GuidZP400 |
ba45e389-d5df-4048-8fca-8104065900da
|
Biuletyn |
532533-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu
|
Regon |
36198768200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wileńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Racibórz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324154654, 324152969
|
Zamawiajacy fax |
324154654
|
Zamawiajacy email |
jk@ckziu1.idsl.pl, zamowienia@ckziu1.idsl.pl
|
Adres strony url |
www.ckziu1raciborz.idsl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim – CKZiU nr 1 w Raciborzu” współfinansowany ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020, priorytet IX – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 – Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Zachodniego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.ckziu1raciborz.idsl.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.ckziu1raciborz.idsl.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie pod rygorem nieważności, osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 Racibórz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 W RACIBORZU
|
Numer referencyjny |
CKZiU1.KAK.260.8.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny podzielony na 14 części asortymentowych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 14 części: A. PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU: CZĘŚĆ 1 – SPRZĘT OGRODNICZY, CZĘŚĆ 2 – MASZYNY OGRODNICZE, CZĘŚĆ 3 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE, B. 2 PRACOWNIE CHEMICZNE: CZĘŚĆ 4 – MEBLE ZE STALI NIERDZEWNEJ I METALOWE, CZĘŚĆ 5 - DYGESTORIUM, CZĘŚĆ 6 – SPRZĘT LABORATORYJNY, CZĘŚĆ 7 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE, C. 2 PRACOWNIE GASTRONOMICZNE: CZĘŚĆ 8 – SPRZĘT ELEKTRONICZNY, CZĘŚĆ 9 – SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO, CZĘŚĆ 10 – URZĄDZENIA GOSPODARSTWA DOMOWEGO, D. PRACOWNIA HOTELARSKO - TURYSTYCZNA: CZĘŚĆ 11 – MEBLE, CZĘŚĆ 12 – POMOCE DYDAKTYCZNE,
E. PRACOWNIA MURARSKO - TYNKARSKA: CZĘŚĆ 13 – URZĄDZENIA POMIAROWE I NARZĘDZIA, CZĘŚĆ 14 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujący konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 „Pzp” Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
CZĘŚĆ 4, 5 – DO 30 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY
CZĘŚĆ 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 – DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY
Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 „Pzp”; W przypadku możliwości elektronicznego pobrania wpisu Zamawiający sam pozyska powyższy dokument.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy oddzielnie do każdej części zamówienia (jeśli dotyczy), zgodnie z treścią załącznika nr 2; 2) Zestawienie cen, zgodnie z treścią załącznika nr 3 odpowiednio w zależności od wybranej części zamówienia; 3) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie zmian producenta/modelu przewidzianego do dostarczenia wyposażenia, pod warunkiem spełnienia przez to wyposażenia wymagań ujętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jego ewentualnymi zmianami i wyjaśnieniami.
2. O dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1 pisemny wniosek do Zamawiającego składa Wykonawca.
|
IV 4 4 data |
2019-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1
w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 Racibórz, tel. 32 4154654, fax 32 4154654 wew. 28, email sek@ckziu1.idsl.pl
2) inspektorem ochrony danych (IOD) w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu jest Pan Leszek Proszowski, e-mail: nowator@nowator.edu.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: CKZiU1.KAK.260.8.1.2019 na DOSTAWĘ DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 W RACIBORZU w ramach projektu pn. „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim – CKZiU nr 1 w Raciborzu” współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020, priorytet IX – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 – Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Zachodniego” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji w/w projektu do 31.08.2019r. oraz przez okres 5 lat począwszy od dnia zakończenia okresu realizacji w/w projektu tj. do dnia 31.08.2024r., przy czym IZ może przedłużyć ten termin na dalszy czas oznaczony;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT OGRODNICZY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
A. PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU:
CZĘŚĆ 1 – SPRZĘT OGRODNICZY:
1. Kosiarka spalinowa 1 sztuka
2. Opryskiwacz plecakowy 1 sztuka
3. Dmuchawa do liści 1 sztuka
4. Kosa spalinowa 1 sztuka
5. Podkaszarka elektryczna 1 sztuka
6. Piła spalinowa 1 sztuka
Zamówienie obejmuje dostawę i uruchomienie w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
MASZYNY OGRODNICZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
A. PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU:
CZĘŚĆ 2 – MASZYNY OGRODNICZE:
1. Glebogryzarka spalinowa 1 sztuka
2. Aerator spalinowy 1 sztuka
3. Rozdrabniarka do gałęzi 1 sztuka
4. Kultywator spalinowy 1 sztuka
Zamówienie obejmuje dostawę i uruchomienie w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
A. PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU:
CZĘŚĆ 3 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE:
1. Projektor multimedialny 1 sztuka
2. Wizualizer 1 sztuka
3. Cyfrowy aparat fotograficzny 1 sztuka
Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
MEBLE ZE STALI NIERDZEWNEJ I METALOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia DO 30 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
B. 2 PRACOWNIE CHEMICZNE:
CZĘŚĆ 4 - MEBLE ZE STALI NIERDZEWNEJ I METALOWE:
1. Szafka pod umywalkę 1 sztuka
2. Szafka pod zlew 2 sztuki
3. Szafka pod zlew stalowa 2 sztuki
4. Szafka dolna z drzwiczkami 2 sztuki
5. Szafka górna 2 sztuki
6. Stanowisko do mycia szkła 1 sztuka
7. Wózek metalowy 1 sztuka
Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
DYGESTORIUM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia DO 30 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
B. 2 PRACOWNIE CHEMICZNE:
CZĘŚĆ 5 - DYGESTORIUM
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż 1 sztukI fabrycznie nowego dygestorium.
