Dostawa sprzętu komputerowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu „Szkoła badaczy” ( znak sprawy ZP-16/19)

Data publikacji 2019-05-21
Data zakończenia 2019-05-29 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549585-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu unijnego „Szkoła badaczy” nr RPMA.10.01.02-14-8057/17. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu: 93 sztuk tabletów podstawowych; 24 sztuk tabletów zaawansowanych; 124 sztuk laptopów podstawowych; 32 sztuk laptopów zaawansowanych; 7 sztuk komputerów stacjonarnych All In One; 2 sztuk projektorów multimedialnych; 39 sztuk licencji oprogramowania biurowego; 8 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego; 1 sztuki drukarki 3D z materiałami eksploatacyjnymi; 1 sztuki głośników.
Opis sprzętu komputerowego w tym wymagane jego parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do umowy .

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy wraz z załącznikiem nr 1, stanowiącym załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców – opis warunków uczestnictwa w licytacji elektronicznej”.

Zamawiający na stronie internetowej
http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
zamieścił „INSTRUKCJĘ DLA WYKONAWCÓW – opis warunków uczestnictwa w licytacji elektronicznej” wraz z załącznikami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e63eea8-c7ef-4dcb-a72e-82d5c35ab00b
Biuletyn 549585-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
Regon 15259663001080
Zamawiajacy adres ulica Nowogrodzka
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-691
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 443 93 93
Zamawiajacy fax 22 443 94 85
Zamawiajacy email sro.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony url www.srodmiescie.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Szkoła badaczy” nr RPMA.10.01.02-14-8057/17, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Priorytet X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.2 Edukacja ogólna w ramach ZIT, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wniosek musi być złożony w formie pisemnej, w trwale zamkniętym opakowaniu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna
Komunikacja elektroniczna wymaga http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu „Szkoła badaczy” ( znak sprawy ZP-16/19)
Numer referencyjny ZP-16/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu unijnego „Szkoła badaczy” nr RPMA.10.01.02-14-8057/17. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu: 93 sztuk tabletów podstawowych; 24 sztuk tabletów zaawansowanych; 124 sztuk laptopów podstawowych; 32 sztuk laptopów zaawansowanych; 7 sztuk komputerów stacjonarnych All In One; 2 sztuk projektorów multimedialnych; 39 sztuk licencji oprogramowania biurowego; 8 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego; 1 sztuki drukarki 3D z materiałami eksploatacyjnymi; 1 sztuki głośników. Opis sprzętu komputerowego w tym wymagane jego parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do umowy . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy wraz z załącznikiem nr 1, stanowiącym załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców – opis warunków uczestnictwa w licytacji elektronicznej”. Zamawiający na stronie internetowej http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html zamieścił „INSTRUKCJĘ DLA WYKONAWCÓW – opis warunków uczestnictwa w licytacji elektronicznej” wraz z załącznikami.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 514055,18
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Niezwłocznie po otwarciu wniosków Zamawiający zamieści na stronie internetowej na której publikowane są informacje dotyczące niniejszego postępowania wykaz wykonawców którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający informuje, że w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji – wykazu wykonawców którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (co oznacza brak powiązań zarówno kapitałowych jak i osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z wnioskiem. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4a. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej Wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego. 3. Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej i wykonawcy złożą dokumenty potwierdzające umocowanie do samodzielnego reprezentowania wspólników ( np. umowę spółki lub uchwałę wspólników). 2) W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 musi spełniać każdy z Wykonawców. (Oświadczenie o którym mowa w części V pkt. 1 Instrukcji składa każdy wykonawca). 3) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie przedkłada dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie i formie zgodnie z zasadami określonymi w części V pkt 3 Instrukcji.
Tryb udzielenia zamowienia 7
IV 4 6 http://aukcje.um.warszawa.pl
IV 4 7 http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
IV 4 8 Wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczony na stronie internetowej www.srodmiescie.warszawa.pl wraz z załącznikami. Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji, cenę wywoławczą, wartość postąpienia minimalnego. Wykonawcy samodzielnie dokonują rejestracji konta do aktualnej wersji platformy aukcyjnej, na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl . Loginem do platformy aukcyjnej jest adres mailowy wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, natomiast hasło Wykonawca nadaje samodzielnie w trakcie rejestracji konta. Wykonawca chcący wziąć udział w licytacji elektronicznej musi dysponować sprzętem, spełniającym poniższe wymagania: a) Komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows 2000/XP/Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10; b) W przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/Windows8 przeglądarka internetowa Internet Explorer 10.0 lub nowsza z możliwością obsługi Active X. Dla komputerów zaopatrzonych w system XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit. Dla komputerów z systemem Windows 10 przeglądarka Internet Explorer 11 z obsługa Active X lub Firefox z obsługa Javy, siła szyfrowania 128 bit; c) Podłączenie do Internetu min. 512 Kb/s (zalecane łącze szerokopasmowe). Inne niż wyżej wymienione systemy operacyjne (m.in. Linux, iOS itd.) oraz przeglądarki (m.in. Google Chrome, Opera, Safari, Maxthon itd.) nie są dedykowane do obsługi Marketplanet OnePlace. Korzystanie z innych systemów operacyjnych, przeglądarek i/lub z systemów operacyjnych oraz przeglądarek niewspieranych przez producenta może skutkować pojawieniem się nieprawidłowości i błędów w funkcjonowaniu Platformy.”
