Dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała

Data publikacji 2019-04-02
Data zakończenia 2019-04-11 00:00:00
Instytucja 1 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Wałcz
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531304-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników.
Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c94714d-4324-4272-9695-793e9a0f48a3
Biuletyn 531304-N-2019
Zamawiajacy nazwa 1 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 32092740400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ciasna
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Wałcz
Zamawiajacy kod pocztowy 78-601
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 26 1472184
Zamawiajacy fax 26 1472184
Zamawiajacy email 1rblog.szp@ron.mil.pl
Adres strony url https://1rblog.wp.mil.pl/pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://1rblog.wp.mil.pl/pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała
Numer referencyjny 30/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
Cpv glowny przedmiot 35100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje wymogu w zakresie wyżej opisanego warunku. Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje wymogu w zakresie wyżej opisanego warunku. Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje wymogu w zakresie wyżej opisanego warunku. Informacje dodatkowe
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: pełnomocnictwo (pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzona kopia), do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), -umowę konsorcjum przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), z której wynikać będzie, że członkowie konsorcjum za zobowiązanie wynikające z umowy odpowiadają solidarnie. Wykonawcy składają umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzona kopia) - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu. W pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 6 043,00 zł. 2. Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach: - zadanie nr 1 – 263,00 zł - zadanie nr 2 – 1 585,00 zł - zadanie nr 3 – 235,00 zł - zadanie nr 4 – 1 118,00 zł - zadanie nr 5 – 2 496,00 zł - zadanie nr 6 – 346,00 zł 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ust. 3 pkt 5, należy zdeponować przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 2 pokój nr 1, a kopię załączyć do oferty (godziny przyjmowania dokumentów: w dni robocze w godzinach: 7.00-14.30). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „WADIUM – numer sprawy…, nr zadania ….”. Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP o/o Bydgoszcz nr rach. 76 1010 1078 0083 1213 9120 2000 a) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego; b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie i godzinie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zwrot wpłaconego wadium w gotówce zostanie dokonany na numer rachunku bankowego, z którego dokonano przelewu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 5. Zamawiający po spełnieniu warunków wynikających z przepisów art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m. in.: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), c) ustawowej zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia, d) zmiany terminu wykonania umowy jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 niniejszej umowy, e) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, f) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty, g) zmiany zakresu podwykonawstwa, h) umożliwienia dalszej realizacji przedmiotu umowy przez konsorcjum, spółkę cywilną, z których składu ubył jeden z jego członków. 6. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV 4 4 data 2019-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa części do kombinezonów gazoszczelnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do kombinezonów gazoszczelnych zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 3Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa części do aparatów ucieczkowych INTERSPIRO SPIROSCAPE HP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do aparatów ucieczkowych INTERSPIRO SPIROSCAPE HP zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 3Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa części do aparatu powietrznego FASER-APS2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa cczęści do aparatu powietrznego FASER-APS2 zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 3Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa części do aparatu powietrznego FASER-APS3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do aparatu powietrznego FASER-APS3 zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 3Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa części do aparatu powietrznego MSA AUER
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do aparatu powietrznego MSA AUER zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 3Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa części do aparatu oddechowego FENZY AIR 5500; FENZY AERIS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do aparatu oddechowego FENZY AIR 5500; FENZY AERIS zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 3Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)