GuidZP400 |
fad12062-ba30-46d3-9b67-9b52018449c8
|
Biuletyn |
532391-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
00028885700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 28 Czerwca 1956 r.
|
Zamawiajacy adres numer domu |
135/147
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-545
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48618310142
|
Zamawiajacy fax |
+48618310107
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
|
Adres strony url |
www.orsk.ump.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt nr RPWP.07.02.02-30-0001/18-00, pn. „Upowszechnienie technologicznie wspomaganej diagnostyki funkcjonalnej i rehabilitacji dzieci i młodych dorosłych z MPD w województwie wielkopolskim” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.orsk.ump.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.orsk.ump.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r nr 135/147, 61-545 Poznań, Kancelaria Szpitalna (pok. 24)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu i wyposażenia- II
|
Numer referencyjny |
SZP/DTG/16/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia i obejmuje:
Część nr 1: stanowisko do ćwiczeń ruchowo-poznawczych i kontroli równowagi,
Część nr 2: oprogramowanie laboratorium chodu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o wymaganych ilościach i parametrach techniczno-użytkowych, został określony w załącznikach nr 2 do SIWZ stanowiącymi jej integralną część,
3. Zamawiający w załączniku nr 2 SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, modelu, roku produkcji oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia – dotyczy części nr 1.
4. Zamawiający w załączniku nr 2 SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy oraz wersji oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę – dotyczy części nr 2
5. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń, oprogramowania, systemów i rozwiązań równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia lub oprogramowanie, systemy użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami programami.
6. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Projekt Nr RPWP.07.02.02-30-0001/18, pn. „Upowszechnienie technologicznie wspomaganej diagnostyki funkcjonalnej
i rehabilitacji dzieci i młodych dorosłych z MPD w województwie wielkopolskim”
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,
8. Oferta musi obejmować wszystkie wymienione w danej części pozycje.
9.. Termin udzielonej gwarancji przez Wykonawcę:
- nie krótszy niż 36 miesięcy (dla części nr 1)
- nie krótszy niż 12 miesięcy (dla części nr 2)
od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag,
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany termin wykonania zamówienia:
Część nr 1 - do 30 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy
Część nr 2 – do 6 tygodni od momentu zawarcia umowy.
2. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego przebiegu dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, aby najpóźniej w dniu wykonania zamówienia, przystąpić jedynie do odbiorów końcowych bez uwag. Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie, powinien tak zorganizować dostawę przedmiotu zamówienia i jego montaż, aby nie utrudniało to pracy innym osobom, a tym samym umożliwiało wykonanie zamówienia, z zachowaniem terminów przewidzianych SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
dla części nr 1
a) ulotek lub katalogów lub opisów przedmiotu zamówienia lub dokumentacje techniczne lub instrukcje obsługi w języku polskim – potwierdzające wymagane parametry zamawianego sprzętu medycznego (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski);
b) dokumentu stwierdzającego dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania określony w ustawie o wyrobach medycznych w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 20 maja 2010 roku (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) - Certyfikaty CE i deklaracje zgodności dla wyrobu medycznego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2) uzupełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ
3) formularz cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ (dla części 1)
4) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI. 1 SIWZ;
5) w przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów:
1. część nr 1
- cena - 60%
- termin gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony sprzęt (min. 36 miesięcy) - 40%
2. część nr 2
- cena - 60%
- czas reakcji na zgłoszenie przez Zamawiającego awarii oprogramowania - 40%
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Część nr 1 - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany danych Wykonawcy bądź Zamawiającego,
2) wprowadzenia odpowiedników spełniających wymagania określone w SIWZ przy założeniu, że ich cena nie będzie wyższa od ceny ofertowej, w następujących sytuacjach:
a) wycofania produktu z rynku,
b) zmiany nazwy produktu,
c) wstrzymania produktu do obrotu,
d) zmiany producenta.
e) zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę urządzenia. W takim przypadku możliwa jest zmiana na inne urządzenie, lecz o parametrach nie gorszych niż wynikających z oferty Wykonawcy.
2. Wykonawca inicjujący zmianę Umowy, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek zawierający co najmniej opis okoliczności, uzasadniających taką zmianę.
3. Zamawiający wyrazi zgodę na proponowane przez Wykonawcę zmiany, jeżeli Wykonawca odpowiednio wykaże, że zmiany te wymagają zmiany zawartej umowy.
4. Wszelkie zmiany umowy, wymagają obustronnie podpisanego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Część nr 2-
1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zmiany technologiczne, w szczególności konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań grozić będzie niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy. Ponadto zmiany te nie będą powodować zwiększenia całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy.
2) Zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych poniżej w pkt. a – c termin wykonania przedmiotu Umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności, tj.:
a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie przedmiotu umowy w terminie
b) zmiany będące następstwem innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością zrealizowania umowy.
c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego
|
IV 4 4 data |
2019-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zgodnie z brzmieniem art. 93 ust. 1 a ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Stanowisko do ćwiczeń ruchowo-poznawczych i kontroli równowagi.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia - do 30 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia i obejmuje: stanowisko do ćwiczeń ruchowo-poznawczych i kontroli równowagi,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o wymaganych ilościach i parametrach techniczno-użytkowych, został określony w załącznikach nr 2 do SIWZ stanowiącymi jej integralną część,
3. Zamawiający w załączniku nr 2 SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, modelu, roku produkcji oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia .
4. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń, oprogramowania, systemów i rozwiązań równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia lub oprogramowanie, systemy użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami programami.
5. Oferta musi obejmować wszystkie wymienione w danej części pozycje.
6. Termin udzielonej gwarancji przez Wykonawcę:
- nie krótszy niż 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag,
7. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i eksploatacji zaoferowanego sprzętu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie laboratorium chodu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48180000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia - do 6 tygodni od momentu zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia i obejmuje: oprogramowanie laboratorium chodu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o wymaganych ilościach i parametrach techniczno-użytkowych, został określony w załącznikach nr 2 do SIWZ stanowiącymi jej integralną część,
3. Zamawiający w załączniku nr 2 SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy oraz wersji oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę .
4. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń, oprogramowania, systemów i rozwiązań równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia lub oprogramowanie, systemy użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami programami.
5. Termin udzielonej gwarancji przez Wykonawcę: - nie krótszy niż 12 miesięcy (dla części nr 2) od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag,
|
| |