IV 4 9 . W trakcie licytacji Wykonawca licytuje cenę brutto za wykonanie całości zamówienia. 2. Minimalna wysokość postąpień – 500,00 zł 3. Cena wywoławcza: 623.758,96 zł brutto (cena brutto za wykonanie całości zamówienia ). 4. Liczba etapów licytacji elektronicznej: 1. 5. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 6. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej (składania ofert). Ostateczny termin licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej. Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 30 minut. Zamawiający zamknie licytację po 30 minutach od otwarcia licytacji. 8. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto za wykonanie całości zamówienia. 9. Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę. O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego. 10. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy - wzór umowy (załącznik nr 3 do instrukcji) zamieszczony został w ogłoszeniu o zamówieniu oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.srodmiescie.warszawa.pl 11. Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń z Wykonawcą jedynie w walucie polskiej. Dodatkowo nadmienia się, iż składanie ofert (postąpień) w licytacji elektronicznej musi być także wyrażone w walucie polskiej.
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas 30 min
IV 4 11 data 2019-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 11 godzina 1900-01-01T10:00:00+01:00
IV 4 12 Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 12.06.2019 r. o godzinie 10:00. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej, z tym że termin ten nie może być krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej (składania ofert).
IV 4 13 Zamawiający przewiduje zamknięcie licytacji elektronicznej w dniu 12.06.2019 r. o godzinie 10:30 Zamawiający zamknie licytację, po 30 minutach od otwarcia licytacji. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda pod adresem internetowym http://aukcje.um.warszawa.pl nazwę oraz adres wykonawcy, którego ofertę wybrano.
IV IstotnePostanowienia Projekt umowy - Załącznik nr 3 (znak sprawy ZP-12/19) UMOWA NR ...................................................................................................... (PROJEKT) Zawarta w dniu ............................... w Warszawie, pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawa z siedzibą przy pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481, REGON: 01 52 59 640, zwanym dalej „Kupującym”, w imieniu którego działa: Pan Paweł Martofel – Zastępca Burmistrz Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, na podstawie pełnomocnictwa Prezydent m.st. Warszawy z dnia 19.12.2018 r. roku nr GP-OR.0052.5348.2018 a ………………..., z siedzibą przy ul. ………………….., NIP: ………., REGON ………., zwanym dalej „Sprzedającym”, reprezentowanym przez: ………………….. Podstawą zawarcia umowy jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej (znak sprawy ZP /19), zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.). W postępowaniu nie zastosowano klauzul społecznych, o których mowa w Zarządzeniu nr 1243/2015 r. Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 1 września 2015 r. w sprawie stosowania klauzul społecznych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie m.st. Warszawy i wybranych jednostkach organizacyjnych m.st. Warszawy. § 1 1. Kupujący zamawia, a Sprzedający zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia sprzętu komputerowego w ramach projektu „Szkoła badaczy”:  93 sztuki tabletów podstawowych;  24 sztuki tabletów zaawansowanych;  124 sztuki laptopów podstawowych;  32 sztuki laptopów zaawansowanych;  7 sztuk komputerów stacjonarnych All In One;  2 sztuk projektorów multimedialnych;  39 sztuk licencji oprogramowania biurowego;  8 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego;  1 sztuki drukarki 3D z materiałami eksploatacyjnymi;  1 sztuki głośników; szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do Umowy, zwanych dalej „Sprzętem”. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Szkoła badaczy” nr RPMA.10.01.02-14-8057/17, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Priorytet X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.2 Edukacja ogólna w ramach ZIT, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr RPMA.10.01.02-14-8057/17-00, zawartej dnia 8 grudnia 2017 r. pomiędzy Zamawiającym, a Województwem Mazowieckim reprezentowanym przez Zarząd Województwa Mazowieckiego, w imieniu którego działa Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych. § 2 1. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedziby szkół z terenu dzielnicy śródmieście. Dokładne adresy dostawy zostaną wskazane dostawcy po podpisaniu umowy. 2. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Sprzedającego w godzinach 800 - 1500. 3. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w terminie 40 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 4. Potwierdzeniem wykonania umowy będzie protokół zdawczo - odbiorczy podpisany przez przedstawicieli Sprzedającego i Kupującego po dokonaniu kontrolnej instalacji oraz wydaniu instrukcji używania, dokumentacji technicznej, dokumentów gwarancyjnych i innych niezbędnych dokumentów potwierdzających wskazane w załączniku do umowy dodatkowe wymagania dotyczące oferowanego sprzętu. Wstępna instalacja Sprzętu nastąpi w dniu dostawy Sprzętu. Przez instalację kontrolną rozumie się zainstalowanie i uruchomienie po minimum jednym egzemplarzu (odpowiednio dla każdego rodzaju sprzętu) w celu sprawdzenia jego zgodności z opisem szczegółowym zawartym w Załączniku nr 1 oraz prawidłowości działania. Podpisany przez strony protokół stanowi podstawę do wystawienia faktury. § 3 1. Za odebrany Sprzęt Kupujący zapłaci Sprzedającemu, zgodnie z ofertą cenę: a) za jeden tablet podstawowy – cenę netto .............zł, w tym podatek 23% VAT w kwocie ……………………./Podatek VAT w wysokości 23% w kwocie ...................................... zł Kupujący odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego, b) za jeden tablet zaawansowany – cenę netto .............zł, w tym podatek 23% VAT w kwocie ……………………./Podatek VAT w wysokości 23% w kwocie ...................................... zł Kupujący odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego, c) za jeden laptop podstawowy – cenę netto .............zł, (słownie: ……………………………………………), w tym podatek 23% VAT w kwocie ……………………./Podatek VAT w wysokości 23% w kwocie ...................................... zł Kupujący odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego, d) za jeden laptop zaawansowany – cenę netto .............zł, (słownie: ……………………………………………), w tym podatek 23% VAT w kwocie ……………………./Podatek VAT w wysokości 23% w kwocie ...................................... zł Kupujący odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego, e) za jeden komputer stacjonarny All In One – cenę netto .............zł, podatek VAT w wysokości 0%. f) za jeden projektor multimedialny – cenę netto .............zł, podatek VAT w wysokości 0%. g) za jedną drukarkę 3D – cenę netto .............zł, podatek VAT w wysokości 0%. h) za jedną sztukę głośników – cenę netto .............zł, podatek VAT w wysokości 23%, cenę brutto ………….. zł brutto (słownie: …………………… ………………………). i) za jedną sztukę licencji oprogramowania biurowego – cenę netto .............zł, podatek VAT w wysokości 23%, cenę brutto ………….. zł brutto (słownie: ……………………………………………). j) za jedną sztukę licencji oprogramowania antywirusowego – cenę netto .............zł, podatek VAT w wysokości 23%, cenę brutto ………….. zł brutto (słownie: ……………………………………………). 2. Łączne wynagrodzenie Sprzedającego z tytułu wykonania umowy wynosi ………………….. zł brutto (słownie: ……………………………………………………), w tym podatek 23% VAT w kwocie ……………………., (w tym podatek VAT w kwocie ……………………. Kupujący odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego). 3. Zapłata ceny będzie dokonana w terminie 21 dni od dostarczenia faktury VAT do kancelarii Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, lub do Referatu Funduszy Europejskich ul. Wspólna 65a, 00-687 Warszawa pokój 102, przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego wskazany na fakturze. Datą zapłaty będzie data obciążenia rachunku Kupującego. Podstawę do wystawienia faktury VAT stanowi protokół zdawczo - odbiorczy, o którym mowa w § 2 ust. 4. 4. Fakturę VAT należy wystawić na: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl.Bankowy3/5, 00-950 Warszawa, nr NIP 525-22-48-481, REGON: 01 52 59 640. Na fakturze Sprzedający umieści informację, że Odbiorcą i Płatnikiem faktury jest Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa. 5. Sprzedający wystawi fakturę VAT wg złożonej Oferty, uwzględniającą ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem towarów podlegających odwrotnemu obciążeniu. 6. Sprzedający wyraża zgodę na warunki płatności określone przez Kupującego. 7. Sprzedający oświadcza, że cena podana w ofercie uwzględnia wszystkie elementy przedmiotu zamówienia oraz koszty realizacji dostawy i nie ulegnie zmianie. 8. Wydatek zawiera się w planie finansowym zgodnie z uchwałą VI/62/2019 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 25 stycznia 2019 roku w sprawie budżetu miasta stołecznego Warszawy na 2019 rok, według klasyfikacji budżetowej – dział 801, rozdział 80195, § 4217, § 4247. 