Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kuchennego zgodnie z poniższą tabelą.
Kod CPV: 39221000-7 – Sprzęt kuchenny.
Lp. Asortyment Jm. Ilość
1. Maszyna do rozdrabiania mięsa – dł. 328 mm (+/- 10 mm), szer. 551 mm (+/- 10 mm), wys. 548 mm (+/- 10 mm). Zestaw nacinający, taca załadowcza, obudowa ze stali nierdzewnej. Wydajność do 300 kg/h. bieg wsteczny, zestaw tnący. Napięcie 230 V. Średnica sitka: 6, 8, 10 cm (+/- 1 cm). szt. 1
2. Automatyczna krajalnica żywności - wymiary: dł. 635 mm (+/- 50 mm) x szer. 500 mm (+/- 50 mm) x wys. 600 mm (+/- 50 mm.), wymiary stołu podawczego: 300 mm (+/- 20 mm) x 240 mm (+/ -20 mm). Grubość krojenia w plastry do 28 mm. Materiał : stal nierdzewna. Średnica noża: 300 mm (+/- 10 mm), nóż kołowy, hartowany na obrzeżu ze stli nierdzewnej, elektryczny licznik krojonych plastrów. Silnik napędowy noża o mocy min. 250 W, silnik motoreduktora posuwu stołu 140 W. Wyposażenie maszyny: płyta dociskowa, haczyki do mocowania krojonego mięsa, listwa ograniczająca. szt. 1
3. Mikser ręczny – dł. ramienia: 740 mm (+/- 10 mm), obróbka w naczyniach do 400 litrów. Napięcie: 230 V. Moc elektryczna : 1000 W – 1100 W. Ilość obrotów: min. 9500 obr./min. Zespół silnikowy: stal nierdzewna. Nóż i dzwon: stal nierdzewna. szt. 1
4. Szafa mroźnicza – poj. 600 l (+/-10 l) - wys.: 189 cm (+/- 2 cm), szer.: 77,5 cm (+/- 2 cm), głębokość: 69,5 cm (+/-2 cm). Temperatura max: - 25 ° C, temperatura min: - 10 ° C. Napięcie: 230 V. W komplecie 3 półki, nośność półek do 8 kg, agregat, półki mrożące, obudowa ze stali nierdzewnej, elektroniczny zamek na klucz, ręczne rozmnażanie. Wymiary półek: szer. 63,5 (+/- 2 cm), głębokość 50 cm (+/- 2 cm). szt. 1
5. Mięsiarka planetarna mikser – poj. 20 l (+/-2 l),wys.785 mm (+/- 10 mm), szer. 470 mm (+/-10 mm),głębokość : 430 mm (+/-10 mm), śr. dzieży: 320 mm (+/- 10 mm), korpus urządzenia: aluminium, dzieża: stal nierdzewna , dzieża wyjmowana, napięcie: 230 V, zasilanie: elektryczne, 3 końcówki : hak, mieszadło płaskie, rózga. szt. 1
6. Patelnia elektryczna uchylna o pow. 0,5 m kw.(+/- 0,05) – wys. 900 mm (+/- 20 mm), szer. 900 mm (+/- 20 mm), głębokość 900 mm (+/-20 mm). Pojemność robocza: 80 l (+/- 1 l), przechył misy: elektryczny, przechył patelni do 45 ° C. Płynna regulacja temperatury w zakresie od 0° C do 275 ° C. Elektroniczny regulator temperatury z funkcją rozgrzewu i sygnalizacji awarii. Materiał : stal nierdzewna. szt. 1
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i sposób realizacji zawierają:
1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 4 do SIWZ – Wzór umowy.
3. Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (minimalnie 5 dni roboczych, maksymalnie 30 dni robocze) od daty podpisania umowy.
4. Sposób realizacji umowy:
1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty fabrycznie nowe wyprodukowane najpóźniej w drugiej połowie 2018 roku. Termin gwarancji minimum 24 miesiące na urządzenia w poz. 1-6 tabeli powyżej.
2) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni opiekę serwisową sprzętu (czas reakcji na zgłoszenie) - w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia usterki oraz czas skutecznej naprawy sprzętu - w terminie 7 dni. Skuteczna naprawa obejmuje:
• Naprawy sprzętu u użytkownika,
• Zapewnienie sprzętu zastępczego na czas naprawy,
• W przypadku braku możliwości naprawy - wymiana sprzętu na nowy o tych samych parametrach technicznych.
3) Do dostarczonego towaru Wykonawca dołączy dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi w języku polskim (użytkownika).
4) Sposób realizacji umowy:
a) dostawy będą realizowane jednorazowo od dnia podpisania umowy do 30 dni (kryterium oceny ofert),
b) realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8:00 do 13:00 po zawiadomieniu Zamawiającego co najmniej na dwa dni przed planowaną dostawą,
c) zamówienie będzie realizowane w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wyznaczonym.
5) Odstąpienie od umowy / Rozwiązanie umowy:
a) Odstąpienie od umowy musi nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego odstąpienia i powinno zawierać uzasadnienie.
b) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości jeśli Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn, albo nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie.
c) Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań wobec Wykonawcy.
d) Wykonawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności względem Zamawiającego
z powodu, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec dostawcy przez jego kooperantów. |
GuidZP400 |
7c4d0f73-136d-499b-a8a1-5feb175fe883
|
Biuletyn |
532665-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuki Wojennej
|
Regon |
01157424400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Gen. A. Chruściela
|
Zamawiajacy adres numer domu |
103
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-910
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261814085,
|
Zamawiajacy fax |
261813217
|
Zamawiajacy email |
d.magdziarz@akademia.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.akademia.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.akademia.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub listownie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Punkcie Podawczym ASzWoj - budynek nr 4 - portiernia (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu kuchennego dla Akademii Sztuki Wojennej
|
Numer referencyjny |
PK.ZZP.261.32.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kuchennego zgodnie z poniższą tabelą.
Kod CPV: 39221000-7 – Sprzęt kuchenny.
Lp. Asortyment Jm. Ilość
1. Maszyna do rozdrabiania mięsa – dł. 328 mm (+/- 10 mm), szer. 551 mm (+/- 10 mm), wys. 548 mm (+/- 10 mm). Zestaw nacinający, taca załadowcza, obudowa ze stali nierdzewnej. Wydajność do 300 kg/h. bieg wsteczny, zestaw tnący. Napięcie 230 V. Średnica sitka: 6, 8, 10 cm (+/- 1 cm). szt. 1
2. Automatyczna krajalnica żywności - wymiary: dł. 635 mm (+/- 50 mm) x szer. 500 mm (+/- 50 mm) x wys. 600 mm (+/- 50 mm.), wymiary stołu podawczego: 300 mm (+/- 20 mm) x 240 mm (+/ -20 mm). Grubość krojenia w plastry do 28 mm. Materiał : stal nierdzewna. Średnica noża: 300 mm (+/- 10 mm), nóż kołowy, hartowany na obrzeżu ze stli nierdzewnej, elektryczny licznik krojonych plastrów. Silnik napędowy noża o mocy min. 250 W, silnik motoreduktora posuwu stołu 140 W. Wyposażenie maszyny: płyta dociskowa, haczyki do mocowania krojonego mięsa, listwa ograniczająca. szt. 1
3. Mikser ręczny – dł. ramienia: 740 mm (+/- 10 mm), obróbka w naczyniach do 400 litrów. Napięcie: 230 V. Moc elektryczna : 1000 W – 1100 W. Ilość obrotów: min. 9500 obr./min. Zespół silnikowy: stal nierdzewna. Nóż i dzwon: stal nierdzewna. szt. 1
4. Szafa mroźnicza – poj. 600 l (+/-10 l) - wys.: 189 cm (+/- 2 cm), szer.: 77,5 cm (+/- 2 cm), głębokość: 69,5 cm (+/-2 cm). Temperatura max: - 25 ° C, temperatura min: - 10 ° C. Napięcie: 230 V. W komplecie 3 półki, nośność półek do 8 kg, agregat, półki mrożące, obudowa ze stali nierdzewnej, elektroniczny zamek na klucz, ręczne rozmnażanie. Wymiary półek: szer. 63,5 (+/- 2 cm), głębokość 50 cm (+/- 2 cm). szt. 1
5. Mięsiarka planetarna mikser – poj. 20 l (+/-2 l),wys.785 mm (+/- 10 mm), szer. 470 mm (+/-10 mm),głębokość : 430 mm (+/-10 mm), śr. dzieży: 320 mm (+/- 10 mm), korpus urządzenia: aluminium, dzieża: stal nierdzewna , dzieża wyjmowana, napięcie: 230 V, zasilanie: elektryczne, 3 końcówki : hak, mieszadło płaskie, rózga. szt. 1
6. Patelnia elektryczna uchylna o pow. 0,5 m kw.(+/- 0,05) – wys. 900 mm (+/- 20 mm), szer. 900 mm (+/- 20 mm), głębokość 900 mm (+/-20 mm). Pojemność robocza: 80 l (+/- 1 l), przechył misy: elektryczny, przechył patelni do 45 ° C. Płynna regulacja temperatury w zakresie od 0° C do 275 ° C. Elektroniczny regulator temperatury z funkcją rozgrzewu i sygnalizacji awarii. Materiał : stal nierdzewna. szt. 1
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i sposób realizacji zawierają:
1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 4 do SIWZ – Wzór umowy.
3. Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (minimalnie 5 dni roboczych, maksymalnie 30 dni robocze) od daty podpisania umowy.
4. Sposób realizacji umowy:
1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty fabrycznie nowe wyprodukowane najpóźniej w drugiej połowie 2018 roku. Termin gwarancji minimum 24 miesiące na urządzenia w poz. 1-6 tabeli powyżej.
2) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni opiekę serwisową sprzętu (czas reakcji na zgłoszenie) - w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia usterki oraz czas skutecznej naprawy sprzętu - w terminie 7 dni. Skuteczna naprawa obejmuje:
• Naprawy sprzętu u użytkownika,
• Zapewnienie sprzętu zastępczego na czas naprawy,
• W przypadku braku możliwości naprawy - wymiana sprzętu na nowy o tych samych parametrach technicznych.
3) Do dostarczonego towaru Wykonawca dołączy dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi w języku polskim (użytkownika).
4) Sposób realizacji umowy:
a) dostawy będą realizowane jednorazowo od dnia podpisania umowy do 30 dni (kryterium oceny ofert),
b) realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8:00 do 13:00 po zawiadomieniu Zamawiającego co najmniej na dwa dni przed planowaną dostawą,
c) zamówienie będzie realizowane w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wyznaczonym.
5) Odstąpienie od umowy / Rozwiązanie umowy:
a) Odstąpienie od umowy musi nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego odstąpienia i powinno zawierać uzasadnienie.
b) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości jeśli Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn, albo nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie.
c) Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań wobec Wykonawcy.
d) Wykonawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności względem Zamawiającego
z powodu, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec dostawcy przez jego kooperantów.
|
Cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (minimalnie 5 dni roboczych, maksymalnie 30 dni robocze) od daty podpisania umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ – (dokumentu nie należy załączać do oferty. Dokument ten należy złożyć w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj lub przesłać pocztą). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) Rozdziale VII ust. 4 pkt 1) SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Rozdziale VII ust. 4 pkt 2) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ust. 5 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w Rozdziale VII ust. 5 SIWZ stosuje się. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w Rozdziale VII ust. 4 pkt 1) SIWZ składa dokument, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 pkt 1 SIWZ w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w Rozdziale VII ust. 5 pkt 1 SIWZ stosuje się odpowiednio.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r, poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Sposób wniesienia wadium:
1) wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem „wadium w postępowaniu PK.ZZP.261.32.2019”. Zaleca się kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty;
2) pozostałe formy wadium - oryginał należy załączyć do oferty.
4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości.
1) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego).
2) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy.
3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.
4) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy:
1) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów
z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy,
2) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2019-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Uwaga numeracja przeniesiona z SIWZ: 13. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuki Wojennej, 00-910 Warszawa, Al. gen. A. Chruściela 103;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Akademia Sztuki Wojennej jest Anna KOLEK, kontakt: a.kolek@akademia.mil.pl, telefon 261813166/ *;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu kuchennego dla Akademii Sztuki Wojennej, PK.ZZP.261.32.2019;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|