1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej leków cytostatycznych, wyrobów medycznych i środków ochrony osobistej na potrzeby przygotowywania leków w dawkach dziennych w Pracowni Leku Cytostatycznego SPZOZ w Wieluniu SP ZOZ w Wieluniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części ( pakietów) wyszczególnionych poniżej:
Pakiet 1 Cytotoksyki
Pakiet 2 Cytotoksyki
Pakiet 3 Odzież medyczna
Pakiet 4 Odzież medyczna
Pakiet 5 Wyroby medyczne do przygotowania cytotoksyków
Pakiet 6 Cytotoksyki
Pakiet 7 Wyroby medyczne do przygotowania cytotoksyków
2.Każde zamówienie realizowane będzie poprzez sukcesywne dostawy częściowe przez cały okres obowiązywania umowy do wyczerpania kwoty określonej jako maksymalna wartość umowy lub ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia.
3.Realizacja dostaw częściowych odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00, w terminie 1 dnia roboczego od chwili złożenia zamówienia za pomocą faxu lub poczty e-mail. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do jednego z magazynów apteki szpitalnej SP ZOZ w Wieluniu, każdorazowo wskazany przez Zamawiającego.
4.Główne kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33652100-6, 33140000-3, 33199000-1.
Szczegółowe kody CPV dla poszczególnych części zamówienia oraz poszczególnych pozycji - zawiera załącznik do SIWZ - Formularze asortymentowo- cenowe.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zestawienie ilościowo-asortymentowe zawiera Załącznik do SIWZ – Formularze asortymentowo-cenowe, wskazane ilości poszczególnych elementów zamówienia są szacunkowe .
6.Zamawiający w formularzach asortymentowo-cenowych określił przedmiot zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku nr 1 są niezbędne do zrealizowania procedur medycznych zakontraktowanych w NFZ.
7.Wskazane w opisie przedmiotu (Formularze asortymentowo-cenowe) parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania Zamawiającego. Proponowane przez wykonawców leki wyroby medyczne nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako parametry minimalne.
8.Przedmiot zamówienia został określony ściśle i jednoznacznie poprzez wskazanie nazwy międzynarodowej specyfiku, jego postaci oraz dawki jednostkowej, czyli wskazane zostały wszystkie istotne cechy przedmiotu zamówienia. Środki dezynfekcyjne stanowiące przedmiot zamówienia są wyrobami o ustalonych standardach jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest określony w przepisach międzynarodowych.
9.Zamawiający uwzględnił koszty cyklu życia przedmiotu zamówienia w szczególności poniesione przez Zamawiającego lub innych użytkowników związane z:
•nabyciem poprzez dostawy sukcesywne zgodnie z zasadami realizacji zamówienia określonymi w niniejszej dokumentacji, które stanowią jedyny czynnik kosztowy różnicujący oferty;
•użytkowaniem , w szczególności zużyciem energii i innych zasobów – przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z użytkowaniem;
•utrzymaniem – przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem;
•wycofaniem z eksploatacji, w szczególności kosztami zbierania i recyklingu – przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z wycofaniem z eksploatacji ponieważ przedmiotem zamówienia są produkty zużywalne jednorazowego użytku, natomiast koszty utylizacji zużytych opakowań są dla Zamawiającego takie same, bez względu na Wykonawcę.
10.Zamawiający w załączniku do SIWZ ( formularze asortymentowo-cenowe) określił sposób pakowania. W przypadku zaoferowania innego sposobu pakowania Wykonawca musi wycenić zaproponowany sposób pakowania przy odpowiednim przeliczeniu z zaokrągleniem „ w górę” do pełnego opakowania. W wyżej opisanym przypadku Zamawiający wyraża zgodę na dokonanie zmian w formularzu asortymentowo-cenowym w kolumnie „jednostka miary” oraz „ilość”.
11.Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w formularzach asortymentowo-cenowych, innych niż opisane w pkt 10 – pod rygorem odrzucenia oferty.
12.Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, ulotki, opis wyrobu, etykiety zewnętrzne (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Zamawiający dopuszcza załączenie tłumaczenia etykiet, opisów czy ulotek na język polski.
13.Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiot zamówienia z krótszym terminem ważności wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego.
14.Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych Kart Charakterystyki Produktu Leczniczego. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza złoży na wezwanie Zamawiającego kopie przedmiotowych dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Zamawiający dopuszcza złożenie powyższych dokumentów w formie elektronicznej na adres e-mail.
15.Zamawiający wymaga dostarczenia próbek oferowanego asortymentu w ilości po 1 szt. do każdej pozycji pakietu lub w ilości 1 szt. z wybranego rozmiaru, jeżeli w każdej pozycji będzie zaoferowany ten sam produkt ( dotyczy pakietu 3,4,5,7). Próbki asortymentu są dokumentem potwierdzającym spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ ( w rozumieniu przepisu art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp) oraz służą Zamawiającemu do przeprowadzenia prób użytkowych. Do złożenia próbek Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. Próbki należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z oznaczeniem nazwy i adresu Wykonawcy, jakiego pakietu i której pozycji pakietu dotyczy i napisem „ próbki” oraz spisem załączonych próbek.
16.Dostarczony towar musi być zaopatrzony w etykietę handlową w języku polskim. Każdy pojedynczy asortyment oraz opakowanie zbiorcze musi zawierać oznaczenia fabryczne: nazwę asortymentu, rozmiar, ilość w opakowaniu, datę produkcji lub serię, datę przydatności do użytku oraz nazwę i adres producenta.
17.W związku z posiadaniem przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu certyfikatu ISO 9001:2015, Wykonawców obowiązują wszystkie uregulowania prawne obowiązujące w tym zakresie Zamawiającego.
|
GuidZP400 |
0acab253-6d1a-4bc2-9d3a-c0fa8c1fc005
|
Biuletyn |
560521-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
|
Regon |
31014300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wieluń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
438 406 800,
|
Zamawiajacy fax |
438 406 801
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@szpital-wielun.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital-wielun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-wielun.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-wielun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Wieluniu, ul.Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, pok.216(sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej leków cytotoksycznych oraz odzieży i wyrobów medycznych do przygotowywania leków w dawkach indywidualnych w Pracowni Leku Cytotoksycznego
|
Numer referencyjny |
SPZOZ -ZP/2/24/242 /7 /2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej leków cytostatycznych, wyrobów medycznych i środków ochrony osobistej na potrzeby przygotowywania leków w dawkach dziennych w Pracowni Leku Cytostatycznego SPZOZ w Wieluniu SP ZOZ w Wieluniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części ( pakietów) wyszczególnionych poniżej:
Pakiet 1 Cytotoksyki
Pakiet 2 Cytotoksyki
Pakiet 3 Odzież medyczna
Pakiet 4 Odzież medyczna
Pakiet 5 Wyroby medyczne do przygotowania cytotoksyków
Pakiet 6 Cytotoksyki
Pakiet 7 Wyroby medyczne do przygotowania cytotoksyków
2.Każde zamówienie realizowane będzie poprzez sukcesywne dostawy częściowe przez cały okres obowiązywania umowy do wyczerpania kwoty określonej jako maksymalna wartość umowy lub ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia.
3.Realizacja dostaw częściowych odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00, w terminie 1 dnia roboczego od chwili złożenia zamówienia za pomocą faxu lub poczty e-mail. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do jednego z magazynów apteki szpitalnej SP ZOZ w Wieluniu, każdorazowo wskazany przez Zamawiającego.
4.Główne kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33652100-6, 33140000-3, 33199000-1.
