DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 W RACIBORZU

Data publikacji 2019-04-02
Data zakończenia 2019-04-10 00:00:00
Instytucja Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu
Miejscowość Racibórz
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532533-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny podzielony na 14 części asortymentowych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 14 części: A. PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU: CZĘŚĆ 1 – SPRZĘT OGRODNICZY, CZĘŚĆ 2 – MASZYNY OGRODNICZE, CZĘŚĆ 3 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE, B. 2 PRACOWNIE CHEMICZNE: CZĘŚĆ 4 – MEBLE ZE STALI NIERDZEWNEJ I METALOWE, CZĘŚĆ 5 - DYGESTORIUM, CZĘŚĆ 6 – SPRZĘT LABORATORYJNY, CZĘŚĆ 7 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE, C. 2 PRACOWNIE GASTRONOMICZNE: CZĘŚĆ 8 – SPRZĘT ELEKTRONICZNY, CZĘŚĆ 9 – SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO, CZĘŚĆ 10 – URZĄDZENIA GOSPODARSTWA DOMOWEGO, D. PRACOWNIA HOTELARSKO - TURYSTYCZNA: CZĘŚĆ 11 – MEBLE, CZĘŚĆ 12 – POMOCE DYDAKTYCZNE,
E. PRACOWNIA MURARSKO - TYNKARSKA: CZĘŚĆ 13 – URZĄDZENIA POMIAROWE I NARZĘDZIA, CZĘŚĆ 14 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujący konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 „Pzp” Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba45e389-d5df-4048-8fca-8104065900da
Biuletyn 532533-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu
Regon 36198768200000
Zamawiajacy adres ulica Wileńska
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Racibórz
Zamawiajacy kod pocztowy 47-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324154654, 324152969
Zamawiajacy fax 324154654
Zamawiajacy email jk@ckziu1.idsl.pl, zamowienia@ckziu1.idsl.pl
Adres strony url www.ckziu1raciborz.idsl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim – CKZiU nr 1 w Raciborzu” współfinansowany ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020, priorytet IX – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 – Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Zachodniego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ckziu1raciborz.idsl.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ckziu1raciborz.idsl.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pod rygorem nieważności, osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 Racibórz
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 W RACIBORZU
Numer referencyjny CKZiU1.KAK.260.8.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny podzielony na 14 części asortymentowych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 14 części: A. PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU: CZĘŚĆ 1 – SPRZĘT OGRODNICZY, CZĘŚĆ 2 – MASZYNY OGRODNICZE, CZĘŚĆ 3 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE, B. 2 PRACOWNIE CHEMICZNE: CZĘŚĆ 4 – MEBLE ZE STALI NIERDZEWNEJ I METALOWE, CZĘŚĆ 5 - DYGESTORIUM, CZĘŚĆ 6 – SPRZĘT LABORATORYJNY, CZĘŚĆ 7 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE, C. 2 PRACOWNIE GASTRONOMICZNE: CZĘŚĆ 8 – SPRZĘT ELEKTRONICZNY, CZĘŚĆ 9 – SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO, CZĘŚĆ 10 – URZĄDZENIA GOSPODARSTWA DOMOWEGO, D. PRACOWNIA HOTELARSKO - TURYSTYCZNA: CZĘŚĆ 11 – MEBLE, CZĘŚĆ 12 – POMOCE DYDAKTYCZNE, E. PRACOWNIA MURARSKO - TYNKARSKA: CZĘŚĆ 13 – URZĄDZENIA POMIAROWE I NARZĘDZIA, CZĘŚĆ 14 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujący konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 „Pzp” Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: CZĘŚĆ 4, 5 – DO 30 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY CZĘŚĆ 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 – DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 „Pzp”; W przypadku możliwości elektronicznego pobrania wpisu Zamawiający sam pozyska powyższy dokument.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy oddzielnie do każdej części zamówienia (jeśli dotyczy), zgodnie z treścią załącznika nr 2; 2) Zestawienie cen, zgodnie z treścią załącznika nr 3 odpowiednio w zależności od wybranej części zamówienia; 3) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie zmian producenta/modelu przewidzianego do dostarczenia wyposażenia, pod warunkiem spełnienia przez to wyposażenia wymagań ujętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jego ewentualnymi zmianami i wyjaśnieniami. 2. O dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1 pisemny wniosek do Zamawiającego składa Wykonawca.
IV 4 4 data 2019-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 Racibórz, tel. 32 4154654, fax 32 4154654 wew. 28, email sek@ckziu1.idsl.pl 2) inspektorem ochrony danych (IOD) w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu jest Pan Leszek Proszowski, e-mail: nowator@nowator.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: CKZiU1.KAK.260.8.1.2019 na DOSTAWĘ DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 W RACIBORZU w ramach projektu pn. „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim – CKZiU nr 1 w Raciborzu” współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020, priorytet IX – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 – Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Zachodniego” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji w/w projektu do 31.08.2019r. oraz przez okres 5 lat począwszy od dnia zakończenia okresu realizacji w/w projektu tj. do dnia 31.08.2024r., przy czym IZ może przedłużyć ten termin na dalszy czas oznaczony; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa SPRZĘT OGRODNICZY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Zalacznik krotki opis A. PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU: CZĘŚĆ 1 – SPRZĘT OGRODNICZY: 1. Kosiarka spalinowa 1 sztuka 2. Opryskiwacz plecakowy 1 sztuka 3. Dmuchawa do liści 1 sztuka 4. Kosa spalinowa 1 sztuka 5. Podkaszarka elektryczna 1 sztuka 6. Piła spalinowa 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę i uruchomienie w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MASZYNY OGRODNICZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Zalacznik krotki opis A. PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU: CZĘŚĆ 2 – MASZYNY OGRODNICZE: 1. Glebogryzarka spalinowa 1 sztuka 2. Aerator spalinowy 1 sztuka 3. Rozdrabniarka do gałęzi 1 sztuka 4. Kultywator spalinowy 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę i uruchomienie w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Zalacznik krotki opis A. PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU: CZĘŚĆ 3 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE: 1. Projektor multimedialny 1 sztuka 2. Wizualizer 1 sztuka 3. Cyfrowy aparat fotograficzny 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa MEBLE ZE STALI NIERDZEWNEJ I METALOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia DO 30 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Zalacznik krotki opis B. 2 PRACOWNIE CHEMICZNE: CZĘŚĆ 4 - MEBLE ZE STALI NIERDZEWNEJ I METALOWE: 1. Szafka pod umywalkę 1 sztuka 2. Szafka pod zlew 2 sztuki 3. Szafka pod zlew stalowa 2 sztuki 4. Szafka dolna z drzwiczkami 2 sztuki 5. Szafka górna 2 sztuki 6. Stanowisko do mycia szkła 1 sztuka 7. Wózek metalowy 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa DYGESTORIUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia DO 30 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Zalacznik krotki opis B. 2 PRACOWNIE CHEMICZNE: CZĘŚĆ 5 - DYGESTORIUM Zamówienie obejmuje dostawę i montaż 1 sztukI fabrycznie nowego dygestorium. Opis dygestorium do dostarczenia: • Konstrukcja samonośna wyłożona chemoodpornym PCV lub polipropylenem • Wymiary (mm): szerokość zewnętrzna – 1200, głębokość - 900 (+-100), wysokość całkowita – 2300 (+- 50), wysokość robocza – 900, • Blat roboczy ze zlewikiem, • Okno dygestorium przeszklone – szkło bezpieczne. • Okno podnoszone i opuszczane z systemem zabezpieczającym niekontrolowany spadek. Zawieszone jest na linkach kwasoodpornych. • Media: woda zimna – ilość końcówek z zaworem - 1 szt. , gaz – ilość końcówek z zaworem - 1 szt. • Wyposażenie elektryczne: gniazdka 230V – 2 sztuki • Oświetlenie wnętrza komory, • Szafka dygestoryjna z drzwiczkami (przesuwne bądź na zawiasach), wentylowana przez kanał wentylacyjny komory roboczej. • Dygestorium nie posiada wentylatora (zamawiający posiada wentylację mechaniczną). Dostawa, montaż
