Zakup i dostawę wyposażenia do pracowni mechanicznej na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach

Data publikacji 2019-04-02
Data zakończenia 2019-04-10 00:00:00
Instytucja Powiat Łęczyński
Miejscowość Łęczna
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532417-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 429000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych maszyn i urządzeń do hali warsztatów szkolnych oraz pracowni przedmiotów zawodowych dla Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach, w ramach projektu pn.: „Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim”, nr projektu RPLU.13.06.00-06-0020/16, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XIII Infrastruktura społeczna Działanie 13.6Infrastruktura kształcenia zawodowego
i ustawicznego.
3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych
z podziałem na 7 zadań:
1) zadanie 1- myjka ciśnieniowa – szt. 1:
- Koła umożliwiające przemieszczanie myjki. Przechowywanie wyposażenia na tylnej części obudowy
- Silnik 1 – fazowy,
- Odporność na korozję
- Ciśnienie min. 140 bar
- Wydajność tłoczenia min. 400 l/h
- Max. temp. doprow. wody 40 oC
- Pompa o konstrukcji metalowej
- Pistolet wysokociśnieniowy z lancą obrotową
- Dysza rotacyjna
- Wąż wysokociśnieniowy min. 15 m
- Wbudowany filtr wody
- Wąż ssący na detergent
- Adapter do podłączenia węża ogrodowego 3/4"
- System szybko-złącza na pistolecie i urządzeniu
- Bęben na wąż
2) zadanie 2- kompresor– szt. 2:
- poj. Zbiornika min. 250l
- zasilanie 400V,
- ciśnienie min.10 bar,
- wydajność min. 800 l/min,
- spełnia wymogi UDT,
- atest na zawór bezpieczeństwa,
- wyłącznik ciśnieniowy umożliwiający prace w trybie automatycznym
3) zdanie 3- stoły warsztatowe– szt. 6:
- Min. wym.2000x740x900
- masywna konstrukcja, min. grubość blatu 45 mm pokryta gumą gładką
- możliwość zamocowania imadła
- 1 szafka drzwiowa
4) zadanie 4- wózek narzędziowy– szt. 6:
- 7 szuflad z prowadnicami kulkowymi
- wymiary min. 850x600x450
- centralny zamek z przodu
- blat wózka pokryty porowatą gumą
- 4 koła samonastawne, w tym 2 z hamulcem. Śr. kół 100 mm.
5) zdanie 5- podnośnik dwukolumnowy– szt. 3:
- Udźwig min. 3000 kg
- Wys. podnoszenia do 1960 mm
- Min. wys. podnośnika 60 mm zasilanie 400 V,
- napęd elektryczno - hydrauliczny,
- pełna dokumentacja dla UDT i certyfikat CE
- montaż przez osoby z uprawnieniami UDT do montażu i konserwacji podnośników
6) zadanie 6- prasa– szt. 1:
- Hydrauliczna z napędem ręcznym
- Nacisk 30 ton
- masywna spawana rama, szer wewn. między słupami min.600 mm, wysokość robocza 1100 mm
- Pryzmy w komplecie
7) zadanie 7- zestawy narzędzi do montażu i demontażu pojazdów i maszyn rolniczych, narzędzi specjalistycznych do wykonywania napraw, elektronarzędzi, narzędzi pneumatycznych – szt. 6:
Skład zestawu we wkładach dostosowanych wymiarami do szuflad wózków narzędziowych:
− zestaw nasadek i pokręteł 1/4" - 4 – 13 mm – komplet pokręteł, przedłużek, grzechotka
− zestaw nasadek i pokręteł 1/2" – 8 -32 mm – komplet pokręteł, przedłużek, grzechotka
− zestaw kluczy płasko-oczkowych z grzechotkami – 8 – 17 mm
− zestaw kluczy płasko - oczkowych – 6 – 27 mm
− zestaw kluczy oczkowych odgiętych 8 – 27 mm
− zestaw kluczy imbusowych L z kulką długich 1,5 – 10 mm
− zestaw pilników ślusarskich min. 5 elementów o różnych przekrojach,
− zestaw wkrętaków płaskich, krzyżowych i precyzyjnych po min. 4 szt.,
− zestaw szczypiec i obcinaczek min. 4 elementy,
− zestaw kluczy nastawnych: 1 szt. typu MORS i 1 szt. klucz nastawny 1 – 39 mm,
− zestaw 4-el. szczypiec segera - dł. min. 200mm, zewnętrzne i wewnętrzne, proste i odgięte
- wiertarka elektrczna ręczna moc 500 - 800 W z elektroniczną regulacją prędkości obrotowej,
- szlifierka kątowa moc 700 - 850 W z elektroniczną regulacją prędkości obrotowej - klucz udarowy elektryczny min. 600 Nm z zestawem nasadek długich (17 – 32 – min. 8 szt.)

