GuidZP400 |
5ece55a3-827c-4fb6-b55b-114502863f39
|
Biuletyn |
530666-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy
|
Regon |
66765500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Różana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żurawica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-710
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
6723740 wew. 361
|
Zamawiajacy fax |
672-37-21
|
Zamawiajacy email |
szpitalzurawica@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
http://wpsp.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://wpsp.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://wpsp.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wpsp.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagana jest forma pisemna. Forma pisemna zastrzeżona jest, pod rygorem odrzucenia oferty.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica (budynek Administracji nr 15, pokój nr 10 – Sekretariat Szpitala)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń Oddziału Dziennego Wojewódzkiego Psychiatrycznego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy zlokalizowanego w budynku przy ul. M. F. Focha 31 w Przemyślu.
|
Numer referencyjny |
WPSP.DZP -383 / 3 / 2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający w postępowaniu dopuszcza składania ofert częściowych z zachowaniem podziału na następujące części 1 – Meble różne i wyposażenie, 2– Sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny. 3 – Centralka telefoniczna.Zamawiający zastrzega w postępowaniu składanie ofert przez wykonawcę na całość asortymentu w części 1, 2 i 3 Formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń Oddziału Dziennego Wojewódzkiego Psychiatrycznego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy zlokalizowanego w budynku przy ul. M. F. Focha 31 w Przemyślu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyposażenia stanowią załączniki do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 oraz Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 3).
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-06-14T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał na dzień podpisania umowy, aktualne na okres realizacji zamówienia, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, na sumę gwarancyjną o minimalnej wysokości : po 50 000 zł dla części (pakietów) nr 1 i nr 2 i 20 000 zł dla części ( pakietu ) nr 3.
Celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy potwierdzoną kopię polisy ubezpieczeniowej.Kopia polisy ubezpieczeniowej stanowi załącznik do umowy i zostanie przekazana Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Umowy pod rygorem odstąpienia Zamawiającego od Umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia, braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5. wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Celem oceny spełniania w/w warunków Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzory oświadczeń stanowią (załącznik nr 4 i 5 do SIWZ).
Celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy potwierdzoną kopię polisy ubezpieczeniowej. Kopia polisy ubezpieczeniowej stanowi załącznik do umowy i zostanie przekazana Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Umowy pod rygorem odstąpienia Zamawiającego od Umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający wymaga :
1) Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego że oferowane dostawy w części 1,2 i 3 odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ i posiadają oznaczenie CE (wzór oświadczenia stanowi- Złącznik nr 8 do SIWZ);
2) materiały informacyjne w języku polskim (opisy, katalogi) dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego w odniesieniu do parametrów technicznych wymaganych w Załączniku nr 3 do SIWZ oraz materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)wypełniony formularz ofertowy - wg dołączonego wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ;
2)formularz asortymentowo - cenowy wraz z załącznikami (części ) wg dołączonego wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ;
3)formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - wg dołączonego wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ;
4)oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ;
5)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ;
6)lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo oświadczenie, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ;
7) informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów.
8) oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowany w części 1 i 2 przedmiot zamówienia jest oznaczony certyfikatem CE (wg dołączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ) .
9) w związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych – zwane również RODO( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), które obowiązuje od 25 maja 2018r., Wykonawca powinien zapoznać się z klauzulą informacyjną zał. 9 i złożyć oświadczenie wg zał. nr 10.
10)pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
2.Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie w przypadku gdy :
1)Zamawiający nie otrzyma w terminie środków finansowych,
2)Zamawiający wstrzyma realizację przedmiotu umowy,
3) Nastąpi zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony.
4)Termin dostawy przedmiotu umowy wydłuży się z powodu czynników niezależnych od Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble różne i wyposażenie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyposażenia stanowią załączniki do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 oraz Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 3).
Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2019r.) odpowiadający wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji .
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oferty równoważnej na przedmiot zamówienia wymagany w częściach 1, 2 i 3 o takiej samej lub lepszej jakości (o parametrach takich samych lub lepszych od wykazanych w załączniku Nr 3 do SIWZ).
Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych Wykonawcy powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez zamawiającego.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie dokonał wizji lokalnej pomieszczeń Oddziału Dziennego przy ul. Marszałka Ferdynanda Focha 31 w Przemyślu do których będzie dostarczał i wyposażał przedmiot zamówienia, ustalił kolorystykę mebli w poszczególnych pomieszczeniach z przedstawicielem Zamawiającego oraz dokonał obmiaru pomieszczeń w celu wykonania wyposażenia zgodnie ze wskazaniami zawartymi w części 2 – (dotyczy wyposażenia pomieszczenia kuchenki) przedmiot zamówienia wykazany Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 2).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyposażenia stanowią załączniki do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 oraz Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 3).
Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2019r.) odpowiadający wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji .
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oferty równoważnej na przedmiot zamówienia wymagany w częściach 1, 2 i 3 o takiej samej lub lepszej jakości (o parametrach takich samych lub lepszych od wykazanych w załączniku Nr 3 do SIWZ).
Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych Wykonawcy powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez zamawiającego.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie dokonał wizji lokalnej pomieszczeń Oddziału Dziennego przy ul. Marszałka Ferdynanda Focha 31 w Przemyślu do których będzie dostarczał i wyposażał przedmiot zamówienia, ustalił kolorystykę mebli w poszczególnych pomieszczeniach z przedstawicielem Zamawiającego oraz dokonał obmiaru pomieszczeń w celu wykonania wyposażenia zgodnie ze wskazaniami zawartymi w części 2 – (dotyczy wyposażenia pomieszczenia kuchenki) przedmiot zamówienia wykazany Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 2).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Centralka telefoniczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyposażenia stanowią załączniki do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 oraz Formularz parametrów technicznych i warunków wymaganych - załącznik nr 3).
W części 3 - Centralka telefoniczna zakres robót obejmuje: dostawę nowej i demontaż starej centrali telefonicznej, jej skonfigurowanie i uruchomienie po podłaczeniu do istniejącej instalacji telekomunikacyjnej budynku. Wykonawca wraz z dostawą i montażem dokona przeszkolenia pracowników Zamawiającego odnoście działania i obsługi dostarczonej Centrali telefonicznej w pomieszczeniu Oddziału Dziennego przy ul. Marszałka Ferdynanda Focha 31 w Przemyślu oraz przedłoży materiały informacyjne w języku polskim.
|
| |