Dostawa wyposażenia – pomocy dydaktycznych dla potrzeb Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”

Data publikacji 2019-04-02
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Powiat Tczewski
Miejscowość Tczew
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532393-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 426100005, 423410008, 384100002, 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia w sześciu częściach, jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia:
2.1.1 część 1 zamówienia – Meble, w tym:
1) biurko narożne (1 szt.)
2) stolik pod pulpit sterujący (6 szt.)
3) krzesło biurowe dla nauczyciela (1 szt.)
4) krzesło biurowe (6 szt.)
5) szafa warsztatowa (2 szt.)
6) szafa biurowa z witryną (1 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
39100000-3 Meble
39134000-0 Meble komputerowe
2.1.2 część 2 zamówienia – CNC, w tym:
1) tokarka dydaktyczna CNC z uchwytem manualnym (2 szt.)
2) dydaktyczne centrum obróbcze (3 szt.)
3) tokarka uniwersalna 500x1500mm (1 szt.)
4) tokarka uniwersalna 500x1000mm (2 szt.)
5) frezarka uniwersalna 1270x300mm (3 szt.)
6) nożyce gilotynowe (1 szt.)
7) hydrauliczna prasa krawędziowa (1 szt.)
8) pulpit sterowniczy podstawowy (trenażer) (6 szt.)
9) oprogramowanie sterujące w systemie SIEMENS SINUMERIK (1 szt.)
10) oprogramowanie sterujące w systemie FANUC (1 szt.)
11) nożyce tokarskie z płytkami wymiennymi (3 kpl.)
12) stół obrotowy 160mm (1 szt.)
13) głowica podziałowa uniwersalna (1 szt.)
14) imadło maszynowe (3 szt.)
15) frezy palcowe (2 kpl.)
16) zestaw narzędziowy do grawerowania na frezarce CNC (1 kpl.)
17) oprawka do mocowania frezów palcowych (3 kpl.)
Kody zamówienia wg CPV:
42610000-5 Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania
42630000-1 Obrabiarki do obróbki metali
2.1.3 część 3 zamówienia – Piec hartowniczy elektryczny (1 szt.)
Kod zamówienia wg CPV:
42341000-8 Piece przemysłowe
2.1.4 część 4 zamówienia – Drukarka 3D (1 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
38410000-2 Przyrządy pomiarowe
38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
2.1.5 część 5 zamówienia – Sprzęt pomiarowy, w tym:
1) suwmiarka z odczytem elektronicznym (6 szt.)
2) głębokościomierz mikrometryczny (2 szt.)
3) kątomierz uniwersalny z lupą (2 szt.)
4) mikrometr elektroniczny (1 kpl.)
5) mikroskop warsztatowy duży MWD (1 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
38410000-2 Przyrządy pomiarowe
38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem
szklanego)
2.1.6 część 6 zamówienia –Sprzęt komputerowy i oprogramowanie, w tym:
1) zestaw komputerowy wraz z systemem operacyjnym (7 szt.)
2) monitor interaktywny (1 szt.)
3) drukarka laserowa A3 (1 szt.)
4) oprogramowanie - pakiet biurowy (7 szt.-licencji)
Kody zamówienia wg CPV:
30213300-8 Komputer biurkowy
30231300-0 Monitory ekranowe
30232100-5 Drukarki i plotery
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

UWAGA: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na sześć części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową.
UWAGA: Zapisu zdania pierwszego pkt 2.2 SIWZ Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia.
2.3 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanych w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 4, Działanie 4.1 – Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych.
2.4 Zakupiony sprzęt będzie wyposażeniem Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie, ul. Sobieskiego 10.
2.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
2.6 Zamawiający wymaga, aby w ofercie (Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ) podać cenę brutto danej części zamówienia oraz ceny poszczególnych pozycji w danej części.
2.7 Warunki realizacji przedmiotu umowy:
2.7.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony wad i uszkodzeń oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
2.7.2 Przedmiot zamówienia (w przypadku sprzętu i urządzeń elektronicznych – o ile dotyczy) powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy sprzętu oraz jego celu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.
2.7.3 Wykonawca będzie dostarczać sprzęt w oryginalnych opakowaniach producenta.
2.7.4 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w odpowiedniej ilości – po uprzednim ustaleniu z odbiorcą dokładnego terminu dostawy – na własny koszt i ryzyko.
2.7.5 Wykonawca, wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty katalogowe sprzętu, karty gwarancyjne, protokół przekazania.
2.8 Wykonawca udzieli min. 24 m-cy gwarancji na dostarczony sprzęt.
UWAGA: Zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad wymagane 24 m-cy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 13 niniejszej SIWZ.
2.9 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia:
2.9.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
2.9.2 Zamawiający zaznacza, iż współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
2.10 Informacje o podwykonawcach:
2.10.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
2.10.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
2.11 Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, polegającego na zamówieniu dodatkowych dostaw w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego danej części, z wyłączeniem części 3 i 4.