9. Kupujący dokonując płatności za zakupione towary stosuje mechanizm podzielonej płatności. § 4 1. Sprzedawca oświadcza, że jest uprawniony do sprzedaży licencji. 2. Kupujący przyjmuje do wiadomości i akceptuje fakt, iż licencje są udzielane Kupującemu bezpośrednio przez producenta oprogramowania. 3. Udzielone Kupującemu licencje upoważniają Kupującego do korzystania z oprogramowania zgodnie z warunkami licencyjnymi producenta oprogramowania oraz z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2018 r. tekst jednolity poz. 10191 ze zm.). 4. Dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad oraz winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 5. Sprzedający wraz ze Sprzętem przekaże Kupującemu dokumenty potwierdzające udzielenie gwarancji. 6. Na zakupiony Sprzęt Sprzedający udzieli gwarancji na okres minimum 2 lat, liczony od dnia odbioru Sprzętu, na warunkach określonych w ust. 5 i 6. Obowiązki gwarancyjne wykonywane będą w siedzibie Kupującego. W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony dysk pozostaje w siedzibie Kupującego. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych wynikających z nieprzestrzegania zasad zawartych w dostarczonej przez Sprzedającego instrukcji używania. 7. Sprzedający zobowiązuje się w okresie gwarancji do naprawy lub wymiany wadliwego Sprzętu na nowy w możliwie najkrótszym terminie, nie dłuższym niż 3 dni od chwili otrzymania od Kupującego zawiadomienia o zaistniałej usterce lub awarii. Zawiadomienie, o którym mowa powyżej będzie dokonywane pocztą elektroniczną na adres ................................................. 8. Sprzedający zobowiązuje się, że naprawy Sprzętu wykonywane będą na jego zlecenie wyłącznie przez producenta Sprzętu lub autoryzowany przez producenta serwis, chyba że Sprzedający spełnia te wymogi. 9. W przypadku przekroczenia przez Sprzedającego terminu, o którym mowa w ust. 5, Kupującemu przysługuje na koszt i ryzyko Sprzedającego prawo do zlecenia zastępczego usunięcia wad Sprzętu lub wynajęcia w firmie trzeciej Sprzętu o niegorszych parametrach technicznych. Powyższe nie zwalnia Sprzedającego z odpowiedzialności z tytułu gwarancji. § 5 1. Sprzedający zapłaci Kupującemu karę umowną za opóźnienie w przekazaniu przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 - w wysokości 0,5% kwoty wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust.2, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. 2. Sprzedający zapłaci Kupującemu karę umowną za każdy przypadek nienależytego wykonania Umowy, po uprzednim wezwaniu Sprzedającego do usunięcia naruszeń, gdy w wyznaczonym terminie naruszenia te nie zostaną usunięte, w wysokości 20% ceny brutto określonej w § 3 ust. 2 Umowy. 3. Za nienależyte wykonanie umowy należy rozumieć sytuacje, w szczególności, gdy dostarczony sprzęt nie spełnia warunków określonych w załączniku do umowy, jest niekompletny, uległ uszkodzeniu w trakcie transportu lub zostaną wykryte wady po uruchomieniu. 4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego z przyczyn leżących po stronie Sprzedającego, Sprzedający zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości 20% ceny brutto określonej w § 3 ust.2 Umowy, niezależnie od prawa do naliczania kar umownych określonych w ust 1-3. 5. Jeżeli wysokość kar umownych nie pokryje poniesionej przez Kupującego szkody, przysługuje mu prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego. 6. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, spowodowane lub wynikające z przyczyn siły wyższej, tj. zdarzeń zewnętrznych o szczególnym charakterze, którym nie można było zapobiec, takich jak klęski żywiołowe (powódź, huragan) oraz szczególne zakłócenia porządku publicznego (zamieszki, zarządzenia organów państwowych), którym nie można było zapobiec. 7. W przypadku wystąpienia siły wyższej Sprzedający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Kupującego o wystąpieniu siły wyższej i jej wpływie na możliwość wykonania lub nienależytego wykonania Umowy. Sprzedający jest zobowiązany do przystąpienia do wykonania tych zobowiązań niezwłocznie po ustaniu działania siły wyższej. 8. Postanowienia niniejszego paragrafu pozostaną w mocy także po rozwiązaniu lub wygaśnięciu niniejszej umowy. 9. Kary umowne mogą być potrącone z wynagrodzenia należnego Sprzedającemu na co Sprzedający wyraża zgodę bez konieczności odrębnego wezwania do zapłaty kary. § 6 Wykonanie umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., zwane dalej Rozporządzeniem) oraz wydanych na jego podstawie krajowych przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, dla których Administratorem Danych jest Prezydent m.st. Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do systemów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy. § 7 1. Wykonawca oświadcza, ze znany jest mu fakt, iż treść niniejszej umowy, a w szczególności przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późn. zm.), która podlega udostępnieniu w trybie przedmiotowej ustawy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie w trybie ustawy, o której mowa w ust. 1 zawartych w niniejszej umowie, dotyczących go danych osobowych w zakresie obejmującym imię i nazwisko. § 8 1. W imieniu Kupującego do nadzoru nad wykonaniem umowy upoważniony jest kierownik projektu „Szkoła badaczy” oraz Naczelnik Wydziału Oświaty i Funduszy Europejskich Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy lub osoba przez niego wskazana. 2. W związku z realizacją projektu „Szkoła badaczy”, Sprzedający podda się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty, w tym Kupującego i Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, w zakresie prawidłowości realizacji projektu, w szczególności poprzez wgląd w dokumenty papierowe oraz elektroniczne, w tym także finansowe. § 9 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Kupujący przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczącej: a) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:  w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi;  działania siły wyższej obejmującej niezależne od stron awarie sprzętu, zasilania itp.; b) ograniczenia przez Kupującego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji jest sporządzenie podpisanego przez Kupującego i Sprzedającego Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany terminu oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a) i b). Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności. § 10 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. 3. Ewentualne spory mogące wyniknąć z niniejszej umowy rozpatrywane będą przez sądy powszechne dla siedziby Kupującego. 4. Strony zobowiązują się do wzajemnego powiadamiania o każdej zmianie adresu i oświadczają, że ich aktualne adresy dla korespondencji są następujące: a) Kupujący: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43; b) Sprzedający: 5. Za doręczone uznaje się pismo przyjęte bezpośrednio lub listem poleconym za pośrednictwem poczty, jak i zwrócone przez pocztę po dwukrotnym awizowaniu listu poleconego na powyższe adresy. 6. Niedopełnienie obowiązku określonego w ust. 4 powoduje ten skutek, że pismo wysłane na adres wskazany w ust. 4 uznaje się za doręczone także wówczas, gdy zostanie zwrócone z powodu nieaktualnego adresu. 7. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, Kupujący może rozwiązać umowę w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 8. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze dla Kupującego, jeden egzemplarz dla Sprzedającego. ...................................................... .................................................... Kupujący Sprzedający Załącznik nr 1 do Umowy Tablety podstawowe – 93 sztuki Lp. Nazwa podzespołu Parametry wymagane 1. Procesor Minimum dwurdzeniowy procesor. 2. Przekątna wyświetlacza Minimum 10 cali. 3. Matryca IPS lub TFT 4. Rozdzielczość Minimum 1920 x 1200 5. Pamięć RAM Minimum 3 GB 6. Pamięć wbudowana Minimum 32 GB 7. Kamera Przednia: min 5 Mpix 8. Wymagane zintegrowane złącza Minimum 1x USB, wyjście słuchawkowe, wejście zasilania 9. Czytnik kart pamięci Czytnik kart micro SD/micro SDHC/micro SDXC 10. Komunikacja Bluetooth, karta bezprzewodowa Wi-fi, modem LTE 11. Pojemność akumulatora Minimum 7000 mAh 12. Zasilacz Zewnętrzny posiadający certyfikat bezpieczeństwa CE 13. System operacyjny Zainstalowany system operacyjny. 14. Dodatkowe wyposażenie Etui na zamawiany tablet z funkcją podstawki 15. Dodatkowe wymagania Sprzęt posiada deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; Sprzęt posiada certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; Posiada dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; Okres gwarancji udzielony przez producenta jest nie krótszy niż 2 lata. Typ gwarancji : Producenta. 16. Stan Fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Tablety zaawansowane – 24 sztuki Lp. Nazwa podzespołu Parametry wymagane 1. Procesor Minimum dwurdzeniowy procesor. 2. Przekątna wyświetlacza Minimum 9 cali. 3. Matryca IPS lub TFT 4. Rozdzielczość Minimum 2048 x 1536 5. Pamięć RAM Minimum 3 GB 6. Pamięć wbudowana Minimum 32 GB 7. Kamera Przednia: min 5 Mpix 8. Wymagane zintegrowane złącza Minimum 1x USB, wyjście słuchawkowe, wejście zasilania 9. Czytnik kart pamięci Czytnik kart micro SD/micro SDHC/micro SDXC 10. Komunikacja Bluetooth, karta bezprzewodowa Wi-fi, modem LTE 11. Pojemność akumulatora Minimum 5500 mAh 12. Zasilacz Zewnętrzny posiadający certyfikat bezpieczeństwa CE 13. System operacyjny Zainstalowany system operacyjny. 