Szczegółowe kody CPV dla poszczególnych części zamówienia oraz poszczególnych pozycji - zawiera załącznik do SIWZ - Formularze asortymentowo- cenowe.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zestawienie ilościowo-asortymentowe zawiera Załącznik do SIWZ – Formularze asortymentowo-cenowe, wskazane ilości poszczególnych elementów zamówienia są szacunkowe .
6.Zamawiający w formularzach asortymentowo-cenowych określił przedmiot zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku nr 1 są niezbędne do zrealizowania procedur medycznych zakontraktowanych w NFZ.
7.Wskazane w opisie przedmiotu (Formularze asortymentowo-cenowe) parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania Zamawiającego. Proponowane przez wykonawców leki wyroby medyczne nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako parametry minimalne.
8.Przedmiot zamówienia został określony ściśle i jednoznacznie poprzez wskazanie nazwy międzynarodowej specyfiku, jego postaci oraz dawki jednostkowej, czyli wskazane zostały wszystkie istotne cechy przedmiotu zamówienia. Środki dezynfekcyjne stanowiące przedmiot zamówienia są wyrobami o ustalonych standardach jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest określony w przepisach międzynarodowych.
9.Zamawiający uwzględnił koszty cyklu życia przedmiotu zamówienia w szczególności poniesione przez Zamawiającego lub innych użytkowników związane z:
•nabyciem poprzez dostawy sukcesywne zgodnie z zasadami realizacji zamówienia określonymi w niniejszej dokumentacji, które stanowią jedyny czynnik kosztowy różnicujący oferty;
•użytkowaniem , w szczególności zużyciem energii i innych zasobów – przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z użytkowaniem;
•utrzymaniem – przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem;
•wycofaniem z eksploatacji, w szczególności kosztami zbierania i recyklingu – przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z wycofaniem z eksploatacji ponieważ przedmiotem zamówienia są produkty zużywalne jednorazowego użytku, natomiast koszty utylizacji zużytych opakowań są dla Zamawiającego takie same, bez względu na Wykonawcę.
10.Zamawiający w załączniku do SIWZ ( formularze asortymentowo-cenowe) określił sposób pakowania. W przypadku zaoferowania innego sposobu pakowania Wykonawca musi wycenić zaproponowany sposób pakowania przy odpowiednim przeliczeniu z zaokrągleniem „ w górę” do pełnego opakowania. W wyżej opisanym przypadku Zamawiający wyraża zgodę na dokonanie zmian w formularzu asortymentowo-cenowym w kolumnie „jednostka miary” oraz „ilość”.
11.Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w formularzach asortymentowo-cenowych, innych niż opisane w pkt 10 – pod rygorem odrzucenia oferty.
12.Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, ulotki, opis wyrobu, etykiety zewnętrzne (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Zamawiający dopuszcza załączenie tłumaczenia etykiet, opisów czy ulotek na język polski.
13.Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiot zamówienia z krótszym terminem ważności wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego.
14.Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych Kart Charakterystyki Produktu Leczniczego. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza złoży na wezwanie Zamawiającego kopie przedmiotowych dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Zamawiający dopuszcza złożenie powyższych dokumentów w formie elektronicznej na adres e-mail.
15.Zamawiający wymaga dostarczenia próbek oferowanego asortymentu w ilości po 1 szt. do każdej pozycji pakietu lub w ilości 1 szt. z wybranego rozmiaru, jeżeli w każdej pozycji będzie zaoferowany ten sam produkt ( dotyczy pakietu 3,4,5,7). Próbki asortymentu są dokumentem potwierdzającym spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ ( w rozumieniu przepisu art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp) oraz służą Zamawiającemu do przeprowadzenia prób użytkowych. Do złożenia próbek Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. Próbki należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z oznaczeniem nazwy i adresu Wykonawcy, jakiego pakietu i której pozycji pakietu dotyczy i napisem „ próbki” oraz spisem załączonych próbek.
