Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego
w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej – w częściach:
Część I – różne produkty spożywcze.
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3 do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części I.
Kod CPV: 15800000-6 Różne produkty spożywcze
Część II – kawa, herbata i produkty podobne.
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3a do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części II.
Kod CPV: 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
Część III – nabiał.
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3b do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części III.
Kod CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie
Część IV – mięso, wędliny.
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3c do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części IV.
Kody CPV:
15112000-6 Drób
15119000-5 Mięsa różne
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15131130-5 Wędliny
Część V – owoce, warzywa.
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3d do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części V.
Kody CPV:
03221000-6 Warzywa
03222300-6 Owoce inne niż tropikalne
03222200-5 Owoce cytrusowe
Część VI – napoje.
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3e do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części VI.
Kody CPV:
15980000-1 Napoje bezalkoholowe
15320000-7 Soki owocowe i warzywne
Część VII – soki tłoczone.
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3f do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części VII.
Kod CPV: 15320000-7 Soki owocowe i warzywne
2.Dodatkowe wymagania.
Produkty będące przedmiotem zamówienia będą wytwarzane zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), będą spełniać prawem określone wymogi bezpieczeństwa żywności i żywienia, posiadać ważny termin przydatności do spożycia (nie później niż w 3⁄4 okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego) oraz posiadać atesty, świadectwa, certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające do ich spożycia przez ludzi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie. Proces dostawy będącej przedmiotem zamówienia będzie zapewniał bezpieczeństwo dostaw i winien być zgodny z obowiązującym systemem HACCP w przetwórstwie spożywczym.
3.Cykl życia produktu.
Zamawiający informuje, iż koszty związane z cyklem życia produktu tj. koszty magazynowania, przetworzenia produktów oraz ich utylizacji ponosi Zamawiający, natomiast koszty produkcji, pakowania oraz dostawy do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
4.Rozwiązania równoważne.
Tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załącznikach, umowie został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie produktów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem jakościowym i użytkowym.
5.Warunki płatności.
Należność za dostarczone artykuły spożywcze będzie płatna przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury zbiorczej wystawianej za miesiąc świadczonych dostaw.
|
GuidZP400 |
ab36fa76-ba69-4c81-98ab-8ce5c9449742
|
Biuletyn |
541719-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
AQUADROM Sp. z o.o.
|
Regon |
24030950400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kłodnicka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ruda Śląska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-706
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 797 32 70
|
Zamawiajacy fax |
32 797 32 71
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@aquadrom.pl
|
Adres strony url |
www.aquadrom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
podmiot o którym mowa w art. 3 ust.1 pkt 3 ustawy PZP
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.aquadrom.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.aquadrom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Aquadrom Sp. z o.o., ul. Kłodnicka 95 A, 41-706 Ruda Śląska - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej - w częściach
|
Numer referencyjny |
ZP2/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego
w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej – w częściach:
Część I – różne produkty spożywcze.
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3 do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części I.
Kod CPV: 15800000-6 Różne produkty spożywcze
Część II – kawa, herbata i produkty podobne.
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3a do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części II.
Kod CPV: 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
Część III – nabiał.
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3b do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części III.
Kod CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie
Część IV – mięso, wędliny.
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3c do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części IV.
Kody CPV:
15112000-6 Drób
15119000-5 Mięsa różne
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15131130-5 Wędliny
Część V – owoce, warzywa.
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3d do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części V.
Kody CPV:
03221000-6 Warzywa
03222300-6 Owoce inne niż tropikalne
03222200-5 Owoce cytrusowe
Część VI – napoje.
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3e do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części VI.
Kody CPV:
15980000-1 Napoje bezalkoholowe
15320000-7 Soki owocowe i warzywne
Część VII – soki tłoczone.
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3f do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części VII.
Kod CPV: 15320000-7 Soki owocowe i warzywne
2.Dodatkowe wymagania.
Produkty będące przedmiotem zamówienia będą wytwarzane zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), będą spełniać prawem określone wymogi bezpieczeństwa żywności i żywienia, posiadać ważny termin przydatności do spożycia (nie później niż w 3⁄4 okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego) oraz posiadać atesty, świadectwa, certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające do ich spożycia przez ludzi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie. Proces dostawy będącej przedmiotem zamówienia będzie zapewniał bezpieczeństwo dostaw i winien być zgodny z obowiązującym systemem HACCP w przetwórstwie spożywczym.
3.Cykl życia produktu.
Zamawiający informuje, iż koszty związane z cyklem życia produktu tj. koszty magazynowania, przetworzenia produktów oraz ich utylizacji ponosi Zamawiający, natomiast koszty produkcji, pakowania oraz dostawy do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
4.Rozwiązania równoważne.
Tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załącznikach, umowie został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie produktów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem jakościowym i użytkowym.
5.Warunki płatności.
Należność za dostarczone artykuły spożywcze będzie płatna przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury zbiorczej wystawianej za miesiąc świadczonych dostaw.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.Kalkulacje ceny ofertowej – zgodnie z załącznikami nr 3 - 3f do SIWZ (w zależności od części, na które wykonawca składa ofertę). 4.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych
dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty,
na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych w przypadku wystąpienia zmiany cen na rynku o kwotę max 10%.
4. Zamawiający dopuszcza wniesienie wniosku o zmianę cen, jednak nie częściej niż raz na kwartał.
5. Cena musi być potwierdzona negocjacjami, wymagającymi zgody obu stron na piśmie.
6. W przypadku zmiany koncepcji działalności punktu gastronomicznego Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu towaru nie ujętego w kalkulacji ceny ofertowej do wysokości 10% wartości umowy, po cenach hurtowych występujących u Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO SKIEROWANA DOWYKONAWCÓW, PODWYKONAWCÓW I OSÓB TRZECICH. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Aquadrom Sp. z o.o., ul. Kłodnicka 95 A, 41-706 Ruda Śląska; 2.inspektorem ochrony danych osobowych w Aquadrom sp. z o.o. jest: Barbara Ciemała e-mail: barbaraciemala@audit4you.pl 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej - w częściach” prowadzonym w 19 Nr sprawy: ZP1/2019 Nazwa zamówienia: „Dostawy lodów do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej” trybie przetargu nieograniczonego; 4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8.posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych c)(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.) d)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; e)(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1.nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3 do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części I.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
kawa, herbata i produkty podobne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15860000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3a do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części II.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3b do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części III.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
mięso, wędlina
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15119000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3c do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części IV.
Kody CPV:
15112000-6 Drób
15119000-5 Mięsa różne
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15131130-5 Wędliny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
owoce, warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03221000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3d do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części V.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
napoje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3e do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części VI.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
soki tłoczone.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15320000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów, a także dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3f do SIWZ – kalkulacja ceny ofertowej dla części VII.
|
| |