2.12 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
2.13 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 782461d8-0d27-4205-90d9-bfbc7ec15173
Biuletyn 532393-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Tczewski
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piaskowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Tczew
Zamawiajacy kod pocztowy 83-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 587 734 800
Zamawiajacy email starostwo@powiat.tczew.pl
Adres strony url powiat.tczew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 4, Działanie 4.1 – Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia przetargi.powiat.tczew.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja przetargi.powiat.tczew.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, Biuro Obsługi Klienta (pokój nr 04)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia – pomocy dydaktycznych dla potrzeb Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”
Numer referencyjny ZP.272.7.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 2.1 Przedmiotem zamówienia w sześciu częściach, jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia: 2.1.1 część 1 zamówienia – Meble, w tym: 1) biurko narożne (1 szt.) 2) stolik pod pulpit sterujący (6 szt.) 3) krzesło biurowe dla nauczyciela (1 szt.) 4) krzesło biurowe (6 szt.) 5) szafa warsztatowa (2 szt.) 6) szafa biurowa z witryną (1 szt.) Kody zamówienia wg CPV: 39100000-3 Meble 39134000-0 Meble komputerowe 2.1.2 część 2 zamówienia – CNC, w tym: 1) tokarka dydaktyczna CNC z uchwytem manualnym (2 szt.) 2) dydaktyczne centrum obróbcze (3 szt.) 3) tokarka uniwersalna 500x1500mm (1 szt.) 4) tokarka uniwersalna 500x1000mm (2 szt.) 5) frezarka uniwersalna 1270x300mm (3 szt.) 6) nożyce gilotynowe (1 szt.) 7) hydrauliczna prasa krawędziowa (1 szt.) 8) pulpit sterowniczy podstawowy (trenażer) (6 szt.) 9) oprogramowanie sterujące w systemie SIEMENS SINUMERIK (1 szt.) 10) oprogramowanie sterujące w systemie FANUC (1 szt.) 11) nożyce tokarskie z płytkami wymiennymi (3 kpl.) 12) stół obrotowy 160mm (1 szt.) 13) głowica podziałowa uniwersalna (1 szt.) 14) imadło maszynowe (3 szt.) 15) frezy palcowe (2 kpl.) 16) zestaw narzędziowy do grawerowania na frezarce CNC (1 kpl.) 17) oprawka do mocowania frezów palcowych (3 kpl.) Kody zamówienia wg CPV: 42610000-5 Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania 42630000-1 Obrabiarki do obróbki metali 2.1.3 część 3 zamówienia – Piec hartowniczy elektryczny (1 szt.) Kod zamówienia wg CPV: 42341000-8 Piece przemysłowe 2.1.4 część 4 zamówienia – Drukarka 3D (1 szt.) Kody zamówienia wg CPV: 38410000-2 Przyrządy pomiarowe 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 2.1.5 część 5 zamówienia – Sprzęt pomiarowy, w tym: 1) suwmiarka z odczytem elektronicznym (6 szt.) 2) głębokościomierz mikrometryczny (2 szt.) 3) kątomierz uniwersalny z lupą (2 szt.) 4) mikrometr elektroniczny (1 kpl.) 5) mikroskop warsztatowy duży MWD (1 szt.) Kody zamówienia wg CPV: 38410000-2 Przyrządy pomiarowe 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 2.1.6 część 6 zamówienia –Sprzęt komputerowy i oprogramowanie, w tym: 1) zestaw komputerowy wraz z systemem operacyjnym (7 szt.) 2) monitor interaktywny (1 szt.) 3) drukarka laserowa A3 (1 szt.) 4) oprogramowanie - pakiet biurowy (7 szt.-licencji) Kody zamówienia wg CPV: 30213300-8 Komputer biurkowy 30231300-0 Monitory ekranowe 30232100-5 Drukarki i plotery 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne UWAGA: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na sześć części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. UWAGA: Zapisu zdania pierwszego pkt 2.2 SIWZ Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia. 2.3 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanych w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 4, Działanie 4.1 – Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych. 2.4 Zakupiony sprzęt będzie wyposażeniem Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie, ul. Sobieskiego 10. 2.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 2.6 Zamawiający wymaga, aby w ofercie (Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ) podać cenę brutto danej części zamówienia oraz ceny poszczególnych pozycji w danej części. 2.7 Warunki realizacji przedmiotu umowy: 2.7.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony wad i uszkodzeń oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2.7.2 Przedmiot zamówienia (w przypadku sprzętu i urządzeń elektronicznych – o ile dotyczy) powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy sprzętu oraz jego celu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów. 2.7.3 Wykonawca będzie dostarczać sprzęt w oryginalnych opakowaniach producenta. 2.7.4 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w odpowiedniej ilości – po uprzednim ustaleniu z odbiorcą dokładnego terminu dostawy – na własny koszt i ryzyko. 2.7.5 Wykonawca, wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty katalogowe sprzętu, karty gwarancyjne, protokół przekazania. 2.8 Wykonawca udzieli min. 24 m-cy gwarancji na dostarczony sprzęt. UWAGA: Zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad wymagane 24 m-cy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 13 niniejszej SIWZ. 2.9 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia: 2.9.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 2.9.2 Zamawiający zaznacza, iż współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. 2.10 Informacje o podwykonawcach: 2.10.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2.10.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.11 Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, polegającego na zamówieniu dodatkowych dostaw w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego danej części, z wyłączeniem części 3 i 4. 2.12 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 2.13 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, polegającego na zamówieniu dodatkowych dostaw w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego danej części, z wyłączeniem części 3 i 4.