14. Dodatkowe wyposażenie Etui na zamawiany tablet z funkcją podstawki 15. Dodatkowe wymagania Sprzęt posiada deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; Sprzęt posiada certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; Posiada dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; Okres gwarancji udzielony przez producenta jest nie krótszy niż 2 lata. Typ gwarancji : Producenta. 16. Stan Fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Laptopy podstawowe – 124 sztuki Lp. Nazwa podzespołu Parametry wymagane 1. Procesor Minimum dwurdzeniowy procesor. Wykonawca deklaruje, że procesor uzyskał w testach Pass Mark CPU wynik Minimum 3500 (http://www.cpubenchmark.net/). Procesor do zastosowań mobilnych (nie dopuszcza się procesorów dla segmentu komputerów stacjonarnych) 2. Płyta główna Oparta na chipsecie rekomendowanym przez producenta procesora 3. Karta graficzna Zintegrowana 4. Matryca Minimum 15 cali, o rozdzielczości minimalnej 1920 x 1080 px, z powłoką przeciwodblaskową/matową 5. Pamięć RAM Minimum 4 GB RAM DDR4 w jednym module z możliwością rozbudowy do Minimum 8GB bez konieczności wymiany modułów. 6. Dysk twardy SSD, Minimum 240GB 7. Napęd optyczny Nagrywarka DVD RW 8. Karta sieciowa Zintegrowana, 10/100/1000 MBit/s, wbudowany port RJ 45 9. Karta dźwiękowa Zintegrowana z płytą główną, wbudowany mikrofon, wbudowane głośniki stereo. 10. Wymagane zintegrowane złącza Minimum: 3x USB w tym min. 2 USB 3.0 lub 3.1, 1 x HDMI, 1 x Ethernet (RJ-45/LAN), Minimum 1 D-Sub (VGA), wejście na mikrofon, wyjście słuchawkowe, wejście zasilania (DC-in), zintegrowany czytnik kart. 11. Dodatkowe zintegrowane interfejsy Bezprzewodowa karta sieciowa IEEE 802. 11 b/g/n Bluetooth 12. Wskaźnik TouchPad 13. Klawiatura QWERTY 14. Kamera internetowa Zintegrowana 15. Bateria Minimum 2-komorowa 16. Zasilacz Zewnętrzny posiadający certyfikat bezpieczeństwa CE 17. System operacyjny Zainstalowany Windows 10 Prof. PL 64-bity lub równoważny wraz z dokumentem potwierdzającym prawo do korzystania z oprogramowania na 1 stanowisku z prawem do instalacji systemu, licencja – bez ograniczeń czasowych. Warunki równoważności: - w 100% współpracujący z Microsoft Office 2003 i nowszymi; Windows Server 2003 R2 oraz Windows Server 2012, programami graficznymi Adobe w celu zapewnienia współpracy ze środowiskiem sieciowym oraz systemami teleinformatycznymi przedszkoli dla których zamawiany jest sprzęt. Pełne wsparcie producenta komputera przez okres gwarancji w postaci kompletu sterowników dostępnych na stronach WWW. 18. Waga Nie więcej niż 2,5 kg 19. Dodatkowe wymagania Sprzęt posiada deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; Sprzęt posiada certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; Komputer spełnia wymogi normy Energy Star 5.0; Posiada dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; Okres gwarancji udzielony przez producenta jest nie krótszy niż 2 lata. Typ gwarancji : Producenta. 20. Stan komputera Fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Laptopy zaawansowane – 32 sztuki Lp. Nazwa podzespołu Parametry wymagane 1. Procesor Minimum czterordzeniowy procesor. Wykonawca deklaruje, że procesor uzyskał w testach Pass Mark CPU wynik Minimum 7300 (http://www.cpubenchmark.net/). Procesor do zastosowań mobilnych (nie dopuszcza się procesorów dla segmentu komputerów stacjonarnych) 2. Płyta główna Oparta na chipsecie rekomendowanym przez producenta procesora 3. Karta graficzna Zintegrowana 4. Matryca Minimum 15 cali, o rozdzielczości minimalnej 1920 x 1080 px, z powłoką przeciwodblaskową/matową 5. Pamięć RAM Minimum 12 GB RAM DDR4 w jednym module z możliwością rozbudowy do Minimum 16GB bez konieczności wymiany modułów. 6. Dysk twardy SSD, Minimum 240GB 7. Karta sieciowa Zintegrowana, 10/100/1000 MBit/s, wbudowany port RJ 45 8. Karta dźwiękowa Zintegrowana z płytą główną, wbudowany mikrofon, wbudowane głośniki stereo. 9. Wymagane zintegrowane złącza Minimum: 3x USB w tym min. 2 USB 3.0 lub 3.1, 1 x HDMI, 1 x Ethernet (RJ-45/LAN), Minimum 1 D-Sub (VGA), wejście na mikrofon, wyjście słuchawkowe, wejście zasilania (DC-in), zintegrowany czytnik kart. 10. Dodatkowe zintegrowane interfejsy Bezprzewodowa karta sieciowa IEEE 802. 11 b/g/n Bluetooth 11. Wskaźnik TouchPad 12. Klawiatura QWERTY 13. Kamera internetowa Zintegrowana 14. Bateria Minimum 3-komorowa 15. Zasilacz Zewnętrzny posiadający certyfikat bezpieczeństwa CE 16. System operacyjny Zainstalowany Windows 10 Prof. PL 64-bity lub równoważny wraz z dokumentem potwierdzającym prawo do korzystania z oprogramowania na 1 stanowisku z prawem do instalacji systemu, licencja – bez ograniczeń czasowych. Warunki równoważności: - w 100% współpracujący z Microsoft Office 2003 i nowszymi; Windows Server 2003 R2 oraz Windows Server 2012, programami graficznymi Adobe w celu zapewnienia współpracy ze środowiskiem sieciowym oraz systemami teleinformatycznymi przedszkoli dla których zamawiany jest sprzęt. Pełne wsparcie producenta komputera przez okres gwarancji w postaci kompletu sterowników dostępnych na stronach WWW. 17. Waga Nie więcej niż 2,3 kg 18. Dodatkowe wymagania Sprzęt posiada deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; Sprzęt posiada certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; Komputer spełnia wymogi normy Energy Star 5.0; Posiada dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; Okres gwarancji udzielony przez producenta jest nie krótszy niż 2 lata. Typ gwarancji : Producenta. 19. Stan komputera Fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Komputer stacjonarny typu All In One – 7 sztuk Lp. Nazwa podzespołu Parametry wymagane 1. Rodzaj All in One 2. Procesor Minimum dwurdzeniowy procesor. Wykonawca deklaruje, że procesor uzyskał w testach Pass Mark CPU wynik Minimum 5000 pkt. (http://www.cpubenchmark.net/) 3. Karta graficzna Zintegrowana 4. Monitor Wielkość – minimum 21 cali, z powłoką przeciwodblaskową. Rozdzielczość Minimum 1920x1080, 5. Pamięć RAM Minimum 8GB DDR4. 6. Dysk twardy SSD, Minimum 240 GB Lub HDD, Minimum 1T. 7. Łączność Bluetooth Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac 8. Karta dźwiękowa Zintegrowana z płytą główną. 9. Wymagane złącza Minimum: 4 x USB, 1 x HDMI, 1 VGA, 1 x Ethernet (RJ-45), 1 x D-SUB, wejście słuchawkowe, wejście zasilania (DC-in). 10. Wyposażenie Bezprzewodowa klawiatura, bezprzewodowa mysz, kabel zasilania, przewód umożliwiający ładowanie myszy i klawiatury na USB. 11. System operacyjny Komputery wyposażone w system operacyjny kompatybilny z systemem operacyjnym zainstalowanym na komputerach posiadanych przez szkołę dla której Zamawiający dokonuje zakupu. Zakup komputerów stanowić będzie uzupełnienie sprzętu znajdującego się w istniejącej pracowni szkolnej wyposażonej w komputery z systemem operacyjnym Mac OS. System operacyjny ma być:  w 100% współpracujący z posiadanym pakietem biurowym iWork zainstalowanym na posiadanych komputerach;  wyposażony w możliwość automatycznej wymiany materiałów elektronicznych będących wynikiem prac naukowych poprzez usługę iCloud firmy Apple lub równoważną. Za usługę równoważną Zamawiający uzna usługę lub dedykowane oprogramowanie pozwalające na zdalne przechowywanie osobistych treści Użytkownika takich jak: dokumenty, notatki, kalendarze. Usługa równoważna musi umożliwiać wymianę ww. opisanych dokumentów dla użytkowników i musi być świadczona bezpłatnie, w trybie on-line, z dostępem do min. 1 GB przestrzeni na przechowywanie materiałów;  w pełni kompatybilny z oferowanym sprzętem. 12. Akcesoria Zasilacz, mysz, klawiatura. 13. Dodatkowe wymagania Sprzęt posiada deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; Sprzęt posiada certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; Posiada dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; Okres gwarancji udzielony przez producenta jest nie krótszy niż 2 lata. Typ gwarancji : Producenta. 14. Stan Fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Projektor multimedialny – 2 sztuki Lp. Nazwa podzespołu/funkcji Parametry wymagane 1. Rozdzielczość Minimum: 1920 x 1080 2. Jasność Minimum 3000 ANSI Lumen 3. Kontrast Minimum 15 000:1 4. Technologia DLP lub LCD 5. Wymagane zintegrowane złącza Minimum wejście 1x HDMI/1x D-Sub/1xUSB /wyjście 1xaudio / złącze głośnikowe 6. Głośnik Tak, Minimum 8W 7. Żywotność lampy Minimum 4 000 h (tryb normalny) 8. Szumy urządzenia max. 38 db, max. 30 db w trybie eco. 9. Obsługa/pilot Tak 10. Wyposażenie podstawowe Pilot/kable HDMI i VGA/zasilacz z kablem zasilającym/ osłona obiektywu/ 11 Wyposażenie dodatkowe Etui/torba 12 Dodatkowe wymagania Sprzęt posiada deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; Sprzęt posiada certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; Posiada dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; Okres gwarancji udzielony przez producenta jest nie krótszy niż 2 lata. Typ gwarancji : Producenta. 13 Stan Fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. 14 Typ projektora Standardowy, nie krótkoogniskowy, nie ultra krótkoogniskowy Drukarka 3D z materiałami do druku– 1 sztuka Lp. Nazwa podzespołu/funkcji Parametry wymagane 1. Technologia druku FFF/FDM 2. Materiały do druku Minimum: ABS, PLA, Nylon 3. Obszar pola roboczego Minimum 230x250x190 mm Zamknięty obszar roboczy (wydruk następuje w dedykowanej zamkniętej komorze zintegrowanej z drukarką) 4. Łączność USB, interfejs kart SD 5. Liczba głowic drukujących Minimum 1 6. Rozdzielczość wydruku Minimum 100 mikronów 7. Stan Fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. 