Zakup doposażenia pracowni w Szkołach Podstawowych i SOSW w Ostrołęce w ramach wdrażania projektu pn. ,,Ostrołęckie szkoły kompetencji’’ RPMA.10.01.01-14-a477/18 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałania 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2019-04-02
Data zakończenia 2019-04-16 00:00:00
Instytucja Miasto Ostrołęka
Miejscowość Ostrołęka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530522-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia pracowni w Szkołach Podstawowych i SOSW w Ostrołęce w ramach wdrażania projektu pn. ,,Ostrołęckie szkoły kompetencji’’ RPMA.10.01.01-14-a477/18 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałania 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, który swym zakresem obejmuje:
1) Zakup doposażenia pracowni informatycznej oraz dostarczenie do Szkoły Podstawowej nr: 1, 3, 5, 6, 10 i SOSW;
2) Zakup monitorów interaktywnych do pracowni informatycznych oraz dostarczenie do Szkoły Podstawowej nr: 1, 3, 5, 6, 10 i SOSW;
3) Zakup doposażenia pracowni przyrodniczo-biologicznej oraz dostarczenie do Szkoły Podstawowej nr: 1, 2, 3 i 5;
4) Zakup doposażenia pracowni chemicznej oraz dostarczenie do Szkoły Podstawowej
nr: 1, 2, 5 i 6;
5) Zakup doposażenia do pracowni matematycznej oraz dostarczenie do Szkoły Podstawowej nr 4, 10 i SOSW;
6) Zakup doposażenia pracowni fizycznej oraz dostarczenie do Szkoły Podstawowej
nr: 1, 3 i 6;
7) Zakup oprogramowania office do pracowni informatycznej oraz dostarczenie do Szkoły Podstawowej nr: 1, 3, 5, 6, 10 i SOSW,
8) Zakup oraz dostarczenie do szkół monitorów interaktywnych do pracowni: informatycznej, przyrodniczo-biologicznej, chemicznej, matematycznej i fizycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 584af774-7166-46eb-bf8f-126ebe43d92d
Biuletyn 530522-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Ostrołęka
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Gen. J. Bema
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Ostrołęka
Zamawiajacy kod pocztowy 07-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 029 7646811 w. 271
Zamawiajacy fax 297 654 325
Zamawiajacy email marzenna.suski@um.ostroleka.pl
Adres strony url www.ostroleka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu ,,Ostrołęckie szkoły kompetencji’’ RPMA.10.01.01-14-a477/18 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałania 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ostroleka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji pisemnej papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Ostrołęki, pl. gen. J. Bema 1, 07-400 Ostrołęka Punkt Obsługi Interesantów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup doposażenia pracowni w Szkołach Podstawowych i SOSW w Ostrołęce w ramach wdrażania projektu pn. ,,Ostrołęckie szkoły kompetencji’’ RPMA.10.01.01-14-a477/18 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałania 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny KPZ.271.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia pracowni w Szkołach Podstawowych i SOSW w Ostrołęce w ramach wdrażania projektu pn. ,,Ostrołęckie szkoły kompetencji’’ RPMA.10.01.01-14-a477/18 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałania 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, który swym zakresem obejmuje: 1) Zakup doposażenia pracowni informatycznej oraz dostarczenie do Szkoły Podstawowej nr: 1, 3, 5, 6, 10 i SOSW; 2) Zakup monitorów interaktywnych do pracowni informatycznych oraz dostarczenie do Szkoły Podstawowej nr: 1, 3, 5, 6, 10 i SOSW; 3) Zakup doposażenia pracowni przyrodniczo-biologicznej oraz dostarczenie do Szkoły Podstawowej nr: 1, 2, 3 i 5; 4) Zakup doposażenia pracowni chemicznej oraz dostarczenie do Szkoły Podstawowej nr: 1, 2, 5 i 6; 5) Zakup doposażenia do pracowni matematycznej oraz dostarczenie do Szkoły Podstawowej nr 4, 10 i SOSW; 6) Zakup doposażenia pracowni fizycznej oraz dostarczenie do Szkoły Podstawowej nr: 1, 3 i 6; 7) Zakup oprogramowania office do pracowni informatycznej oraz dostarczenie do Szkoły Podstawowej nr: 1, 3, 5, 6, 10 i SOSW, 8) Zakup oraz dostarczenie do szkół monitorów interaktywnych do pracowni: informatycznej, przyrodniczo-biologicznej, chemicznej, matematycznej i fizycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: dwie dostawy wyposażenia pracowni szkolnych w sprzęt komputerowy lub szkolne pomoce dydaktyczne dla co najmniej dwóch z wymienionych pracowni dydaktycznych: informatycznej, przyrodniczo-biologicznej, chemicznej, matematycznej i fizycznej, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności, do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów: 1. Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty ( wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ ); Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. UWAGA: 1) W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs narodowego Banku Polskiego (NBP), obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w danym dniu brak średniego kursu NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z dnia następnego.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Formularz Oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Formularz Cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, 3) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4 SIWZ, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ. 5) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia 2) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy i gdy spełnienie świadczenia , z uwagi na te zmianę stawki VAT, byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron stratą, zmiana taka może dotyczyć jedynie tej części wynagrodzenia, która dotyczy dostaw wykonywanych w trakcie obowiązywania nowej stawki VAT, 3) zmiany przedmiotu umowy- w przypadku gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy sprzętu ( np. wycofanie sprzętu z produkcji), zaoferowany przez wykonawcę sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ i Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie innego sprzętu, 4) oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 5) jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt od 2) do 6) ustawy Pzp. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie
IV 4 4 data 2019-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)