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa SPRZĘT LABORATORYJNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Zalacznik krotki opis B. 2 PRACOWNIE CHEMICZNE: CZĘŚĆ 6 – SPRZĘT LABORATORYJNY: 1. Komplet areometrów 4 komplety 2. Refraktometr 1 sztuka 3. Zestaw biuret 8 kompletów 4. Zestaw pipet pomiarowych 3 komplety 5. Wirówka 1 sztuka 6. Elektrolizer 8 sztuk 7. Psychrometr aspiracyjny 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Zalacznik krotki opis B. 2 PRACOWNIE CHEMICZNE: CZĘŚĆ 7 – URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE: 1. Komputer przenośny 1 komplet 2. Projektor 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę i instalację komputera z oprogramowaniem oraz dostawę projektora. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa SPRZĘT ELEKTRONICZNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Zalacznik krotki opis C. 2 PRACOWNIE GASTRONOMICZNE: CZĘŚĆ 8 - SPRZĘT ELEKTRONICZNY: 1. Telewizor 1 sztuka 2. Oprogramowanie dla gastronomii 1 sztuka 3. Kasa kelnerska, terminal z oprogramowaniem sieciowym 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę telewizora, oprogramowania do gastronomii oraz dostawę i instalację kasy kelnerskiej i terminala z oprogramowaniem sieciowym. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Zalacznik krotki opis C. 2 PRACOWNIE GASTRONOMICZNE: CZĘŚĆ 9 – SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO: 1. Maszynka do mielenia 2 sztuki 2. Blender gastronomiczny 6 sztuk 3. Frytkownica 2 sztuki 4. Waga pomiarowa 6 sztuk 5. Kuchenka mikrofalowa 2 sztuki 6. Naświetlacz do dezynfekcji jaj 1 sztuka 7. Sous Vide – urządzenie do gotowania w niskich temperaturach 1 sztuka 8. Urządzenie do rozdrabniania surowców 1 sztuka 9. Prześwietlacz do sprawdzania świeżości jaj (owoskop) 1 sztuka 10. Grill gastronomiczny 1 sztuka 11. Salamander elektryczny 1 sztuka 12. Warnik do wody 2 sztuki 13. Waga magazynowa 1 sztuka 14. Podgrzewacz do potraw 8 sztuk 15. Witryna chłodnicza 2 sztuki 16. Kostkarka do lodu 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa URZĄDZENIA GOSPODARSTWA DOMOWEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Zalacznik krotki opis C. 2 PRACOWNIE GASTRONOMICZNE: CZĘŚĆ 10 – URZĄDZENIA GOSPODARSTWA DOMOWEGO: 1. Pakowarka próżniowa 1 sztuka 2. Maszyna uniwersalna (robot gastronomiczny) 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa MEBLE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Zalacznik krotki opis D. PRACOWNIA HOTELARSKO – TURYSTYCZNA: CZĘŚĆ 11 – MEBLE: 1. Biurko nauczyciela 1 sztuka 2. Krzesło nauczyciela 1 sztuka 3. Tablica 1 sztuka 4. Krzesło szkolne 16 sztuk 5. Zestaw mebli do pokoju hotelowego : szafa (1 sztuka), stojak na bagaże (1 sztuka) , łóżko hotelowe dwuosobowe (1 sztuka) 1 komplet Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu, a w przypadku zestawu mebli do pokoju hotelowego również montaż. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa POMOCE DYDAKTYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Zalacznik krotki opis D. PRACOWNIA HOTELARSKO – TURYSTYCZNA: CZĘŚĆ 12 – POMOCE DYDAKTYCZNE: 1. Sejf hotelowy 1 sztuka 2. Wózek hotelowej obsługi pięter 1 sztuka 3. Aparat telefoniczny 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa URZĄDZENIA POMIAROWE I NARZĘDZIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Zalacznik krotki opis E. PRACOWNIA MURARSKO – TYNKARSKA: CZĘŚĆ 13 - URZĄDZENIA POMIAROWE I NARZĘDZIA: CZĘŚĆ 13 – URZĄDZENIA POMIAROWE I NARZĘDZIA 1. Dalmierz laserowy 2 sztuki 2. Laserowy przyrząd traserski 1 sztuka 3. Betoniarka wolnospadowa 1 sztuka 4. Wiertarka 2 sztuki Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia DO 15 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 14.1 lit. c SIWZ.
Zalacznik krotki opis E. PRACOWNIA MURARSKO – TYNKARSKA: CZĘŚĆ 14 - URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE: 1. Komputer przenośny 1 komplet 2. Projektor 1 sztuka 3. Wizualizer 1 sztuka Zamówienie obejmuje dostawę w/w sprzętu. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria GWARANCJA
Znaczenie 15,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI
Znaczenie 25,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)