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: (dotyczy części 1, 5 i 6) 50 dni od dnia zawarcia umowy, (dotyczy części 2, 3 i 4) 65 dni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 5.3 Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w trybie art. 26 ust. 2 Ustawy, do złożenia – w terminie nie krótszym niż 5 dni – aktualnego na dzień złożenia dokumentu potwierdzającego brak podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, o którym mowa w pkt 4.1.2 SIWZ – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Inne dokumenty niewymienione 5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części zamówienia – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia. UWAGI: 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. 5.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.5 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.4 SIWZ stosuje się
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają zgody obu stron oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne wyłącznie w następujących sytuacjach: 1) w granicach unormowania art. 144 ust. 1 pkt 5 i 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) zmiany wysokości podatku VAT, 3) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4) zmiany firmy realizującej usługę serwisową. 5) zmiany odnoszącej się do przedmiotu dostawy w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot o parametrach określonych w SIWZ został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce produkt posiada takie same lub lepsze cechy, parametry i funkcjonalność niż produkt będący przedmiotem umowy, pod warunkiem zatwierdzenia tych zmian przez Zamawiającego, a nowe rozwiązania są korzystne dla Zamawiającego oraz nie wpłyną na zmianę wysokości umówionego wynagrodzenia ryczałtowego oraz terminu realizacji umowy, 6) niezależnego od Wykonawcy przedłużania się okresu trwania dostawy urządzeń niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu zaistnienie powyższej okoliczności. 2. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby, zarówno w trakcie realizacji umowy jak i w okresie trwania udzielonej gwarancji. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) Zamawiający informuje, że: 17.1 Administratorem danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu ofertowym i załącznikach jest Powiat Tczewski z siedzibą w Tczewie przy ul. Piaskowej 2. 17.2 Dane będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie) (Dz.U.2016.119.1), dalej „rozporządzenie” dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Tczewie to: inspektor@powiat.tczew.pl. 17.3 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych. 17.4 Odbiorcami danych osobowych mogą być: osoby upoważnione przez Starostę Tczewskiego – pracownicy Starostwa i współpracownicy, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmioty przetwarzające – którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane mogą być również udostępniane innym podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 17.5 Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, w szczególności zgodnie z: a) ustawą Prawo zamówień publicznych, b) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającym wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 347/320 20.12.2013, art. 71), c) instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt. 17.6 Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 17.7 Wykonawca ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania; może również domagać się ograniczenia ich przetwarzania ze względu na swoją szczególną sytuację, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia. 17.8 Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. 17.9 Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis 1) biurko narożne (1 szt.) 2) stolik pod pulpit sterujący (6 szt.) 3) krzesło biurowe dla nauczyciela (1 szt.) 4) krzesło biurowe (6 szt.) 5) szafa warsztatowa (2 szt.) 6) szafa biurowa z witryną (1 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CNC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42610000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik krotki opis 1) tokarka dydaktyczna CNC z uchwytem manualnym (2 szt.) 2) dydaktyczne centrum obróbcze (3 szt.) 3) tokarka uniwersalna 500x1500mm (1 szt.) 4) tokarka uniwersalna 500x1000mm (2 szt.) 5) frezarka uniwersalna 1270x300mm (3 szt.) 6) nożyce gilotynowe (1 szt.) 7) hydrauliczna prasa krawędziowa (1 szt.) 8) pulpit sterowniczy podstawowy (trenażer) (6 szt.) 9) oprogramowanie sterujące w systemie SIEMENS SINUMERIK (1 szt.) 10) oprogramowanie sterujące w systemie FANUC (1 szt.) 11) nożyce tokarskie z płytkami wymiennymi (3 kpl.) 12) stół obrotowy 160mm (1 szt.) 13) głowica podziałowa uniwersalna (1 szt.) 14) imadło maszynowe (3 szt.) 15) frezy palcowe (2 kpl.) 16) zestaw narzędziowy do grawerowania na frezarce CNC (1 kpl.) 17) oprawka do mocowania frezów palcowych (3 kpl.)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Piec hartowniczy elektryczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42341000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik krotki opis Piec hartowniczy elektryczny
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Drukarka 3D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38410000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik krotki opis Drukarka 3D
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzęt pomiarowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38410000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis 1) suwmiarka z odczytem elektronicznym (6 szt.) 2) głębokościomierz mikrometryczny (2 szt.) 3) kątomierz uniwersalny z lupą (2 szt.) 4) mikrometr elektroniczny (1 kpl.) 5) mikroskop warsztatowy duży MWD (1 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sprzęt komputerowy i oprogramowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis 1) zestaw komputerowy wraz z systemem operacyjnym (7 szt.) 2) monitor interaktywny (1 szt.) 3) drukarka laserowa A3 (1 szt.) 4) oprogramowanie - pakiet biurowy (7 szt.-licencji)
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)