Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.20.2019.D

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-30 00:00:00
Instytucja Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539512-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków ochrony indywidualnej oraz
odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, w dalszej
części zwanych „Towarem”. 2. Szczegółowy asortyment zamawianego Towaru będącego przedmiotem zamówienia jest zawarty
w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 3. Miejsce dostawy: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Oddział Terenowy w Opolu, ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole. 4. Dostawa Towaru będzie zrealizowana w dzień roboczy dla
Zamawiającego, w godzinach 8.00 - 15.00, po wcześniejszym ustaleniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. 5. Towar
powinien być dostarczony w opakowaniach zbiorczych - foliowych lub kartonowych. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć
Towar: 1) fabrycznie nowy, wolny od wad, nie używany, nie regenerowany, nie noszący śladów użytkowania; 2) posiadający
wszystkie wymagane prawem atesty i certyfikaty, w szczególności spełniający Polskie Normy; 3) dostosowany odpowiednio dla
kobiet oraz mężczyzn - zgodnie ze specyfikacją zawartą w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 7. Towar
stanowiący środki ochrony indywidualnej musi spełnić wymagania dotyczące oceny zgodności, określone w Rozporządzeniu
Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej
(Dz.U.2005.259.2173), a także: 1) zapewniać wystarczającą ochronę przed występującymi zagrożeniami; 2) być zaprojektowany
i wykonany zgodnie z wymogami ergonomii w taki sposób, aby w przewidywanych warunkach używania, do których są
przeznaczone, użytkownik mógł normalnie wykonywać wszystkie czynności w przypadku zagrożenia, korzystając równocześnie z odpowiedniej ochrony na możliwie najwyższym osiągalnym poziomie. 8. Środki ochrony indywidualnej powinny spełniać
wymagania zasadnicze, być poddane procedurom oceny zgodności i zawierać oznakowanie CE na każdym egzemplarzu
umieszczone w sposób widoczny, czytelny i odporny na zatarcie przez cały okres użytkowania środka. Jeżeli jest to konieczne ze
względu na właściwości środka ochrony indywidualnej, dopuszcza się umieszczenie oznakowania CE na opakowaniu. 9.
Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i staraniem własnym do dostarczenia oraz wniesienia Towaru we wskazane przez
przedstawiciela Zamawiającego miejsce. 10. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, pozostałe wymogi i sposób wykonania
zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do siwz

Dodatkowe informacje

GuidZP400 80e62913-a37f-4d92-840d-087a307e8789
Biuletyn 539512-N-2019
Zamawiajacy nazwa Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08
Regon 36784953800113
Zamawiajacy adres ulica Karolkowa
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-207
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (77) 400-09-41,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl,
Adres strony url bip.kowr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa OT w Opolu ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.20.2019.D
Numer referencyjny OP.WOP.ZP.20.2019.D
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, w dalszej części zwanych „Towarem”. 2. Szczegółowy asortyment zamawianego Towaru będącego przedmiotem zamówienia jest zawarty w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 3. Miejsce dostawy: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole. 4. Dostawa Towaru będzie zrealizowana w dzień roboczy dla Zamawiającego, w godzinach 8.00 - 15.00, po wcześniejszym ustaleniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. 5. Towar powinien być dostarczony w opakowaniach zbiorczych - foliowych lub kartonowych. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Towar: 1) fabrycznie nowy, wolny od wad, nie używany, nie regenerowany, nie noszący śladów użytkowania; 2) posiadający wszystkie wymagane prawem atesty i certyfikaty, w szczególności spełniający Polskie Normy; 3) dostosowany odpowiednio dla kobiet oraz mężczyzn - zgodnie ze specyfikacją zawartą w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 7. Towar stanowiący środki ochrony indywidualnej musi spełnić wymagania dotyczące oceny zgodności, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U.2005.259.2173), a także: 1) zapewniać wystarczającą ochronę przed występującymi zagrożeniami; 2) być zaprojektowany i wykonany zgodnie z wymogami ergonomii w taki sposób, aby w przewidywanych warunkach używania, do których są przeznaczone, użytkownik mógł normalnie wykonywać wszystkie czynności w przypadku zagrożenia, korzystając równocześnie z odpowiedniej ochrony na możliwie najwyższym osiągalnym poziomie. 8. Środki ochrony indywidualnej powinny spełniać wymagania zasadnicze, być poddane procedurom oceny zgodności i zawierać oznakowanie CE na każdym egzemplarzu umieszczone w sposób widoczny, czytelny i odporny na zatarcie przez cały okres użytkowania środka. Jeżeli jest to konieczne ze względu na właściwości środka ochrony indywidualnej, dopuszcza się umieszczenie oznakowania CE na opakowaniu. 9. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i staraniem własnym do dostarczenia oraz wniesienia Towaru we wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego miejsce. 10. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do siwz
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji jest jednym z kryteriów wyboru oferty. Wykonawca w druku oferty (zał. nr 1 do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może być krótszy niż 14 dni i nie może być dłuższy niż 30 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 14 dni bądź dłuższy niż 30 dni, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty
Inne dokumenty niewymienione 1) pełnomocnictwo - w przypadku dokonywania czynności związanych podpisaniem umowy, ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzona kopia. a) jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3a ustawy Pzp)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Wszystkie możliwości zmiany zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
IV 4 4 data 2019-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)