GuidZP400 |
2c926579-d3e0-40b0-a2bf-63c63944768a
|
Biuletyn |
531815-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Regon |
12137497000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Puławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
148/150
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-642
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6012044, 601 59 75
|
Zamawiajacy fax |
226 011 857
|
Zamawiajacy email |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.policja.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.policja.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Biura Finansów KGP, ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa, pok. 435, w godz. 8.30-15.30 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zawarcie umowy ramowej na dostawę krzeseł i foteli biurowych w ramach dwóch części
|
Numer referencyjny |
62/Ckt/19/TJ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę:
- w ramach części 1: krzeseł i foteli biurowych (krzesła obrotowe, fotele obrotowe, fotele obrotowe przystosowane do pracy 24h, krzesła ISO),
- w ramach części 2: mebli tapicerowanych (krzesła tapicerowane, fotele tapicerowane [na płozach]).
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39113100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia:
5.2.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
6.1 zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 5.2.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w ust. 6.1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów stosuje się.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający, żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
1.1. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego Wykonawca składa wraz z ofertą wizualizację wykonania z opisem materiałów zastosowanych do wykonania foteli/krzeseł – dokładnie takich, jakie będą dostarczone. Przez wizualizację Zamawiający rozumie zdjęcia, katalogi, rysunek techniczny lub grafikę będącą rzeczywistym odzwierciedleniem oferowanego produktu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: wypełniony Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
3
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy zostały przedstawione w §6 załącznika nr 4 do SIWZ (Projekt umowy).
|
IV 4 4 data |
2019-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty, które będą wymagane na potwierdzenie spełnienia warunków, zawierają rozdziały VI i VII SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa krzeseł i foteli biurowych (krzesła obrotowe, fotele obrotowe, fotele obrotowe przystosowane do pracy 24h, krzesła ISO)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę:
- w ramach części 1: krzeseł i foteli biurowych (krzesła obrotowe, fotele obrotowe, fotele obrotowe przystosowane do pracy 24h, krzesła ISO). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli tapicerowanych (krzesła tapicerowane, fotele tapicerowane [na płozach])
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę:
- w ramach części 2: mebli tapicerowanych (krzesła tapicerowane, fotele tapicerowane [na płozach]).
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |