Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa i montaż wyposażenia 6 oddziałowego przedszkola w Małej Nieszawce:
Część I: Wyposażenia Sali widowiskowej:
1. Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż wyposażenia Sali widowiskowej w miejscu wskazanym przez zamawiającego;
2) dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach oraz dopuszczone do stosowania w przedszkolach, wszystkie elementy wyposażenia muszą posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach typu przedszkolnego
3) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego sprzętu w formie papierowej w dwóch egzemplarzach;
4) wykonawca zobowiązany jest uruchomić dostarczone urządzenia w dniu dostawy oraz przeszkolić personel wskazany przez zamawiającego z jego obsługi;
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ: Część I: Wyposażenia Sali widowiskowej. Parametry wyposażenia mogą się różnić od wskazanych wielkości +/- 5%.
6) w przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, etc., wykonawca zobowiązany jest dokonać ww. czynności, w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
7) wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest uporządkować miejsce dostawy i montażu, zagospodarować powstałe odpady oraz naprawić wszystkie zniszczenia i usunąć zabrudzenia powstałe podczas dostawy i montażu na swój koszt.
Część_II: Dostawa i montaż mebli
Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń przedszkolnych z zapleczem, w zakresie umożliwiającym użytkowanie, w miejsce wskazane przez zamawiającego,
2) dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach oraz dopuszczone do stosowania w przedszkolach, wszystkie elementy wyposażenia muszą posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach typu przedszkolnego,
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ: Część_II: Dostawa i montaż mebli Parametry wyposażenia mogą się różnić od wskazanych wielkości +/- 5%.
4) w przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, etc., wykonawca zobowiązany jest dokonać ww. czynności, w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
5) wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest uporządkować miejsce dostawy i montażu, zagospodarować powstałe odpady oraz naprawić wszystkie zniszczenia i usunąć zabrudzenia powstałe podczas dostawy i montażu na swój koszt.
6) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego wyposażenia w formie papierowej w dwóch egzemplarzach.
1) .
Część_III_: Wyposażenie kuchni:
Przedmiot zamówienia dla części III obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż wyposażenia kuchni, w miejscu wskazanym przez zamawiającego,
2) dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania w obiektach żywienia zbiorowego,
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ: Część_III_Wyposażenie_kuchni. Parametry wyposażenia mogą się różnić od wskazanych wielkości +/- 5%. Wszystkie elementy muszą być wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej 18/10, z wyjątkiem elementów wykonanych z innych materiałów, opisanych przez zamawiającego w ww. załączniku.
4) wykonawca po dostarczeniu sprzętu oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest uporządkować miejsce dostawy i montażu, zagospodarować powstałe odpady oraz naprawić wszystkie zniszczenia i usunąć zabrudzenia powstałe podczas dostawy i montażu na swój koszt.
5) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego sprzętu w formie papierowej w dwóch egzemplarzach.
2. Wykonawca wg własnego wyboru, na własną odpowiedzialność i ryzyko, może obejrzeć miejsce dostaw i robót w celu zgromadzenia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty.
3. Zamawiający informuje, iż ewentualny przypadek opisania przedmiotu zamówienia przez: wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, za każdym razem oznacza sytuację przykładową i możliwe jest wówczas zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych.
4. Przez równoważność rozumie się osiągniecie tego samego celu, zbliżoną jakość, spełnienie przez parametry wszystkich wskazanych warunków. Oznacza to, że materiały lub rozwiązania techniczne opisane przez Zamawiającego nie muszą mieć cech identyczności, nie muszą one być takie same, lecz zbliżone.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania procedury odwróconej na podstawie art. 24aa ust 1 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
|
GuidZP400 |
b398c226-3fdf-4080-8d76-bae821055792
|
Biuletyn |
542028-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wielka Nieszawka
|
Regon |
87111875000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Toruńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wielka Nieszawka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-165
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 6781212, 6781093
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@wielkanieszawka.pl
|
Adres strony url |
www.wielkanieszawka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Nasze przedszkole - wszechstronny rozwój i wykwalifikowana kadra", Numer projektu:Nr RPKP.10.01.01-04-0007/17, Oś Priorytetowa: 10.Innowacyjna edukacja, Poddziałanie: 10.1.1. Wychowanie przedszkolne w ramach ZIT w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia 6 oddziałowego przedszkola w Małej Nieszawce
|
Numer referencyjny |
RIT.271.11.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa i montaż wyposażenia 6 oddziałowego przedszkola w Małej Nieszawce:
Część I: Wyposażenia Sali widowiskowej:
1. Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż wyposażenia Sali widowiskowej w miejscu wskazanym przez zamawiającego;
2) dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach oraz dopuszczone do stosowania w przedszkolach, wszystkie elementy wyposażenia muszą posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach typu przedszkolnego
3) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego sprzętu w formie papierowej w dwóch egzemplarzach;
4) wykonawca zobowiązany jest uruchomić dostarczone urządzenia w dniu dostawy oraz przeszkolić personel wskazany przez zamawiającego z jego obsługi;
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ: Część I: Wyposażenia Sali widowiskowej. Parametry wyposażenia mogą się różnić od wskazanych wielkości +/- 5%.
6) w przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, etc., wykonawca zobowiązany jest dokonać ww. czynności, w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
7) wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest uporządkować miejsce dostawy i montażu, zagospodarować powstałe odpady oraz naprawić wszystkie zniszczenia i usunąć zabrudzenia powstałe podczas dostawy i montażu na swój koszt.
Część_II: Dostawa i montaż mebli
Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń przedszkolnych z zapleczem, w zakresie umożliwiającym użytkowanie, w miejsce wskazane przez zamawiającego,
2) dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach oraz dopuszczone do stosowania w przedszkolach, wszystkie elementy wyposażenia muszą posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach typu przedszkolnego,
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ: Część_II: Dostawa i montaż mebli Parametry wyposażenia mogą się różnić od wskazanych wielkości +/- 5%.
4) w przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, etc., wykonawca zobowiązany jest dokonać ww. czynności, w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
5) wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest uporządkować miejsce dostawy i montażu, zagospodarować powstałe odpady oraz naprawić wszystkie zniszczenia i usunąć zabrudzenia powstałe podczas dostawy i montażu na swój koszt.
6) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego wyposażenia w formie papierowej w dwóch egzemplarzach.
1) .
Część_III_: Wyposażenie kuchni:
Przedmiot zamówienia dla części III obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż wyposażenia kuchni, w miejscu wskazanym przez zamawiającego,
2) dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania w obiektach żywienia zbiorowego,
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ: Część_III_Wyposażenie_kuchni. Parametry wyposażenia mogą się różnić od wskazanych wielkości +/- 5%. Wszystkie elementy muszą być wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej 18/10, z wyjątkiem elementów wykonanych z innych materiałów, opisanych przez zamawiającego w ww. załączniku.
4) wykonawca po dostarczeniu sprzętu oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest uporządkować miejsce dostawy i montażu, zagospodarować powstałe odpady oraz naprawić wszystkie zniszczenia i usunąć zabrudzenia powstałe podczas dostawy i montażu na swój koszt.
5) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego sprzętu w formie papierowej w dwóch egzemplarzach.
2. Wykonawca wg własnego wyboru, na własną odpowiedzialność i ryzyko, może obejrzeć miejsce dostaw i robót w celu zgromadzenia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty.
3. Zamawiający informuje, iż ewentualny przypadek opisania przedmiotu zamówienia przez: wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, za każdym razem oznacza sytuację przykładową i możliwe jest wówczas zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych.
4. Przez równoważność rozumie się osiągniecie tego samego celu, zbliżoną jakość, spełnienie przez parametry wszystkich wskazanych warunków. Oznacza to, że materiały lub rozwiązania techniczne opisane przez Zamawiającego nie muszą mieć cech identyczności, nie muszą one być takie same, lecz zbliżone.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania procedury odwróconej na podstawie art. 24aa ust 1 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1) Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
1) dla części I na kwotę co najmniej 27.000,00 zł brutto,
2) dla części II na kwotę co najmniej 22.000,00 zł brutto,
3) dla części III na kwotę co najmniej 19.000,00 zł brutto
*wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część muszą spełniać powyższe warunki łącznie, tj. posiadać ubezpieczenie do kwoty stanowiącej sumę kwot przewidzianych dla części, na które jest składana oferta
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali dostawy wraz z montażem w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj. co najmniej jedną dostawę wraz z montażem wyposażenia przedszkolnego tj.:
a. dla części I wartości minimum 27.000,00 zł brutto każde,
b. dla części II o wartości minimum 22.000,00 zł brutto każde,
c. dla części III o wartości minimum 19.000,00 zł brutto każde
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3.zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu
|
Zakresie warunkow udzialu |
a. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5; b. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część I: 800 zł
Część II: 600 zł
Część III: 500 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:15
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenia Sali widowiskowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż wyposażenia Sali widowiskowej w miejscu wskazanym przez zamawiającego;
2) dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach oraz dopuszczone do stosowania w przedszkolach, wszystkie elementy wyposażenia muszą posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach typu przedszkolnego
3) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego sprzętu w formie papierowej w dwóch egzemplarzach;
4) wykonawca zobowiązany jest uruchomić dostarczone urządzenia w dniu dostawy oraz przeszkolić personel wskazany przez zamawiającego z jego obsługi;
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ: Część I: Wyposażenia Sali widowiskowej. Parametry wyposażenia mogą się różnić od wskazanych wielkości +/- 5%.
6) w przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, etc., wykonawca zobowiązany jest dokonać ww. czynności, w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
7) wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest uporządkować miejsce dostawy i montażu, zagospodarować powstałe odpady oraz naprawić wszystkie zniszczenia i usunąć zabrudzenia powstałe podczas dostawy i montażu na swój koszt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż mebli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń przedszkolnych z zapleczem, w zakresie umożliwiającym użytkowanie, w miejsce wskazane przez zamawiającego,
2) dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach oraz dopuszczone do stosowania w przedszkolach, wszystkie elementy wyposażenia muszą posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach typu przedszkolnego,
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ: Część_II: Dostawa i montaż mebli Parametry wyposażenia mogą się różnić od wskazanych wielkości +/- 5%.
4) w przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, etc., wykonawca zobowiązany jest dokonać ww. czynności, w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
5) wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest uporządkować miejsce dostawy i montażu, zagospodarować powstałe odpady oraz naprawić wszystkie zniszczenia i usunąć zabrudzenia powstałe podczas dostawy i montażu na swój koszt.
6) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego wyposażenia w formie papierowej w dwóch egzemplarzach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie kuchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia dla części III obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż wyposażenia kuchni, w miejscu wskazanym przez zamawiającego,
2) dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania w obiektach żywienia zbiorowego,
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ: Część_III_Wyposażenie_kuchni. Parametry wyposażenia mogą się różnić od wskazanych wielkości +/- 5%. Wszystkie elementy muszą być wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej 18/10, z wyjątkiem elementów wykonanych z innych materiałów, opisanych przez zamawiającego w ww. załączniku.
4) wykonawca po dostarczeniu sprzętu oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest uporządkować miejsce dostawy i montażu, zagospodarować powstałe odpady oraz naprawić wszystkie zniszczenia i usunąć zabrudzenia powstałe podczas dostawy i montażu na swój koszt.
5) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego sprzętu w formie papierowej w dwóch egzemplarzach.
|
| |