8. Kompatybilność Minimum system Microsoft Windows 10, Mac. 9. Wymagania dodatkowe Dostawca po dostarczeniu przeprowadzi w miejscu i czasie uzgodnionym z Zamawiającym instalację sprzętu oraz szkolenie z obsługi drukarki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania pokazania w czasie prezentacji wszystkich funkcji drukarki. Zamawiający zastrzega, że ww. prezentacja może zostać włączona do procedury odbioru zamówienia. Dostawca musi zapewnić także materiały eksploatacyjne do pierwszego uruchomienia drukarki. Urządzenie posiada oprogramowanie w języku polskim. Sprzęt posiada deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; Posiada dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; Okres gwarancji jest nie krótszy niż 2 lata. Dostawca musi bezpośrednio gwarantować opiekę gwarancyjną, pogwarancyjną oraz serwis. 10. Dodatkowe wyposażenie Filament (materiał do druku 3D) o następujących parametrach: • Masa : minimum 800 gram • Materiał: ABS/PLA/Nylon, minimum 5 różnych kolorów (8 szpul w danym kolorze, łącznie 40 szpul) • Średnica: 1,75 mm lub inna kompatybilna z drukarką 3D • Zgodność: Filament musi być zgodny z drukarką 3D. Oprogramowanie antywirusowe – 8 sztuk Lp. Nazwa Parametry wymagane 1. Oprogramowanie antywirusowe - Zaawansowana ochrona stacji roboczych i serwerów plików, - Wielowarstwowa ochrona oraz zarządzanie urządzeniami mobilnymi, - Kontrola aplikacji, urządzeń i dostępu do Internetu, - Scentralizowana konsola do zarządzania wszystkimi funkcjami, - Kompatybilność z systemami operacyjnymi: Windows 7, Windows 10, Windows Server 2003, Windows Server 2008, Windows Server 2008R2 ,Windows Server 2012, - Interfejs użytkownika ma być w całości w polskiej wersji językowej, - Licencja w wersji papierowej, na płycie np. CD/DVD lub elektroniczna, - Licencja na 3 lata, - Licencja dla 5 stanowisk. Oprogramowanie biurowe – 39 sztuk Lp. Nazwa Parametry wymagane 1. Oprogramowanie biurowe Oprogramowanie biurowe - Pakiet Office 2016 Standard lub równoważny. Wymagania równoważności: 1. Wymagania muszą być spełnione poprzez wbudowane mechanizmy bez użycia dodatkowych aplikacji. 2. Interfejs użytkownika ma być w całości w polskiej wersji językowej. 3. Prosta i intuicyjna obsługa, pozwalająca na pracę osobom bez umiejętności technicznych. 4. Musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polski. 5. W skład pakietu muszą wchodzić co najmniej: Edytor tekstów, Arkusz kalkulacyjny, Narzędzia do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, Narzędzia do zarządzania informacją (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami, zadaniami), 6. Edytor tekstów musi zawierać: Edytowanie i formatowanie tekstu w języku polskim. Sprawdzanie pisowni i poprawności gramatycznej w języku polskim. Funkcjonalność słownika wyrazów bliskoznacznych języka polskiego. Funkcję autokorekty. Wstawianie oraz formatowanie tabel. Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych. Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne). 7. W pakiecie musi być możliwość prawidłowego otwierania oraz edytowania plików tworzonych w Microsoft Office co najmniej od wersji 2010. - Gwarancja Minimum 6 msc na nośnik. - Licencja w wersji papierowej lub na płycie np. CD/DVD lub elektronicznej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Kupujący przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczącej: a) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:  w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi;  działania siły wyższej obejmującej niezależne od stron awarie sprzętu, zasilania itp.; b) ograniczenia przez Kupującego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji jest sporządzenie podpisanego przez Kupującego i Sprzedającego Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany terminu oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a) i b). Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest: Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa. 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu m.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy za pomocą adresu iod@um.warszawa.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Śródmieście w trybie licytacji elektronicznej pn.: Dostawa sprzętu komputerowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu „Szkoła badaczy” ( znak sprawy ZP-16/19). 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnie obowiązujących. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ − *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)