GuidZP400 |
3c94714d-4324-4272-9695-793e9a0f48a3
|
Biuletyn |
531304-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
1 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
32092740400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ciasna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-601
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
26 1472184
|
Zamawiajacy fax |
26 1472184
|
Zamawiajacy email |
1rblog.szp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
https://1rblog.wp.mil.pl/pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://1rblog.wp.mil.pl/pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała
|
Numer referencyjny |
30/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników.
Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
35100000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje wymogu w zakresie wyżej opisanego warunku.
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje wymogu w zakresie wyżej opisanego warunku.
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje wymogu w zakresie wyżej opisanego warunku.
Informacje dodatkowe
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: pełnomocnictwo (pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzona kopia), do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), -umowę konsorcjum przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), z której wynikać będzie, że członkowie konsorcjum za zobowiązanie wynikające z umowy odpowiadają solidarnie. Wykonawcy składają umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzona kopia) - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu. W pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości
6 043,00 zł.
2. Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach:
- zadanie nr 1 – 263,00 zł
- zadanie nr 2 – 1 585,00 zł
- zadanie nr 3 – 235,00 zł
- zadanie nr 4 – 1 118,00 zł
- zadanie nr 5 – 2 496,00 zł
- zadanie nr 6 – 346,00 zł
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(t. j. Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm).
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium
w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ust. 3
pkt 5, należy zdeponować przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 2 pokój nr 1, a kopię załączyć do oferty (godziny przyjmowania dokumentów: w dni robocze w godzinach: 7.00-14.30). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego
z dopiskiem „WADIUM – numer sprawy…, nr zadania ….”. Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem i godziną składania ofert.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP o/o Bydgoszcz nr rach. 76 1010 1078 0083 1213 9120 2000
a) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego;
b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli
w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie i godzinie określonym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13. Zwrot wpłaconego wadium w gotówce zostanie dokonany na numer rachunku bankowego, z którego dokonano przelewu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
5. Zamawiający po spełnieniu warunków wynikających z przepisów art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m. in.:
a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
b) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
c) ustawowej zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia,
d) zmiany terminu wykonania umowy jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 niniejszej umowy,
e) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy,
f) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty,
g) zmiany zakresu podwykonawstwa,
h) umożliwienia dalszej realizacji przedmiotu umowy przez konsorcjum, spółkę cywilną, z których składu ubył jeden z jego członków.
6. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
|
IV 4 4 data |
2019-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa części do kombinezonów gazoszczelnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35100000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do kombinezonów gazoszczelnych zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
3Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników.
Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa części do aparatów ucieczkowych INTERSPIRO SPIROSCAPE HP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35100000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do aparatów ucieczkowych INTERSPIRO SPIROSCAPE HP zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
3Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników.
Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa części do aparatu powietrznego FASER-APS2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35100000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa cczęści do aparatu powietrznego FASER-APS2 zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
3Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników.
Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa części do aparatu powietrznego FASER-APS3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35100000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do aparatu powietrznego FASER-APS3 zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
3Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników.
Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa części do aparatu powietrznego MSA AUER
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35100000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do aparatu powietrznego MSA AUER zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
3Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników.
Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa części do aparatu oddechowego FENZY AIR 5500; FENZY AERIS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35100000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do aparatu oddechowego FENZY AIR 5500; FENZY AERIS zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w „Danych uzupełniających” na części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
3Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników.
Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
|
| |