Przedmiot niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje:
1) dostawę maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach, Kijany 19, 21-077 Spiczyn do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego;
2) montaż , instalację i podłączenie dostarczonych maszyn i urządzeń na wyznaczonych stanowiskach pracy w siedzibie odbiorcy, którym jest Zespół Szkół Rolniczych w Kijanach
3) konfigurację oprogramowania, uruchomienie i przetestowanie dostarczonych maszyn
i urządzeń w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie
z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego;
4) instruktarz (w określonym zakresie) pracowników Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach
w użytkowaniu, obsłudze i konserwacji dostarczonych maszyn i urządzeń.
4. Zaoferowane i dostarczone w ramach niniejszego postępowania maszyny i urządzenia oraz artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także towarzyszące im akcesoria szczegółowo opisane w SIWZ, muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów. W szczególności (jeśli jest to wymagane) muszą posiadać deklarację zgodności „CE”, potwierdzające zgodność tych urządzeń z przepisami szczególnymi. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem „CE” musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych.
5. Urządzenia opisane w SIWZ powinny posiadać niezbędne świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty bezpieczeństwa oraz dokumenty dopuszczające do obrotu na polskim rynku, a także karty gwarancyjne. Dokumenty te muszą być dostarczone wraz
z maszynami i urządzeniami, których dotyczą, sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej lub na nośniku CD/DVD za wyjątkiem kart gwarancyjnych, które muszą być w formie papierowej.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, przedmiot zamówienia nie może pochodzić
z żadnych pokazów ani wystaw pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania
w krajach UE.
7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy wyposażenie dodatkowe wymagane przepisami ruchu drogowego, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie Polski, niezbędną dokumentację techniczną, niezbędną do rejestracji maszyn, katalog części zamiennych, książkę serwisową.
8. Dostarczone maszyny, urządzenia i narzędzia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także ich akcesoria muszą być zapakowane w taki sposób aby przedmioty nie uległy uszkodzeniu.
9. Świadectwo Zgodności WE wraz z oświadczeniem o danych i informacjach o pojeździe niezbędnych do rejestracji i ewidencji pojazdów. W przypadku braku zgodności Świadectwa Zgodności WE związanego z mocą silnika(informacja zawarta w nr homologacji typu WE silnika) niezbędne będzie oświadczenie o objęciu zezwoleniem na dopuszczenie do ruchu drogowego pojazdu z końcowej partii produkcji wydane w drodze decyzji administracyjnej.
10. Gwarancje (karty gwarancyjne) na maszyny i urządzenia dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla Zamawiającego staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie części zamówienia za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania nie mogą ulec zmianie.
11. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu na zaoferowane maszyny, urządzenia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami części zamówienia rękojmi
i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż minimalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego dla poszczególnych maszyn i urządzeń oraz artykułów wchodzących
w zakres zadania.
12. Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru i wynosi 36 miesięcy, Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
13. Wykonawca będzie zobowiązany ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia/umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia/umowy.
14. Wykonawca wskaże w ofercie: producenta i model oferowanego sprzętu oraz okres
gwarancji udzielonej na zaoferowany sprzęt (jeżeli dotyczy).
15. Wykonawca wskaże w ofercie parametry techniczne oferowanego sprzętu.
16. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych maszyn/urządzeń/sprzętu/oprogramowania, standardów jakościowych, technicznych
i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy.
17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez
Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia
wymagania określone przez Zamawiającego i jest co najmniej równoważny. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt, wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
18. Zamawiający wskazuje, że na podst. art. 36a ustawy, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
19. W takim przypadku, na podst. art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
1) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby
Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany
wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby
Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2) jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na dostawy następuje
w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia
oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
3) jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
4) przepisy ppkt. 2 i 3 stosuje się wobec dalszych podwykonawców.
5) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 713f92e2-6871-4299-926b-088898c9919d
Biuletyn 532417-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Łęczyński
Regon 43101942500000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 95A
Zamawiajacy miejscowosc Łęczna
Zamawiajacy kod pocztowy 21-010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48815315200
Zamawiajacy fax +48817526464
Zamawiajacy email zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl
Adres strony url www.powiatleczynski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu zamówienie realizowane w ramach projektu pn.:„Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka SIWZ z załacznikami
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres kancelaria podawcza: Starostwo Powiatowe w Łęcznej ul. Al. Jana Pawła II 95 A, 21-010 Łęczna I piętro pokój nr 111
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawę wyposażenia do pracowni mechanicznej na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach
Numer referencyjny IRP.272.4.5.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych maszyn i urządzeń do hali warsztatów szkolnych oraz pracowni przedmiotów zawodowych dla Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach, w ramach projektu pn.: „Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim”, nr projektu RPLU.13.06.00-06-0020/16, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XIII Infrastruktura społeczna Działanie 13.6Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 7 zadań: 1) zadanie 1- myjka ciśnieniowa – szt. 1: - Koła umożliwiające przemieszczanie myjki. Przechowywanie wyposażenia na tylnej części obudowy - Silnik 1 – fazowy, - Odporność na korozję - Ciśnienie min. 140 bar - Wydajność tłoczenia min. 400 l/h - Max. temp. doprow. wody 40 oC - Pompa o konstrukcji metalowej - Pistolet wysokociśnieniowy z lancą obrotową - Dysza rotacyjna - Wąż wysokociśnieniowy min. 15 m - Wbudowany filtr wody - Wąż ssący na detergent - Adapter do podłączenia węża ogrodowego 3/4" - System szybko-złącza na pistolecie i urządzeniu - Bęben na wąż 2) zadanie 2- kompresor– szt. 2: - poj. Zbiornika min. 250l - zasilanie 400V, - ciśnienie min.10 bar, - wydajność min. 800 l/min, - spełnia wymogi UDT, - atest na zawór bezpieczeństwa, - wyłącznik ciśnieniowy umożliwiający prace w trybie automatycznym 3) zdanie 3- stoły warsztatowe– szt. 6: - Min. wym.2000x740x900 - masywna konstrukcja, min. grubość blatu 45 mm pokryta gumą gładką - możliwość zamocowania imadła - 1 szafka drzwiowa 4) zadanie 4- wózek narzędziowy– szt. 6: - 7 szuflad z prowadnicami kulkowymi - wymiary min. 850x600x450 - centralny zamek z przodu - blat wózka pokryty porowatą gumą - 4 koła samonastawne, w tym 2 z hamulcem. Śr. kół 100 mm. 5) zdanie 5- podnośnik dwukolumnowy– szt. 3: - Udźwig min. 3000 kg - Wys. podnoszenia do 1960 mm - Min. wys. podnośnika 60 mm zasilanie 400 V, - napęd elektryczno - hydrauliczny, - pełna dokumentacja dla UDT i certyfikat CE - montaż przez osoby z uprawnieniami UDT do montażu i konserwacji podnośników 6) zadanie 6- prasa– szt. 1: - Hydrauliczna z napędem ręcznym - Nacisk 30 ton - masywna spawana rama, szer wewn. między słupami min.600 mm, wysokość robocza 1100 mm - Pryzmy w komplecie 7) zadanie 7- zestawy narzędzi do montażu i demontażu pojazdów i maszyn rolniczych, narzędzi specjalistycznych do wykonywania napraw, elektronarzędzi, narzędzi pneumatycznych – szt. 6: Skład zestawu we wkładach dostosowanych wymiarami do szuflad wózków narzędziowych: − zestaw nasadek i pokręteł 1/4" - 4 – 13 mm – komplet pokręteł, przedłużek, grzechotka − zestaw nasadek i pokręteł 1/2" – 8 -32 mm – komplet pokręteł, przedłużek, grzechotka − zestaw kluczy płasko-oczkowych z grzechotkami – 8 – 17 mm − zestaw kluczy płasko - oczkowych – 6 – 27 mm − zestaw kluczy oczkowych odgiętych 8 – 27 mm − zestaw kluczy imbusowych L z kulką długich 1,5 – 10 mm − zestaw pilników ślusarskich min. 5 elementów o różnych przekrojach, − zestaw wkrętaków płaskich, krzyżowych i precyzyjnych po min. 4 szt., − zestaw szczypiec i obcinaczek min. 4 elementy, − zestaw kluczy nastawnych: 1 szt. typu MORS i 1 szt. klucz nastawny 1 – 39 mm, − zestaw 4-el. szczypiec segera - dł. min. 200mm, zewnętrzne i wewnętrzne, proste i odgięte - wiertarka elektrczna ręczna moc 500 - 800 W z elektroniczną regulacją prędkości obrotowej, - szlifierka kątowa moc 700 - 850 W z elektroniczną regulacją prędkości obrotowej - klucz udarowy elektryczny min. 600 Nm z zestawem nasadek długich (17 – 32 – min. 8 szt.) Przedmiot niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje: 1) dostawę maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach, Kijany 19, 21-077 Spiczyn do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; 2) montaż , instalację i podłączenie dostarczonych maszyn i urządzeń na wyznaczonych stanowiskach pracy w siedzibie odbiorcy, którym jest Zespół Szkół Rolniczych w Kijanach 3) konfigurację oprogramowania, uruchomienie i przetestowanie dostarczonych maszyn i urządzeń w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego; 4) instruktarz (w określonym zakresie) pracowników Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach w użytkowaniu, obsłudze i konserwacji dostarczonych maszyn i urządzeń. 