wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego w ramach realizowanego projektu, tj.: zestawów komputerowych i laptopów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, dla UP JP II w Krakowie.

Data publikacji 2019-04-29
Data zakończenia 2019-05-09 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542864-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego w ramach realizowanego projektu, tj.: zestawów komputerowych i laptopów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, dla UP JP II w Krakowie.
1.1 Część 1
1.1.1 Stacja badawcza, komputer stacjonarny z monitorem 1 komplet – Komputer stacjonarny z monitorem skonfigurowany do płynnej pracy z grafiką 2D i 3D, składem DTP, obróbką zdjęć cyfrowych, obróbką plików wideo (w tym 4K). Dodatkowo będzie używany dla aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, wirtualnej rzeczywistości dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej,
1.1.2 Stacja VR, komputer obsługujący wirtualną rzeczywistość z monitorem – Komputer stacjonarny z monitorem skonfigurowany do płynnej pracy z grafiką 2D i 3D, obróbką zdjęć cyfrowych, obróbką plików wideo (w tym 4K) oraz do obsługi aplikacji i urządzeń wirtualnej rzeczywistości. Dodatkowo będzie używany dla aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej,
1.1.3 Monitor 32 cale – Monitor do pracy przy tworzeniu multimedialnych materiałów graficznych, wideo, montażu filmu, obróbki zdjęć.
1.2.2 Część 2
1.2.2.1 laptop – ekran 14 cali - 2 szt.
1.2.2.2 laptop – ekran 15,4 cala - 2 szt.
Laptopy do pracy nad obróbką dźwięku, przygotowywaniu materiałów multimedialnych dla pracowni radiowej, pracą nad tekstem, aplikacjami edukacyjnymi, prezentacjami multimedialnymi oraz z dostępem do Internetu.
2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i indywidualna kalkulacja ryczałtowej ceny oferty, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia, stanowiący integralną część SIWZ,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9276d54a-cd38-4f93-a92c-22db7d63606d
Biuletyn 542864-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Regon 38719130000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kanonicza
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-002
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 421 68 48 wew. 624
Zamawiajacy fax 12 421 68 48 wew. 624
Zamawiajacy email zp@upjp2.edu.pl
Adres strony url www.upjp2.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Skonsolidowany Plan Rozwoju UPJPII, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr Umowy POWR.03.05.00-00-Z104/17/00.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.upjp2.edu.pl/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie papierowej osobiście lub za pośrednictwem opartora pocztowego/kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-069 Kraków, ul. Bernardyńska 3 Biuro Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego w ramach realizowanego projektu, tj.: zestawów komputerowych i laptopów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, dla UP JP II w Krakowie.
Numer referencyjny ZP.240.19 - 18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego w ramach realizowanego projektu, tj.: zestawów komputerowych i laptopów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, dla UP JP II w Krakowie. 1.1 Część 1 1.1.1 Stacja badawcza, komputer stacjonarny z monitorem 1 komplet – Komputer stacjonarny z monitorem skonfigurowany do płynnej pracy z grafiką 2D i 3D, składem DTP, obróbką zdjęć cyfrowych, obróbką plików wideo (w tym 4K). Dodatkowo będzie używany dla aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, wirtualnej rzeczywistości dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, 1.1.2 Stacja VR, komputer obsługujący wirtualną rzeczywistość z monitorem – Komputer stacjonarny z monitorem skonfigurowany do płynnej pracy z grafiką 2D i 3D, obróbką zdjęć cyfrowych, obróbką plików wideo (w tym 4K) oraz do obsługi aplikacji i urządzeń wirtualnej rzeczywistości. Dodatkowo będzie używany dla aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, 1.1.3 Monitor 32 cale – Monitor do pracy przy tworzeniu multimedialnych materiałów graficznych, wideo, montażu filmu, obróbki zdjęć. 1.2.2 Część 2 1.2.2.1 laptop – ekran 14 cali - 2 szt. 1.2.2.2 laptop – ekran 15,4 cala - 2 szt. Laptopy do pracy nad obróbką dźwięku, przygotowywaniu materiałów multimedialnych dla pracowni radiowej, pracą nad tekstem, aplikacjami edukacyjnymi, prezentacjami multimedialnymi oraz z dostępem do Internetu. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i indywidualna kalkulacja ryczałtowej ceny oferty, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia, stanowiący integralną część SIWZ,
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ustawy PZP oraz w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1 wraz z ofertą: 1.1.1 wypełniony w sposób jednoznaczny Załącznik A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i opis oferowanego przedmiotu zamówienia, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.. 1.1.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik 1 do Formularza oferty w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz Załącznik 1 do Formularza oferty tj. Informację o przetwarzaniu danych osobowych. 1.1.3 klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych – załącznik nr 2 do formularza oferty. 1.3 Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Formularz oferty z załącznikami, 2) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Zamawiający zaznacza, iż podziela rekomendacje opublikowaną na stronie internetowej UZP o następującej treści: „(…) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy”. Dlatego też, Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w oświadczeniu), może złożyć takie oświadczenie wraz z ofertą. Wzór oświadczenia dotyczącego istnienia lub braku powiązań kapitałowych przedstawiony jest w załączniku do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych b) zmiany, w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, tj.: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowe, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, 2) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z: zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron umowy okoliczności powodujących rezygnację lub wyłączenie z realizacji określonego zakresu przedmiotu zamówienia z punktu widzenia Zamawiającego, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia, 3) zmiany postanowień umowy związane ze: a) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); b) zmianą numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy, d) zmianą w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy, e) zmianą numeru katalogowego sprzętu objętego przedmiotem umowy lub jego loga/znaku firmowego, f) zmianą nazwy sprzętu przez producenta przy zachowaniu jego parametrów, 4) zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, 5) zmiana terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie dostawy.
IV 4 4 data 2019-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Stacja badawcza, komputer stacjonarny z monitorem 1 komplet; Stacja VR, komputer obsługujący wirtualną rzeczywistość z monitorem; Monitor 32 cale
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Zgodnie z opisem i ilościami określonymi w zaąłczniku A do SIWZ dla części 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa laptop – ekran 14 cali; laptop - ekan 15,4 cali
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis zgodnie opisem i parametrami określonymi w załączniku A do SIWZ dla części 2
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)