Opis dygestorium do dostarczenia:
• Konstrukcja samonośna wyłożona chemoodpornym PCV lub polipropylenem
• Wymiary (mm): szerokość zewnętrzna – 1200, głębokość - 900 (+-100), wysokość całkowita – 2300 (+- 50), wysokość robocza – 900,
• Blat roboczy ze zlewikiem,
• Okno dygestorium przeszklone – szkło bezpieczne.
• Okno podnoszone i opuszczane z systemem zabezpieczającym niekontrolowany spadek. Zawieszone jest na linkach kwasoodpornych.
• Media: woda zimna – ilość końcówek z zaworem - 1 szt. , gaz – ilość końcówek z zaworem - 1 szt.
• Wyposażenie elektryczne: gniazdka 230V – 2 sztuki
• Oświetlenie wnętrza komory,
• Szafka dygestoryjna z drzwiczkami (przesuwne bądź na zawiasach), wentylowana przez kanał wentylacyjny komory roboczej.
• Dygestorium nie posiada wentylatora (zamawiający posiada wentylację mechaniczną).
Dostawa, montaż
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT LABORATORYJNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
B. 2 PRACOWNIE CHEMICZNE:
CZĘŚĆ 6 – SPRZĘT LABORATORYJNY:
1. Komplet areometrów 4 komplety
2. Refraktometr 1 sztuka
3. Zestaw biuret 8 kompletów
4. Zestaw pipet pomiarowych 3 komplety
5. Wirówka 1 sztuka
6. Elektrolizer 8 sztuk
7. Psychrometr aspiracyjny 1 sztuka
Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
B. 2 PRACOWNIE CHEMICZNE:
CZĘŚĆ 7 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE:
1. Komputer przenośny 1 komplet
2. Projektor 1 sztuka
Zamówienie obejmuje dostawę i instalację komputera z oprogramowaniem oraz dostawę projektora. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT ELEKTRONICZNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
C. 2 PRACOWNIE GASTRONOMICZNE:
CZĘŚĆ 8 - SPRZĘT ELEKTRONICZNY:
1. Telewizor 1 sztuka
2. Oprogramowanie dla gastronomii 1 sztuka
3. Kasa kelnerska, terminal z oprogramowaniem sieciowym 1 sztuka
Zamówienie obejmuje dostawę telewizora, oprogramowania do gastronomii oraz dostawę i instalację kasy kelnerskiej i terminala z oprogramowaniem sieciowym. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
C. 2 PRACOWNIE GASTRONOMICZNE:
CZĘŚĆ 9 – SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO:
1. Maszynka do mielenia 2 sztuki
2. Blender gastronomiczny 6 sztuk
3. Frytkownica 2 sztuki
4. Waga pomiarowa 6 sztuk
5. Kuchenka mikrofalowa 2 sztuki
6. Naświetlacz do dezynfekcji jaj 1 sztuka
7. Sous Vide – urządzenie do gotowania w niskich temperaturach 1 sztuka
8. Urządzenie do rozdrabniania surowców 1 sztuka
9. Prześwietlacz do sprawdzania świeżości jaj (owoskop) 1 sztuka
10. Grill gastronomiczny 1 sztuka
11. Salamander elektryczny 1 sztuka
12. Warnik do wody 2 sztuki
13. Waga magazynowa 1 sztuka
14. Podgrzewacz do potraw 8 sztuk
15. Witryna chłodnicza 2 sztuki
16. Kostkarka do lodu 1 sztuka
Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
URZĄDZENIA GOSPODARSTWA DOMOWEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
C. 2 PRACOWNIE GASTRONOMICZNE:
CZĘŚĆ 10 – URZĄDZENIA GOSPODARSTWA DOMOWEGO:
1. Pakowarka próżniowa 1 sztuka
2. Maszyna uniwersalna (robot gastronomiczny) 1 sztuka
Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
MEBLE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
D. PRACOWNIA HOTELARSKO – TURYSTYCZNA:
CZĘŚĆ 11 – MEBLE:
1. Biurko nauczyciela 1 sztuka
2. Krzesło nauczyciela 1 sztuka
3. Tablica 1 sztuka
4. Krzesło szkolne 16 sztuk
5. Zestaw mebli do pokoju hotelowego : szafa (1 sztuka), stojak na bagaże (1 sztuka) , łóżko hotelowe dwuosobowe (1 sztuka) 1 komplet
Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu, a w przypadku zestawu mebli do pokoju hotelowego również montaż. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
POMOCE DYDAKTYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
D. PRACOWNIA HOTELARSKO – TURYSTYCZNA:
CZĘŚĆ 12 – POMOCE DYDAKTYCZNE:
1. Sejf hotelowy 1 sztuka
2. Wózek hotelowej obsługi pięter 1 sztuka
3. Aparat telefoniczny 1 sztuka
Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
URZĄDZENIA POMIAROWE I NARZĘDZIA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
E. PRACOWNIA MURARSKO – TYNKARSKA:
CZĘŚĆ 13 - URZĄDZENIA POMIAROWE I NARZĘDZIA:
CZĘŚĆ 13 – URZĄDZENIA POMIAROWE I NARZĘDZIA
1. Dalmierz laserowy 2 sztuki
2. Laserowy przyrząd traserski 1 sztuka
3. Betoniarka wolnospadowa 1 sztuka
4. Wiertarka 2 sztuki
Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
E. PRACOWNIA MURARSKO – TYNKARSKA:
CZĘŚĆ 14 - URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE:
1. Komputer przenośny 1 komplet
2. Projektor 1 sztuka
3. Wizualizer 1 sztuka
Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |