dostawa wyrobów laboratoryjnych i materiałów medycznych jedno i wielokrotnego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie

Data publikacji 2019-04-04
Data zakończenia 2019-04-12 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Bielizna pościelowa,
  • Rękawice,
  • Różne rejestratory danych,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533328-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 384370007, 446132002, 316440002, 331400003, 395123007, 184245002, 425143108, 302374302, 331416154
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz materiałów medycznych jedno i wielokrotnego użytku, zwanych dalej „wyrobami”.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz szacowane ilości zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty;
3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j. z dnia 2019.01.30), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanej dalej „ustawą o wyrobach medycznych” – z zastrzeżeniem pkt 3a.
3a. Wymóg, o którym mowa w pkt 3 nie dotyczy:
- zadań: 1, 2, 4, 7.
4. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
5. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9c22a251-b370-4663-8826-e6694004ac5a
Biuletyn 533328-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Regon 28890000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Powstańców Wielkopolskich
Zamawiajacy adres numer domu 72
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 661 086
Zamawiajacy fax 914 661 113
Zamawiajacy email zamowienia@spsk2-szczecin.pl
Adres strony url www.spsk2-szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spsk2-szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spsk2-szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Powstańców Wlkp. 72 70-111 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu dostawa wyrobów laboratoryjnych i materiałów medycznych jedno i wielokrotnego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie
Numer referencyjny ZP/220/27/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 13
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 13
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz materiałów medycznych jedno i wielokrotnego użytku, zwanych dalej „wyrobami”. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz szacowane ilości zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty; 3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j. z dnia 2019.01.30), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanej dalej „ustawą o wyrobach medycznych” – z zastrzeżeniem pkt 3a. 3a. Wymóg, o którym mowa w pkt 3 nie dotyczy: - zadań: 1, 2, 4, 7. 4. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych. 5. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow CPV: główny przedmiot: 38437000-7 (zad. 4-7) 44613200-2 (zad. 1) 31644000-2 (zad. 2) CPV: dodatkowy przedmiot: 39512300-7 (zad. 8) 18424500-2 (zad. 9) 42514310-8 (zad. 10) 30237430-2 (zad. 11) 33141615-4 (zad. 12) 33140000-3 (zad. 3 i 13) Realizacja przedmiotu zamówienia: - zadania 1-3 – przez 12 miesięcy, - zadania 4-9 – przez 24 miesiące, - zadania 10-13 – przez 36 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow zamawiajacy nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiajacy nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiajacy nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu (oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania) – zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i używania na terytorium RP – zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j. z dnia 2019.01.30) – zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza oferty (nie dotyczy wyrobów oferowanych w zadaniach wyszczególnionych w SIWZ pkt III ppkt 3a); 2. dokumenty w postaci ulotek, katalogów (kart katalogowych) broszur lub innych dokumentów określanych dalej jako „materiały informacyjne producenta”, potwierdzających, że oferowane wyroby posiadają parametry i właściwości określone w SIWZ i załącznikach do SIWZ, z wyraźnym zaznaczeniem, których pozycji dotyczą, zawierające co najmniej: - wskazanie producenta oraz nazwy wyrobu, - opis i zdjęcie oferowanego wyrobu, - wskazanie oferowanych rozmiarów (jeśli dotyczy) wraz z ich numerami katalogowymi (jeśli posiadają numery katalogowe); 3. dotyczy zadania 8: próbki oferowanych wyrobów, oryginalnie zapakowane, tożsame (identyczne) z wyrobem dostarczanym następnie w ramach umowy przetargowej: pozycje 1-4: po 1 sztuce wyrobu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst A. dla zadań 1-3 (12 mcy realizacji) 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający, poza możliwością zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 PZP, przewiduje również możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: a) zmian korzystnych dla Zamawiającego, b) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 10 umowy – dotyczy zadania 2, c) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 10 i 11 umowy – dotyczy zadań 1 i 3, d) wprowadzenia do obrotu po zawarciu umowy nowych wyrobów o lepszej jakości od wyrobów stanowiących przedmiot umowy, o ile zostaną spełnione warunki określone w § 10 ust. 2-7 umowy, e) zmiany wielkości opakowania wyrobu, pod warunkiem zachowania ceny ofertowej z uwzględnieniem zmienionej wielkości opakowania. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 dokonywane są w drodze aneksu do umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 jest nieważna. 