16.Dostarczony towar musi być zaopatrzony w etykietę handlową w języku polskim. Każdy pojedynczy asortyment oraz opakowanie zbiorcze musi zawierać oznaczenia fabryczne: nazwę asortymentu, rozmiar, ilość w opakowaniu, datę produkcji lub serię, datę przydatności do użytku oraz nazwę i adres producenta.
17.W związku z posiadaniem przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu certyfikatu ISO 9001:2015, Wykonawców obowiązują wszystkie uregulowania prawne obowiązujące w tym zakresie Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33652100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada:
•koncesję lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, jeżeli Wykonawca prowadzi hurtownię farmaceutyczną, lub
• zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą, lub
•zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie składu konsygnacyjnego, jeżeli Wykonawca prowadzi skład konsygnacyjny,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne oraz o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia z właściwym organem w sprawie spłat tych należności w szczególności uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
|
Zakresie warunkow udzialu |
.Kserokopia koncesji lub zezwolenia GIF na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub na wytwarzanie produktów leczniczych lub na prowadzenie składu konsygnacyjnego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Oświadczenie, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP- według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ;
2.Aktualne Karty Charakterystyki Produktu Leczniczego .
3.Próbki zaoferowanych wyrobów zgodnie z opisem w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.W zakresie dopuszczalnym przez art. 144 w zw. z art. 140 ust. 1 i 3, Zamawiający dopuszcza zmianę treści i warunków niniejszej umowy w podanych poniżej przypadkach:
a)zmiana danych identyfikacyjnych stron (m.in. adresu, firmy, formy prowadzonej działalności gospodarczej);
b)korekta danych wynikających z niezamierzonych niezgodności pomiędzy postanowieniami umowy, a treścią oferty lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
c)zmiana postanowień umowy w wyniku nowelizacji obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na przedmiot oraz warunki umowy, bez której dalsza realizacja umowy byłaby niemożliwa;
d)zmiana ustalone w umowie stawki podatku od towarów i usług, przy czym wartość ceny jednostkowej netto określonej w formularzu asortymentowo-ofertowym pozostaje bez zmian.
e)przedłużeniu okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanej maksymalnej wartości umowy brutto.
2.Niezależnie od powyższych zmian, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania regulacji zawartej w art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. W przypadku, gdyby w trakcie trwania umowy nastąpiła zmiana maksymalnej ceny urzędowej i będzie ona niższa od ceny określonej w umowie, zmiana ceny następuje z dniem wejścia w życie właściwego aktu prawnego.
3.Strony ustalają, że zmiany umowy nie stanowią:
a)niewykorzystanie pełnej ilości asortymentu określonej w formularzu asortymentowo-ofertowym w okresie trwania niniejszej umowy, ze względu na zmienne potrzeby Zamawiającego zależne od liczby hospitalizowanych pacjentów, zastosowanych metod leczenia i innych niedających się przewidzieć okoliczności – nie więcej jednak niż o 30 % w stosunku do pierwotnie przewidzianych ilości. Z tytułu zmniejszenia ilości dostarczonego asortymentu w okresie trwania umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego;
b)zmiany ilościowe w poszczególnych pozycjach danego pakietu, tj. zwiększenie jednej pozycji względem drugiej w obrębie danego pakietu.
4.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie pisemnymi aneksami podpisanymi przez strony pod rygorem ich nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - Cytotoksyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33652100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym szacunkowe ilości zawiera załącznik do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Cytotoksyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33652100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szacunkowe ilości asortymentu zawiera załącznik do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Odzież medyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym szacunkowe ilości zawiera załącznik do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - Odzież medyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym szacunkowe ilości zawiera załącznik do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 -Wyroby medyczne do przygotowania cytotoksyków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym szacunkowe ilości zawiera załącznik do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 - Cytotoksyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym szacunkowe ilości zawiera załącznik do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 -Wyroby medyczne do przygotowania cytotoksyków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym szacunkowe ilości zawiera załącznik do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |