2.1 Przedmiotem zamówienia w sześciu częściach, jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia:
2.1.1 część 1 zamówienia – Meble, w tym:
1) biurko narożne (1 szt.)
2) stolik pod pulpit sterujący (6 szt.)
3) krzesło biurowe dla nauczyciela (1 szt.)
4) krzesło biurowe (6 szt.)
5) szafa warsztatowa (2 szt.)
6) szafa biurowa z witryną (1 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
39100000-3 Meble
39134000-0 Meble komputerowe
2.1.2 część 2 zamówienia – CNC, w tym:
1) tokarka dydaktyczna CNC z uchwytem manualnym (2 szt.)
2) dydaktyczne centrum obróbcze (3 szt.)
3) tokarka uniwersalna 500x1500mm (1 szt.)
4) tokarka uniwersalna 500x1000mm (2 szt.)
5) frezarka uniwersalna 1270x300mm (3 szt.)
6) nożyce gilotynowe (1 szt.)
7) hydrauliczna prasa krawędziowa (1 szt.)
8) pulpit sterowniczy podstawowy (trenażer) (6 szt.)
9) oprogramowanie sterujące w systemie SIEMENS SINUMERIK (1 szt.)
10) oprogramowanie sterujące w systemie FANUC (1 szt.)
11) nożyce tokarskie z płytkami wymiennymi (3 kpl.)
12) stół obrotowy 160mm (1 szt.)
13) głowica podziałowa uniwersalna (1 szt.)
14) imadło maszynowe (3 szt.)
15) frezy palcowe (2 kpl.)
16) zestaw narzędziowy do grawerowania na frezarce CNC (1 kpl.)
17) oprawka do mocowania frezów palcowych (3 kpl.)
Kody zamówienia wg CPV:
42610000-5 Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania
42630000-1 Obrabiarki do obróbki metali
2.1.3 część 3 zamówienia – Piec hartowniczy elektryczny (1 szt.)
Kod zamówienia wg CPV:
42341000-8 Piece przemysłowe
2.1.4 część 4 zamówienia – Drukarka 3D (1 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
38410000-2 Przyrządy pomiarowe
38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
2.1.5 część 5 zamówienia – Sprzęt pomiarowy, w tym:
1) suwmiarka z odczytem elektronicznym (6 szt.)
2) głębokościomierz mikrometryczny (2 szt.)
3) kątomierz uniwersalny z lupą (2 szt.)
4) mikrometr elektroniczny (1 kpl.)
5) mikroskop warsztatowy duży MWD (1 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
38410000-2 Przyrządy pomiarowe
38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem
szklanego)
2.1.6 część 6 zamówienia –Sprzęt komputerowy i oprogramowanie, w tym:
1) zestaw komputerowy wraz z systemem operacyjnym (7 szt.)
2) monitor interaktywny (1 szt.)
3) drukarka laserowa A3 (1 szt.)
4) oprogramowanie - pakiet biurowy (7 szt.-licencji)
Kody zamówienia wg CPV:
30213300-8 Komputer biurkowy
30231300-0 Monitory ekranowe
30232100-5 Drukarki i plotery
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
UWAGA: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na sześć części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową.
UWAGA: Zapisu zdania pierwszego pkt 2.2 SIWZ Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia.
2.3 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanych w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 4, Działanie 4.1 – Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych.
2.4 Zakupiony sprzęt będzie wyposażeniem Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie, ul. Sobieskiego 10.
2.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
2.6 Zamawiający wymaga, aby w ofercie (Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ) podać cenę brutto danej części zamówienia oraz ceny poszczególnych pozycji w danej części.
2.7 Warunki realizacji przedmiotu umowy:
2.7.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony wad i uszkodzeń oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
2.7.2 Przedmiot zamówienia (w przypadku sprzętu i urządzeń elektronicznych – o ile dotyczy) powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy sprzętu oraz jego celu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.
2.7.3 Wykonawca będzie dostarczać sprzęt w oryginalnych opakowaniach producenta.
2.7.4 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w odpowiedniej ilości – po uprzednim ustaleniu z odbiorcą dokładnego terminu dostawy – na własny koszt i ryzyko.
2.7.5 Wykonawca, wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty katalogowe sprzętu, karty gwarancyjne, protokół przekazania.
2.8 Wykonawca udzieli min. 24 m-cy gwarancji na dostarczony sprzęt.
UWAGA: Zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad wymagane 24 m-cy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 13 niniejszej SIWZ.
2.9 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia:
2.9.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
2.9.2 Zamawiający zaznacza, iż współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
2.10 Informacje o podwykonawcach:
2.10.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
2.10.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
2.11 Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, polegającego na zamówieniu dodatkowych dostaw w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego danej części, z wyłączeniem części 3 i 4.
2.12 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
2.13 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
|
GuidZP400 |
782461d8-0d27-4205-90d9-bfbc7ec15173
|
Biuletyn |
532393-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Tczewski
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piaskowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tczew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
587 734 800
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiat.tczew.pl
|
Adres strony url |
powiat.tczew.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
projekt pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 4, Działanie 4.1 – Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
przetargi.powiat.tczew.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
przetargi.powiat.tczew.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, Biuro Obsługi Klienta (pokój nr 04)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia – pomocy dydaktycznych dla potrzeb Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”
|
Numer referencyjny |
ZP.272.7.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1 Przedmiotem zamówienia w sześciu częściach, jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia:
2.1.1 część 1 zamówienia – Meble, w tym:
1) biurko narożne (1 szt.)
2) stolik pod pulpit sterujący (6 szt.)
3) krzesło biurowe dla nauczyciela (1 szt.)
4) krzesło biurowe (6 szt.)
5) szafa warsztatowa (2 szt.)
6) szafa biurowa z witryną (1 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
39100000-3 Meble
39134000-0 Meble komputerowe
2.1.2 część 2 zamówienia – CNC, w tym:
1) tokarka dydaktyczna CNC z uchwytem manualnym (2 szt.)
2) dydaktyczne centrum obróbcze (3 szt.)
3) tokarka uniwersalna 500x1500mm (1 szt.)
4) tokarka uniwersalna 500x1000mm (2 szt.)
5) frezarka uniwersalna 1270x300mm (3 szt.)
6) nożyce gilotynowe (1 szt.)
7) hydrauliczna prasa krawędziowa (1 szt.)
8) pulpit sterowniczy podstawowy (trenażer) (6 szt.)
9) oprogramowanie sterujące w systemie SIEMENS SINUMERIK (1 szt.)
10) oprogramowanie sterujące w systemie FANUC (1 szt.)
11) nożyce tokarskie z płytkami wymiennymi (3 kpl.)
12) stół obrotowy 160mm (1 szt.)
13) głowica podziałowa uniwersalna (1 szt.)
14) imadło maszynowe (3 szt.)
15) frezy palcowe (2 kpl.)
16) zestaw narzędziowy do grawerowania na frezarce CNC (1 kpl.)
17) oprawka do mocowania frezów palcowych (3 kpl.)
Kody zamówienia wg CPV:
42610000-5 Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania
42630000-1 Obrabiarki do obróbki metali
2.1.3 część 3 zamówienia – Piec hartowniczy elektryczny (1 szt.)
Kod zamówienia wg CPV:
42341000-8 Piece przemysłowe
2.1.4 część 4 zamówienia – Drukarka 3D (1 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
38410000-2 Przyrządy pomiarowe
38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
2.1.5 część 5 zamówienia – Sprzęt pomiarowy, w tym:
1) suwmiarka z odczytem elektronicznym (6 szt.)
2) głębokościomierz mikrometryczny (2 szt.)
3) kątomierz uniwersalny z lupą (2 szt.)
4) mikrometr elektroniczny (1 kpl.)
5) mikroskop warsztatowy duży MWD (1 szt.)