4. Zaoferowane i dostarczone w ramach niniejszego postępowania maszyny i urządzenia oraz artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także towarzyszące im akcesoria szczegółowo opisane w SIWZ, muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów. W szczególności (jeśli jest to wymagane) muszą posiadać deklarację zgodności „CE”, potwierdzające zgodność tych urządzeń z przepisami szczególnymi. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem „CE” musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 5. Urządzenia opisane w SIWZ powinny posiadać niezbędne świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty bezpieczeństwa oraz dokumenty dopuszczające do obrotu na polskim rynku, a także karty gwarancyjne. Dokumenty te muszą być dostarczone wraz z maszynami i urządzeniami, których dotyczą, sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej lub na nośniku CD/DVD za wyjątkiem kart gwarancyjnych, które muszą być w formie papierowej. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, przedmiot zamówienia nie może pochodzić z żadnych pokazów ani wystaw pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy wyposażenie dodatkowe wymagane przepisami ruchu drogowego, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie Polski, niezbędną dokumentację techniczną, niezbędną do rejestracji maszyn, katalog części zamiennych, książkę serwisową. 8. Dostarczone maszyny, urządzenia i narzędzia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także ich akcesoria muszą być zapakowane w taki sposób aby przedmioty nie uległy uszkodzeniu. 9. Świadectwo Zgodności WE wraz z oświadczeniem o danych i informacjach o pojeździe niezbędnych do rejestracji i ewidencji pojazdów. W przypadku braku zgodności Świadectwa Zgodności WE związanego z mocą silnika(informacja zawarta w nr homologacji typu WE silnika) niezbędne będzie oświadczenie o objęciu zezwoleniem na dopuszczenie do ruchu drogowego pojazdu z końcowej partii produkcji wydane w drodze decyzji administracyjnej. 10. Gwarancje (karty gwarancyjne) na maszyny i urządzenia dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla Zamawiającego staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie części zamówienia za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania nie mogą ulec zmianie. 11. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu na zaoferowane maszyny, urządzenia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami części zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż minimalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego dla poszczególnych maszyn i urządzeń oraz artykułów wchodzących w zakres zadania. 12. Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru i wynosi 36 miesięcy, Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 13. Wykonawca będzie zobowiązany ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia/umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia/umowy. 14. Wykonawca wskaże w ofercie: producenta i model oferowanego sprzętu oraz okres gwarancji udzielonej na zaoferowany sprzęt (jeżeli dotyczy). 15. Wykonawca wskaże w ofercie parametry techniczne oferowanego sprzętu. 16. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych maszyn/urządzeń/sprzętu/oprogramowania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. 17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i jest co najmniej równoważny. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt, wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty. 18. Zamawiający wskazuje, że na podst. art. 36a ustawy, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 19. W takim przypadku, na podst. art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 1) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2) jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na dostawy następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3) jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4) przepisy ppkt. 2 i 3 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 5) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy.
Cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4.2. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt..4.1 przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.3. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem ich złożenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wszyscy Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty: 1.1. wypełnione formularze oświadczeń Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz spełniania warunków w postępowaniu stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert; 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu wszyscy Wykonawcy są zobowiązani również do złożenia następującego oświadczenia: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 5 do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykaz innych oświadczeń i dokumentów składanych przez wszystkich Wykonawców. 3.1. Wypełniony formularz oferty (Zał. nr 1) 3.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 1.1. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, składanych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta będzie oceniona najwyżej. Wykonawca, którego oferta będzie oceniona najwyżej, będzie miał obowiązek złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia: 4.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4.2. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt..4.1 przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.3. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem ich złożenia. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 5.1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w rozdziale VI pkt 1 i 2 i 4. składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 5.2. Pozostałe oświadczenia i dokumenty oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5.3. Poza dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 5.1. i 5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; Dokumenty i oświadczenia, o których mowa powyżej, aktualne na dzień ich złożenia Wykonawca złoży w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt.4 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 10. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): 1) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy; 2) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Zamawiającego i Wykonawcy, i których nie można było przewidzieć, lub które choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie Siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 3) inne niż wskazane w ust. 1-2 okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego; 4) zmiany dotyczącej stawki podatku VAT, która zostanie wprowadzona w trakcie terminu obowiązywania umowy, 5) zmiany organów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych, które w umowie mają charakter czysto informacyjny (np. numer konta bankowego). 11. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 12. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
IV 4 4 data 2019-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa myjka ciśnieniowa – szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis - Koła umożliwiające przemieszczanie myjki. Przechowywanie wyposażenia na tylnej części obudowy - Silnik 1 – fazowy, - Odporność na korozję - Ciśnienie min. 140 bar - Wydajność tłoczenia min. 400 l/h - Max. temp. doprow. wody 40 oC - Pompa o konstrukcji metalowej - Pistolet wysokociśnieniowy z lancą obrotową - Dysza rotacyjna - Wąż wysokociśnieniowy min. 15 m - Wbudowany filtr wody - Wąż ssący na detergent - Adapter do podłączenia węża ogrodowego 3/4" - System szybko-złącza na pistolecie i urządzeniu - Bęben na wąż
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa kompresor– szt. 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis - poj. Zbiornika min. 250l - zasilanie 400V, - ciśnienie min.10 bar, - wydajność min. 800 l/min, - spełnia wymogi UDT, - atest na zawór bezpieczeństwa, - wyłącznik ciśnieniowy umożliwiający prace w trybie automatycznym
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa stoły warsztatowe– szt. 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis - Min. wym.2000x740x900 - masywna konstrukcja, min. grubość blatu 45 mm pokryta gumą gładką - możliwość zamocowania imadła - 1 szafka drzwiowa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa wózek narzędziowy– szt. 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis - 7 szuflad z prowadnicami kulkowymi - wymiary min. 850x600x450 - centralny zamek z przodu - blat wózka pokryty porowatą gumą - 4 koła samonastawne, w tym 2 z hamulcem. Śr. kół 100 mm.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa podnośnik dwukolumnowy– szt. 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis - Udźwig min. 3000 kg - Wys. podnoszenia do 1960 mm - Min. wys. podnośnika 60 mm zasilanie 400 V, - napęd elektryczno - hydrauliczny, - pełna dokumentacja dla UDT i certyfikat CE - montaż przez osoby z uprawnieniami UDT do montażu i konserwacji podnośników
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa prasa– szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis - Hydrauliczna z napędem ręcznym - Nacisk 30 ton - masywna spawana rama, szer wewn. między słupami min.600 mm, wysokość robocza 1100 mm - Pryzmy w komplecie
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa zestawy narzędzi do montażu i demontażu pojazdów i maszyn rolniczych, narzędzi specjalistycznych do wykonywania napraw, elektronarzędzi, narzędzi pneumatycznych – szt. 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Skład zestawu we wkładach dostosowanych wymiarami do szuflad wózków narzędziowych: − zestaw nasadek i pokręteł 1/4" - 4 – 13 mm – komplet pokręteł, przedłużek, grzechotka − zestaw nasadek i pokręteł 1/2" – 8 -32 mm – komplet pokręteł, przedłużek, grzechotka − zestaw kluczy płasko-oczkowych z grzechotkami – 8 – 17 mm − zestaw kluczy płasko - oczkowych – 6 – 27 mm − zestaw kluczy oczkowych odgiętych 8 – 27 mm − zestaw kluczy imbusowych L z kulką długich 1,5 – 10 mm − zestaw pilników ślusarskich min. 5 elementów o różnych przekrojach, − zestaw wkrętaków płaskich, krzyżowych i precyzyjnych po min. 4 szt., − zestaw szczypiec i obcinaczek min. 4 elementy, − zestaw kluczy nastawnych: 1 szt. typu MORS i 1 szt. klucz nastawny 1 – 39 mm, − zestaw 4-el. szczypiec segera - dł. min. 200mm, zewnętrzne i wewnętrzne, proste i odgięte - wiertarka elektrczna ręczna moc 500 - 800 W z elektroniczną regulacją prędkości obrotowej, - szlifierka kątowa moc 700 - 850 W z elektroniczną regulacją prędkości obrotowej - klucz udarowy elektryczny min. 600 Nm z zestawem nasadek długich (17 – 32 – min. 8 szt.)
  

Criterion

Kryteria termin realizacji dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)