GuidZP400 |
444ffc50-ee44-4d72-acef-40a6e2f452fc
|
Biuletyn |
541022-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
|
Regon |
28901200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Borowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
213
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-556
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 734 24 77,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
dzp@usk.wroc.pl,
|
Adres strony url |
www.usk.wroc.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.usk.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.usk.wroc.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.usk.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ul. M. Curie-Skłodowskiej 58, 50-369 Wrocław - Dział zamówień publicznych pok. -1. 12
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzęt specialistyczny i patomorfologiczny – wyczerpanie asortymentu
|
Numer referencyjny |
USK/DZP/PN-110/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specialistycznego i patomorfologicznego – wyczerpanie asortymentu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 – Formularze cenowe do SIWZ Postępowanie obejmuje 8 zadań:
1. Pakiet nr 1 Poz 2
2. Pakiet nr 1 Poz 3
3. Pakiet nr 1 Poz 5
4. Pakiet nr 1 Poz 10
5. Pakiet nr 1 Poz 14
6. Pakiet nr 1 Poz 15
7. Pakiet nr 2 Poz 1
8. Pakiet nr 4
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada kompetencję lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, w myśl przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 220 poz. 1447 ze zm.).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKÓW W TYM ZAKRESIE
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKÓW W TYM ZAKRESIE
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
b) Katalogi producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski, opisane, którego zadania dotyczą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 804, 59 PLN ( słownie: jeden tysiąc osiemset cztery zł 59/100 ) przed upływem terminu składania ofert.
Dla poszczególnych zadań:
Lp. Numer zadania Wartość wadium
1. Pakiet nr 1 Poz 2 24, 30 zł
2. Pakiet nr 1 Poz 3 7, 20 zł
3. Pakiet nr 1 Poz 5 24, 26 zł
4. Pakiet nr 1 Poz 10 311, 02 zł
5. Pakiet nr 1 Poz 14 24, 21 zł
6. Pakiet nr 1 Poz 15 231, 00 zł
7. Pakiet nr 2 Poz 1 12, 60 zł
8. Pakiet nr 4 1 170, 00 zł
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu USK/DZP/PN-110/2019 na dostawę sprzętu specialistycznego i patomorfologicznego – wyczerpanie asortymentu ”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień umowy, odstąpienia od umowy 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy: a) nastąpi zmniejszenie finansowania procedury medycznej przez NFZ, a procedura ta jest bezpośrednio związana z przedmiotem zamówienia wynikającym z niniejszej umowy; w takiej sytuacji zmniejszeniu ulegnie cena jednostkowa przedmiotu umowy, natomiast od zgodnej woli stron zależeć będzie, czy proporcjonalnemu zmniejszeniu ulegnie wartość umowy przy jednoczesnym pozostawieniu ilości produktów w niezmienionej formie, czy też wartość umowy pozostanie bez zmian z jednoczesnym proporcjonalnym zwiększeniem ilości produktów; b) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy, c) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego, d) wystąpi gwałtowna dekoniunktura lub inne nieprzewidziane okoliczności, niezależne od żadnej ze Stron (gospodarcze, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.), które w bezpośredni sposób wpłyną na okoliczności realizacji umowy. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową. 6. Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu. 7. W przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 może podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany do Zamawiającego wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania zamówienia. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić po upływie 90 dni od dnia obowiązywania zmian. 8. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu. 10. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 7 pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 11. W przypadku sporu o zasadność wprowadzenia waloryzacji może zostać wprowadzona waloryzacja sądowa w myśl art. 3571 k.c. Zmiana taka wprowadzona zostanie aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy przetargowej. 12. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu lub wyczerpania wartości umowy. 13. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Poz 2 Pojemnik na posiew moczu sterylny V-30 ml,pakowane pojedynczo,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Poz 2- Pojemnik na posiew moczu sterylny V-30 ml,pakowane pojedynczo,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Poz 3 Pojemnik na kał z łopatką niesterylny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Poz 3 Pojemnik na kał z łopatką niesterylny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Poz 5 Etykiety 38x23 lub 35x22
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Poz 5 Etykiety 38x23 lub 35x22
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Poz 10 Nakłuwacze typu Medlance igła 1,8mm i 2,4mm do wyboru zamawiającego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Poz 10 Nakłuwacze typu Medlance igła 1,8mm i 2,4mm do wyboru zamawiającego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Poz 14 Test ureazowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Poz 14 Test ureazowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Poz 15 Test do szybkiego, nie inwazyjnego, wykrywania in vitro płynu owodniowego w wydzielinie z pochwy u kobiet w ciąży, immunologiczno-chromatograficzny.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Poz 15 Test do szybkiego, nie inwazyjnego, wykrywania in vitro płynu owodniowego w wydzielinie z pochwy u kobiet w ciąży, immunologiczno-chromatograficzny. Test ma służyć fachowym pracownikom opieki zdrowotnej,w wykrywaniu pęknięcia błon płodowych u kobiet w ciąży , u których podejrzewa się takie pęknięcie. Niezależny od flory bakteryjnej pochwy, wykrywalność w ciąży min. od 22 tyg. bezpieczny i prosty sposób użycia. Czułość od 98,9% do 100%, Swoistość od 99,1 do 100%.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 Poz 1 Kasetka zamykane z małymi kwadratowmi otworami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Poz 1 "Kasetka zamykane z małymi kwadratowmi otworami
- kasetki ze sprężystym zamknięciem bez zawiasów
- otwory o wymiarach 0,35mm
- jedna lub dwie komory wewnętrzne wyraźnie oddzielona od pozostałej części kasetki
- konieczne dodatkowe otwory zapewniające swobodny przepływ uzywanych odczynników
- skośna powierzchnia przedniej części kasetki musi posiadać fakturę pozwalającą na naniesienie kolejnego numeru badaniua każdą stosowaną techniką."
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 poz 1 Paski do glukometru przedstawiające jako wynik badania stężenie glukozy w osoczu krwi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
poz 1 "Paski do glukometru przedstawiające jako wynik badania stężenie glukozy w osoczu krwi, których deklarowany błąd oznaczenia nie przekracza 15% dla stężeń glukozy ≥75mg/dl (5,6mmol/l) i 15mg/dl (0,8mmol/l) w przypadku stężeń glukozy < 75mg/dl. Zakres wyników 10-900mg/dl, jednostka pomiaru mg/dl. Po włożeniu do aparatu powinny wystawać poza aparat, usuwane automatycznie poprzez wyrzut za pomocą przycisku. Z możliwością oznaczania glukozy u pacjentów dializowanych metodą hemodializy jak i dializy otrzewnowej, a także u noworodków (Ht od 20-60). Paski pakowane w dwie fiolki po 25 sztuk"
|
| |