4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku winien być załączony projekt aneksu do umowy, a w przypadku, o którym mowa w § 5 ust 4-5 umowy do wniosku ponadto winny być załączone dowody na okoliczność, w jakim stopniu powoływana zmiana przepisów ma wpływ na wysokość cen jednostkowych. B. dla zadań 4-13 (powyżej 12 mcy realizacji): 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający, poza możliwością zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 PZP, przewiduje również możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: a) obniżenia cen jednostkowych wyrobów w innych przypadkach niż określone w § 6 ust 4-5 umowy lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, b) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 11 umowy – dotyczy zadań 4, 7, 10-12, c) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 11 i 12 umowy – dotyczy zadań 5-6, 8-9 i 13, d) wprowadzenia do obrotu po zawarciu umowy nowych wyrobów o lepszej jakości od wyrobów stanowiących przedmiot umowy, o ile zostaną spełnione warunki określone w § 11 ust. 2-7 umowy, e) zmiany wysokości cen jednostkowych w przypadkach określonych w § 6 ust 4-5 umowy, f) zmiany wielkości opakowania wyrobu, pod warunkiem zachowania ceny ofertowej z uwzględnieniem zmienionej wielkości opakowania. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 dokonywane są w drodze aneksu do umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 jest nieważna. 4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku winien być załączony projekt aneksu do umowy, a w przypadku, o którym mowa w § 6 ust 4-5 umowy do wniosku ponadto winny być załączone dowody na okoliczność, w jakim stopniu powoływana zmiana przepisów ma wpływ na wysokość cen jednostkowych.
IV 6 1 sposob udostepniania Wykonawca, który zastrzega w odniesieniu do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, że nie mogą być one udostępnione powinien złożyć te informacje w osobnym opakowaniu z odpowiednim oznaczeniem, zamieszczonym w tej samej kopercie, w której zamieszczona jest pozostała, jawna część oferty. Tajemnicą przedsiębiorstwa, zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2018.419 t.j. z dnia 2018.02.26) są: nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 PZP. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
IV 4 4 data 2019-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 rozporządzenia RODO znajduje się w SIWZ, rozdział I pkt XXII.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44613200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Pojemnik 5 litrów chłodniczy z pokrywą 2 Pojemnik 10 litrów chłodniczy z pokrywą
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31644000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Rejestrator temperatury
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Poduszka wielokomorowa 60cmx70cm 2 Poduszka na szyję 50cm 3 Poduszka do pozycjonowania 25cmx80cm 4 Poduszka do pozycjonowania 50cmx60cm 5 Wsparcie tułowia 85cmx65cmx30cm 6 Poduszka zakrzywiona 110cmx75cmx40cm 7 Wałek do pozycjonowania 20cmx125cm
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Końcówka do pipet 100ul-5000ul
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Końcówka do pipet automatycznych typu Omnitip 1000ul 2 Końcówka do pipet automatycznych typu Omnitip 10ul 3 Końcówka do pipet automatycznych typu Omnitip 200ul 4 System do pobierania krwi włośniczkowej Mikrometoda na 300ul. 5 Probówka do głębokiego mrożenia 2ml 6 Probówka do głębokiego mrożenia 4,5ml 7 Probówka okrągłodenna 12-13/75 mm, 5 ml 8 Probówka okrągłodenna zakręcana Ø13x75mm, 5ml, z korkiem wciskanym 9 Probówka okrągłodenna zakręcana Ø16x100mm, 10ml 10 Probówka okrągłodenna Ø16x100mm 11 Probówka wirówkowa stożkowa 7 ml, bez korka 12 Szkiełko mikroskopowe nakrywkowe 18x18mm 13 Szkiełko mikroskopowe nakrywkowe 22x22mm 14 Szkiełko podstawowe 26x76mm, cięte krwawędzie 15 Szkiełko podstawowe 26x76mm, szlifowane krwawędzie 16 Szkiełko podstawowe, 26x76 mm, szlifowane krawędzie, z polem do opisu
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Pałeczka wymazowa do cewki moczowej 2 Pałeczka-mieszadełko do testów diagnostycznych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Sączki jakościowe średnie
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Pokrowiec nieprzemakalny zmywalny na poduszkę 70x80cm 2 Pokrowiec nieprzemakalny zmywalny na poduszkę 50x60cm 3 Pokrowiec nieprzemakalny zmywalny na poduszkę 35x45cm 4 Pokrowiec zmywalny nieprzemakalny na koc 160x200cm
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424500-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Pas na nadgarstek lub kostkę 2 Rękawica ochronna
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42514310-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Filtry antybakteryjne do ssaków
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237430-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Marker chirurgiczny
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141615-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Worek do godzinowej zbiórki moczu
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 1 Filtr do wstrzyknięć 2 Łącznik luer-rekord 3 Łącznik międzystrzykawkowy 4 Przyrząd (łącznik) 5 Przyrząd do pobierania cytostatyków 6 Przyrząd do przenoszenia jałowych płynów (kolec) 7 Rurka z filtrem cząsteczkowym 8 Strzykawka nakręcana trzyczęściowa 3ml 9 Strzykawka nakręcana trzyczęściowa 5ml 10 Strzykawka nakręcana trzyczęściowa 10ml 11 Strzykawka nakręcana trzyczęściowa 20ml 12 Worek do żywienia pozajelitowego 13 Zatyczka do strzykawki
  

Criterion

Kryteria termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 5,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)