GuidZP400 |
7fe43077-496f-4412-9c53-51f0c3574053
|
Biuletyn |
536168-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
|
Regon |
29027400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Arkońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71-455
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 813 90 21
|
Zamawiajacy fax |
918 139 079
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spwsz.szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, w budynku przy ul. Broniewskiego 2, II piętro, pokój nr 311
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli medycznych, mebli biurowych dla SPWSZ w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
EP/220/33/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli medycznych, mebli biurowych dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania (części).
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 oraz załącznik nr 1.1 i 1.2 dla zadania nr 1 - 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
- do 3 tygodni (zadanie nr 1-2),
- do 1 tygodnia (zadanie nr 3),
od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) dokumentów opisujących oferowane dostawy (stron katalogowych lub folderów, ulotek informacyjnych, itp.) – w j. polskim dla oferowanych wyrobów, pozwalających na potwierdzenie ich zgodności z SIWZ w zakresie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i 1.1-1.2 do SIWZ (odrębnie dla wyrobów oferowanych w ramach każdego zadania, na które składana jest oferta).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załączniki nr 2, 2A do SIWZ): 1) wymogi techniczno-eksploatacyjne dla zadania nr 1-3, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1-1.2 do SIWZ – dla zadania/zadań, na które wykonawca składa ofertę, 2) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu,
3) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 4) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1 i 2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-04-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble medyczne i niemedyczne PCV meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 1.1 i 1.2 do SIWZ dla zadania nr 1. Zadanie nr 1 składa się z 11 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Meble biurowe PCV meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 1.1 do SIWZ dla zadania nr 2. Zadanie nr 2 składa się z 17 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Meble medyczne PCV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 1.2 do SIWZ dla zadania nr 3. Zadanie nr 3 składa się z 5 pozycji.
|
| |