GuidZP400 |
307ce3e7-1736-4cb2-8b00-ee087f98e7ae
|
Biuletyn |
540896-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00031146700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3782401
|
Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl
|
Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.busko.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, posłaniec lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Bohaterów Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju
|
Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/18/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę odzieży roboczej dla pracowników transportu, obuwie robocze dla pracowników personelu medycznego, transportu i obsługi (portierzy) do Magazynu Medyczno-Gospodarczego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, przy ul. Boh. Warszawy 67 w Busku-Zdroju.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
32648,94
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
49
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie zgodnie z pkt 9.3. SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 40 000,00 pln dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne załączniki minimum: załącznik nr 1 – 12 000,00 zł, załącznik nr 2 – 28 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie zgodnie z pkt 9.3. SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 40 000,00 pln dla całego
przedmiotu zamówienia, a na poszczególne załączniki minimum: załącznik nr 1 – 12 000,00 zł, załącznik nr 2 – 28 000,00 zł
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. opisy, katalogi produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego
2. deklaracja zgodności w przypadku załącznika nr 2;
3. karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny w przypadku załącznika nr 1.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, arkusze asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki nr 1, 2.
2. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (załącznik nr 4 i nr 5 do SIWZ)
3. Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
4. Harmonogram spłat
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) zmiana nazwy, adresu Wykonawcy, b) zmiana stawki podatku VAT, c) zmniejszenie ceny jednostkowej
|
IV 4 4 data |
2019-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Ubrania dla kierowców Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9675,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik krotki opis |
Ubrania dla kierowców czerwone spodnie + koszulka polo + polar zasuwany w ilości 15 kompletów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie robocze dla personelu medycznego, transporti i obsługi (portierzy) Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
22973,93
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa obuwia roboczego dla pracowników personelu medycznego, transportu, obsługi (portierzy) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju: Obuwie robocze dla personelu medycznego Damskie w ilości 400 par, Obuwie robocze dla personelu medycznego Męskie w ilości 35 par, Obuwie robocze dla personelu transportu, obsługi (portierzy) w ilości 35 par
.
|
| |