego wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ; 2)formularz asortymentowo - cenowy wraz z załącznikami (części ) wg dołączonego wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ; 3)formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - wg dołączonego wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ; 4)oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ; 5)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ; 6)lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo oświadczenie, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ; 7) informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów. 8) oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowany w części 1 i 2 przedmiot zamówienia jest oznaczony certyfikatem CE (wg dołączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ) . 9) w związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych – zwane również RODO( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), które obowiązuje od 25 maja 2018r., Wykonawca powinien zapoznać się z klauzulą informacyjną zał. 9 i złożyć oświadczenie wg zał. nr 10. 10)pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności. 2.Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie w przypadku gdy : 1)Zamawiający nie otrzyma w terminie środków finansowych, 2)Zamawiający wstrzyma realizację przedmiotu umowy, 3) Nastąpi zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony. 4)Termin dostawy przedmiotu umowy wydłuży się z powodu czynników niezależnych od Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble różne i wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyposażenia stanowią załączniki do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 oraz Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 3). Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2019r.) odpowiadający wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji . Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oferty równoważnej na przedmiot zamówienia wymagany w częściach 1, 2 i 3 o takiej samej lub lepszej jakości (o parametrach takich samych lub lepszych od wykazanych w załączniku Nr 3 do SIWZ). Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych Wykonawcy powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez zamawiającego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie dokonał wizji lokalnej pomieszczeń Oddziału Dziennego przy ul. Marszałka Ferdynanda Focha 31 w Przemyślu do których będzie dostarczał i wyposażał przedmiot zamówienia, ustalił kolorystykę mebli w poszczególnych pomieszczeniach z przedstawicielem Zamawiającego oraz dokonał obmiaru pomieszczeń w celu wykonania wyposażenia zgodnie ze wskazaniami zawartymi w części 2 – (dotyczy wyposażenia pomieszczenia kuchenki) przedmiot zamówienia wykazany Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 2).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyposażenia stanowią załączniki do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 oraz Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 3). Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2019r.) odpowiadający wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji . Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oferty równoważnej na przedmiot zamówienia wymagany w częściach 1, 2 i 3 o takiej samej lub lepszej jakości (o parametrach takich samych lub lepszych od wykazanych w załączniku Nr 3 do SIWZ). Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych Wykonawcy powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez zamawiającego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie dokonał wizji lokalnej pomieszczeń Oddziału Dziennego przy ul. Marszałka Ferdynanda Focha 31 w Przemyślu do których będzie dostarczał i wyposażał przedmiot zamówienia, ustalił kolorystykę mebli w poszczególnych pomieszczeniach z przedstawicielem Zamawiającego oraz dokonał obmiaru pomieszczeń w celu wykonania wyposażenia zgodnie ze wskazaniami zawartymi w części 2 – (dotyczy wyposażenia pomieszczenia kuchenki) przedmiot zamówienia wykazany Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 2).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Centralka telefoniczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyposażenia stanowią załączniki do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 oraz Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 3). W części 3 - Centralka telefoniczna zakres robót obejmuje: dostawę nowej i demontaż starej centrali telefonicznej, jej skonfigurowanie i uruchomienie po podłaczeniu do istniejącej instalacji telekomunikacyjnej budynku. Wykonawca wraz z dostawą i montażem dokona przeszkolenia pracowników Zamawiającego odnoście działania i obsługi dostarczonej Centrali telefonicznej w pomieszczeniu Oddziału Dziennego przy ul. Marszałka Ferdynanda Focha 31 w Przemyślu oraz przedłoży materiały informacyjne w języku polskim.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)