Kody zamówienia wg CPV:
38410000-2 Przyrządy pomiarowe
38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem
szklanego)
2.1.6 część 6 zamówienia –Sprzęt komputerowy i oprogramowanie, w tym:
1) zestaw komputerowy wraz z systemem operacyjnym (7 szt.)
2) monitor interaktywny (1 szt.)
3) drukarka laserowa A3 (1 szt.)
4) oprogramowanie - pakiet biurowy (7 szt.-licencji)
Kody zamówienia wg CPV:
30213300-8 Komputer biurkowy
30231300-0 Monitory ekranowe
30232100-5 Drukarki i plotery
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
UWAGA: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na sześć części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową.
UWAGA: Zapisu zdania pierwszego pkt 2.2 SIWZ Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia.
2.3 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanych w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 4, Działanie 4.1 – Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych.
2.4 Zakupiony sprzęt będzie wyposażeniem Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie, ul. Sobieskiego 10.
2.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
2.6 Zamawiający wymaga, aby w ofercie (Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SIWZ) podać cenę brutto danej części zamówienia oraz ceny poszczególnych pozycji w danej części.
2.7 Warunki realizacji przedmiotu umowy:
2.7.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony wad i uszkodzeń oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
2.7.2 Przedmiot zamówienia (w przypadku sprzętu i urządzeń elektronicznych – o ile dotyczy) powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy sprzętu oraz jego celu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.
2.7.3 Wykonawca będzie dostarczać sprzęt w oryginalnych opakowaniach producenta.
2.7.4 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w odpowiedniej ilości – po uprzednim ustaleniu z odbiorcą dokładnego terminu dostawy – na własny koszt i ryzyko.
2.7.5 Wykonawca, wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty katalogowe sprzętu, karty gwarancyjne, protokół przekazania.
2.8 Wykonawca udzieli min. 24 m-cy gwarancji na dostarczony sprzęt.
UWAGA: Zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad wymagane 24 m-cy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 13 niniejszej SIWZ.
2.9 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia:
2.9.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
2.9.2 Zamawiający zaznacza, iż współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
2.10 Informacje o podwykonawcach:
2.10.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
2.10.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
2.11 Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, polegającego na zamówieniu dodatkowych dostaw w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego danej części, z wyłączeniem części 3 i 4.
2.12 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
2.13 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość
udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, polegającego na zamówieniu dodatkowych
dostaw w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego danej części, z wyłączeniem części 3 i 4.
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: (dotyczy części 1, 5 i 6) 50 dni od dnia zawarcia umowy,
(dotyczy części 2, 3 i 4) 65 dni od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5.3 Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w trybie art. 26 ust. 2
Ustawy, do złożenia – w terminie nie krótszym niż 5 dni – aktualnego na dzień złożenia dokumentu
potwierdzającego brak podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, o którym mowa
w pkt 4.1.2 SIWZ – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Inne dokumenty niewymienione |
5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z
art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w
art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale.
Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie
internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od
zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do
SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części
zamówienia – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w
przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia. UWAGI: 1) Wraz ze
złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy
Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek
grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć
oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2
do SIWZ) – w oryginale. 5.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.5 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.4 SIWZ stosuje się
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają zgody
obu stron oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne wyłącznie w następujących sytuacjach: 1) w
granicach unormowania art. 144 ust. 1 pkt 5 i 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) zmiany wysokości podatku
VAT, 3) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację
przedmiotu zamówienia, 4) zmiany firmy realizującej usługę serwisową. 5) zmiany odnoszącej się do przedmiotu
dostawy w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot o parametrach określonych w SIWZ został wycofany z rynku
lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce produkt posiada takie same lub
lepsze cechy, parametry i funkcjonalność niż produkt będący przedmiotem umowy, pod warunkiem zatwierdzenia tych
zmian przez Zamawiającego, a nowe rozwiązania są korzystne dla Zamawiającego oraz nie wpłyną na zmianę
wysokości umówionego wynagrodzenia ryczałtowego oraz terminu realizacji umowy, 6) niezależnego od Wykonawcy
przedłużania się okresu trwania dostawy urządzeń niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy. W takim przypadku
Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu zaistnienie powyższej okoliczności. 2. Wykonawca jest
zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby, zarówno w trakcie realizacji umowy
jak i w okresie trwania udzielonej gwarancji. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres
wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.
|
IV 4 4 data |
2019-04-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1) Zamawiający informuje, że: 17.1 Administratorem danych osobowych zawartych w
niniejszym formularzu ofertowym i załącznikach jest Powiat Tczewski z siedzibą w Tczewie przy ul. Piaskowej 2. 17.2
Dane będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie)
(Dz.U.2016.119.1), dalej „rozporządzenie” dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Tczewie to:
inspektor@powiat.tczew.pl. 17.3 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia w
celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych. 17.4 Odbiorcami danych osobowych
mogą być: osoby upoważnione przez Starostę Tczewskiego – pracownicy Starostwa i współpracownicy, którzy muszą
mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmioty przetwarzające – którym zlecimy czynności
wymagające przetwarzania danych oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane mogą być
również udostępniane innym podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8
oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 17.5 Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, w
szczególności zgodnie z: a) ustawą Prawo zamówień publicznych, b) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającym wspólne przepisy dotyczące Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu
Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz
ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu
Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie
Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 347/320 20.12.2013, art. 71), c) instrukcją kancelaryjną i jednolitym
rzeczowym wykazem akt. 17.6 Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 17.7 Wykonawca ma
prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania; może również domagać się ograniczenia ich przetwarzania ze
względu na swoją szczególną sytuację, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia.
17.8 Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane nie będą
przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. 17.9 Wykonawca ma prawo
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego
dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
1) biurko narożne (1 szt.) 2) stolik pod pulpit sterujący (6 szt.) 3) krzesło biurowe dla nauczyciela (1 szt.) 4) krzesło biurowe (6 szt.) 5) szafa warsztatowa (2 szt.) 6) szafa biurowa z witryną (1 szt.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CNC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42610000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik krotki opis |
1) tokarka dydaktyczna CNC z uchwytem manualnym (2 szt.) 2)
dydaktyczne centrum obróbcze (3 szt.) 3) tokarka uniwersalna 500x1500mm (1 szt.) 4) tokarka uniwersalna 500x1000mm
(2 szt.) 5) frezarka uniwersalna 1270x300mm (3 szt.) 6) nożyce gilotynowe (1 szt.) 7) hydrauliczna prasa krawędziowa (1
szt.) 8) pulpit sterowniczy podstawowy (trenażer) (6 szt.) 9) oprogramowanie sterujące w systemie SIEMENS
SINUMERIK (1 szt.) 10) oprogramowanie sterujące w systemie FANUC (1 szt.) 11) nożyce tokarskie z płytkami
wymiennymi (3 kpl.) 12) stół obrotowy 160mm (1 szt.) 13) głowica podziałowa uniwersalna (1 szt.) 14) imadło
maszynowe (3 szt.) 15) frezy palcowe (2 kpl.) 16) zestaw narzędziowy do grawerowania na frezarce CNC (1 kpl.) 17)
oprawka do mocowania frezów palcowych (3 kpl.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Piec hartowniczy elektryczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42341000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik krotki opis |
Piec hartowniczy elektryczny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Drukarka 3D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38410000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik krotki opis |
Drukarka 3D
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt pomiarowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38410000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
1) suwmiarka z odczytem elektronicznym (6 szt.) 2) głębokościomierz mikrometryczny (2 szt.) 3) kątomierz uniwersalny z lupą (2 szt.) 4) mikrometr elektroniczny (1 kpl.) 5)
mikroskop warsztatowy duży MWD (1 szt.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt komputerowy i oprogramowanie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
1) zestaw komputerowy wraz z systemem operacyjnym (7 szt.) 2) monitor interaktywny (1 szt.) 3) drukarka laserowa A3 (1 szt.) 4) oprogramowanie - pakiet biurowy (7 szt.-licencji)
|
| |